Ag Awards
Notifications
Login
en

Raging Bull Casino - Approval times not honored

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino Raging Bull Casino
Reason Delayed payment
Amount $ 5675
Posted on November 15, 2019

The casinos own terms and conditions ( withdrawals approved or declined 3 -5 days from request ) payments made 7 - 10 days from approval , well yet again, raging bull do as they please ! Emails go unanswered, cannot connect to chat via mobile, it's a joke, I will no longer be playing at raging bull once this is finalized, it's just too complicated

Posted on November 18, 2019

Approved, and sent to processing

Again....AGAIN asking for my details !!

Raging bull casino is a stall master !

Posted on November 22, 2019

Hi Tracey--

I'm not certain why you were told we needed your wire details again, and I apologize for this.

There are a few things to note on this...

First, as you yourself had written, our terms call for 3 - 5 business days for approval and then 7 - 10 days for payment to be issued. If your withdrawal request was on the 1st (and given our terms), the date for the payment to be sent for processing would be the 21st. This went absolutely according to our terms: 11/21 Paid AUD $1595 + no Service Fee for transaction #44644902. Your second withdrawal will be sent off, next week.

Also, I saw the last post you left in your previous complaint and I immediately sent you an email to let you know I would be following your account to ensure things went smoothly. Unfortunately, the email address you supplied with AskGamblers was incorrect and the email bounced back to me. I was working from home the day I sent the email, so I did not have direct access to your account. I figured I would wait until the following day (when I would be able to access your account) and re-send the email, based upon the address the casino had on file. By the time I was in the office, this complaint had already been posted. I've just sent you and AskGamblers management copies of the original email, bounce notice and proof of the address you gave AskGamblers. The reason I am going to such lengths with this, is that you've made the statement that you were being stalled and I want to be perfectly clear that this is not the case and this was already being worked on by me.

I'll be back in a few days with news on your second withdrawal.

Tawni

Posted on November 23, 2019

Thankyou for the reply Tawni,
First of all, if I request on the 1st, it should not be taking until the 14th to be sent to processors, period.
Secondly, I have no idea what you are talking about regarding email addresses, I'd actually like to see your "proof" of me providing a wrong email address, because I have NEVER given ,nor been asked to give you my email address,ever. I have just had a look at the first complaint, no, you definately did not ask for an email address, I certainly didnt send one . You say you have sent both myself and admin a copy of "PROOF", are you sure you sent it to the right person? I have received nothing ! What I find most interesting is the fact that this email address, which is the casino registered email, AND askgamblers registered email, just happens to be the ONLY email address i have, and it is 16 years old. I'm certainly getting emails from askgamblers, ragingbull, friends, co workers, my sewing store, air lines,pay slips, just not you ??? Confirm what email address you have for me, and please post the proof here . I am posting part of the other complaint here, because I'm a little annoyed that you have just turned this on me...definately no mention of emails ..cheers

AskGamblers
Posted on November 23, 2019

Dear @trace71,

Kindly be informed that when users are submitting their complaints, they are obligated to enter their registered email with casino in the submission form. AskGamblers Complaints Team has noticed that you have actually added two different emails, one for this complaint /ending with *71@*/, and the other for the previously resolved complaint /ending with *7@*/. Due to privacy matter, we will not state those emails, but even though there was a typo or not, you were obligated to provide correct information in regards of avoiding confusion. Please be in aware that casino representative received the information YOU filled in, in the submission form, therefore, we are kindly asking you to always double check entered information in the future, before submitting complaint form.

AskGamblers
Posted on November 27, 2019

Dear Raging Bull Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on December 1, 2019

Hi Tracey--

Here is the complete list of payments:

10/18 Paid AUD $1575 + no Service Fee for transaction #42611369. This was confirmed as completed, October 31st.
10/23 Paid AUD $1005 + no Service Fee for transaction #42718056. This was confirmed as completed, November 5th.
11/21 Paid AUD $1595 + no Service Fee for transaction #44644902. This was confirmed as completed, November 22nd.
11/28 Paid AUD $1500 + no Service Fee for transaction #44644904. Confirmation is still pending on this, but I expect this to come through this week.

I'll be back as soon as I receive notice of confirmation from our processor.

Tawni

Posted on December 4, 2019

Waiting for money to hit account

AskGamblers
Posted on December 7, 2019

Dear Raging Bull Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on December 11, 2019

Hi Tracey--

I apologize, as I realize this last wire is taking quite a while. I do anticipate this to be completed in the next day or two--and I'll be sure to let you know once I receive the confirmation.

Tawni

AskGamblers
Posted on December 14, 2019

Dear Raging Bull Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on December 18, 2019

Hi Tracey--

I'm not sure why the notes on your account were not updated previously, however, I did find that your final payment was confirmed as completed,. back on December 3rd. By now, you certainly should have received the funds. Can you please confirm?

Much appreciated,

Tawni

AskGamblers
Posted on December 18, 2019

Dear @trace71,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly. Please keep in mind that as per the AGCCS terms providing updates in a timely manner is a must.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy