Mark all as read

Settings

Notifications
Casino Complaints

Closed my account for no reason with pending redemption


6 months ago

During the past 48h I bought 4 times their $250 megapack which it s supposed to reward you with a bonus spin, up to 100% value of the pack. 1st megapack purchase, received the bonus spin reward (won 50% extra ) 2nd pack purchase, they didn't reward me the bonus spin that comes with the pack. I related the issue to them and eventually rewarded me with a an extra 50sc to my account in order to cover the spin ( keep in mind that if i was going to spin, I could ve got , maybe, the full 250) . I didnt bother in that moment. 3rd pack purchase, received the bonus spin reward ( won 25% extra ). On the 4th purchased megapack, once again I did not receieve the extra spin, as intended and wrote them back. They didnt answer for over 24h. When they did ( screenshots attached ) said they'll review and i requested the full outcome, considering that I can't spin the wheel myself and first compensation was not fair, but that was past already. Last email from them :

Hi Mihai,

Thank you for reaching out.

After a thorough review of your account, we regret to inform you that we have made the decision to permanently close your account, due to a breach of the terms and conditions that you agreed to upon registration.

Please keep in mind that as per our T&C's and SC Rules:

We reserve the right to refuse a Customer Account to anyone, or to close an already open Customer Account in our sole discretion.

At the moment they closed the account, i had a pending redemption of $1100, that i don't know if they initiated it. Masspay was the method i used on their platform to make the redemption ( i priorly redeemed on wowvegas, with masspay and had no issues ). I made the redemption 21 h before my account got closed.

I sincerely want to know what's the status of my redemption and why they closed my account without any reason?

Please be advised that this decision is final, and the account closure will proceed accordingly.

Wishing you all the best for the future.

Disputed Casino WOW Vegas Casino
Amount $1100

Discussion

User name

Dear all,

As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.

We thank both parties for their assistance during the complaint process.

User name loyalty-level-1
Problem solved. My account was reopened. Thank you !!
User name loyalty-level-1
What issue has been resolved? Where is my pending redemption ? Nobody contacted me about nothing. Can you provide proof of contacting me ?
User name
Dear all,

Please be informed that the issue has been resolved and the customer has been notified.

Therefore, we consider this case to be fully resolved from our side.

WOW Vegas Casino Complaint Stats

Resolved 34 / 55
Avg. Amount $10,462
Avg. Complaint Duration 4 days
Avg. Response Time 3 days

WOW Vegas Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 23 out of 37 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 4 days, while the average duration across all operators is 8 days.

WOW Vegas Casino Complaints

See all complaints for this casino
Verification loop preventing redemption despite valid proof of address
I am filing this complaint because I have been unable to complete verification with WOW Vegas and therefore cannot proceed with redeeming my Sweeps Coins balance.
I currently have approximately 938.73 SC in my WOW Vegas account.
When I attempted to complete verification through WOW Vegas's Sumsub verification system, I was instructed to update my address information with WOW Vegas. However, my WOW Vegas profile already displays my correct residential address, and the information on my proof-of-address document matches that address.
The larger problem is that there is no option available to me to edit or correct the information that Sumsub is referring to. Sumsub directs me back to WOW Vegas, while the WOW Vegas account interface does not allow me to make the requested change.
I contacted WOW Vegas customer support and provided information about the issue. I also have an original downloadable PDF bank statement from PNC for the statement period August 14, 2026 through September 14, 2026. It contains my name and residential address and is a recent bank statement. The document is an original PDF rather than a screenshot.
WOW Vegas subsequently responded to me in writing and stated:
“Based on what you described, your bank statement appears to meet the requirements for address verification.”
Their response also confirmed that proof of address must be dated within the last three months, contain the customer's full name and physical address, and be submitted as a full downloadable PDF.
Despite acknowledging that my bank statement appears to meet those requirements, WOW Vegas did not resolve the actual verification problem. I continued to be directed through a verification process that I cannot complete because Sumsub tells me to update information with WOW Vegas that I cannot edit myself.
I attempted to get further assistance and requested that the matter be escalated to a human KYC/verification specialist rather than receiving additional automated or generic verification instructions. WOW Vegas has now stopped responding to me.
I am not asking for verification requirements to be waived. I am willing to complete all legitimate KYC requirements and have provided a qualifying proof-of-address document. I am simply asking WOW Vegas to correct or reset whatever information is preventing Sumsub from allowing me to complete verification.
I am requesting that WOW Vegas:
Have a human KYC/verification specialist review my account and proof of address.
Correct or reset the Sumsub verification process so that I can successfully complete verification.
Allow me to proceed with redemption of my eligible Sweeps Coins balance once verification is completed.
Provide a clear explanation if any additional document or specific correction is actually required.
I have screenshots showing the Sumsub message directing me back to WOW Vegas, my WOW Vegas profile information, my SC balance, and WOW Vegas's email acknowledging that my bank statement appears to meet its proof-of-address requirements. I can provide these privately to the complaint mediator as necessary.
I would appreciate assistance getting WOW Vegas to address the actual verification issue rather than continuing to send generic instructions or leaving my requests unanswered.
Chart Pointer
22h left
$939
Wow vegas refuses to provide records verifying the settlement of a disconnected bonus round
On April 24, 2026, at approximately 12:15 a.m., I was playing Kraken’s Hunger by BGaming on WOW Vegas at a wager of 4 SC. I had completed 30 bonus spins and had just unlocked 10 additional free spins with a 10x multiplier when the game disconnected and began displaying a persistent error 204. I was unable to return to the game or access any other BGaming titles for roughly two days.

WOW Vegas later credited 237 Free SC and stated that the bonus had automatically completed. However, that amount appeared to correspond to the winnings already accumulated before the disconnection and did not appear to include any additional winnings from the 10 free spins with the 10x multiplier that I was unable to watch play out.

I repeatedly requested the provider-side verification records necessary to determine whether 237 SC was the correct final result. These records included the BGaming round ID, session ID, transaction IDs, timestamps, completed game log, final settlement result, bonus outcome, and any provider response showing that the remaining spins were completed and included in the settlement.

For approximately three weeks, WOW Vegas did not provide any of the requested records. Instead, representatives made statements such as, “We have verified the corresponding backend logs, and the round outcome was generated in accordance with the game’s logic and certified mechanics,” without producing the logs or any other evidence supporting that conclusion.

WOW Vegas then repeatedly instructed me to contact BGaming directly. I explained that BGaming could not locate or investigate the round without the account-specific round and session identifiers held by WOW Vegas.

WOW Vegas ultimately stated that it had provided all relevant information, declared the matter fully resolved, and warned that future messages regarding the issue might not receive a response. At no point did WOW Vegas provide the requested round record, replay, settlement calculation, provider verification, or even the identifiers necessary for BGaming to investigate. The last Kraken’s Hunger transaction visible in my account history was BGM-29634517366. The next transaction shown was BGM-29634718633, leaving no visible completed-round record for the interrupted bonus.

I am not asserting a specific missing payout because WOW Vegas has withheld the records needed to establish the actual completed result. However, the 10 remaining free spins with the 10x multiplier had the potential to award up to 5,000 times my wagered amount. I am requesting that WOW Vegas provide the complete provider-side record and replay for the disputed bonus round, including those remaining spins, the multiplier, and the final settlement calculation. If WOW Vegas cannot produce those records, I request appropriate compensation for an interrupted and unverifiable bonus round.
Status unsolved Unresolved