You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Silver Oak Casino - Deleted Account, Zero Explanation Why

RESOLVED
Vip3410 United States
posted on July 28, 2017.

To Whom it may concern,
My complaint against Silver Oak Casino has several different complaints , but the main complaint is that they shut my account down. I had been playing with Silver Oak for several yrs. And have had many problems with all parts of the casino. I understand they do not have the best reviews online , but I was able to win more then my share of money only playing Jacks or Better Video Poker.
Ok my story starts back on March 28th, 2016. I had been playing and hit for a large sum (over $100,000), and as everyone knows each withdrawl request could not exceed $2500, but every withdrawl I made was a different denomination( ie, $2499,$2498,$2497, etc) . Then everything was fine , I understood the whole withdrawl process, bonuses removed , and first i was told that I could recieve two withdrawls a month(which happened once). The withdrawls were starting to be approved, and starting showing up everything fine for a about a month or two. they would only approve one withdrawl at a time, which left all the other withdrawls in a "Pending Withdrawl" status. Which was fine, then on May 8, 2016 they accidentally "approved" $47,252, which was several withdrawls. The finance dept. made a phone call and explained there had been a mistake. They then proceeded to back out the whole $47,252 back to " Pending Withdrawls" but keeping track there was 2 withdrawls that never reappe­are­d($­247­7,$­247­8).And everytime I ask about those two withdrawls , I could never get a answer.
As I continued to play and occasionally using a pending withdrawl that could be backed out and played in my account. Over the next few months my winnings went well over $200,000. always playing Jacks or Better Video Poker, and my biggest winnings were made through the Double up option at the end of each winning hand. As I continued to increase my winnings, and slowly recieving payments, the farther i went the harder it was to get any form of payments. Until I called and complained nothing would be processed, after a few phone calls each month I would finally recieve a payment via wire transfer. Then one day I logged in to play and my account had been deleted. after a call it was opened again due to some error on their part. And as it was opened back up, I noticed that the Double up option was removed from the Jacks or Better version of Video Poker. So I found another version of Video Poker that had the Double up option. And continued my winning ways, for another month or two, then it disappeared from that version as well. So OK that is their perogitive to remove that . And now i moved on to another version of Video Poker, and played and won a little amount, but one day logged in to play and they had manipulated the game so much that there was no way to win at all. Now keep in mind , I have wagered over $20million, and I pretty much know the chances of me winning somewhat. Now this is around the Sept./Oct months of 2016. On Nov. 17th , 2016 they "Approved" every "Pending Withdrawls" that I had left . So there was no way to continue to play unless I made more deposits , which I do not see necessary to do , seeing they still owed me a tremendous amount of MY money. So from Nov. of 2016 i did not play at this casino. I struggled to recieve any payments , I recieved my last payment on May 31st, 2017. I was only payed around $49,000-$50,000. And I am stilled owed around $35,000.
Now back in June i was calling in to ask about my next payment , As i was accustomed to. The lady that I was talking with put me on hold and returned in a few minutes and said that she could no longer talk with me , because my account had been banned. I made numerous calls and to no avail to find out the reason for my account to be banned. I have sent numerous emails to their supposed "finance" dept. they personnel at the casino would not explain at all. All i heard was that I must email to get a response. I waited two months and have never recieved a reply via email. Finally about 3 weeks ago after a phone call , I had one gentleman tell me that my account was shut down due to inactivity. With this happening , I never recieved anything via phone call, email, message saying this was happening. And as I ask if I can deposit again to continue getting the remaining withdrawls, I was told No. And I do not see sense in depositing more of my money to get more of MY money. when honestly , there is no guarantee i will recieve anything else. They could at least put the remaining money back in a " Pending" status, so that I could continue to play with the winnings I already have. I am very disappointed in this casino for nothing other then failing to communicate with me in any way as to resolving this issue. Everything must go through the "Finance Dept", but there is no way to get in touch with them. I have tried for 2 months now and to no avail. I am reaching out to you to see if there can be anything done to recieve any of my remaining winnings. Does it make sense for me to continue to deposit more money, when they still owe me between $35,000- $40,000. Thanks in advance, Scott

posted on August 1, 2017.

Hi VIP--

I'm very sorry for the difficulties you've been having with this and I want to have things resolved for you as quickly as possible.

I've already spoken with our Payments Manager regarding this and I know she has sent you an email. Your account was deactivated due to inactivity, but as soon as we receive verification of your information, we'll re-open the account for you. Any withdrawals you'd like to make, I'll be happy to help sort out for you.

I'll be watching your account and I'll be back as soon as I have an update for you.

All the best,

Tawni

Vip3410 United States
posted on August 2, 2017.

Tawni ,
Thanks for replying, I have sent the info they requested. It isn't anything different then what they already had.
I guess my question is, if it is due to inactivity . I am still owed money , so I do not see any reason for me to deposit more money , when you have my money tied up in approved status. Seeing I am not sure , I will be getting any more money from you, I'm not to pleased to have to deposit more of my money, and losing it as well.
William Johnson

AskGamblers
posted on August 5, 2017.

Dear Silver Oak Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Vip3410 United States
posted on August 8, 2017.

Silver Oak has agreed to open my account back up but have not answered as to if I must continue to play to receive any withdrawls. And also there is still a dispute as to what has happened with two withdrawls , that are missing .

AskGamblers
posted on August 11, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on August 15, 2017.

Hi VIP--

I'm so sorry for the delay coming back to you.

I've spoken with our Payments Manager and it looks as if we're finally good to go with your payments. I've already gone ahead and requested a withdrawal, which I've been told will be sent off, tomorrow. Once this payment goes off, I'll be watching your account to ensure payments go off weekly until all withdrawals are accounted for.

I'll be back in a day or two with an update.

Tawni

AskGamblers
posted on August 18, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on August 19, 2017.

Hi VIP--

I've just looked in on your account and I see we sent a payment off to our processor on the 16th: $2500 for transaction #78430508

I would expect you'll see the funds reflected in your bank account, early next week. :-)

I'll be back in a few days with another update...

Enjoy your weekend!

Tawni

AskGamblers
posted on August 22, 2017.

Dear @VIP3410,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Vip3410 United States
posted on August 24, 2017.

Yes, I was waiting to see if I recieved any payments from Silver Oak. And on Aug. 22nd I did recieve $2445.73. Of the initial withdraw of $2500. I completely understand the $20 fee they have for the withdraw process . But thier amounts they send are always short anoth $30-$60 that they say is "my" bank taking fees . No my bank takes another $15 for International fees. But they can never explain where the rest of that money shows up. I would think that there strict standards there would be a record somewhere of this missing money. This has happened on every withdrawl I have ever recieved. I just hope that they continue to send withdrawls within a timely manner , without me having to continually call to find out when.
But back to the original complaint they have never responded to the two missing withdrawls or the stipulation behind there "inactivity" that deactivated my account the first time. I just want to make sure that does not happen again.

VIP3410

posted on August 27, 2017.

Hi VIP--

FIrst, I should address the issue of fees: We are not charging any fees on our end for your withdrawals (that's the good news!). Unfortunately, processors, intermediary banks and/or your bank may be charging fees and we have no control over this. Hopefully by us waiving the fees on our end, this helps a bit make up the difference.

Regarding your payments, since my last post, there have been two more sent off:
8/23 Paid $2499 for transaction #78430509
8/27 Paid $2498 for transaction #78831898

I'll be back in a couple days with another update...

Tawni

Vip3410 United States
posted on August 31, 2017.

I have recieved another withdrawl into my bank account. And if I continue to recieve these in a timely manner without having to call and ask , I will consider this complaint Closed. Even though they have still not answered the two questions I had about missing withdrawls and activity . But I should be grateful for what I can get from Silver Oak, from the other complaints I see. But if the withdrawls stop I would like to have this complaint opened back up.
Thank You.

posted on September 4, 2017.

Hi VIP--

As I'm following your account, you can rest assured your payments will continue, on a regular basis.

Regarding your questions, I do know our Payments Manager reached out to you via email (a couple days ago) to discuss this. As this was the weekend, I've not yet been able to catch up with her to see if she received a reply from you. I'll be checking on this later today.

Tawni

Vip3410 United States
posted on September 8, 2017.

I have returned her email , with the info she was wanting concerning the missing withdrawls. I have recieved 3 payments , since this complaint was started, which is great, I just hope that this kind of service continues, throughout the duration of the withdrawals I have.

VIP3410

posted on September 11, 2017.

Hi VIP--

Our Payments Manager was not in this weekend, so I've been unable to speak with her on this. She'll be in later today, so I'll see what's up and I'll come back a bit later with an update.

Tawni

posted on September 13, 2017.

Hi VIP--

I've just checked on your account and I see your next payment was sent off to our processor on the 11th: Paid $2497 for transaction #78975232. I'm guessing this should reach your account towards the end of this week/early next week, at the latest. ;-)

I'll be back in a few days with another update.

Tawni

posted on September 20, 2017.

Hi VIP--

I'm happy to tell you that another payment was sent off to our processor, on the 15th: Paid $2496 for transaction #79395355. I would expect this payment to land in your account any day, now. ;-)

I'll be back in a few days with another update,

Tawni

AskGamblers
posted on September 23, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on September 25, 2017.

Hi VIP--

I've just checked on your account and I see another payment was sent off this morning: Paid $2495 for transaction #79573720. I would expect this to reach your account before the end of this week.

I'll be back in a few days with another update...

Tawni

Vip3410 United States
posted on October 3, 2017.

So I am pleased to say that Silver Oak , has been paying out in a very timely manner, as of lately . And I do hope that continues moving forward. And I appreciate the help with that complaint. Now I have still not heard back from them on the two separate withdrawls that ended up missing . We have swapped emails a few times about this but they have not responded back in a few weeks now, on that matter.

VIP3410

AskGamblers
posted on October 8, 2017.

This complaint has been reopened as per Silver Oak Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

posted on October 9, 2017.

Hi VIP--

I'm so sorry--I was away all last week and unable to respond as I usually would. :-/

I've just checked on the latest activity for you and I see there have been two more payments sent off to be processed for you:

10/2 Paid $2494 for transaction #79719148
10/9 Paid $2493 for transaction #80185849

Now that I'm back, I'll be updating you every few days, once again. ;-)

Tawni

AskGamblers
posted on October 12, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on October 14, 2017.

Hi VIP--

I'm happy to tell you that I had another payment sent off to our processor, this morning: Paid $2492 for transaction #8033891. I would expect this to reach your account before the end of this coming week.

I'll be back in a few days with another update...

Have a great weekend,

Tawni

posted on October 18, 2017.

Hi VIP--

I've just checked on your account and I see another payment is scheduled to be sent off, later today. As soon as I have confirmation it's been sent, I'll be back with all of the details.

Tawni

posted on October 22, 2017.

Hi VIP--

I'm not certain what's happened, but I don't see your payment has been sent yet. I'll be speaking with our Payments Manager, Monday, to see what's up with this.

Of course, I'll be back with a full update.

Tawni

posted on October 25, 2017.

Hi VIP--

I've come to the realization that you're my quietest complainer ever. ;-p

Your next payment was sent off to our processor on the 23rd: Paid $2491 for transaction #80512547. I would expect you'll find this reflected in your account by early next week at the latest.

I'll be back in a few more days...

Tawni

Vip3410 United States
posted on October 26, 2017.

I just appreciate the fact that I am continually being paid what is fairly mine. Not sure what was the problem with receiving any money at all before my complaint . I constantly had to call every month to see if I would recieve any money at all. It's like this is a different casino altogether now. Again I appreciate your concern for my complaint. Keep up the good work .

VIP3410

AskGamblers
posted on October 28, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on October 30, 2017.

Thanks for popping in, VIP--particularly with the kind words. ;-)

Just to let you know, another payment was sent off to our processor, yesterday: 10/29 Paid $2490 for transaction #80922144. I'm guessing this should reach you sometime before the end of this week.

As always, I'll be back in a few days...

Tawni

posted on November 3, 2017.

Hi VIP--

It's a bit early for your next wire to be sent off (I would expect another payment to be sent off at the beginning of this coming week). I'm just stopping in, as I don't want your issue to expire.

I'll be back in a few days with another update...

Have a great weekend,

Tawni

AskGamblers
posted on November 6, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on November 10, 2017.

Hi VIP--

As promised, I'm back with your latest payment news: 11/7 Paid $2450 for transaction #81155707. I'm guessing you'll find this in your account, early next week. ;-)

I'll be back in a few days...

Tawni

posted on November 11, 2017.

Hi VIP--

I've had your next withdrawal sent off to our processor, this morning: 11/11 Paid $2500 for transaction #81279667. I would expect you'll find this reflected in your account towards the latter part of this coming week. ;-)

Hope you're having a great weekend,

Tawni

posted on November 15, 2017.

Hi VIP--

I'm just popping in to prevent your issue from expiring. ;-)

Your next payment should be going off in the next day or two--as soon as I have confirmation of this, I'll be back with a real update.

Tawni

AskGamblers
posted on November 18, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on November 22, 2017.

Hi VIP--

I've checked on your account and I do see another payment was sent off to our processor on the 19th: 11/19 Paid $2499 for transaction #81392413. I'm hoping this will reach your account before the end of this week, however with the upcoming holiday, it could possibly be a bit longer.

I'll be back in a few days with another update.

Have a wonderful Thanksgiving!

Tawni

posted on November 25, 2017.

Hi VIP--

I've just checked your account and I see that your next withdrawal has been approved--I've already sent off the request for this to be paid. As soon as I have confirmation that this has been sent off to our processor, I'll be back to update this thread.

Hope you're having a great weekend!

Tawni

posted on November 28, 2017.

Hi VIP--

Sure enough, shortly after my last post, your payment was sent off to our processor: 11/25 Paid $2498 for transaction #81717502. I would expect the funds to reach your account before the end of this week.

We're getting close to the end--just a few more payments to go. ;-)

I'll be back in a few days with another update...

Tawni

posted on December 1, 2017.

Hi VIP--

I've just checked on your account and I do see your next withdrawal was approved, yesterday. I would expect this will be sent off to our processor within the next couple days. As soon as I have confirmation of this, I'll be back with another update. ;-)

Tawni

AskGamblers
posted on December 4, 2017.

Dear @Vip3410,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

posted on December 5, 2017.

Hi VIP--

Sure enough, just after leaving my last reply, your next payment was sent off: 12/01 Paid $2497 for transaction #82039149. I would expect you'll find the funds in your account before the end of this week.

I'll be back in a few days with another update...

Tawni

posted on December 7, 2017.

Hi VIP--

I've just had your next payment sent off to our processor: 12/7 Paid $2496 for transaction #82260623. I would expect you'll find the funds in your account, early next week.

It looks like there's only one payment to go! I'll be back with an update on this in a few days. ;-)

Tawni

posted on December 13, 2017.

Hi VIP--

Just checking in with another update. ;-)

Your next payment was sent off to our processor, Monday: 12/11 Paid $2495 for transaction #82313026. I would expect you'll find the funds in your account towards the end of this week.

We're almost done!

I'll be back in a few days with another update...

Tawni

AskGamblers
posted on December 16, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on December 20, 2017.

Hi VIP--

I've checked your account and I see your next withdrawal has already been sent off to our processor: 12/15 Paid $1898 for transaction #28016326. I would expect you'll find this in your account, Thursday--if not, with the Good Friday and Christmas holidays, not until Tuesday.

I'll be back in a few days with your next update...

Tawni

Vip3410 United States
posted on December 20, 2017.

Ok , well up until the first of Dec. everything you have sent notes in has been recieved as said. But you have sent several post about transactions being sent off to processors lately and their hasn't been anything show up for the following withdrawls$2496, and $2495 . And the I get this last post about a transaction for $ 1898, ok I have never done a withdrawl for this amount . If these have been sent off to processors , then maybe they might need to be checked on , because for the last few months what you said that was sent off showed up as you said .
Thanks, VIP3410

posted on December 20, 2017.

Hi VIP--

I'll check on everything when I get in later today and I'll get back to you.

I also realized I said something about Good Friday in my previous post. I have no clue where my brain was at when I wrote that--I'm very sorry for my flub with that.

I'll be back a bit later today...

Tawni

Vip3410 United States
posted on December 23, 2017.

Tawny, did not hear back from you . But on 12-21 I did recieve payments for $2496, and $2495. But I am still not aware of a transaction for $1898.

VIP3410

AskGamblers
posted on December 27, 2017.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Silver Oak Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

posted on December 30, 2017.

Hi VIP--

I know I was sober when I wrote the reply to you, December 20th, but I really messed that one up.

I definitely got that payment wrong. The actual payment sent was: 12/18 Paid $2500 for transaction #82426063. I hope this makes a bit more sense, now--I apologize for giving you that bit of bad information.

I'm happy to tell you that your final payment has already been sent off to our processor: 12/26 Paid $2400 for transaction #82538218. Due to the holidays, this may be a bit slower to reach you than usual.

I appreciate how patient you've been through this and I'm so pleased to have helped get this resolved for you.

I hope you have a very happy New Year...

All the best,

Tawni

Vip3410 United States
posted on December 31, 2017.

Tawny,
Thanks for the latest update. Could you please go over the rules and regulations about using Comp points. I have several built up and was interested in using them . But want to make sure I understand fully the use of.
Thanks, VIP3410

posted on January 4, 2018.

Hi VIP--

Unfortunately, comp points are not within my wheelhouse. I would suggest you contact your VIP host and ask he/she about this--these are the folks that will be able to go through everything with you. ;-)

Tawni

AskGamblers
posted on January 4, 2018.

Dear @Vip3410,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Vip3410 United States
posted on January 6, 2018.

Tawni,
Thanks so much for looking after my account. After many hours on hold , writing emails and so forth with customer service, I was getting no where . And now I have more withdrawals coming my way 😀, I just hope that these do not become a issue , as the others were . I ask about the Comp points earlier , and With the amount I had built up , I have won another pretty good amount. I just hope that them telling me I have enough playthroughs to make the withdrawals good , is true.
Thanks,
VIP3410

Vip3410 United States
posted on January 6, 2018.

And also if they're is ANYTHING that will not let these withdrawals move forward . I have had problems with withdrawals before concerning Comp points .

Thanks again,
VIP3410

Vip3410 United States
posted on January 9, 2018.

Tawny,
And as to be expected with me winning more money , they have closed my account . That is why I ask if anything is conflicting to withdrawing money from Comp points. I have done everything , as far as requirements , to fulfilling playthroughs. And as I touch base with customer service , they want me to send emails to so and so. Ok this has happened before and I have spent months waiting on responses with no luck. They will not respond or talk to me period as I don't exist.
It comes down to I won more money and they have shut my account down. I would just like an excuse why. I have $12500 in pending withdrawals and another $25000 in my casino account that I would like to recieve.
Thanks again for the help

posted on January 10, 2018.

Hi VIP--

I've taken a quick look at this and I need to speak with our manager who's been involved with your account. From what I can see, it looks as if there was a question regarding some terms relating to comp points. I should have answers for you, tomorrow.

Hang in there--I'll figure it out. ;-)

Tawni

posted on January 12, 2018.

Hi VIP—

Your account is now accessible to you. When you open the casino, you’ll see that all of your comp points have been redeemed and are now part of your player balance. I’ll explain why this is and what brought us to this point.

If you read the terms relating to Comp Points (https­://­www.si­lve­roa­kca­sin­o.c­om/­ter­ms-­con­dit­ions/), please pay particular attention to #5:

5. To be eligible to redeem your comp points, your account balance must be $0 and you must have no pending withdrawals.

You’ve made several redemptions of your comp points, while still having a balance in your player account (see attachment). This clearly goes against our terms and by rights, we could void the funds accrued.

Rather than void the funds, casino management has come up with what I hope you will find to be a more-than-fair compromise: We’ve gone ahead and issued all of your comp points to your account. Redemption of your comp points will be treated as one transaction.. You will need to complete a total of $540,000 (which represents 60 x) in wagering in order to achieve any sort of withdrawal. There will be no limit on the amount you may withdraw, following the completion of the wagering.

Please do not use the playthrough calculator within the casino, as this will not be accurate with your comp points. If you’d like to check your playthrough progress, you can contact me direct via email—I’ll check your playthrough, anytime (I’ve sent you a PM here at AskGamblers with my private email address).

Also, please know that any comp points accrued during your wagering will be void—you will not be able to redeem these comp points.

If you have any questions, please don’t hesitate to contact me.

Tawni

Vip3410 United States
posted on January 13, 2018.

So I guess the question I have is before I wagered any comp points , I talked with Jill and Carrie in customer service And ask specifically if their is ANYTHING that I need to do to use any comp points . And both said nothing about this . Either make sure your employees are better trained in what they are doing . I'm rather upset that I was aware I had to wait till all withdrawals were made before cashing in any comp points and knowing that I always wager $25 a hand . And my account had a measly $4.48 in it and that is well below any bet I make . And that is going to cause this reaction from this casino . I am hesitant to even play anymore because I am scared you will come up with some other reason for any withdrawals to be made . And now you have made this about impossible to accomplish now with having to wager $540,000 before any cashouts.
One question after one time cashing in $1000 dollars worth of comp points , why would you not contact me and let me know something .Instead now I have about 540x playthrough. Lack of communication has always been a fault of this casino.
VIP3410

posted on January 17, 2018.

Hi VIP--

I have no idea what you were told by others. This is coming directly from our CFO, who is emphatically clear that provided you meet the wagering, whatever you withdraw will be paid.

As far as 'why I would not let you know,' do you honestly believe I watch everyone's accounts for this sort of thing? This does not fall under my list of respon­sib­ili­tie­s--not by a mile. My job is to take care of making certain folks are paid...just as I have with you.

Tawni

Vip3410 United States
posted on January 17, 2018.

Tawni,
The reply back saying "you" , was not directed at you but the casino support team . Which they have never been able to help me whatsoever . You have done a tremendous job at doing what you said.
But I'm not sure as to anymore situations that may arise from trying to cash out any winnings from comp point play , but I do have concerns. And maybe you can turn this over to someone that maybe able to answer those type questions . So before I even play , is they're a time limit on how long I have to do the $540,000 wager. And are they going to say because I'm not a "active " depositor. Which I have been playing on money I have won over the last 2 yrs. and no reason to deposit more. Or any other reason that my withdrawals will not go through .

Thanks , VIP3410

AskGamblers
posted on January 20, 2018.

Dear @Vip3410,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Vip3410 United States
posted on January 23, 2018.

No they have not responded with any info , yet.

VIP3410

Vip3410 United States
posted on January 23, 2018.

No they have not responded , yet.

VIP3410

posted on January 26, 2018.

Hi VIP--

I don't believe there is any time limit on play for this, but just to be 100% certain, I'll need to check with our manager. Please give me until Monday for the answer.

Thanks,

Tawni

Vip3410 United States
posted on January 27, 2018.

Tawni ,
And please get them to check on if deposits have to be made . I'm already upset over $4.48 holding me up being able to withdrawl any cash outs. And nothing will be more upsetting then to wager the $540,000 and then find out there is something else has to be done.

Thanks
VIP3410

posted on January 29, 2018.

Hi VIP--

First, it was confirmed that there will be no time limits on your play, whatsoever.

I'll have to check with our manager regarding the deposits--I'll be back a bit later with this.

Tawni

Vip3410 United States
posted on January 30, 2018.

Tawni,
Yes if you can get a answer on the deposits that would be great, before I ever start to play . I have grown to expect a "surprise" requirement anytime I have won anything . So it's best I find out all the details upfront .

Thanks

posted on February 2, 2018.

Hi VIP--

The funds are available in your account. There will be no 'surprises,' as you can count on the written record you have, here at AskGamblers. ;-)

Tawni

AskGamblers
posted on February 2, 2018.

Dear @Vip3410,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +250 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie policy.