Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Magik Slots Casino - Closed the account and did not pay €2,000

RESOLVED
Inactive user
Posted on July 8, 2018.

Hello,

I made a deposit of 340 euro on June 22, 2018 and won 2000 euros. I sent the documents and my account was verified for cashout. I made a withdrawal of 2000 euros and they were approved. Below I provided a screenshot of my email screen about the confirmation of the withdrawal.
Five days later online chat said that they did not send money and are waiting for more photo documents. Nobody warned me about additional documents! The next day I could not enter into my account. I sent several emails and received no reply. For a week nobody tells me why my account is closed and on what grounds.
Help please understand the situation.

Thanks.

Posted on July 11, 2018.

Dear TOSLOINED,

We apologize for the experience you have had at our Casino.
Here at the Casino we aim for all players to be informed and assisted regardless of the circumstances.

We would like to explain the reason for your account being closed.

As per our Terms and Conditions you may only register with your personal details:
Verification of Identity
in our general terms and conditions
5.1. By registering an account with the website, you confirm that all information supplied to us is accurate and honest. If information you provide is found to be false then we may decide to cancel your account.
5.2. We may take reasonable measures to verify your identity when it is necessary to do so

Due to inconsistencies on your account regarding your personal details and following our T&C's, we had valid grounds to believe there had been some misuse of our site. Therefore, as part of our Internal Policy to prevent money laundering from our sites, we closed your account temporarily to verify your details.

Further, we had valid evidence to prove there has been misuse of the site which is also against our terms and conditions:
Misuse of this Website
6.1. You can only use this website for means of recreation and entertainment. Any attempt to use the website for other means is prohibited.

Originally, your account was blocked temporarily following an investigation as outlined above.

Owing to the evidence above proving correct in addition to you having issued a chargeback for your deposits through your bank we have decided to permanently block your account.

Kind regards

MagikSlots Casino Support Team

Inactive user
Posted on July 11, 2018.

Hello.
My account was verified and you confirmed the withdrawal. When I violated your terms? Your accusations do not make any sense. Provide evidence on what basis the account is closed?

Thanks.

Posted on July 13, 2018.

Dear TOSLOINED,

We apologize for the last sentence of our previous response.
You did not issue a chargeback, however, we already refunded your deposit owing to you being a high chargeback risk - reasons already stated.

We have sent proof to AskGamblers.

Kind regards

Magikslots Casino Support Team

AskGamblers
Posted on July 16, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been provided with clear and undisputed evidence on behalf Magik Slots Casino management that player violated their Terms&Conditions and more specifically committed potential fraudulent activity.

AskGamblers Complaints Team maintains zero tolerance towards player trying to abuse our complaints service and not using it in a good faith, therefore we took the decision to Resolve this complaint in casino's favor and moreover, to ban the player from using our services in the future.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds