Star Games Casino - Does not pay my won money

RESOLVED
posted on September 3, 2015.

Dear Users My name is Ruzanna, im player from stargames - camelota . 1 year ago I pay lot of money in my stargames account and play 1 year , after i win 2633 euro and want to payout from my account, Stargames closed account and tell me about violation, but i dont understand what is problem , i wrote on stargames again and weit for him answer. I can prove that this is not so, but I do not know where to start, waiting for a response from the stargames... Thank You

AskGamblers
posted on September 7, 2015.

Dear @CAMELOTA,

Any update regarding your complaint? Thank you.

posted on September 7, 2015.

I wait for Stargames answer ...

posted on September 9, 2015.

Hi Camelota,

Can you please contact me with your stargames username? And I will have someone from support contact you.

Thank you,

Nicole

posted on September 10, 2015.

Dear Nicole my nickname is camelota ...

posted on September 13, 2015.

Hi Nicole, you are work in stargames ?

AskGamblers
posted on September 11, 2017.

This complaint has been reopened due to the declared willingness on behalf of Star Games Casino management to do everything within their power to solve their old complaints. AskGamblers Complaints Team is reluctant to give these old cases one more chance for a successful resolution.

posted on September 12, 2017.

Dear Camelota,

We have looked in to this case for you and can see that you were paid out the remaining balance of your account. Evidence of this has been provided to AskGamblers. Once we received the requested documentation from you, your payout was granted. This happened shortly after you submit your complaint which unfortunately you did not update after you received your funds.

Kind regards,
Your Support Team

AskGamblers
posted on September 12, 2017.

Dear @camelota,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Star Games Casino complaints

  • 32 of 37 resolved
  • 2 days avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 986 USD avg amount

Have trouble with Star Games Casino?