You are about to go to the simplified Italian version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?
You are about to go to the simplified German version of AskGamblers
You are now leaving the full version of the website. Are you sure you want to continue to the simplified version of AskGamblers?

Star Games Casino - This casino accept deposit from different customer names!!

RESOLVED
posted on October 15, 2013.

On October 15, I wrote this email to this casino ;


good morning

On 11/10/2013 at 18.03, you have accepted 2 deposits of € 199,59 and at 18.20 the same day you have accepted another payment of EUR 100.91 from credit card n.ro 40xx xxxx xxxx xx15, made out to Formicola XXXXXXXXXX. It is 3 payments from data theft, for which, I proceeded to report the matter to the Italian Carabinieri. I do not understand how you can accept payments from a registered customer with a different name. Doing it this way, favored crime. Have a nice day.

Formicola XXXXXXXXXX


Note : i'm not registered at this casino!!!

AskGamblers
posted on October 16, 2013.

Hi Formicola.


As you may have already noticed, we have masked your real name and credit card number. Please, be aware that is not advisible to put real names and real credit card numbers just like that in a public website with millions of visits per month.

posted on October 16, 2013.

Thank'you!! :)

posted on October 19, 2013.

These people have not responded to my email. I did not want to recover my money, it would have been too good (and honest), but I would warn all those people who rely on these casinos that do not follow the most basic rules of money laundering. Do not entrust your sensitive data to these people, who by their silence they admit their guilt and especially their complicity

posted on October 19, 2013.

One other thing:

This casino does not accept players from Italy because LOOKS Italian laws, but is very happy to accept deposits from 'ITALY from persons residing in CHINA

AskGamblers
posted on August 12, 2017.

This complaint has been reopened due to the declared willingness on behalf of Star Games Casino management to do everything within their power to solve their old complaints. AskGamblers Complaints Team is reluctant to give these old cases one more chance for a successful resolution.

posted on August 12, 2017.

Dear Nanduzz,


We would like to do our best to resolve this case.

As you do not have a StarGames account, we cannot check and see how this case was handled. Once your Credit Card was lost/stolen we must presume you reported this to your bank and the police. If this was done, your bank would have charged back the amount to your bank account, this is a standard procedure for Credit Card companies.

Please confirm that you have received the above mentioned amount of money so we can proceed with closing the case.

We would like to remind our users that credit cards are the responsibility of their owners and if you find your card has been lost or stolen please report it as soon as possible so any wrongful activity on the account can be reversed as soon as possible.

Once we receive an official police report and statement from a bank we would of course refund the money.

Kind regards,

StarGames Support Team

AskGamblers
posted on August 15, 2017.

Dear @Nanduzz,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Star Games Casino complaints

  • 35 of 36 resolved
  • 2 days avg response
  • 1 week avg complaint life
  • 957 USD avg amount

Have trouble with Star Games Casino?