What's new
What's new

JungliWIN Casino - Account suspended during kyc

RESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

JungliWIN Casino
Inactive user
Posted on April 10, 2024

I created an account on 11th March and deposited ₹800 on 11th March and then deposited ₹600 on 16th March. I won some money and then withdrew Rs 9510 and got an email for document verification. I tried 4 times for document verification.

But my document got declined every time, after that when I talked through chat, it was said that I have sent it to the team and the reply will come on email.

Email came, account suspended, there was no reason to block it, please recover my refund amount

Posted on April 11, 2024

Dear RAHUL1546,

We hope this letter finds you well. Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.

Upon thorough review of your account activity and the documents provided during the KYC verification process, we regret to inform you that your account has been suspended due to the discovery of forged documents. This violation of our terms and conditions and the verification process has resulted in the necessary action taken by our responsible department.

As a result of the account suspension, all funds held in your gaming account have been deducted in accordance with our policies. We apologize for any frustration this may cause.

Please note that the decision to suspend your account and deduct the funds was made in adherence to our commitment to maintaining a fair and secure gaming environment for all players on our platform.

Thank you for your understanding.

Best regards,
JungliWin Casino

AskGamblers
Posted on April 11, 2024

Dear JungliWIN Casino,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to provide a detailed explanation of the issue along with all the relevant facts and evidence that could support your accusations towards the player. Please make sure to state all the relevant casino and/or promotional terms that you believe have been breached by the player, if any. Please send required information to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com directly.

Please note that according to the AGCCS Terms, we consider all the information presented during the course of our complaint process confidential and as such it will not be shared with third parties.

Please be in aware that in case you fail to respond and/or provide requested information within the given timeframe, the complaint will be closed as unresolved. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.

Thanks in advance for your cooperation.

Inactive user
Posted on April 11, 2024

My document is original, you have misunderstood.I am from India and I gave Aadhar card as document. You can verify Aadhar card from Aadhar card website Udai.I am giving you the link of Aadhar Card website, verify it and give me my withdrawal.
UIDI website link : https:­//m­yaa­dha­ar.u­id­ai.g­ov.in­/ch­eck­-aa­dha­ar-­val­idity

Posted on April 12, 2024

Dear AskGamblers Team,

We hope this message finds you well. We recently attempted to send an email to the provided email address for correspondence; however, it seems that there may have been an issue with delivery.

We kindly request an alternative email address where we can send the requested correspondence. Please provide us with an alternative email so that we can ensure timely communication and address any inquiries or requests you may have.

Thank you for your attention to this matter. We appreciate your cooperation and look forward to resolving any outstanding issues.

Best regards,
JungliWin Casino

Inactive user
Posted on April 12, 2024

Dear AskGambler, do not close the case at all, he is lying. My documents from Junglivan Casino are valid, now you can check.please check my document number in adhar card website uidai.com

Posted on April 15, 2024

Dear AskGamblers team,

We appreciate your help in this case very much.

We inform you that we have sent all the information you requested above to your e-mail address.

We are grateful for your cooperation once again.

Best Regards,
JungliWin Casino

AskGamblers
Posted on April 16, 2024

Dear all,

Following a careful review and consideration of all the information, details and/or proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that JungliWIN Casino management acted in accordance with their Terms and Conditions.

Based on the abovementioned information, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved and it is now officially closed. While we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity. Furthermore our team, maintains zero tolerance towards players trying to abuse our complaint service and not using it in a good faith. Therefore, we made the decision to impose a permanent ban on the player to use our services from now on.