What's new
What's new

BoVegas Casino - Stalling payouts of $30,000 winnings

RESOLVED

Complaint Info

Disputed casino

BoVegas Casino
Inactive user
Posted on December 14, 2017

I won around $30,000. After completing the rigorous withdrawal form and submitting all docs, I requested my first withdrawal on 11-15 for $2000. On 11-24 BoVegas approved it, but set my withdrawal limit to $1000, which means it will take me over a year to get all of my winnings from them. When they approved it, they said the $1000 would go back on the credit card I used and it would take 7-10 business days. After 10 business days, I still hadn’t received the money. I inquired about it on 12-8, and they said to give it a few more days. I inquired about it today, and they asked me to send my credit card statement so they could look into the credit card return. I sent my statement from 11-3 to 12-3, showing the transaction. I also sent them a screen shot with the transaction reference number. They then said they also need a current credit card statement. I sent them a printout dated today, showing the last five digits of my account number, and showing that there have been no posted or pending transactions since the last statement closed. BoVegas said they must have an official statement, which means they won’t even look into this until at least 1-3-18. They are stalling because they don’t want to pay. This is totally unfair and dishonest. With everything o have had to go through, it wasn’t worth it to play on this site. Even if you win, they don’t pay. Meanwhile, I have to play every 30 days or they will freeze my account.

The second withdrawal for $1000 was requested on 11-24 and approved on 12-5. It was supposed to be a wired to my bank account and they said it would take up to five business days. Today was day five, and there was nothing in my bank account. I sent them two emails inquiring about this bank wire, and they have not answered. Where is my second payment for $1000?

This will be a very long, drawn-out battle to get the money they owe me.

AskGamblers
Posted on December 14, 2017

Dear @Tiffany8003,

Please keep in mind that all your attachments have been removed due to the fact they were all containing sensitive personal information. Make sure to read carefully and comply with all Complaints Guidelines from now on.

https:­//w­ww.a­sk­gam­ble­rs.c­om­/co­mpl­ain­t-g­uid­elines

Thank you for your cooperation.

Inactive user
Posted on December 14, 2017

I want to update my complaint. Yesterday they emailed that their bank “made a mistake”, and they are re-sending the AMEX refund. Now will it take another 10 business days? I feel they are stalling to get me to play and lose my money. They also responded that they will “look into” my second withdrawal that has not hit my account.

No money, and it’s been one month since I made my first withdrawal

Inactive user
Posted on December 15, 2017

Withdrawal #3 for $1000 (because they unfairly lowered my limit from $2000 to $1000) was initiated 12-5-17. Per the BoVegas rules, it should have been approved within 7 business days, which would have been 12-14-17. No approval yesterday, and no approval today. I can’t initiate any further withdrawals for approval until payment #3 is approved. When will it be approved? My winnings are tied up right now. This is very unfair, and it violates the terms on the BoVegas website.

Posted on December 15, 2017

Dear Tiffany8003,

Thank you for your complaint, your first instalment of $1000 was sent to your credit card according Paragraph 8.2.3. of our T&C, casino reserves the right to send the winnings in installments. Player class influences installment amount as well as time frames of processing a withdrawal request. Player class is mainly determined by depositing/gaming activity of the player.

As for your other instalments, our finance department is currently working them through. You'll be updated once the payment status changes.

Kind regards,
BoVegas Casino
[email protected]
+1 347 778 0761

Inactive user
Posted on December 15, 2017

You said you sent the first payment that is supposed to be a refund to my AMEX. When was it sent? And when will I actually receive it? You said you sent it 11-24-17 in your email, and as of today, 12-15-17, it is has not hit my account.

I will await your responsd of payment #2, that you said was sent 12-5-17 via bank wire, and still hasn’t hit my account as of today.

As to payment #3, it has still not been approved, which means I cannot initiate any further withdrawals. This is a violation of your terms and conditions. It has been 8 business days, and you did not even address this in your response above. How long do you unfairly plan to keep this withdrawal pending, resulting in me not being able to access any further winnings? Your lack of action and response on this is disappointing. I hope that you will compensate me by approving my next withdrawal in less than 7 days.

AskGamblers
Posted on December 19, 2017

Dear BoVegas Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Inactive user
Posted on December 20, 2017

It's funny how after I posted on AskGamblers, BoVegas stopped my ability to make withdrawals and wouldn't tell me why. What interesting timing. I just received this email:

Dear Tiffany,
Please be advised that recently it came to our information that your account is linked to fraudulent activity and is banned on other brands within the platform. Therefore, our security department came to the decision to terminate your membership with us due to the reported Chargeback records within the platform which is considered to be high risk for the operation.
As per above stated, the Casino reserves the right to disqualify winnings due to charged back or reversed any of the purchases made in the casino or in the other casinos operated by the platform (in accordance with our Terms and Conditions: 8.2.5. ).
Please accept our apologies, if you have experienced any difficulties or inconveniences while being an active member of BoVegas casino online.

Kind regards,
Risk Department
USA: +1 347 778 0761
BoVegas Casino

I have never done a chargeback at any other casino. I called them up, and demanded proof that I did a chargeback at another casino. They said they can't "release that information". They wouldn't tell me which casino. No information, just that my account is now closed and my $30,000 of winnings have been forfeited.

In summary, BoVegas waited to pay me, hoping I would play away my $30,000 of winnings. When they realized that wouldn't work, they closed my account. They are crooks. Their casino is a complete scam. I think they have paid on some of the other complaints askgamblers because the dollar amount was so much less, but with my account, they have decided it is too much money to fork over. They are cheaters, liars, and thieves. At least everyone will read my post and see that even if they "win" at this casino, they will not get paid. Right now it shows up as #2 when you do a google search.

Posted on December 22, 2017

Dear Tiffany8003,

Please note that since this is sensitive information and is shared within platform due to security reasons only, therefore, we cannot provide with more details and we have no more information to share with you regarding this matter. However, you can recall yourself whether you've had any issues with any RTG casino which ended up reversing purchases in 2015 which is a violation of any terms and conditions in any organization of this kind and can lead to the blacklist in all the similar ones.



Kind regards,
BoVegas Casino
[email protected]
+1 347 778 0761

Inactive user
Posted on December 22, 2017

So you can claim on askgamblers, for the entire world to see, that I did chargebacks, and can release the year you claim I did them to everyone online, but you can’t privately tell me at which casino? Yeah, so much for protecting my sensitive information. Lol.

The moral of the story: don’t play at an online casino with a Caracao license. You have no recourse when they cheat you out of your winnings. I hope that at least some people will read this before they play at BoVegas.

Inactive user
Posted on December 22, 2017

And I just noticed another complaint opened 12-20-17 with similar issues. They won $2000, and then their account was deactivated for no reason. This casino is a scam!