!

Sitewide maintenance scheduled for the October 1st at 11am CET.
Kindly note that the site might not be available during the maintenance.

Ag Awards
Notifications
Login
en

Betmaster Casino - Unable to withdraw my balance

REJECTED
Complaint Info
Disputed casino Betmaster Casino
Reason Declined payment
Posted on May 14, 2020

First of all: sorry to be your first complainer at askgamblers.com

I want to withdrawal my funds but I keep getting this message:
"We were unable to withdraw funds from your account on Betmaster. Please try again or contact the support service if the problem persists."

I'm not getting a clear answer from support after asking a 1000 times. They keep saying that there is an issue with the payment system but not when or how it will be fixed.

I don't know what to do anymore.

AskGamblers
Posted on May 14, 2020

Dear @thijmedevisser,

The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint accordingly and clarify the total amount of the disputed withdrawal request/s.

Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.

Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.

Posted on May 14, 2020

Hello,

I hope you are doing well.

We apologize for the inconvenience caused to you. However, I have checked your account and I see that the last reply that was given to you in the Live Chat this morning is that you have to repeat your attempt and request a withdrawal. As I see you did not read this message yet..

I have also checked the previous conversations with you and I see that yesterday you successfully withdrew your funds to your Skrill wallet. Since you made new deposits in this system, please kindly withdraw your funds to the same wallet.

Please let our support team know if you need further help with anything else.

And please accept our sincere apologies for the inconvenience that this may have caused you.

Posted on May 14, 2020

Hi there,

Betmaster came to me with an other solution to withdrawal my money via Skrill. Although I love to withdrawal my money via their system doesn’t work at the moment.

The service is OK but I really think you guys should do something about the ‘withdrawal’ fee. I am allowed to withdrawal 4000 euro a day and do one withdrawal for free per day. Per withdrawal you pay 3% more if you do more than 1 withdrawal a day and you are only allowed to do 1000 euro Max via skrill. Can you guys do something about that because I don’t think that’s fair.

The problem is partly solved now.

Best

Posted on May 14, 2020

I want to add something:

I was recommended to use skrill because the crypto payment system doesn’t work, now I’m suddenly only allowed to withdrawal max 2000 euro per day. Can you guys please help me out???

Posted on May 14, 2020

Guys update: I cannot withdrawal any many at all. The support says there's an error with the crypto payment system but I'm also not able to withdrawal via Skrill.

@Askgamblers I really hope you guys can help me out. I just want my money.

Posted on May 14, 2020

After asking a 1000 times to withdrawal my money I didn’t got a proper or clear answer.

Of course I lost everything even tough I asked if it was possible to withdrawal my money or to help me. This is the worst casino I ever played on.

Nobody at betmaster.io was able to help me. I played at many online casino’s and I never experienced anything like this before.

Everybody who reads this complaint:

Please think twice before you want to play at this casino. After you deposit it takes a long time to receive your funds and the way to receive your funds is terrible (errors with the payment system etc.)

They also knew what kind of player I am and they took advantage of it.

AskGamblers
Posted on May 15, 2020

Dear @thijmedevisser,

Following a careful review and consideration of your case, the AskGamblers Complaint Team reached the conclusion that, unfortunately, your complaint is not compliant with the AGCCS Guidelines, section Balance played off while waiting to be paid and, therefore, is being rejected. Please keep in mind that following all AGCCS Guidelines is mandatory.

Please keep in mind that while we could understand your frustration and disappointment of probably not being paid within the time frame specified by the operator, it is up to you to refrain from playing until the processing of your payment is being finalized accordingly. Instead, you kept playing and lost your balance subsequently which means that unfortunately, you will also lost the validity of you claim against the operator which led to rejection of the complaint.

And while we understand this might not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind that in case of disagreement with our decision further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed ADR entity.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy