Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Tangiers Casino - Stalling payment, refusing cashback bonus

RESOLVED
JOTT3M8 Australia
Posted on April 24, 2018.

I have several complaints about Tangiers, Firstly I have a withdrawal that was processed on the 13th of April and has still not reached my account. Secondly I was led to believe that I would recieve their monthly/weekly cashback bonus after depositing 4000$ without a win that week. Whoever due to me attempting to withdraw that week ( have not received the funds in my account at all) I was declined this, I was then told I had won the weekly 500$ bonus and then my account was closed due to me asking my account to be closed post me receiving funds (which I had not)

I have submitted over 8 tickets to Tangiers and this site I believe is a fraud. I have not received my withdr­aal­/en­tit­lement at all and haven't receieved any off what was promised to myself.

I was simply told my account had been closed and my withdrawal approved. I am still getting emails from TANGIERS as to my cashback but have been advised by he manager I am not entitled. I am owed over 3100$ AUD from Tangiers (2070 ADU in the initial withdrawal, 500$ winning bonus and 530$ in cash back bonus) all of which has not been paid.

I have photos and screenshots of everything.

-Josh

Posted on April 26, 2018.

Hello,

Thank you for contacting us in regards to this matter.

Please note that we have investigated the situation and, as informed previously, your withdrawal request for AUD 2056 has been approved on April 13th. As soon as you informed us on chat that you have not received the funds yet we were able to track the payment and found that unfortunately it has been rejected by your bank. However, they informed us that the funds should be released as soon as possible, so they will reach your account within days. Should you not receive the funds by next Friday, please let us know via email to accounting [@] tangierscasino.com [typed together] and we will look into it again.

In regards to the loyalty program that you were enlisted in, we found that you were informed on chat that you can claim the loyalty cash back only provided that you did not have a withdrawal approved in the last 7 days. and the rule is also available on our site.

Please refer to our the Bonus Rules page: https:­//w­ww.t­an­gie­rsc­asi­no.c­om­/bo­nus­-rules:
᛫ Additionally, qualifying players must fulfill the following terms:
(a) Players must not have any approved withdrawals in the last 7 days

In regards to the 500 bonus, it has been added to the account, but you informed us on chat that you do not want it and asked for your account to be closed.

We would like to thank you for your patience while we tracked the payment and know that we rest at your full disposal should you need help with anything else.

Kind regards,
The Tangiers Casino Team

JOTT3M8 Australia
Posted on April 26, 2018.

Tangiers,

I have repeatedly asked for my account to be re-activated as I believe it was deactivated prematurely without and email to your support team. What I meant was after I had received all my funds (including to my account) I would have liked my account to be deleted.
There is no good having 500$ in my account if I can not access it? Maybe due to myself not receiving my funds, being stuffed around and being truly led to believe i would get a cash back that I should be able to access this.

Secondly,

I have contacted my bank every day this week and they have advised no funds have been blocked or rejected under my account number or bank, They have also confirmed the entry of my account number, bsb and SWIFT code are correct. They advised that transactions in reference to IMT's shouldn't take anymore than 7working days.

I can not understand why the bank I have money going into and have been with for many days would block it and then tell me there is no block or rejection activity on my account, unless this isn't the case.

-Josh

JOTT3M8 Australia
Posted on April 26, 2018.

Furthermore I have just got off the phone to my bank who has advised me they have no record of any IMT being stopped, blocked or rejected and they have told me they wouldn't have rejected it before contact to confirm its legitimacy to myself had occured.

They have told me the funds are not being held anywhere at my banks site.

It has been 10 business days so far and if you say not until next Friday now, that would me it 15 working days or 21 regular days. This is unacceptable.

Secondly,

Why on earth would I ask not to receive the 500$ for a prize I had won on a day I gambled over 4000$ AUD and was requesting cashback?

-Josh

Posted on April 30, 2018.

Hello,

We would like to inform you that we will look into the situation once again and assure you that we are treating it as our highest priority.
We do apologize once again for the delay and we would like to thank you for understanding!

In the meantime, we are at your full disposal if you need help with anything else!

Kind regards,
The Tangiers Casino Team

JOTT3M8 Australia
Posted on April 30, 2018.

Hi Tanguers,

I appreciate your help.
I have contacted my bank and it might be coming in.

However I still want access to the 500$ in my account.
After that is sorted I will gladly end the dispute.

-Josh

Posted on May 4, 2018.

Hello,

We got in touch with the Accounting team and they confirmed that you received the payment. We are very glad to hear that this has been sorted out.

In regards to the $500 that you are claiming, we have checked the account again and would like to remind you that as per our Terms and Conditions you are not eligible to claim the loyalty, as you had a withdrawal approved. We managed to make an exception for you in good faith, and have added a $500 chip to your account, to which you agreed, as well as a 15% cash back on your deposits of the day.

After you put all the funds into play and cleared your balance, you came back on chat and told us that that you did not see the bonus, asked for it to be added again and then asked for your account to be closed. Please know that we consider this type of behavior abusive and unfortunately we will not be able to re-open the account.

We would like to thank you once again for choosing our services and for your understanding in this matter, as well as let you know that for any further information regarding your account that you might need, we are at your full disposal via email to security [@] tangierscasino.com .

Kind regards,
The Tangiers Casino Team

AskGamblers
Posted on May 8, 2018.

Dear @JOTT3M8,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds