Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Slots of Vegas Casino - $1,000 Wire Transfer Withdrawal Request But Only $300 Check Approved

RESOLVED
Posted on April 3, 2018.

I deposited $200 and used Coupon Code 350VIP (No Rules, VIP 350% match Bonus, no max cash-out, no wagering requirements) which made my account balance $900. I played slots and keno for the an entire day winning over $10,000 throughout the day. I checked to see what amount i was able to withdrawal and it showed i was eligible to withdrawal the full amount of my balance. However. I decided to continue playing and withdrawal later. The next day was pretty much lost all of my winnings and had a little of $1,000 left so i requested my first withdrawal of $1,000 via wire transfer. but kept playing even though it showed i could withdrawal and requested a wire transfer withdrawal of $1,000 on 3/7/18. On 3/14, I contact customer support to get a status on my requested withdrawal which i was informed it was declined due to missing documents. I was never contacted previously to be informed that my request was declined and that i need to complete the required documents. I was sent a link via chat to complete a "credit card Agreement form and told to email the completed for and requested documents to the address on the form. I did exactly that and emailed it on 3/14/2018. Then, i requested my withdrawal of $1,000 via wire transfer. On 3/22/2018, I noticed my withdrawal request was no longer showing on my account which previously showed as pending. i contact customer support via chat and was informed that my withdrawal request was approved and i would received it within 3-7 business days. On 3/26, I contacted customer support regarding my withdrawals since a had recently requested another withdrawal the day before. During the online chat, they confirmed my first withdrawal had been approved and I can expect to receive the funds on April 11th. Below is the chat transcript from 3/26.

Chat started on 26 Mar 2018, 11:12 PM (GMT+0)
(11:19:25) Jason F: Is there anything else I can help you with?
(11:20:15) Brittany: yes I've been waiting for a withdraw to hit my bank account for the last week
(11:20:43) Brittany: I requested one withdrawal for $1,000 about 3 weeks ago maybe 4 and then another withdraw for 2500 this past weekend but nothing has hit my bank account yet
(11:20:51) Jason F: Let me check that for you.
(11:24:02) Jason F: this request made on 3/25/2018 7:05:19 PM ($2500.00) is pending yet it takes from 10 to 15 days to be approved. The one you made on 3/22/2018 8:43:14 AM was approved now it is in the phase called processing. it takes from 3 to 7 business days there then you will receive your money from 3 to 7 business days more.
(11:24:39) Brittany: So what exactly should I expect to see the money in my account, in another week?
(11:28:04) Jason F: Your request should be delivered on Aprill 11st.

A few days later, on 3/28 I decided to login via computer rather than through my phone app to review information regarding my requested withdrawals. I was shocked to find the following transactions listed.

3/22/2018 8:43 Check Withdrawal Approved! ($300.00)
3/22/2018 8:42 Check Withdrawal Requested ($300.00)
3/22/2018 8:42 Manager Withdrawal Approved! ($700.00)
3/22/2018 8:42 Manager Withdrawal Requested ($700.00)
3/22/2018 8:42 Wire Transfer Withdrawal Declined $1,000.00

Apparently my $1,000 wire transfer request was declined on 3/22 and then a $700 Manager withdrawal request was approved and a $300 check request was approved. However, I was never informed or contacted regarding the change in payment method nor was I informed of this when i talked to customer support on 3/26. I had no information regarding the manager's withdrawal approval and have no idea what that information represented. I know for a fact and have screen shots of my requested withdrawals showing my withdrawal-able amount available and even took a screenshot of my account which showed bonus amount of $0.00 and playthrough of $0.00 before I submitted my request. I felt that it was time to call customer care but there was no answer so I left a voice message and also decided to send an email to customer support at "[email protected]­slo­tso­fve­gas.com" regarding the information showing on my account and requesting a status and more information regarding my withdrawal account activity which i included in the email.

Today is April 2nd and i still have not received a call back or an email back regarding this information.

Posted on April 6, 2018.

Hi Brittany--

I'm very sorry for the frustration you've been having with this--hopefully I'll be able to clear things up for you.

First, your payment has already been sent off to our processor: 4/4 Paid $287.50 + $12.50 Service Fee for transaction #70775889. I would expect you'll find the funds in your account towards the middle of next week (possibly sooner).

Regarding the $700 'Manager Withdrawal': All of our bonuses are non-withdrawable and therefore, removed from your total withdrawal amount. A 'Manager Withdrawal' represents the removal of the bonus used.

https:­//w­ww.s­lo­tso­fve­gas.co­m/r­ule­s.php

"Unless otherwise specified by the Casino; all promotional bonuses are NON CASHABLE. Bonus money serves to enhance play and help to generate winnings but cannot be withdrawn as part of the winnings. The bonus will not be returned to the account but deducted from winnings by the Casino. At the point of cash out, all bonus money will be removed from the total amount of monies won."

I hope this helps clear things up for you...

All the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on April 10, 2018.

Dear @BrittanyCLane,

Please make sure to update your issue in a timely manner and let the AskGamblers Complaints Team know if you got the payment. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Posted on April 10, 2018.

Thank you for your response. I was unaware of that but now I know. I received my first withdrawal today and it was for $257.50. Do you know why I received $30 less then what was expected?

Also, since I haven't had ANY success with getting my withdrawals though to processing via Casino chat for TFN. I still have several withdrawals pending payment. Would you please check into these shown below and see if you can get them pushed through to the processors? They have been pending approval or approved and pending payment since as early as 3/25. I'm expecting a total of $5,450.00 which includes the bonus deductions but does not include the processing fees.

Date Transaction Amount
n/a Bonus Amount Deduction - Coupon Code 350VIP $350.00
4/3/2018 19:11 Wire Transfer Withdrawal Requested ($1,500.00)
4/3/2018 19:10 Wire Transfer Withdrawal Requested ($2,500.00)
n/a Bonus Amount Deduction - Coupon Code 350VIP $700.00
3/25/2018 19:05 Wire Transfer Withdrawal Requested ($2,500.00)

I also had these pending but regretfully canceled them to continue playing and end ed up losing all $9,000!
n/a Bonus Amount Deduction - Coupon Code JACKPOTHUNTER $275.00
4/4/2018 14:48 Wire Transfer Withdrawal Requested ($1,500.00)
4/4/2018 14:48 Wire Transfer Withdrawal Requested ($2,500.00)
4/4/2018 14:47 Wire Transfer Withdrawal Requested ($2,500.00)
4/4/2018 14:47 Wire Transfer Withdrawal Requested ($2,500.00)

Please let me know if you can help as it's would be greatly appreciated.

Posted on April 11, 2018.

Additionally, I verified my first wire transfer was received however, it was only for $257.50 not $287.50. Can you please tell me why I received $30 less than what was previously approved and processed by sots of vegas according to the above response I received? originally I was expecting $1,000 which was reduced to $300 after bonus deduction, then reduced to $287.50 for service fees, then reduced to $257.50 for god know's what and now I received a $16 charge on my account from my bank for processing a foreign wire transfer.

This is absolutely ridiculous especially when we are limited to requested withdrawals in $2,500 increments. That means I have to pay $60 (possibly more) for every withdrawal I request in order to receive my winnings?!?!

The issue I have is that I was informed and then reassured of the amount in which I would be receiving ($300) therefore that is what I was expecting, give or take a few dollars for fees but not $58.50. Why can't this information be provided up front??

Can you please go through my pending/approved withdrawals and provide me the total fees I will incur for each transaction so i can budget my finances accordingly?

If you could please help me out by pushing my approved withdrawals through to the processors so I can receive the remaining funds as soon as possible, I would greatly appreciated it.

Looking forward to hearing from you soon.
~BL

AskGamblers
Posted on April 14, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been informed that Slots of Vegas Casino representative will not be able to respond to ongoing complaints until Monday 16th of April, therefore the time frame is being extended with another 96 hours.

Posted on April 18, 2018.

Hi Brittany--

I apologize for my slow reply--my father passed away last week, so I had to take a bit of time off.

The only fees we charge on our end would be service fees. We did charge you on your first withdrawal, but we have waived them for the balance of your withdrawals. Any other fees incurred would be coming directly from the bank--not us.

Here is the summary of your payments:

4/16 Paid $1500 + no Fee Wire III transaction #71731817
4/13 Paid $2150 + no Service Fee Wire III transaction #71540144
4/4 Paid $287.50 + $12.50 Service Fee Wire III transaction #70775889

At this time, there are no further withdrawals pending either approval or payment.

I wish you all the best,

Tawni

AskGamblers
Posted on April 18, 2018.

Dear @BrittanyCLane,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy