Ag Awards
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

Slots of Vegas Casino - Refuse to send my winnings

72 hours left for strattca to respond.
strattca Ohio
Posted on December 20, 2018.

Back in March of 2018, I won 500 dollars. I sent for the withdrawal and it was approved. I waited and nothing. I wrote to the casino and they said they needed me to verify my information. I sent the information in three different times. Every time I call chat or whatever I get told I need to verify. I just tried again, and now they are saying that I am banned from the Casino and that they may do so at their own discretion. Do not give them any money, believe me I have spent well over what I won and they refuse to send the winnings.

AskGamblers
Posted on December 24, 2018.

AskGamblers Complaints Team have been informed that Slots of Vegas Casino representative might not be able to respond to ongoing complaints until Wednesday, 26th of December, therefore the time frame is being extended with another 96 hours.

strattca Ohio
Posted on December 25, 2018.

AG, Thank you for letting me know. I appreciate any and all help you can give me.

Posted on December 29, 2018.

Hi Christine--

I apologize for the frustration you've been having with this.

First, your casino account is still open--I'm honestly not certain why anyone would have told you differently.

Regarding your withdrawal, there are a couple bits to be discussed. The first part is that there was a bonus used to build up your funds ($150.00 PLAYMORE300 (1 of 999)(30 free spins)). All bonuses are non-withdrawable and therefore will be removed from your total withdrawal.

Next, there was a $50 reversal made on your credit card (charge back). This issue was already discussed with you back in April. In order to resolve the charge back issue, the $50 will be deducted from your withdrawal along with a $75 fee which is imposed on the casino by the processor.

With all this, $275 will be removed from your total withdrawal amount ($150 bonus, $50 for the charge back amount and $75 for the charge back fee), leaving a net withdrawal amount of $225.

In order for me to have your withdrawal sorted, I'll need to receive your preferred method of payment. I've just sent you an email regarding this--as soon as I have your reply, I'll request your payment be sorted.

All the best,

Tawni

strattca Ohio
Posted on December 29, 2018.

Actually my winnings were 800 dollars and we did discuss the rest, and that is why I was supposed to be receiving a check for 500 and something.

AskGamblers
Posted on January 3, 2019.

Dear Slots of Vegas Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

strattca Ohio
Posted on January 3, 2019.

AG, I haven't had a response to anything from Slots of Vegas yet. Thank you for asking.

Posted on January 6, 2019.

Hi Christine--

I've just sent you an email regarding this--unfortunately, TransferWise is something that sends red flags throughout our company and processor (this is explained in my email to you).

In order to issue your payment, we'll only be able to do so via Bitcoin. Please forward to me your Bitcoin crypto address so I can organize your payment.

Much appreciated,

Tawni

strattca Ohio
Posted on January 7, 2019.

I do not have a bit coin account. AG would you be able to help me with a good site and how to set up a bit coin account?
SOV are you now agreeing to send the right amount?

strattca Ohio
Posted on January 7, 2019.

I set up a bit coin account and sent the address to SOV via email. waiting for reply from them.

strattca Ohio
Posted on January 7, 2019.

Attached please find the withdrawals I requested.

strattca Ohio
Posted on January 10, 2019.

I got a message on 1/7/2019, but nothing has been done as of yet. Still haven't received any more information or payment.
HI Christine—
Thanks for getting back to me so quickly with this—I’ve passed this on to our Payments Manager along with the request to issue payment.
I’ll keep you posted via your complaint at AskGamblers.
Tawni

AskGamblers
Posted on January 10, 2019.

Dear Slots of Vegas Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on January 14, 2019.

Hi Christine--

I'm not in the office until later today--as soon as I get in, I'll check in on your payment.

Tawni

strattca Ohio
Posted on January 14, 2019.

I received payment for the 225 but not the rest. I had more than one withdrawal at the time.

Posted on January 18, 2019.

Hi Christine--

I've checked your account and I'm not seeing any further withdrawals.

Can you please tell me when your requested the withdrawal and the amount requested?

Thanks,

Tawni

strattca Ohio
Posted on January 18, 2019.

I was in the account just the other day, and it is so funny how now my login is restricted. There were two withdrawals totaling 800 dollars. I knew of the fees. I was supposed to be getting 550 back. They had already taken my withdrawal fees out and it is in my account that those were taken out and the check for 550 was supposed to be sent to me. You sent me half, stating the fees weren't taken out, but if you look you will see they were already withdrawn with approval from your site. The dates were in April. I again requested in June. This has been a long and difficult process.

AskGamblers
Posted on January 22, 2019.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Slots of Vegas Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

Posted on January 23, 2019.

Hi Christine--

I've just sent you a reconciliation of your account (I've copied AskGamblers management on this, as well). I believe once you read through this, you'll find what I've stated is accurate.

If you have any questions, please let me know.

Tawni

strattca Ohio
Posted on January 23, 2019.

Tawni,
This is all great up until April 4th when you claim to have cancelled my withdrawals. This is on a spreadsheet that you or someone else manipulated. Don't forget the other 350 that was put in a as a withdrawal request and act like it came off the 500. Then the other 150 withdrawal request that you took due to the fees. I am still owed the difference of the 500 plus the 350. Let me back into my account and I can prove unless you somehow magically were able to manipulate that as well.

AskGamblers
Posted on January 28, 2019.

This complaint has been reopened as per Slots of Vegas Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on February 1, 2019.

Hi Christine--

No one has manipulated anything.

Your account has been temporarily re-opened so you are now able to review all transactions. If you can find anything there which does not match up with the reconciliation, please take screenshots and write a description of what you believe is inaccurate.

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 1, 2019.

still locked out.

AskGamblers
Posted on February 5, 2019.

AskGamblers Complaints Team have just extended the response time frame with another 96 hours hoping that Slots of Vegas Casino management will soon jump in with an update on this complaint.

Posted on February 5, 2019.

Hi Christine--

According to the notes on your account, it's been unlocked since January 28th. Can you please send me a screenshot of the message you receive when trying to access your account?

Thanks,

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 5, 2019.

copy of the lockout

Posted on February 9, 2019.

Hi Christine--

There's no copy of the lockout attached. Further, you are absolutely not locked out of your account.

Can you please send me the screenshot directly to my email address?

Thanks,

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 9, 2019.

I sent it to Tawni.

Posted on February 13, 2019.

Hi Christine--

I've heard from our IT regarding this and he's given a couple suggestions...

If you're using the flash version of the casino, try clearing your cache, reboot your casino and then (hopefully) you should be able to access your account.

The other thing you can try is the download version of the casino. If you've already downloaded the casino and are not able to get in, please uninstall the casino and reinstall it.

Please let me know how this goes...

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 13, 2019.

nope, it says the site says Player login restricted.

Posted on February 17, 2019.

Hi Christine--

Can you please contact Customer Support? At this point, they're the best bet to help sort out the problem with logging in.

Thanks,

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 18, 2019.

tried reaching out to customer support, but don't have time to wait for 65 people ahead of me.

AskGamblers
Posted on February 22, 2019.

Dear @strattca,

Please confirm if the issue has been resolved. Please be in aware in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

strattca Ohio
Posted on February 22, 2019.

not resolved yet. I tried going to the site, got the same response "player login restricted" tried customer support and waited for a long while and was queued as number 65.

strattca Ohio
Posted on February 22, 2019.

AG
I am for sure now that the account was manipulated. I have a copy of my information in order of withdrawal requests and cancellations. Yet there seem to be more cancellations than there are requests for withdrawals as well as not knowing what amounts were actually cancelled on the withdrawals. I have a copy of my report beginning in March and all the way through last activity. I am unable to attach due to getting an error, but if you email me; I will gladly send you a copy. thank you. SOV still owes me money and there is proof in there that they also took it by manager withdrawals.

AskGamblers
Posted on February 22, 2019.

Dear @strattca,

Please if you have any attachments send them via email to suppor­[email protected]­skg­amb­ler­s.com and we will post on your behalf. At the moment we encounter some technical glitch with attachments and we are working to resolve this ASAP.

strattca Ohio
Posted on February 22, 2019.

AG, I sent the attachment.

Posted on February 23, 2019.

Hi Christine--

I've provided you with the reconciliation of your account (January 22nd)...we re-opened your account so you could check this against the reconciliation. Your claim in this complaint is for $225, which absolutely you were owed...and have been paid.

You've gone on for weeks about this $500, which simply does not exist, yet you never mentioned anything about this in your original post, only that you won $500 (which had the chargeback and fees, reducing it to the $225...the amount of your claim). You opened this complaint, December 20th and did not even mention other funds until December 29th.

Let me be perfectly clear: There is NO way possible that we can 'manipulate' anything within the casino cashier. RTG (the software provider) has very tight security measures in place to protect players. Further the information we've supplied you (and AG management) is 100% accurate. Do you honestly believe we would jeopardize our relationship with RTG over $500?

It's time to realize and accept the fact that you made a mistake--there is no $500 outstanding. All funds due to you have been paid.

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 23, 2019.

First off, I said I have been waiting for the $500, from the get go. Second off I do believe you would jeopardize your relationship with all parties since you have hundreds of complaints for not paying out. The money for which I have been saying from the get go was already withdrawn from SOV. I was and am still owed the difference of the 225 you sent me and the 500 you owed me. The money was taken out by withdrawal from your company. Next I am still saying you owe me the difference, because I won 800 dollars and the fees that I owed were taken out and then you still owed me the 500, which you sent me 225. Still owe me the rest

Posted on February 23, 2019.

Christine--,

This will be my last reply to this issue.

Whatever complaints we may have are generally due to the fact that we simply do not have enough processors. With that said, please look at all the complaints I've handled and I have an exceptional track record. Anyone LEGITIMATELY owed money are paid.

At this point, this is going nowhere. AskGamblers, I'd like to respectfully request this issue be closed. As mentioned previously, I submitted the player's reconciliation to you, back on January 22nd (I've just re-sent this to you), which shows there is nothing further due to this player.

Tawni

Posted on February 24, 2019.

Christine--,

Whatever complaints we may have are generally due to the fact that we simply do not have enough processors. With that said, please look at all the complaints I've handled and I have an exceptional track record. Anyone LEGITIMATELY owed money are paid. If you are SO certain that we have somehow 'manipulated' the facts, I highly suggest you take this up with RTG directly. You will find I have been 100% honest with you.

At this point, this is going nowhere. AskGamblers, I'd like to respectfully request this issue be closed. As mentioned previously, I submitted the player's reconciliation to you, back on January 22nd, which shows there is nothing further due to this player.

Tawni

strattca Ohio
Posted on February 25, 2019.

The complaint is not resolved and I don't believe that they will resolve it. There are withdrawals that were manager approved withdrawals and they weren't from my request, they were the funds taken that were owed. The 500 dollars that I was expecting they didn't give me. All Tawni wanted to do was take the fees out of that money and give me 225. The fees were already deducted out of my other winnings and I am still owed the 275. Instead of making it right, SOV wants to swipe it under the rug. I advise anyone who checks, be careful with this online site. Stick to the ones that Askgamblers recommends, and stay away from the rip off ones. Thank you very much AG for getting me some of what was owed. I really appreciate it.

AskGamblers
Posted on March 1, 2019.

This complaint has been reopened as per Slots of Vegas Casino request and AskGamblers Complaints Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reaching to a satisfactory resolution.

Posted on March 5, 2019.

Hi AskGamblers--

At your request, I am going through the reconciliation line by line in the hopes this will all make sense.

I'll have the recon sent over, later today.

Tawni

strattca Ohio
Posted on March 6, 2019.

Haven't heard anything else as of yet.

Posted on March 10, 2019.

Hi all--

I apologize as I've had my hands full. I should be able to get this over, later today.

Tawni

AskGamblers
Posted on March 13, 2019.

Dear all,

Please be informed that because of internal issues with the AskGamblers Casino Complaints Service /AGCCS/ system we are currently unable to handle your case accordingly. We expect the issues to be handled by March 19th and until then your case will remain with status 'Open'. Until further notice, AskGamblers Complaints Team is kindly requesting you to refrain from further posting to your complaint. As soon as AGCCS is back to normal operational state, you will be informed immediately.

Please accept our sincere apologies for all the inconveniences caused and thank you for understanding.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy

Try your luck with top-rated casinos on the market!

You have been inactive for 90 seconds