Ag Awards
Notifications
Login
en

Party Casino - Stolen my money

RESOLVED
Complaint Info
Disputed casino PartyCasino
Reason Missing Funds
Posted on May 16, 2014

Hi, I played live dealer roulette on partycasino.com used simple doubling bets system. After some time there was bed guess stream, I doubled ten times in a row and my last bet was 400$ I placed it on black it landed on black, but in screen where winnings is shown appeared message that my won amount of last bet is 0$ so no money was credited to my balance. I send my gaming history screen shot (where is clearly visible that system or what ever made mistake) to customer service of party casino, and they pretending that everything is fine and there is no mistake. My mistake was that I did not recorded my game after that fraud I am doing it even that I playing in other casino room just in case and I offer do this to all gamblers. So do not play in partycasino rooms because it can happen to you too. If some one want to see transaction history screen shot I can send it by skype, name is vaicius1987.

AskGamblers
Posted on January 25, 2017

Dear all, 

Kindly notice this complaint is being reopened following the declared willingness on behalf of PartyCasino management to do everything within their powers in resolving their outstanding AGCCS cases. AskGamblers Complaints Team will gladly assist by giving any of these old cases an additional chance for a successful resolution.

AskGamblers
Posted on January 28, 2017

Dear Party Casino,

Please let us know if there's some update regarding this case.

Posted on January 31, 2017

Hello,

I'd like to apologize for any inconvenience caused.

Your case was escalated to the vendor and the records showed that you didn't place the bet on Black. The screen shots that we received from you didn't show the actual bet, but only your betting amount.

If you have any concerns or further queries, please contact our customer service.

Best regards,
Party Casino Team

AskGamblers
Posted on February 4, 2017

Dear @bielas21,

Please confirm if the issue has been resolved. Keep in mind that in case you fail to respond within the given time frame we will consider your issue as resolved and your complaint will be closed accordingly.

Thank you for your cooperation.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy