Ag Awards
Notifications
Login
You are about to go to the Italian version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.
You are about to go to the German version of AskGamblers
Kindly note that some features such as complaint service and forum are currently available only on the international version.

888 Casino - Closed account due to self exclusion on sister casino but took my deposits

RESOLVED
Posted on 01 July 2017

I had an account with 888 and I played for 3-4 days and depOsited well over 1000 only to receive an email saying my account was closed due to having an account exclusion with a sister casino, first off they took my deposits And I know if I would of had a withdraw with the wait period they would of closed my account so how could it be justified to take my deposits when I would of had no chance of withdrawing any winnings, I've emailed them and they haven't gotten back to me in 3 days. Bradpgrier42

Posted on 03 July 2017

Hi BRADPGRIER420,

Thanks for contacting us. We apologize for any inconvenience you have experienced.

An email has been sent to you from our Operations Department with details regarding your account.

Kind Regards,
888casino team

Posted on 06 July 2017

They never adressed any of my concerns, nor did you, they repeated exactly what was said in the first email they sent last week ..

Posted on 06 July 2017

First I get an email saying your account has been closed due to another account that has been closed across their network ( PICTURE 2).

Second I get an email stating my accounts been closed due to a account with a sister casino that had unpaid deposits (. Which never has happend I've closed accounts due to poor promotions) Then they ask to send them documentation over mms to resolve problem ( PICTURE 2)

Third the send me an email saying they can't receive the documents over mms and I have to login to my account and send them through safe-cashier page ( PICTURE 3). Which I obviously can't do because my accounts been disabled ( PICTURE 4)

Each email they send takes 3 days or more they are sending me in circles !!!

My first email I told them " im disputing my deposits because in the event I had won or just wanted to withdraw my funds I wouldnt of been able to, my funds were rendered useless, my deposits shouldnt have been takin in the first place, as an avid player ive played at a few online casinos and I closed my account with a few of them due to poor customer promotions, that's it.. and closed them myself ALSO I SHOULDNT HAVE TO CHECK WHICH SITES ARE SISTERS TO OTHER SITES, they shouldn't have let me make a open it not have gone as far as to play for a full week and made several deposits reaching well over 1000 ... it's unethical for them to take deposits and not allow withdraws .... and I personally feel they are giving me the boot around trying to make it difficult and taking bad long as they can sending me in circles so I just give up !

Posted on 06 July 2017

First paragraph should be PICTURE 1 in brackets not 2 sorry for confusion

AskGamblers
Posted on 06 July 2017

Dear @Bradpgrier420,


Please keep in mind that your last message has been edited due to the fact that huge parts of the text were written using Caps Lock. We hope you are in aware of the fact that using so intensely Caps Lock while writing online is considering as yelling and yelling is definitely not the expected attitude and behaviour we expect from those who are willing to use AskGamblers Casino Complaints Service.

Posted on 07 July 2017

An email was sent to you yesterday explaining the requirements needed to resolve your account.

If you have any further concerns or queries regarding the most recent email, please feel free to contact us at securi­[email protected]­cas­sav­a.net.

Thanks,
888casino team

Posted on 08 July 2017

JUST so everyone knows, 888 is only going to reinstate my account because they don't want to return the funds to me (was already reinstated as of my last msg). They told me my account was closed due to account closed at a sister casino didn't give me reason nor a way to resolve issue untill I brought the issue to ASKGAMBLERS

Posted on 11 July 2017

Please refer to the email sent to you on 8th July. If you still require information regarding your account and the recent decision taken, please contact securi­[email protected]­cas­sav­a.net.

Thanks,
888casino team

AskGamblers
Posted on 14 July 2017

Dear @Bradpgrier420,

Please let us know if there's an update regarding your ongoing complaint. Please keep in mind that you are supposed to reply within the given 96-hours time frame, otherwise AskGamblers Complaints Team will consider the case as Resolved and it will be closed accordingly. Thank you for your cooperation.

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy