Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!
Learn moreFeatured
Casino Bonuses Latest Casino Bonuses Exclusive Bonuses Bonuses by Country No Wagering BonusesFeatured
Casino Games Casino Table Games Casino Card Games Casino Dice Games Online Lottery Online KenoSlots
Casino Slot Games Real Money Slots Free Slot Tournaments Online Slot Reviews Slots by Reels Free Slots DirectoryIndividual Games
Online Blackjack Online Roulette Online Poker Online Baccarat Online Bingo Online CrapsUnresolved
€3,202
Unresolved
Casino360 - Delayed withdrawals for over 30 days
So, between 29th November 2021 and 3rd January I requested 5 withdrawals of which 4 are marked as cancelled but they explained to me that payments ...
Resolved
$2,152
Resolved
Planet 7 Casino - Over a month and still no money from approved withdrawal
I've been waiting since Jan 3 for my money from my first withdrawal. It was approved after 15 days even tho the terms and conditions say 7 days. But I ...
Resolved
€300
Resolved
PowBet Casino - Cannot get my funds back to my card
Hello, I'm contacting you regarding the situation I faced with PowBet.I'm really dissatisfied with the timeframes. Their terms state that it takes ...
Resolved
$1,791
Resolved
Royal Ace Casino - Delay in Payment
I put in a withdrawal request for $2001.73 on 1/3/2022 at 11:03 PM. My payment method is Bitcoin and I received an email stating " Your Bitcoin crypto ...
Resolved
$2,136
Resolved
Slots of Vegas Casino - No update on withdrawal request
HelloI have not received any updates on my withdrawal request. It's been more than five business days pasts & still no update. There is two withdrawal ...
Rejected
€250,000
Rejected
Unique Casino - Refusal of partial payment
Hello,I am faced with a serious problem. I have been playing at Casino Unique for several years and like any self-respecting player I win and I lose. ...
Unresolved
£300
Unresolved
PartyCasino - Long awaited withdrawal payment
From December 23rd to 27th 2021 I made 6 withdrawals amounting to £325 which I am still yet to receive. I spoke with PartyCasino Via email in the new ...
Resolved
£33,000
Resolved
Casino Lab - No response and no payment of £33000 winnings
I am looking to open a case against Genesis Casino who are holding £33,000 of my money and winnings and like the many reviews across the internet don ...
Resolved
$2,172
Resolved
Planet 7 Casino - Delayed payment nearly 60 days now
I have been trying to withdrawal 2500 for nearly two months now and keep getting we’re sorry we well escalate your case but nothing happens. All ...
Resolved
$550
Resolved
Planet 7 Casino - Pending withdrawal from two months ago
I requested a withdrawal of $550 from Planet 7 on Dec. 12, 2021. I have not received a verification email of approval since the request was sent in. ...
Resolved
$2,100
Resolved
Raging Bull Casino - Delayed Payment 2100 dollars
I am fully verified, but find withdrawals are always outside their trading terms. I entered a withdrawal on 2nd January for $2100 and it's still ...
Resolved
$5,226
Resolved
Cool Cat Casino - No payment after 26 business days
I have a withdrawal that has been approved and processed since December 24, 2021, for $2500. Today, January 31, 2022, I have still not received ...
Unresolved
$4,896
Unresolved
Royal Ace Casino - Delay in payment Royal Ace
Hello, played at royal Ace and loved the experience. I ended up winning money after being verified and was able to withdraw it via coindraw on their ...
Resolved
$9,300
Resolved
Planet 7 Casino - Still not paying withdrawals
This is the 2nd complaint I have submitted on this, however, after my first complaint they paid a withdrawal so I assumed they would continue to pay ...
Resolved
£3,500
Resolved
Royal Slots Casino - Unreasonable delays in verifying account and processing withdrawal
After over a decade online gambling with no need to raise a formal complaint, unfortunately I now feel compelled.17 December 2021: Royal Slots ask for ...
Resolved
$1,501
Resolved
Slots of Vegas Casino - Waiting on another delayed approval
I have a withdrawal request dated 1-29-2022 for $1501. I have waited the 10 business days for approval. I have reached out by email to Tawni. No ...
Unresolved
$501
Unresolved
Golden Lady will not payout
I requested a payout of $501 on December 20th, 2021. It is now February, 13 2022. I have contacted the casino multiple times concerning this. Each ...
Unresolved
$800
Unresolved
Konung Casino - 800 AUD delayed payment no viable withdrawal options in NZ
On the 14th January 2022, I made a deposit at Konung Casino and took a 'Birthday deposit Bonus', which they offered me via email. I have used the ...
Unresolved
€1,000
Unresolved
WildPharao Casino - Withdrawal delayed for weeks
Hello, I have made a withdrawal request of 1000€ on 28/1/2022. It is still not been processed. I have sent 2 emails, one to the payments department ...
Resolved
€200
Resolved
Rolletto Casino - Delayed payment and missing funds
Hello. I started playing at this casino in October. I Finished the verification process successfully and I won 200 euros. I made a withdrawal from ...
Resolved
$900
Resolved
Wazamba Casino - Been waiting for a withdrawal for 2 weeks
I tried to withdraw $1000 NZD 2 weeks ago, waited for over a week only for them to cancel the withdrawal because of an incorrect “IBAN”, I’ve ...
Resolved
€285
Resolved
ClubRiches Casino - ClubRiches delaying payment
Hi,I am trying to get my withdrawal for 6 days for now. I have 2 withdrawals:1st 04.02.2022 - 150 EUR through Pisatrix2nd 05.02.2022 - 135 EUR through ...
Unresolved
€1,700
Unresolved
Olympus Play Casino - Casino does not pay
Hello everyone,I want to file a complaint against Olympus Play. I played with a welcome bonus on December 12th and then played two days to meet the ...
Resolved
€475
Resolved
Golden Star Casino - The casino won't pay me the money
I did cashout 500eur and they didn't pay me.I'm asking them also for a document that they did pay that money at my bank account but they wont send me ...
Resolved
$1,633
Resolved
Ruby Slots Casino - Delayed Withdraw since Jan 24
Hello - I submitted a withdrawal on 01/24/22 for the amount of $2,003.94. The casino terms state a withdrawal will be reviewed within 7 business days ...
Resolved
€823
Resolved
AmunRa Casino - Amunra last payment taking long
I am waiting for last payment from AmunRa Casino for a long time. Originally I won on 14th of December and since then they have verified my account ...
Resolved
$43,368
Resolved
Ruby Slots Casino - Like to get my winnings
I recently started a complain about not being able to get my winnings paid out. I have at the moment 28 withdrawal requests pending, dating as far ...
Resolved
€1,350
Resolved
Locowin Casino - Gave me different answers every time and then stopped answering completely
I won 1350 euros and made a withdrawal. First I had to wait 1 week before they told me I had to verify, so I sent everything in and they approved. And ...