Resolved
$14
Resolved
Slots of Vegas Casino - No update on withdrawal
I was informed last week, I should receive an update for two withdrawals I placed on March 16th and 17, by the beginning of this week. Honestly, I ...
Resolved
Resolved
Live Casino - Withdrawal pending for longer than their advertised time-frames, again
It's been more than 2 days and withdrawal of 4000 euro is pending. I have talked to their customer chat and they told me all withdrawals will be ...
Resolved
€1,000
Resolved
CasinoInter - €1,000 withdrawal delayed for longer than terms state
Hello! I have problem with withdrawal money from this casino. My account is verified. I've requested withdrawal to Skrill 13 May and it still not ...
Resolved
£5,250
Resolved
Kassu Casino - Delaying withdraw payment
I made a withdrawal on 4/5/22 for £5250. I am a regular at this casino and deposit/withdraw every month. Most often without any trouble. However, on ...
Resolved
R$1,800
Resolved
Vbet Casino - Account locked with no reason
I will try to be direct. On 04/17 I created my account on Vbet and made my first deposit (500 BRL). On 04/18 I placed my first bet and I won. Then my ...
Resolved
€5,000
Resolved
Nucleonbet Casino - Delaying withdrawal for ages
After winning around 70.000 euros on this casino my account had to be 'reviewed by the security department'.This has been going on for a month now and ...
Resolved
$28
Resolved
Lapilanders Casino - Delayed my payments
Payment delay 6 days. On 05/11/2022 I requested a payout at this casino My account has been verified. The casino comes up with excuses. At first, they ...
Resolved
€3,900
Resolved
Winnerz Casino - All my withdrawals were rejected
I made my first 2000€ deposits to this casino 13.5 and have been trying to get first withdrawal out since that. Casino sent after withdrawal mail ...
Resolved
₹5,000
Resolved
Betway Casino - Deposit of INR 5,000 not refunded yet
Dear Betway Team,Wanted to bring to your notice the amount(INR 5000) that I had deposited through Betway's payment method "(credit/debit)/Net-Banking/ ...
Resolved
£1,000
Resolved
PlayOJO Casino - Withdrawal with no reply from customer service team
I won 1000 on the 9/05/22 and immediately started the withdrawal process. However, I have still not received the amount and have tried to contact ...
Resolved
£187
Resolved
PlayOJO Casino - Surprising account lock, no adequate support
lI recently opened an account with PlayOJO making two PayPal deposits of £50. Enjoyed playing the slots for a day or so and found the software and ...
Resolved
€167
Resolved
EvolveCasino - Payment refused after legit play, seems unfair
Hello,I've done a legit play since my last deposit, and evolve casino refuse to pay my winnings.Here's the proof with all the spins (23 pages in the ...
Resolved
$1,855
Resolved
Planet 7 Casino - Still waiting on my withdrawal
4/18/22 I submitted a bitcoin withdrawal request. It was approved 4/26/22 for $1855 but I have yet to receive payment. I've emailed a few times about ...
Resolved
Resolved
Lapilanders Casino - Keep rejecting withdrawals
Hello,Lapilanders sportsbook still rejects my withdrawal.I've trying to withdraw my 316.78 euros and they have cancelled it 2 times. I've been fully ...
Resolved
Resolved
Parimatch Casino - The casino is delaying the verification of the documents I sent
Dear SIR/MADAM! I have a problem with Parimatch Casino. I’m unable to withdraw my funds, the casino is delaying the verification of the documents I ...
Resolved
$1,900
Resolved
Beem Casino - Delayed Verification and Payout
My account verification has been pending for a week, I was asked for a new document on May 5 from verification submitted that morning and haven’t ...
Resolved
€100
Resolved
WestCasino - Delaying my payment of 100Euros
The withdraw process is awful. I have been waiting my withdraw, 96 hours is not true. I even use zimpler the fastest method there is. They stop ...
Resolved
€50
Resolved
Videoslots Casino - Refund Almost Impossible To Use
On 04/05/2022, I paid 50€ to enter a head to head slot battle on a game that was very accessible before this, NetEnts Twin Spins. Just recently ...
Resolved
£20
Resolved
PlayOJO Casino - No response no withdrawal
I wanted to make a withdrawal but playojo asked for identification to be sent. I did this, and received confirmation by email that all my ID was ...
Resolved
€1,050
Resolved
Casino Planet - Waiting on a €1,050 payment since March
Hello, I am writing to you believing that you are the only organization that can solve the failed payment situation since 24.03.2022. I applied for ...
Resolved
Resolved
Lapilanders Casino - Kept rejecting withdrawals
Hello ASKGAMBLERS,this casino kept teasing me a in a really bad way. I've trying to withdraw 3750 Euro for almost 3 Weeks now. I've been fully ...
Resolved
£60
Resolved
PlayOJO Casino - Withdrawal still pending after 1 week, no communication at all
I made a withdrawal on Thursday 28th April and received an email on Friday 29th April to notify me that my withdrawal could not be processed using the ...
Resolved
£340
Resolved
PlayOjo Casino - No response from customer service over a prolonged period
I’ve been trying to get in touch with customer services via email and live chat over 3 days with no success. I just want someone to speak to me so ...
Resolved
Resolved
Campeonbet Casino - Can not withdraw almost two months due to never-ending investigation
My withdrawal blocked almost 2 months. They say due to security measures the relevant department must conduct a thorough review of your account for ...
Resolved
€131
Resolved
Pirateplay Casino - Will not offer me an option to withdraw
I made several deposits via Skrill and the latest one via Credit Card. I sent in all of my documents.Now I generated a balance of 131.14 EUR and I ...
Resolved
€840
Resolved
Mr.Bet Casino - Payment delayed or not being paid
On the very page of Mr.Bet it says it's policy is that withdrawals will be processed within 24 hours (meaning under 24 hours), but it has been like 40 ...
Resolved
$1,000
Resolved
Wazamba Casino - Withdrawal error wazamba casino
Hello,I have made a withdrawal with Wazamba which has been pending for 2 days now. I understand you can only make a max withdrawal of a certain amount ...
Resolved
$2,325
Resolved
Raging Bull Casino - Very delayed payment
I requested a payout on the 8/4/2022 and took me 7 days just to several times verify all my documents that I already had verified to get my withdrawl ...