Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!
Learn moreFeatured
Casino Bonuses Latest Casino Bonuses Exclusive Bonuses Bonuses by Country No Wagering BonusesFeatured
Casino Games Casino Table Games Casino Card Games Casino Dice Games Online Lottery Online KenoSlots
Casino Slot Games Real Money Slots Free Slot Tournaments Online Slot Reviews Slots by Reels Free Slots DirectoryIndividual Games
Online Blackjack Online Roulette Online Poker Online Baccarat Online Bingo Online CrapsResolved
$200
Resolved
Monarchs Online Casino - After 6 months my withdrawal request is still not honored
i won $200.00 with their no deposit bonus.I have filled out and submitted all verification forms and they received it. However it has been over six ...
Resolved
$110
Resolved
Monarchs Online Casino - They just refuse to pay!
I won over three hundred dollars on Monarchs Online Casino bonus offer! Quite a feat considering you had to play over 40 times the bonus amount! THe ...
Resolved
$115
Resolved
Monarchs Online Casino - Won`t reply to emails and pay me
I got Bonus completed wager asked in chat how can i withdraw my winnings they said you need to verify your account by sending proof of address... So i ...
Resolved
Resolved
Closed Account at Palace of Chance Casino for no reason
Redeemed a no deposit bonus with a 30x Playthrough (totaling to $3000+). Played through all of it and got the withdrawable amount of $100. I got ...
Resolved
$150
Resolved
Monarchs Online Casino - Delayed Verification&Payment
4 days ago I asked for a withdrawal (ihave$4,200.00 supposedly available) and they asked me to email them a credit card authorization form, a copy of ...
Resolved
$1,400
Resolved
Cool Cat Casino - Delayed approval for $1,400 withdrawal
I requested a withdrawal on 6/8 for the amount of $1,400. I followed all the rules when using a bonus code with deposit. I was told by a chat ...
Resolved
$1,500
Resolved
No payment from Gold Vip Club Casino for months
I won $1,500 several months ago and adhered to all T&C and completed their fax back form. 67 days have passed and still no wire transfer. They claim ...
Unresolved
€3,650
Unresolved
Titan Casino - Not paying me
Actually i have big problem with titan Casino.when i asked for withdrawal, i was request to send my doucements and when they got it, i was told to ...
Unresolved
$3,812
Unresolved
Casino Royal Club - Withdrawal issues
I won 3812.55 on Thursday July 02, 2015 I tried to withdrawal my funds the system did not allow me to do so. This was on a no max cashout bonus that I ...
Resolved
$200
Resolved
VIP Room Casino - No deposit bonus withdrawal gone 250 to 50
Hello,I'm a verified depositor on this casino.A few days ago, they give me a 20$ buck no deposit bonus for fidelity with a 40x playthrough.I beat the ...
Resolved
$1,000
Resolved
Casino Titan - Keep stalling my payment for ages
My account is fully verified and I do not have any bonuses at all. I had $1900.00 of funds available for withdrawal. I requested the full amount and ...
Resolved
€115
Resolved
Monarchs Online Casino - Not paying
Dear Askgamblers.com, I cleared Monarch's Online Casino bonus wagering requirements x 75 times my original bonus, also I make some deposits (it is ...
Rejected
€562
Rejected
PropaWin Casino confiscated my winnings with no reason stated
Maybe it was a stupid thing from me to trust these people again but I did anyway. On June 19th I was wondering why Propawin.com blocked my account ...
Resolved
£2,477
Resolved
Jackpot247 Casino stalling £2477 payment
I have been owed £2477 by the casino for many months now. I fulfilled every one of their requests and have no idea why they have not yet paid me. ...
Resolved
€5,500
Resolved
Energy Casino Not Paying 5500 EUR Win
I won on the 25th of June 5500 EUR which they refuse to pay. I played exactly the same 2 weeks before on June the 9th and they paid in full, I won ...
Resolved
Resolved
iNetBet Casino - Declined my withdrawal due violation of terms for a bonus I have already wagered successfully
Deposited $50 on Inetbet Casino on 7/1/2015 and used a casino code V8KP8, which is a match bonus of 50%. So I started playing with $75. I won a couple ...
Unresolved
$100
Unresolved
Tropicana Gold Casino - Money disappeared from my balance
I have a NDB for $150 available for withdrawal. I've verified my master card credit card and realised they only accept VISA. I asked the customer ...
Unresolved
€5,018
Unresolved
Platin Casino - Closed account with €5k balance with ridiculous reason
I first signed up to Platin Casino in April 2014. In August 2014 they had a 100% to €200 promotional offer. I accepted this offer a couple of times ...
Resolved
$1,200
Resolved
Atlantis Gold Casino - Not paying my winnings
I won $1200 on Thursday around 9pm AEST. I have been in contact with Chat live and they have said we have to verify your winnings then you need to ...
Resolved
$6,000
Resolved
Mermaid's Palace - Won't pay or give any news
I asked for a withdrawal on january 4th. The documents were sent and are completed (l received a confirmation email on january 16th.The withdrawal is ...
Resolved
£850
Resolved
Lucky247 Casino - Winnings not Paid
I recently requested a withdrawal of 3 amounts, 19 Jun 2015 GB £ 450.00 20 Jun 2015 GB £ 150.00 20 Jun 2015 GB £ 250.00 Sent in ID on the ...
Resolved
£100
Resolved
Rockbet Casino - Casino not paying out winnings
Had a free deposit bonus back in February. I managed to win around £100 with it after completing all the wagering requirements.Tried to make a ...
Resolved
$1,619
Resolved
ComeOn Casino - Problem with a Withdrawal
Hi there , For some strange reason I've now had 3 attempts at withdrawing from Comeon Casino whom I've already had a withdrawal with and I'm being ...
Resolved
€1,000
Resolved
ComeOn Casino not crediting a 1000€ deposit
I have been a player at Comeon Casino for about two months now. I made a deposit of 1000€ on 27th of June and it still does not show on my account ...
Unresolved
£8,689
Unresolved
Smart Live Casino - Legitimate wins were not added to my balance
hello askgamblers I was playing on smartlivecasino I was placing chips on numbers and the bets were confirmed and the wheel had spun then it lands ...
Unresolved
£130
Unresolved
William Hill Casino - Account failed to be closed
Account failed to be closed when I was told it was on the 12th may 2015 I have a problem with gambling and they told me my account would be shut it ...
Resolved
€2,700
Resolved
Slotobank Casino - Did not pay real-money winnings, no response
Hi, on 30th May I played at slotobank with a 8€ commission (regular transfer from affiliate-account to player account). I had luck and finally ...
Resolved
Resolved
Guts Casino refuse to pay me €5000 or refund my deposit
I already been in touch with the casino in other place but due to their connection i suspect they ignore my issue and leave me behind with alot of ...