Ag Awards
Notifications
Login
en

Kassu Casino

VERYGOOD 8.39
Players from Virginia not accepted
Average Complaint Response Time: 23 hours
Players from Virginia not accepted
Average Complaint Response Time: 23 hours

Kassu Casino Review

  • Home to leading software providers
  • Mobile friendly design
  • Lobby is easy to use
  • Lots of payment methods
  • Live chat unavailable for unregistered players
Suggest an edit
General info & Latest Promos
Website https://www.kassu.com/en
Established 2019
Owner Genesis Global Limited Casinos
Casino Promotion Kassu Casino: 100% up to $/£300 + 300 Bonus Spins

Kassu Casino is an online casino home to some of the best slots, table games and jackpot games on the market. You’ll be able to enjoy around the clock entertainment with several software providers that include NetEnt, Microgaming, Play’n GO, Yggdrasil Gaming and some others. Players can open the casino instantly through a web browser or members can try their mobile casino instead. Kassu Casino is licensed and regulated by the Malta Gaming Authority and the UK Gambling Commission. 

Restricted Countries and Territories

Unfortunately, there are some country restrictions here which means some players will be excluded from opening an account. These countries include the United States of America. This list could also be updated so please see ‘more casino details’ for the full list of restricted countries and territories.

Virtual Games

Players will be able to open the casino lobby which is home to over 1300+ games so there is plenty of variety, regardless of tastes. Filters are limited here which means players may need to take some time to find their favourite games. There are many different software providers which include some of the best around like NetEnt, Microgaming and Play’n GO. There are also many jackpot games, including Must Fall Jackpots from Red Tiger Gaming. Titles here include the Immortal Romance Slot, Gemix Slot, Vikings Go Berzerk Slot, Starburst Slot and Pirate's Plenty Battle For Gold Slot

When it comes to more traditional casino games players can also try their luck on some table games such as blackjack and roulette. There are many different variations available as well an assortment of poker games too. 

Finally, there is a small selection of other games too.

Live Casino

Those who are interested in the Live Dealer lounge can enjoy games like Live Roulette, Live Blackjack and Live Baccarat. These games are hosted by real live dealers which can add to the thrill of betting and winning in a more live experience with other players. 

Mobile Gaming

Kassu also has a mobile version of their site as well for players who enjoy gaming on the go. This can be played on most mobile devices such as tablets and smartphones and all members need to play is a compatible mobile browser. No app is required and players can enjoy a seamless experience any time, any where. 

Support

Players who need help and assistance can contact the casino's customer support team. Unfortunately, there is no live chat available here which means players will either need to email the casino for help or telephone customer services. However, once player creates his/her account, the live chat option will become visible and agents will be at player's disposal 24/7. 

Security and Fairness

When it comes to security the casino utilizes the latest 128-bit Secure Socket Layer (SSL) encryption technology to ensure that sensitive data is transferred securely over the Internet to the casinos secure server, which is protected by the latest firewall.

Screenshot

Casino details
More Casino Details More details
Suggest an edit

Kassu Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
Buttwarren819 2 reviews
Reviewed on February 10, 2020

LIKED

Range of slots is good that's about it I'm forced to write 150 characters but what good can you say about a site that tries to steal from you, and I know it isn't a one off issue as I'm having same issue independently across every site in their group I've requested a cash out from and haven't had a single payment from any of them in 6 weeks, I suppose a positive is they only try to steal off you when you win they don't worry about confirming anything or locking your account if you lose

DISLIKED

Won't pay out, when you request a withdrawal they immediately block your account and won't tell you why 3 weeks later they say it's a random security check and request KYC docs with extra handwritten notes. That was 2 weeks ago still no progress, all they say is same thing and that they can't give you any time frame of how long it will take. The fact they can't even tell you how long it will take them to do something a most sites can do is hours definitely got alarm bells ringing, as others have said chat tell you different things every time so they are obviously lying and everything they tell you in chat never happens! And conveniently you can't contact the department that blocks you and neither can chat all they do is 'escalate' your case then you never hear back....same across their whole group and don't seem to care it's against UKGC regulations even when you tell them point blank and send them links to show them what they are doing isn't allowed. FYI everyone they are supposed to request KYC docs BEFORE you deposit and play and by law they are not allowed to withhold payments for document requests that could of been made earlier, sadly this is common practice for them.....STAY AWAY....... Complained to them directly and on the 01/02/2020 and no reply will be getting in touch with IBAS very soon if it's not sorted out but thought I would post here first as they actually seem to reply when things are made public on here funny that isn't it!!
KASSU CASINO REPLIED ON FEBRUARY 11, 2020
Hi BUTTWARREN819,

we are sorry to see your review, we do always reply to our customers in order to provide the information we owe to our Customers.

We checked your account and we can see you have been informed about the reason why your account has been blocked via email.

As already, confirmed, you will be informed once completed the security checks.
Please note that, as written in our T&Cs, accepted by your selves upon registration '5.5. The identity of the player will be verified upon registration, deposit and/or withdrawal as required by regulations.'

If you need any further information, do not hesitate to contact us and we would be more than happy to help you.

Kassu Team
idiaguk 2 reviews
Reviewed on January 17, 2020

LIKED

To be honest there is no much to say about good this about this casino nor any other relates or as they say sister casinos of Genesis group. Absolute rip off, so careless on chat help and they try everything to deceive you. Just read my story below and you will be shocked. I am doing this to stop them rip off others. This is not fair.

DISLIKED

Avoid, avoid, don't, don't.
When you sign up with one of the genesis group casinos all others keep emailing you to drag you to sign up with them as well so in my case I was with sloty that received email from kassu.
As from first day I was suspicious about kassu I didn't do my usual 100-200 deposits. I just did 20 to try. Played it and they gave me 20 spins a day as promised. So I thought possibly I miss judge them. They keep emailing me with their bonuses so a few days ago I decided to do my second deposit. As still didn't feel good with them just deposited 10 pounds. But guess what when I tried to play game my balance shows 0 zero. I thought it's one of those browser issues so log off and log back in still my balance 0 and it asking me to deposit again.

So immediately I contacted them and I expected they return my 10 pounds as it's only 10 pounds and I expected a quick apology. Guess what to this time that I leaving this review they have done everything said all sort of nonsense to try stealing this 10er. First they said we will defo sort this within 24 hours. When you contact kassu chat they have no idea what has happened so you have to keep explaining and depend on the operator answering you, you get different answer, different excuse. The last guy shocked me said do you know why you don't see your despoiled money because you used second deposit bonus!! So we gave you 20 free spin instead of 10 pounds you deposited! Lol wud u believe this. After explaining and ruining my day and after 15 min explanation he found out he's talking none sense and he said same thing 24hours we will contact you.

All this aside now listen to this. After 2-3 days I finally received email from investigation department saying in one line, As you owe us fees we deduct fees if your deposit money !!! And that's it. Fees. What fees, details of fees, whilst I deposited with my own bank debit card and whilst they even don't charge fees on deposits they stolen my money that easy without any reasonable answer without returning my money apology or anything.

And you have to leave few reviews here until possibly askgambelers accept your review. So now I imagine how many people decide to inform others about these casinos scandals but they were not able to and they just call off! I hope askgamblers finally accept this review and publish it. All I want to stop them rip off other people. We are not talking about winning, bonus, withdraw winning ... we are talking about pure cash deposit let alone winning and withdraw.
Thank you
KASSU CASINO REPLIED ON FEBRUARY 11, 2020
Hi IDIAGUK,

we are sorry to see your review.

We checked your case and we can see the deposit has been correctly credited to your account and confirmed it via email.

Also, we can see you played correctly the funds you deposited.

Again, we are sorry to see your review, we assure you we were working for you in order to solve your issue, as at the end it was.

We hope this clarifies everything, anyway feel free to contact us for any further information needed.

Kassu Team
jpsingh 2 reviews
India
Reviewed on January 8, 2020

LIKED

Nice games. Quite a good collection from many game providers. Though interface is a bit slow im downloading buy it is nice. Bonus is also ok though not on higher side. Its better to use ecobanq for both deposit and withdrawl fot smooth processing.

DISLIKED

They do not want to pay out your withdrawals. Lousy excuses keep on delaying your payments indefinitely. Looks like a full scam. Players beware. This is a very frustrating site.
KASSU CASINO REPLIED ON JANUARY 9, 2020
Hi JPSINGH,

thanks for sharing your experience and review us.

after checking your case, we can see that a verification request has been sent to you 2 days ago.

Please note that, in some cases, it is necessary to verify your self before approving the withdrawal.

Bear in mind that the verification process is different from the withdrawal one and that's why it as not being processed yet.

The process of Verification must be followed from all the customers as per our Terms and Conditions accepted by your self upon registration.

Feel free to contact us for any additional information or for further assistance, we are pleased to help you.

Regards,
Kassu Team

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
150 characters left for pros 150 characters left for cons

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

Kassu Casino bonuses

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy