Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hello MONTTMA, thank you for taking the time to review us. We are sorry to see how you judge the experience you had with us, but we checked your account and we can see that a bonus was offered upon your request, please note that we are proud of our VIP program which is customized following our customer's needs. If you wish to have more information about your account or your account closure request, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you. Regards, Kassu Team
Really have been enjoying using this casino! Newly registered but it has been one of my favorites so far. Live Chat is available 24/7, which is really nice because you can talk to an agent at any time irrelevant of the time zones if there are any questions. And they have always been helpful and friendly.
There are also a lot of games to choose from, and so many different providers, so I always find something to play on. It’s a real user-friendly layout as well, easy to navigate around and it’s nice that you can set your own limits so easily. Really happy with this casino so far, keep it up Kassu!
Hi SAMANTHAW, Thank you so much for taking the time to review us! We are glad to see that your experience with us has been great! Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help 😊 In the meanwhile, we wish you the best of luck with your future within our casino, and we hope to see you playing with us again! Regards, Kassu Team
The design and layout of the site is one of my favorites! Really user-friendly and easy to find anything, including setting your own limits to the account for responsible gaming.
Live chat is also there 24/7 if you have any issues at any time to help out, which is a big plus for me.
So far, never had any issues with the withdrawals I have requested.
I also needed to get verified at one point, as with any other casinos, but verification did not take too long and my withdrawal followed shortly after.
Had a really good experience with this casino overall.
Hi JDALBY, Thank you for taking the time to review us! We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊 Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help! We wish you the best of luck with your future within our casino, and we hope to see you playing with us again 😊 Regards, Kassu Team
Great variety of games and providers.
No lag when searching or loading games.
Great deposit bonuses.
Alright tourneys.
I'm a newish punter here, made a few deposits. But first withdrawal yesterday (only a small one $250) but paid to my visa in less than 24 hours!
That's crazy quick for us NZ players.
I spend a lot of $ at my regular casinos and still have to wait days-weeks for withdrawals, and that's after the painful verification processes.
Support quick to respond but not great on mobile.
Kept missing my questions and asking if there was anything else she could help with, lol. Possibly just a language barrier or a bots.
Couldn't find live chat without switching to desktop mode.
Hi DAZCHAMP, Thank you for taking the time to review us! We are happy to hear that you have enjoyed our wide selection of games and that you are happy with our withdrawal process! :) Apologies if there were any misunderstandings during the chat you had with our support team. Please note that you should always be able to find our Live Chat service when logged in to your account by clicking on '?' option and choosing 'Chat'. You will be able to use this service anytime as it is available 24/7. I hope we were able to resolve any of your queries, and if you need any further assistance please do not hesitate to contact us! In the meanwhile, we wish you the best of luck with your future within our casino, and we hope to see you playing with us again! Regards, Kassu Team
The casino has a fair range of games and gets its share of latest releases.
It also has average deposit bonus and overall, it is quite easy to navigate your way around the site.
Verification is an absolute nightmare.
Never had on any other casino site to upload so many documents and every time they ask for another.
It takes 72 hours to validate it.
Made a withdrawal and that's when the verification carry on kicked in.
Also my account was frozen, so I couldn't play any more games with my remaining balance.
Hello STEVIEV21, thank you for reviewing us. We are sorry for the experience you had with the verification process. Sometimes it can take a bit longer than usual due to the documents that might be requested, but our team will update you once completed the verification process. We hope this clarifies everything but please do not hesitate to contact us for any information or additional request. Regards, Kassu Team
Variety of games.
Website user friendly.
Taking a break is an option on the site.
Can't say much else that's positive to be honest. Was recommended to use an online casino streamers link and was totally disappointed.
Verification time process.
Taking extra deposits from bank account leaving you in an unarranged overdraft with fees coming your way. Double the amount you deposit, external company fault who handle the deposits. No help with the fees they have caused to my bank account and always told it is passed to the VIP team or escalated for a quick response.
Having to wait days for a response, and still waiting.
Withdrawal process time, not even there yet.
4 days and still not verified.
Hi TUCKER17, thank you for reviewing us, we are sorry to see how you consider the experience with us. We checked your account and we can see that you have been verified and winnings correctly paid out on the 7th of May 2020. Sometimes verification process can take a bit longer than usual and we are sorry for this but anyway our team updates you regarding all the info and always assists you when requested. Do not hesitate to contact us for any further request or assistance. Regards, Kassu Team
Began to play in the casino when money was urgently needed. I was not attracted to promoted casinos wanted something new. That's how I got here. What can I say, won more than once the money withdraws quickly, a very convenient interface. Also, my wife and mother here, now we play here quite often — a great casino to relax. Sometimes you can win well.
Hi FIXMYLIME, Thank you for taking the time to review us. We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊! Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help. We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again. Regards, Kassu Team
Very little. Gameplay average, choice average. Looks good from the outside but not a great experience once you sign up and it doesn't get any better than your first click...
Verification process is shocking. Communication response time is terrible. They will do anything to get out of paying you and hope you'll reverse the withdrawal and spend it. Have registered with over 25 online Casinos in the last and this has been by far my worse experience. Avoid at all costs
hello GILLIANPENN61, thank you for reviewing us, we are sorry to see that you did not have a good experience with us. We can see that you have been refunded of your deposits due to a breach of our Terms and Condition accepted by your self upon registration, in order to avoid any misunderstanding we invite you to double-check them and contact us for any additional information needed. Regards, Kassu Team
I like the graphics, thats about it.
Positive part of the review is too short. It should have 150 character or more -
I do not have this many characters of positivity to give as of yet.
I have been trying to get verified for the last week.
I have been told many times now, that it will take 24-48 hours to get me verified. It has already been a week. In the meantime, while I have been waiting, I have been positively verified at three other casinos, 2 of them where done in a single day.
How is this even a thing?
Hi IJBROWN, Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you have experienced issues with the verification of your account. We understand that the verification process can be frustrating for our customers, but we are obliged to carry out necessary verification checks on our players at any stage. This is also stated in the terms and conditions, which you are asked to accept upon registration. We do our best to try and get the document verified for our customers as soon as possible, however certain occasion there might be a slight delay, especially if documents need to be re-sent or if additional documents are requested. If you are still experiencing issues with your account and verification, kindly contact our Support Team and they will be more than happy to assisst you. Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist. Kind regards, Kassu Team
The game choice is ok. That is pretty much as far as it goes as once your finished and want to withdraw it goes downhill from there as they do not stick to their own guidelines.
Everything else. The withdrawal I made has taken 3 weeks plus where I am still waiting for this to be completed. They have requested documents on 3 occasions all for different things which they have taken over 72 hours which they specify is their time frame to come back to you. When complaint made their excuse is they have had an overload of requests. Despite the fact that we had asked a simple why could the requests for all the documents they require not have been asked for in 1 go. They did not even reply to this. I am very unhappy and still battling to get my money.
Hi SARAHJANECOPE96, Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you are experiencing delays with your withdrawal request. Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated casino we are obliged to carry out all the necessary security checks on our players and their requests. Unfortunately, this can sometimes take a bit longer than anticipated, especially in times of high level of player contacts, and we would like to apologize for any inconvenience this has caused. Having checked your account we can see that your withdrawals have now been paid our successfully. Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist. Kind Regards, Kassu Team
Good selection of slots, easy to navigate around the site. Online chat always about to speak. Unfortunately, that’s where the good stops. Easy to deposit. Nothing else to say on positive stuff.
If you are lucky enough to win an amount you want to withdraw, you are guaranteed to have problems. They will say anything to deter you, all the while, doing everything in their power to make sure you don’t get your money. My experience seems to be identical to many other reviews I’ve read. Weeks to even get a reply. I am fully verified and awaiting my withdrawal however I have been blocked until it is processed. They will be very nice to you on the chat, give you all the smooth talk, so you think something will improve with your situation soon. It won’t. Anything to pass the time and delay you. You will feel like you’re going round in circles when you go to withdraw. Worst experience I’ve had with any online casino, easily. Avoid.
Hello LEHART0177, thank you for taking the time to review us. Sometimes these processes can take a bit longer than usual, but we are always available to help you with any request or assistance needed, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to help you with your query :). Regards, Kassu team
Good selection of slots, easy gameplay. Online chat always about to speak. Unfortunately, that’s where anything good stops. Easy to deposit. Nothing else to say on positive stuff.
If you are lucky enough to win an amount you want to withdraw, you are guaranteed to have problems. They will say anything to pacify you, all the while, doing everything in their power to make sure you don’t get your money. My experience is identical to many other reviews I’ve read. Weeks/months to verify your documents so you cannot withdraw. They will be very nice to you on the chat, give you all the smooth talk, so you think something will improve with your situation soon. It won’t. Anything to pass the time and delay you. You will feel like you’re banging your head against a brick wall when you go to withdraw. Worst experience I’ve had with any online casino, easily. Avoid.
Hi WARRENKUTI thank you for taking the time to review us. We checked your account and we can see that you are still under verification process, we are sorry, sometimes we know it can take a bit longer than usual. Please note that your withdrawal will be processed once the verification process will be terminated. We hope this clarifies everything, anyway do not hesitate to contact us if you have any further request. Regards, Kassu Team
The game selection is about on par with other casinos so that's something I guess? I am really struggling to find enough good things to say to fill this space. I guess the layout of the site and configuration is ok...
The VIP section doesn't exist. If like me you play a reasonable amount of money at the casino please don't be enticed here by the so called VIP benefits.
I was told a month ago that my VIP account manager would set up a cashback system on my account... Not true.
I was told that I would receive regular VIP bonuses and match deposit offers... Not a single one ever.
I went to live chat on numerous occasions asking to be contacted by my account manager and literally every time I was told the same thing. "your account manager is working the night shift tonight and will contact you when he's in the office later" never heard anything back. I have since been told that I actually don't even have an account manager assigned yet so these were blatant lies.
Every deposit I have made here has been made under false promises.
Every time you ask them to clarify something that is claimed to be offered to VIPs you get told that they will contact you by email and they never do. Then you're forced to go back to live chat explain what's happening and you get told again that you will be contacted by email. The email just never comes. It's a cycle.
The only thing I have had actually explained was the monthly VIP prize draw. Firstly this doesn't happen every month as was explained, however every now and then players can enter into a competition where players will earn points based on amount of deposits and play and the leaders will receive prizes. Emmmm this is a leaderboard, not a prizedraw. The big giveaway would be the lack of anything being drawn...
Honestly, if like me you come to this site before registering to a new site, please believe what I say as I have nothing to benefit from saying it. This site is not to be trusted. The lies and deception may even be considered criminal. How can you promise benefits to a person spending money there and then never actually give any of the benefits promised?
If they had kept their promises I would have deposited much more than my weekly 200-400 but their conduct is utterly disgraceful.
Hello 7DEUCE20, thank you for taking the time to review us. We are sorry to see your review and see that you did not appreciate our service, we can see that a lot of bonuses and goodwill bonuses were applied and granted to your account anyway and we can even see that every time that you contacted you ave been always assisted by our VIP team. We thank you for the feedback you gave us, we strive to always offer the best experience ever, we will work on it in order to improve our selves and our services. Regards, Kassu Team
Extremely good at making you feel valued as a customer...... if you win of course. If you happen to win, then I wish you good luck chasing a response and your money.
Unfortunately this is the second time I'm having to review Kassu but on this occasion the second point I wanted to make people aware of happened after my first.
My first review was made after they had take over 2 months to process a withdrawal despite acknowledging that the KYC process had already been completed. In this time period they had repeatedly ignored 9 emails direct to there customer service and complaints team.
Fed up of being ignored I left them a negative review on here and funnily enough they responded saying the withdrawal had been processed and that if I had any further issues I should contact them. Note: This was a response to the review and not to any of the 9 unanswered emails.
On review of the withdrawal I noticed that I was short changed by £104 (£1043 withdrawal) and on there advice I made contact with them via email. Once again, I have been ignored.
In summary, do not use Kassu.
Hello ROSE89DENNIE, thank you for sharing with us your experience. Please note that we checked your account and we can see that additional documents have been correctly requested in order to verify your account and unfortunately this some times can take a bit longer than usual. Also, if you have any particular request about your account and withdrawal fee free to contact us and we would be more than happy to assist you further. Regards, Kassu Team
Had 100% match managed to win £500 from £50 deposit, less than 24 hours and its processed and in my bank account.
Good selection of games. However could benefit more such as blueprint more megaways and higher variance games.
Search bar is annoying as you need to leave to the homepage to then search for the game you want.
Withdrawals could be faster/able to lock for players
Hello THEMAGICS92, thank you for reviewing us and for giving us your feedback. Thanks for sharing with us your feeling, we always strive to give our customers the right experience and thanks to reviews like yours we know where we still need to grow and improve our services. In the meantime, if you need any further assistance or information feel free to contact and we would be more than happy to assist you. Regards, Kassu Team
Kassu are extremely quick at taking deposits without asking for any upfront documentation. Given the introduction of the UK Gambling Commissions regulations stating that documentation must be requested upfront Kassu should really be respected for offering an alternative platform that bypasses these regulations.
You are probably better off donating to charity as Kassu only respect losing customers and will delay withdrawals hoping you forget.
My experience follows the experience of the majority of the other people reviewing here, so I apologies for echoing what everyone else has said.
If you happen to win, you will have to fight fight and fight, to get your money. First comes the standard documentation request. When you comply with that, you'll be asked to send more documentation but with hand written notes. Once you've sent that you'll be told that your winnings will be returned to your bank (this was 5th Feb). When you question when they'll return your funds, you will be ignored. At least 7 emails over the last 3 weeks have been ignored. These have been sent to support and the complaints email. Account blocked so can't contact Live Support either.
I don't normally post on review boards but it would appear as though they respond, which is interesting given they don't respond to customers contacting them via support emails. If someone from Kassu is going to respond, please can I suggest you respond to my emails to your support email address instead.
In anticipation of the response "we do always respond to our customers to provide the information we owe them", you clearly don't as there are 7 emails simply asking when the withdrawal will be processed and asking you to confirm that you have everything you require in order to process it.
Hi ROSE89DENNIE, thank you for reviewing us. Please note that we checked your account and we can see that you have been correctly refunded, bear in mind that it can take up to 5 working days to reach you, if you will still have any issue after those 5 working days feel free to contact us, we would be more than happy to assist you further. Regards, Kassu Team
Range of slots is good that's about it I'm forced to write 150 characters but what good can you say about a site that tries to steal from you, and I know it isn't a one off issue as I'm having same issue independently across every site in their group I've requested a cash out from and haven't had a single payment from any of them in 6 weeks, I suppose a positive is they only try to steal off you when you win they don't worry about confirming anything or locking your account if you lose
Won't pay out, when you request a withdrawal they immediately block your account and won't tell you why 3 weeks later they say it's a random security check and request KYC docs with extra handwritten notes. That was 2 weeks ago still no progress, all they say is same thing and that they can't give you any time frame of how long it will take. The fact they can't even tell you how long it will take them to do something a most sites can do is hours definitely got alarm bells ringing, as others have said chat tell you different things every time so they are obviously lying and everything they tell you in chat never happens! And conveniently you can't contact the department that blocks you and neither can chat all they do is 'escalate' your case then you never hear back....same across their whole group and don't seem to care it's against UKGC regulations even when you tell them point blank and send them links to show them what they are doing isn't allowed. FYI everyone they are supposed to request KYC docs BEFORE you deposit and play and by law they are not allowed to withhold payments for document requests that could of been made earlier, sadly this is common practice for them.....STAY AWAY....... Complained to them directly and on the 01/02/2020 and no reply will be getting in touch with IBAS very soon if it's not sorted out but thought I would post here first as they actually seem to reply when things are made public on here funny that isn't it!!
Hi BUTTWARREN819, we are sorry to see your review, we do always reply to our customers in order to provide the information we owe to our Customers. We checked your account and we can see you have been informed about the reason why your account has been blocked via email. As already, confirmed, you will be informed once completed the security checks. Please note that, as written in our T&Cs, accepted by your selves upon registration '5.5. The identity of the player will be verified upon registration, deposit and/or withdrawal as required by regulations.' If you need any further information, do not hesitate to contact us and we would be more than happy to help you. Kassu Team
To be honest there is no much to say about good this about this casino nor any other relates or as they say sister casinos of Genesis group. Absolute rip off, so careless on chat help and they try everything to deceive you. Just read my story below and you will be shocked. I am doing this to stop them rip off others. This is not fair.
Avoid, avoid, don't, don't.
When you sign up with one of the genesis group casinos all others keep emailing you to drag you to sign up with them as well so in my case I was with sloty that received email from kassu.
As from first day I was suspicious about kassu I didn't do my usual 100-200 deposits. I just did 20 to try. Played it and they gave me 20 spins a day as promised. So I thought possibly I miss judge them. They keep emailing me with their bonuses so a few days ago I decided to do my second deposit. As still didn't feel good with them just deposited 10 pounds. But guess what when I tried to play game my balance shows 0 zero. I thought it's one of those browser issues so log off and log back in still my balance 0 and it asking me to deposit again.
So immediately I contacted them and I expected they return my 10 pounds as it's only 10 pounds and I expected a quick apology. Guess what to this time that I leaving this review they have done everything said all sort of nonsense to try stealing this 10er. First they said we will defo sort this within 24 hours. When you contact kassu chat they have no idea what has happened so you have to keep explaining and depend on the operator answering you, you get different answer, different excuse. The last guy shocked me said do you know why you don't see your despoiled money because you used second deposit bonus!! So we gave you 20 free spin instead of 10 pounds you deposited! Lol wud u believe this. After explaining and ruining my day and after 15 min explanation he found out he's talking none sense and he said same thing 24hours we will contact you.
All this aside now listen to this. After 2-3 days I finally received email from investigation department saying in one line, As you owe us fees we deduct fees if your deposit money !!! And that's it. Fees. What fees, details of fees, whilst I deposited with my own bank debit card and whilst they even don't charge fees on deposits they stolen my money that easy without any reasonable answer without returning my money apology or anything.
And you have to leave few reviews here until possibly askgambelers accept your review. So now I imagine how many people decide to inform others about these casinos scandals but they were not able to and they just call off! I hope askgamblers finally accept this review and publish it. All I want to stop them rip off other people. We are not talking about winning, bonus, withdraw winning ... we are talking about pure cash deposit let alone winning and withdraw.
Thank you
Hi IDIAGUK, we are sorry to see your review. We checked your case and we can see the deposit has been correctly credited to your account and confirmed it via email. Also, we can see you played correctly the funds you deposited. Again, we are sorry to see your review, we assure you we were working for you in order to solve your issue, as at the end it was. We hope this clarifies everything, anyway feel free to contact us for any further information needed. Kassu Team
Nice games. Quite a good collection from many game providers. Though interface is a bit slow im downloading buy it is nice. Bonus is also ok though not on higher side. Its better to use ecobanq for both deposit and withdrawl fot smooth processing.
They do not want to pay out your withdrawals. Lousy excuses keep on delaying your payments indefinitely. Looks like a full scam. Players beware. This is a very frustrating site.
Hi JPSINGH, thanks for sharing your experience and review us. after checking your case, we can see that a verification request has been sent to you 2 days ago. Please note that, in some cases, it is necessary to verify your self before approving the withdrawal. Bear in mind that the verification process is different from the withdrawal one and that's why it as not being processed yet. The process of Verification must be followed from all the customers as per our Terms and Conditions accepted by your self upon registration. Feel free to contact us for any additional information or for further assistance, we are pleased to help you. Regards, Kassu Team
This casino is correct to highlight quick withdrawal because even by visa my withdrawal along with the full 10 genesis group casinos are definitely fast withdrawal. The accounts do get a winning deposit and frequent wins
I don't like the bonus policy across the full genesis group casinos. In other words only bonus funds contribute towards wager requirements and if you do get the deposit bonus you will have to loose all your cash first cash. Cash wagers do not count towards wager requirements and really if your account wagers faster than winning so will the bonus across the full casino. At that point a different deposit is needed because that deposit has lost.
Hi LAWRENCE777, thanks a lot for taking the time to review us and share your thoughts and feelings about our Casino. We are sorry to see that our bonus structure does not fit your needs, please note that everything is written in our Bonus Terms and Conditions, accepted by your self upon registration: 5. If your Bonus & Balance contains both a Real Money Balance and an active Bonus Balance, bets will always be deducted from your Real Money Balance first. 16. Only wagers made with Bonus Money will contribute towards the wagering requirement. Wagers made with Real Money will not count towards the wagering requirement. Anyway, we always appreciate the feedback given by our customers as it is the best way to understand where improvement is needed. Feel free to contact us for any further information or request, we would be more than happy to assist you. Regards, Kassu Team
Kassu casino is a quite new online casino that I discovered earlier in December. I know they're a part of Genesis casino group and I've had only good experiences thus far so I decided to give this new casino of theirs a try.
One thing I already was aware of, was the fact that they have a great variety of game provider like Netent, Microgaming, Play n Go and others. So I knew I'd have a great time with choosing games to play.
The casino also offers quite good welcome bonus package and I decided to claim the first deposit bonus they offer. After the quick signup, I made a deposit of 30 eur and received a 30 eur match bonus. There's also free spins on top that are divided in sets of 30 per day, but since they were on Starburst Ior few other slots, that wasn't really the selling point for me. What was though, was the wagering requirements that are only 40x bonus amount. But a thing to remember is that the bonus is a parachute bonus so until you reach bonus balance, you can withdraw your cash balance and you haven't started the wagering yet. Not my favorite bonus generally, but quite fair.
With my balance I started off with Drive Multiplayer Mayhem slot with 0.45 cent bets. The game wasn't giving me any bonuses or big wins so when my balance dropped to 20eur, I decided to give Reactoonz a shot. With minimum bets I managed to get Gargantoon feature with 60x bet payout that boosted my balance a bit, but as I continued to play the slot, it eventually took my balance entirely. I played my spins for the next few days but didn't manage to make a withdrawal out of them.
Overall I had a really nice time at Kassu casino, I like their game selection and bonus terms. I didn't have a reason to contact support as no issues appeared and I believe I'll play there again. Nothing to complain about, so I'd give them 9/10 so far.
Hi Blondie, thanks again for sharing with us your thoughts and the experience you had within our Casino. Thanks to your review we can see that we are growing offering every day a better service, thinking about what can be considered extraordinary for our customer's experience, following the right pattern. Feel free to contact us for help or info needed, we would be more than happy to assist you further. Regards, Kassu Team
At first I like playing at casinos from the Genesis group. They have a reliable reptation.
Customer service is polite, helpfull and attentive.
One of the best free spin offers up to 300 spins on welcome offer. Spins were available at Gonzos Quest.
They have a good selection of slots, atleast good enough for me but the selection they offer is not impressive.
I always received my funds most of the time within 24-48 h. Always received pay outs from parent company Genesis. Verification required after cashing out a certain amount. When you need to verify a casino affiliated to Genesis Ltd you have to verify almost all accounts atleast in my case. I started the verification proces for multiple online casinos affiliated to the Genesis group around the same time and completed it first with Kassu because they dealt with it most quickly.
I am also most lucky at Kassu compared to all Genesis affiliated casinos so thatswhy I rate Kassu a little bit better as all other affiliated casinos.
Site could look better and be more user friendly in multiple ways. The sliding bar is annoying and a bit out of time these days. I suggest some quick wins in optimizing the search feature and add other payment methods like bitcoin and more payment providers like muchbetter eg.
They have a good selection of slots but I can mention to many slots from different providers Kassu is missing
Hi PORKA, thanks for taking the time to review us. We are glad to see your good words talking about the experience within our Casino. We always strive to offer the best experience ever to our players and thanks to review like yours we have the chance to understand where we shall improve our Casino Service. Feel always free to contact us for any further information or assistance, our Customer Support agents will be pleased to assist you further. Regards, Kassu Team
The Only good thing i could mention about this site is that they have almost all of the slots and live casino games u can find to loose your money on .
It's mentioned in the home page Quick Withdrawals but that's a total non sense, I have requested a withdraws 10 Days back exactly and their is not one document they have not requested it's like purchasing a new home.
I sent the last requested documents 48 hours ago and still no responses after 10 Days of time of back and forth decisions.
I don't suggest anyone to try this website their are many many more websites i have played in that have a much better customer services and responses time .
HI WAST147, thanks a lot for taking the time to review us. After further checks in your account, we can see that you are still under review and that only yesterday we received the requested documents. Please note that, as stated in our T&Cs accepted by yourself upon registration, '5.5. The identity of the player will be verified upon registration, deposit and/or withdrawal as required by regulations' like your case was. Also, note that the verification and the Withdrawal process do not follow the same timeframe, without the full verification of your account the withdrawal can't be processed. I hope this clarifies everything, anyway, please feel free to contact for any further info or assistance. We would be more than happy to assist you further. Regards, Kassu Team
Same as most casino's. Just a huge downfall with there withdrawals. It's telling me the positive part is too short to post my review but I don't have anything positive too right?
Having a 48 hour pending time on withdrawals is absolutely ridiculous in this day and age when there are sites out there that do instant cash withdrawals to your visa debit.
Hi MURPHYTURNER, thanks for taking the time to review us. Please let us point out that in our T&C, accepted by yourself upon registration, the timeframe of every single withdrawal. Anyway, you can always contact us to be updated regarding your WD request or for additional info, we can always help you. Regards, Kassu Team
Attractive website and lots of slots with potentially great bonuses (if you get them - see below). Live chat very responsive and I'm sure they try their best.
When I opened a new account and deposited I was restricted from the bonus (manager decision) even though I'm a completely new customer. They now won't let me have my money back without paying a withdrawal fee and penalty. I should have been notified I'm not allowed the bonus before depositing really, quite a shady practice.
Hi MATTHEWED58, Thanks for taking the time to review us and we are sorry to see that you did not enjoy the experience within our casino. Please note that as stated in our T&C accepted by yourself upon registration, especially clause 19 and 23. "Kassu reserves the right to withdraw the availability of any offer and/or all offers to any player or group of players at any time, and at our sole and absolute discretion." "All Kassu offers are intended for recreational players and therefore may, in its sole discretion, limit the eligibility of players to participate in all, or part of any promotion as a result." Hope this clarifies everything. Regards, Kassu Team
I played a long time at Kassu and deposited quite a lot of money. I liked the variety of games with several providers and fast withdrawals. I became a VIP player.
When I became a VIP player, I got an e-mail from Kassu promising bonuses etc.
When I then asked for a deposit bonus, no bonus was available. What kind of VIP service is this??
I got fed up and asked for the closure of my account as well as my accounts at other Genesis operated casinos. A customer agent closed my accounts, but put the reason as "self-exclusion". I never asked for self-exclusion, never. This is outrageous.
I'm really, really disappointed with this site and its customer service. I'm taking my money to other casino groups.