Restricted: 21 Casino is restricted in your country, please try these instead:

21 Casino

VERYGOOD 8.04
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

21 Casino is a fashionable online casino with a focus on lavish promotions and giveaways. It features a variety of games from the NetEnt, MicrogamingThunderkick Games, NextGen Gaming, Betsoft, and 1x2Gaming casino platforms, including stunning slots and live dealer games. Many of these games can be played on mobile as well. 21 Casino is licensed by the governments of the United Kingdom and Curacao.

Restricted Countries and Territories

21 Casino does not accept players who reside in Belgium, France, Israel, Italy, Spain, Turkey, the United States, and all US territories. All other players are welcome as long as online gambling is not prohibited by their government’s laws.

Virtual Games

21 Casino’s biggest selection of games are its slots. Players will find a highly diverse collection, from simple games to innovative five-reel bonus video slots. Some of the most popular releases include Starburst, Magicious, Medusa II Slot, Merlin’s Millions, Miss Midas Slot, Aliens, Dragon Island, and Mega Fortune.

In addition to live table games, 21 Casino features a diverse library of card, dice, and roulette games for all kinds of players. These include Caribbean Stud Poker, Casino Hold’em, Craps, Red Dog, Sharp Shooter, Six Shooter, and numerous Blackjack and Roulette variants.

Video poker players at 21 Casino have an abundance of single-hand and multi-hand variants to choose from. It contains the full line of NetEnt video pokers (Jacks or Better, Deuces Wild, Joker Wild, and All American Poker), as well as the even more diverse Betsoft video pokers with paytables like Deuces and Jokers, Double Bonus Poker, and Double Jackpot Poker.

21 Casino is also home to a variety of instant win games. These include multiple variants of Keno, unique games like Predictor, and scratchers like Max Win Scratch and Lucky Double.

Live Games

The live casino at 21 Casino is more diverse than most. Players can enjoy real-time gaming broadcast from a professional casino studio with 5 different games to choose from: Live Baccarat, Live Blackjack, Live Roulette, Live Keno, and Live Lottery. All of the games are dealt to professional standards and have interactive features for a more social gaming experience.

Mobile Gaming

Many of the games at 21 Casino can be enjoyed on the go thanks to its HTML5-compatible mobile platform. It works with almost all modern smartphones and tablets, including iOS and Android devices. Players don’t have to worry about any downloads and can count on a virtually identical gaming experience.

Support

21 Casino strives to provide players with support as efficiently as possible. The site’s live chat function is always just a click away, connecting players with representatives in minutes or less in most cases. The “Help” page states that representatives are available 24/7, but we have found that this is not always the case. In the event that no one is online, players may send the casino an email and wait until the next business day for a reply instead. Additionally, support is available both in English and Dutch.

Security and Fairness

All sensitive areas of the 21 Casino website are encrypted with state-of-the-art technology from GlobalSign, a leading security firm. This protocol obscures private information like financial data and passwords, making it virtually impossible for anyone to compromise player accounts.

All of the games used at 21 Casino have been thoroughly audited by a trusted independent agency, such as TST or iTech Labs.

Pros

  • Features a staggering number of games from multiple platforms
  • Especially large selection of slots and video pokers
  • Completely instant-play
  • Compatible with both desktop and mobile
  • Features a real live dealer casino
  • Live chat support available during most hours
  • Secured with SSL encryption
  • Proven fair by independent audits
  • Live dealer available
  • Desktop and mobile compatible

Cons

  • Unavailable to players in Belgium, France, and some other regions
  • No phone support

Screenshot

21 Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
lour 1 review
Netherlands
Message
Rocknrolla uses 21casino to gamble and it looked really solid.
I read the reviews and i already feel that I am going to reverse my withdrawal to gamble it away. Why do I have to wait so long to actually get my money.
21 CASINO REPLIED ON MONDAY 11. SEPTEMBER 2017
Hello Lour,

First of all, congratulations on your winnings!

In order to process a withdrawal, we require some documents to verify the account. The moment you request the withdrawal, an e-mail is sent with the documents that are necessary. Once received, the documents will be checked within 48 hours after which we can start the withdrawal process. We are working hard towards improving our process time.

Please feel free to contact us via e-mail so we can inform you accordingly.

Best Regards,
Amber
Paperboy 1 review
Netherlands
Message
Saw a video on youtube and started playing. Good site, nice layout and everything is easy to find. Had a question and was suprised about the fast, friendly help i got from the support staf.
Had a win and cashed out. Ofcourse they asked for verification, sent my details and had to wait 2 full days for it to be processed. In my opinion this takes way to long!

Same as verification process, the withdawal process take an extremly long time, they have a pending time of 48 hours. Me, being a true gambler at heart this is very dangerous. Proven by a big loss while waiting on acceptance. This is something i defenitly do not like and scares me off of playing anymore on this website.

I hope they speed up the whole process! And my advise to you: if you are a true gambler be very carefull of playing on this website!
21 CASINO REPLIED ON FRIDAY 8. SEPTEMBER 2017
Hello PAPERBOY,

Note that I will pass on your feedback to our dedicated Support Team, much appreciated!

Regarding the cash outs process time, we are totally aware of this and it is on top of our improvements agenda. In case players are worried they will cancel their pending withdrawal, we do offer the option to perform a time out on their casino account during which they cannot access the account until the withdrawal is processed. More information can be found on our Responsible Gaming page.

We hope to see you soon at 21 Casino!

Kind regards,
Sophie
21 casino
Pitudoink 2 reviews
Netherlands
Message
Good contents
Lot of different games
Great support chat
Extremely long verification process
Long withdrawel times. Something that really puts me off.
21 CASINO REPLIED ON FRIDAY 8. SEPTEMBER 2017
Hello PITUDOINK,

Thank you so much for complimenting 21 Casino! Providing outstanding Support and offering an attractive game portfolio are two things we are very proud of at 21 Casino.

The verification process takes up to 48 hours and indeed in your case it took almost 48 hours. It should be noted that we are in the process of taking steps to speed up the entire cash out process. We hope you will continue to play with us in order for you to experience this improvement.

Kind regards,
Sophie
21 Casino
Pedro_London 2 reviews
United Kingdom
Message
I signed up to 21casino through Rocknrolla's link. There are plenty of various slots to play on this site and good game play!
The verification process took almost a week and another week to process my first withdrawal!

I have been playing on 21Casino site for almost a year, and during my time play, a good few times, I have won a few grands on each occasion, but because of the very slow withdrawal process by the casino, I have ended up to loose all the monies I have won as a gambler every time!!! I believe this is not a professional practice by the casino to keep your money for such a long time as 3-4 days to make you play and loose the money back to the casino!!! Also, you can not lock your winnings during the very long withdrawal time by the casino and as gambler you always loose your winnings!!! Very un-ethical by 21casino!!!

Also, I have a few times received emails about bonuses being offered, but every time I have deposited on the same day (before 12am), never received the bonus and after contacting the customer service, they are just saying sorry and telling you the bonus is not available any more after only a few hours receiving the email promotions!!!!

Because of the very slow withdrawal process and other bad practices by 21Casino, I have now decided to stop playing on 21Casino any more wand will close down my account there. I definitely will not recommend this casino site to anyone!!!
21 CASINO REPLIED ON SATURDAY 26. AUGUST 2017
Hello PEDRO_LONDON,

Please be informed that we are very sorry to hear about this. As the situation you have described is defintely not in line with the service we aim to provide to our players we will gladly look into your case, however based on the details provided we were unable to locate your account.

Could you please provide us with your username via a private message or via your 21 Casino account? Thank you in advance.

Kind regards,
Sophie
21 Casino
BLESSED2017 2 reviews
United Kingdom
Message
Hi, just wanted to say as a new player I have found 21 casino a little discouraging, don't get me wrong 21 casino is a great site for playing games but I feel let down by the way there verification system works.
I joined this site because I liked the way it looked and thought I would give it a try.

I won £200 then decided to cash out I was then asked to very vacation of my Id which I happily sent via email.
I then was notified it would take up to 48hours for verification of my documents, this was on the 20/08/17 I even spoke with online chat I had been reassured they had indeed received my documents. After a day or so I reverse my £200 and won £700 and banked winnings after checking next day if my winnings had moved from pending and found it still pending I once again reversed my £700 and the won £1,100 which I was very pleased with, all in all I waited for my money to be sent to my bank and ended up reversing it as it was still pending and ended up losing it all I strongly agree if I did not have to wait so long and still waiting for verification as from today date which is 24/08/17I would have not ended up losing my winnings.
Username BLESSED2017
kind regards
Not been given the chance to cash out my winnings
21 CASINO REPLIED ON FRIDAY 25. AUGUST 2017
Hello BLESSED2017,

Thank you for taking the time to explain why 21 Casino did not meet your expectations.

I have reviewed your case and unfortunately you were not informed about the fact that one of your documents was outdated as result of an internal error. Please accept our sincere apologies for this and we will address this internally.

Further to this, we contacted you via your casino account to guide you through the verification process and to offer you a bonus compensation. Also, when you send new documents we will make sure they will be processed with priority. Hopefully you still want to verify your account and give 21 Casino another chance!

Kind regards,
Sophie
21 casino
mikihood 1 review
United Kingdom
Message
Very slick site, great graphics, easy gameplay. Used them because of rocknrolla, and was easy to sign up and good bonus deposit offered.
The verification time period and withdrawing funds is prehistoric.

I requested to withdraw funds over 48 hours ago, have submitted the documents they requested (which no other provider has ever asked me to do), and still have not had the request approved.

Are they just trying to hold onto players' funds longer? This seems a very bad practice.

I only won a very small amount, I just want my money. They accepted my deposit without any 'verification' but do not want to return funds now.

My username is mikihood
21 CASINO REPLIED ON THURSDAY 10. AUGUST 2017
Hello Mikihood,

Thank you so much for complementing our website!

Kindly note we looked into your case and indeed there has been a slight delay throughout the verification process for which we sincerely apologize. I noticed that you already received a compensation for this.

The current withdrawal process time is 2 working days, but I am happy to inform you that we plan to optimize and speed up the process soon.

Kind regards,
Sophie
21 casino
The casino was fun to play in and a great variety of games, the live chat is good BUT
Verifying the account took longer than 48 hours. I have now lost all of the $12,000 I won. If I could of just withdrawn it I would be fine even if it was a temporary hold. I understand that 21casino is a business but they are not sincere. They said it takes maximum 48 hours. I'm very upset and won't be playing again due to this dishonesty. What do you expect a gambler to do if they can't withdraw the money? Look at it on a website? 21 Casino you could be better and I've been ripped off due to a policy not followed. I will look in fine print and see what I can do about it.

User name : Sjreaper
21 CASINO REPLIED ON MONDAY 7. AUGUST 2017
Hello SJSOHOTA5517,

Thank you for showing appreciation regarding our game portfolio and Support team!

Kindly note that we checked your account and we were sorry to see that the verification process has been delayed indeed. We will address this internally and please accept our sincere apologies for this.

Further to this, we will contact you via your casino account to offer you a suitable compensation. Hopefully you will continue to enjoy playing at 21 Casino!

Kind regards,
Sophie
21 Casino
spawnct 2 reviews
Montenegro
Message
Great range of games, high quality site and live support is 10/10 especially Bob. Came here from Rocknrolla. Sorry for my bad english.
I started playing on 23.07 and deposited about 1000 and won about 12000. I tried to withdraw 10k but I needed to verify my acc so I did that and my withdraw was accepted on 27.07. today is 04.08 and my money didn't come.
21 CASINO REPLIED ON MONDAY 7. AUGUST 2017
Hello SPAWNCT,

Thank you so much for sharing your good experiences at 21 Casino!

Usually funds transferred by bank arrive within 5 working days, however occasionally it can take longer depending on your bank and country. Our apologies for this, we will be in touch with you via your casino account.

Kind regards,
Sophie
21 Casino
pickpock 1 review
United Kingdom
Message
This is the best ever casino. I've been with a few others and I've seen some strange manipulation of the ball on roulette but 21 seems very fair and genuinely random. Games selection is amazing. Customer care is KING like the Coronet logo. TOP MARKS 21 !!! Really chuffed with it.
Nothing ! I can't fault it at all. Well done. I've been with many others and this one the best !!!
21 CASINO REPLIED ON SATURDAY 1. JULY 2017
Hello Pickpock,

Thank you for such a lovely review!

I am happy to hear that you enjoy playing at 21 Casino. We are always making improvements to offer more services and games as we value our players.

Should you ever have any queries, feel free to contact us 24/7 via the Live Chat. I wish you a lot more fun in the future while playing!

Best regards,
Amber
21 Casino
OkMan 1 review
Australia
Message
Great range of games unavailable to me elsewhere, such as Blueprint.
Operates in my market.
Option to display the RTP percentage for individual slots, before you load them.
Mobile experience comparable to Desktop experience, where others fail at delivering consistency.
Have not had any issues with documentation verification, process is simple.
All withdrawal requests that have been made from the casino have been of a sizable amount, and all have been paid with minimal delay.

All in all there are many positives to this casino, however, the negatives could be considered quite substantial for many.
The pending period for withdrawals is far too long. I understand the strategy to recoup money back from the player, and whilst I do not agree with the practice, they are a business so they are entitled to do such things. However, most other casinos currently offer a "Lock" facility, while you are waiting for the withdrawal request to be approved or rejected. Effectively you will have to wait a minimum of four business days to receive payment when playing at 21 Casino. I have read many replies to reviews on this site that state "we are working on a faster process" but they date back to early 2016, which begs the question if this is even still a priority.

Customer support, whilst available now 24/7, have limited ability to authorize or action requests.

They do not offer their progressive jackpots to all jurisdictions, which is a worrying proposition, if you were to get lucky and book a massive win, you might not be eligible to receive the money. Clarification on why this is the case would be great, or what would happen in the possible (if somewhat unlikely) event a player from one of these jurisdictions were to win a progressive. Does this still apply to multi-provider jackpots such as Mega Moolah?

Terms and conditions are a little complicated, the operator could take a leaf out of Rizk's policy of "No Bulls#!t".
21 CASINO REPLIED ON FRIDAY 30. JUNE 2017
Hello Okman,

Thank you for your detailed review and we are very happy to learn that you appreciate our selection of games and experienced a smooth withdrawal process.

It is very true that we are looking to improve the withdrawal process since the beginning of 2016, however we first focused on improving the verification checks and communication. This year, actually speeding up the process time is definitely on the agenda and we are in the process of preparing for this change.

Regarding the Jackpot games, we guarantee 100 % that any player that is able to play the games will be cashed out when they win. However we do agree that the terms could be more clear about this, this feedback has already been forwarded to the responsible department.

Thank you again for your useful feedback and we wish you lots of luck while playing at 21 Casino!

Kind regards,
Sophie
21 Casino
Billy1992 1 review
Norway
Message
One of the best casinos I have played on ( I am from Norway But this casinos has a lot of slots other casinos dont have. I am watching Rocknrolla and decided to make an account here. I have won a bit of cash on different slots and I am satisfied
Pendling time to check my verification papers. Really really annoying. Feel like I am back in 2002..... and When you Can take money back as well is a bad option.....

My username on the game is khelifionetime
21 CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 28. JUNE 2017
Hello BILLY1992,

Thank you so much for your nice review!

Kindly note the process time to check verification documents is up to 48 hours and in your case this period has not been exceeded. However we do take your feedback seriously and we happy to inform you we are planning to improve the withdrawal process time this year.

Kind regards,
Sophie
21 Casino
lvdbelt 3 reviews
Netherlands
Message
Excellent game choice and good online chat service. Incredible customer support they quite nice but cant really make any decisions, vibrant game choice and safe and secure banking methods for high rollers like myself.

Would payed out 600 euro win if they didn't had reverse. (Worst option you're casino have).
Withdraw and reverse: I 6-6, 19:57 I send all my documents. @ that point I already made a withdraw request. (Still able to reverse it). Went to sleep woke up the next day asked live chat if documents where verified. Not yet could take up to 24-48 hours. Decided to wait that time. On friday contacted again... Finally approved, but my money still able to reverse it......

Bad mistake on me... I reversed it... and lost it! (happens). But why the hell do you have to w8t 3++++ days when you can reverse a withdrawn!

Not 1 casino I played at had this issue. 32red, Trada, Risk, Betspin, MrGeen. All these casinos payed out in 1 day. (I always have documents ready to be processed.)

Would not recommend playing here. They actually want you to reverse. This is totally unacceptable and I would just expect the customer service knowing my circumstances to get this one document processed straight away with the rest of my documents. The withdrawal is still pending and due to be accepted tonight so will see what happens with that. I've kept screenshots of everything just in case something else occurs. A real shame really as it is a great little online casino.
21 CASINO REPLIED ON TUESDAY 13. JUNE 2017
Hello lvdbelt,

First of all, thank you for the nice compliments regarding our selection of games and Live Chat Support!

Kindly note that I have reviewed your account verification and withdrawal process. Our withdrawal process time is 2 working days and the verification period after sending the verification documents is up to 48 hours. In your case, both time frames have not been exceeded.
However, we do understand and value your feedback and I am happy to inform you we are working on a faster cash out process for the future.

Kind regards,
Sophie
21 Casino Support
is200 4 reviews
United Kingdom
Message
Variety of Games but I still prefer Roulette. Big recommendation from Rock'n'Rolla. Willing to give good rating if everything goes smooth.
Length for the withdrawal to be approved.

I know you have to supply your documents when you withdraw the first time. What about the second time? Would that be an issue? ( I have print screen everything so they cant claim that anything might went error as the previous reviewers told.)
21 CASINO REPLIED ON SUNDAY 11. JUNE 2017
Hello Is200,

Note that I am happy to hear that you enjoy playing our Roulette games.

As we are licensed by the UK Gambling Commission, we are required to request these documents to verify an account. These documents are only requested once before a first withdrawal request and once an account is verified there is no need to send them again.

Any second or other future withdrawals will be processed faster as the account will already be verified.

If you have any questions regarding the status of your verification or withdrawal, feel free to contact our Support Team. They are available 24/7 via the Live Chat.

Best regards,
Amber
21 Casino
Bangersep85 4 reviews
United Kingdom
Message
Excellent game choice and good online chat service live roulette is excellent and overall best casino I've played online.
Now the real bad point. Deposited and won 2000 English pounds and declined the bonus offer due to all the implications and wanted no doubt the winnings would be mine. Withdrew the funds and asked to supply documents to verify my account which I understand not a problem. Sent these on Monday as really needed the cash this Friday for my holidays and explained this in the email. Got an email back today saying most of my documents were ok but they require another letter with my address on so I've sent this and apparently I have to wait another 48 hours for one document to be verified.

This is totally unacceptable and I would just expect the customer service knowing my circumstances to get this one document processed straight away with the rest of my documents. The withdrawal is still pending and due to be accepted tonight so will see what happens with that. I've kept screenshots of everything just in case something else occurs. A real shame really as it is a great little online casino.
21 CASINO REPLIED ON THURSDAY 8. JUNE 2017
Hello Bangersep85,

Please note that we have responded on your last review above.

Best regards,
Amber
21 Casino
jsbags 4 reviews
Portugal
Message
Good selection of games, not bad support, overall a decent casino if it wasn't for the ages it takes for a withdraw to be processed.
Some promo rules like 50 euros min bet for bonus, some bonus don't even have 24 hours or you to take it. And It is not understandable a reversal time of 48 hours, it's not ok.
21 CASINO REPLIED ON THURSDAY 1. JUNE 2017
Hello Jsbags,

I am happy to hear that you have enjoyed our selections of games.

Please be informed that the maximum bet of all bonuses with exception of the first deposit offer is 10% of the received bonus amount. The 10% rule does not apply if the bet size is less than 5,-. Also note that there is no mention of a minimum bet in our terms, the only minimum bet that would is the minimum bet applied by the game itself. Finally note that bonuses never expire after 24 hours, in most cases they expire after 30 days.

Furthermore, our withdrawal process takes 2 working days if an account is verified but we are working on speeding up this process. Feel free to contact support should you ever have any questions about our bonuses.

Kind regards,
Amber
21 Casino
frankcap 3 reviews
Australia
Message
Good selection games. Great interface. Emails regularly with offers. Good support. Mobile site works great. Australian dollar offered. Legit site.
Cash out time is a little long. I won around 9k aud on reel steal. Such a sick game when it pays! Haha I won 5k aud on the same night but I put that back in via reversal. That is my own fault though. I have some youtube vids to upload once I have been cashed out. Another Rolla stream follower here. Speed up withdrawals and would rate 10 instead of the 9
21 CASINO REPLIED ON SUNDAY 14. MAY 2017
Hello Frankcap,

Congratulations on your winnings!

Note that I am very happy to hear that you enjoy playing at our casino and have had a good experience with our Support Agents. We strive to offer good service and offers to all of our players.
Currently our withdrawal process takes 2 working days should an account be verified but we are working on speeding up the process. If you have any questions regarding your withdrawal, please do not hesitate our Live Support so they can assist you.

Our Live Support is available daily from 10:00 until 02:00 CET.

Best regards,
Amber
21 Casino
Afi4wins 1232 reviews
Malaysia
Message
Firstly, you must be twenty-one to play at 21 Casino, right? Nope. As long as you're 18 and above, it's a go, but you must be a member at Twenty-one Casino to play there, like you don't already know. Anyway, I was so much more than twenty-one when I signed up at Twenty-one, hehehe. As with most other casinos, the main attraction for me for signing up was none other than the offer being made at that point in time. What it was, it has slipped my mind, because it happened back in 2016. Hmm, it wasn't that long ago, but my memory is. Hahaha.

Anyway, after signing up at the casino, I claimed the offer, whatever it was, and got it without any problems at all, otherwise I would have remembered something about it. After playing it, and not getting any win from it, I did the only thing I know what to do next - I logged out! Hahaha. Nope, there wasn't anything there that attracted me that much to make a deposit. The games selection wasn't that bad, not that many games available, but what mattered was that I couldn't play the game I had wanted to play, because it wasn't there. At that point in time, I was going ga-ga over Dead Or Alive, as many other players were too.

Well, my account saw no action at all since that last play, until 21 Casino was merged into Branders, together with Fruity Casa and Amsterdams Casinos. Why did it mattered? Simply because these casinos were occasionally giving out free spins or bonuses to their depositing members, which put me out of the picture. That hurts a bit, because I could only get those free spins from Fruity Casa and not from 21 Casino, so I was missing out on some good offers every now and then. Well, I couldn't let that go on, so one fine day, I made a deposit at 21 Casino, didn't win anything, but became eligible to received all those nice freebies, hahaha.

As for the casino itself, sorry, I don't have much to say about its withdrawal speed or customer support. So far, I have not needed to get in touch with their Live Chat service, nor made any inquiries to them via email. Being in Branders, I simply assumed that everything should be acceptable and being looked after. Nothing outstanding but just averaging, to me that is. Yeah, no complaints so far either.
21 CASINO REPLIED ON MONDAY 8. MAY 2017
Hello Afi4wins,

Thank you for providing us with such a great review!

We are very happy to hear that you enjoy playing with us at 21 Casino. I sincerely hope that your experience will continue to improve with us while playing.
We strive to offer great unique promotions to our players. Make sure to take a look at our promotions page for any running promotions and keep in mind that we also offer some very nice deposit offers, sometimes combined with no deposit promotions.

Please note that our 21 Casino Live Support is available daily from 10:00 until 02:00 CET should you ever have any queries or would like to know if there are any promotions or free spins and they will gladly assist you. Hopefully we will be able to assist you soon with future winnings.

Have a great day and once again, thank you for your review.

Best regards,
Amber
21 Casino
fekkitt 5 reviews
United Kingdom
Message
Great games, smooth and user friendly site. Very easy to set up account, deposit and play. Great communication, when I got an email from them today telling me my withdrawal had been reduced from £2,000 to £110 it was very easy to understand. It reminded me that clause 9 part v was specific about withdrawal limits after playing with the welcome bonus.
After playing all night, turning over 3 or 4 thousand pounds to play through the bonus I feel the site is a bit mean spirited by offering me £110 instead of the £2,000 I managed to win. (small stakes as well!) I am still waiting for the £110.

Whilst I accept this is my own negligence that is to blame, I ask myself whether I wish to make this my 'go to ' site when I want to play slots in the near future. I will be a lot more careful next time! A less serious gripe, where is my favorite slot Hercules high and mighty?
21 CASINO REPLIED ON MONDAY 24. APRIL 2017
Dear Fekkitt,

Thank you for your review. I am happy to hear that you enjoyed playing at 21 Casino.

Unfortunately we do not have the game Herculas High and Mighty, but I will forward your feedback to the responsible department so hopfully we can offer this game in the future.
It is correct that any no deposit bonus or spins have a maximum cash out of 100,- as stated in the Terms and Conditions. However, should you play with a deposit bonus or spins there is no maximum cash out connected to it.
Should you ever have any questions about the wagering requirements of a bonus or would like to know if there is a maximum cash out with the bonus, feel free to contact our Live Support so they can assist you with any question that you might have.

Our Live Support is available daily from 10:00 to 01:00 CET.

I hope you will consider giving us another chance as we value our players and want everyone to have a good experience.

Best regards,
Amber
21 Casino
paasklaas 3 reviews
Netherlands
Message
Nice casino. Came here through CasinoDaddy. They have a steady interface and a lot of games you won't find that fast anywhere else. Depositing is swift and receiving the bonus also. Had a nice time playing here.
After playing steady all night, I wanted to go to bed so I decided I would bet my last 40 Euro's on the Immortal romance slot. I bet 6 Euro each spin. After about 5 spins I won 1300 Euro's. Insane!! After that I decided to quit and go to sleep. The next morning I realised I made a huge mistake. Off course I'm one of those people how just clicks "accept" and not reading the terms and conditions. I did so after my big win, to find out there's a max bet of 5 Euro's allowed when playing with bonus money. Contacted support about this, but unfortunately they could not help. I'm not a hardcore gambler and to me 1300 Euro's is a lot of money.
21 CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 19. APRIL 2017
Dear Paasklaas,

I am happy to hear that you enjoy our selection of games 21 Casino.

Like most casinos, when playing with a bonus there is a maximum bet that applies as mentioned in our Terms. I am sorry that you were not aware of the Terms and Conditions while playing. Please be informed that you can find them on our website or contact Live Support.
Should you ever have any questions about the maximum bet when playing with an active bonus, please do not hesitate to contact our Live Support and we will gladly assist you.

The Live Support is available every day from 10:00 until 01:00 CET.


Best regards,
Amber
21 Casino
Lit_Dab69 14 reviews
Sweden
Message
Thanks Rocknrolla for showing me this great site. Was a pleasure playing here.

- High res games
- Easy navigation
- Super easy to follow wagering etc
- Competetive offers
Might only be for me, but just a heads up. When you enter a games full name in the search box it will not appear. In order for it to appear you have to remove one letter of the game.

Example:
Search for: Starburst = Nothing will apear
Search for: Starbur = Starburst will appear..
21 CASINO REPLIED ON SATURDAY 1. APRIL 2017
Dear LIT_DAB69,

Thank you so much for your nice review!

Kindly note we passed on your feedback regarding the search bar to the responsible department,they will look into this as soon as possible.

Enjoy playing with us in the future!

Kind regards,
Sophie
21 Casino Support
Page 1 of 2

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

21 Casino bonuses