Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi Pinkola, Thank you for the kind words! We surely are glad to have you playing at West and are glad to hear you're having a good time. Your input about the bonus wagering is greatly appreciated and of big help to us. This will definitely be sent to the proper channels for further review. And I am sure you know that our always-helpful support team readily customizes offers for you depending on the amount 😊 Best of luck to you and I hope you continue to have a pleasant experience here. Best Wishes, Ed Blake
Not much to like, they’re an average casino with an OK selection of games. They really need to up and improve or they’ll disappear like other casinos have before them.
They repeatedly send false and misleading offers via email. For example I was told I had 100 free spins because I had accumulated £150 or more in deposits that week. But then I was told I wasn’t eligible as I should have made 3 x £50 deposits and I had only made 2 x £50 deposits (and then several £30 and £40 deposits). They also send me regular false information and claims I’m eligible for more and I never am. Their agents on live chat are also very rude and I’ve reported them to the gambling commission.
West Casino has been established in 2017 but I only recently got to know the casino. I saw it on AskGamblers and thought it was new. Owner by Every Matrix group makes me trust them and I decided to register and create an account here. The signing up process was very easy and the fact that I could play in my own currency was even better. It had my favorite gaming provider which is push gaming, and because of that I decided that I would immediately take up a deposit offer.
They have a lot of slot providers, from Netent, Push Gaming, Blue Print and many more. They only missing provider which is one of my favorites are Play N Go. If they were to get that, I think they would be one of my top 10 casinos I would be playing at.
I saw the deposit offers were claimable using e wallets which made me very happy since I do not use a credit card. They had credit card, neteller and skrill available, however the minimum deposit with or without a bonus is 200 ZAR of $20.
During my play here, I made a huge win and had a feeling that I would make it to withdrawal stage. While completing wagering I decided to verify myself which took about 24 – 36 hours, cannot remember exactly.
Support is quick and most of the day available to assist with queries. They are knowledge able but always require management approval or management decision if you ask for something. I normally do the 15% cash back offer on my deposit since their wagering for their bonuses are very high to say the least. It was my birthday now in June and I ask support for a freebie and they said they could not offer anything to me. I am a low roller but make a lot of deposit here compare to other casinos
The fact that their loyalty scheme is a bit bad. You get 10 free spins as a freebie per week if you deposit $40 or more during that week. Also, no birthday gift and to level up as part of the rewards program you need to wager $5000 which is extremely high.
Hello FIEKIE247, Hope you are doing good. I believe my news will please you greatly; you can now access Play N Go games on our site as we added them quite recently. I also checked with the support team and managed to get you a nice treat since you could not receive a birthday bonus. Rest assured, we do our best to make a lot of good things happen here and we are not going to leave you out of it. Everything should be fine from now on too, and if you need anything feel free to send me a private message. Should you also drop by, you'll see a lot of changes have been made which includes the weekly bonus program, and things are just getting started. Your account deals remain active, with room for more also and we hope to see you soon! Wishing you a nice day. Best Wishes, Ed Blake
Casino seems good. There was lots of games and nice layout on the website. Live chat was also friendly.
I got worst experience what you can get as a gambler. I deposit 80 euros and I used bonus 70% what I got to my e-mail. I won my biggest win ever and I tried to withdrawal 6350 euros. There was something problem like I'm abusing bonus rules, because some other player have same IP-address and bonus was already used. MGA searched that situation and this actually happened. Bad luck maybe. That is the reason why I'm not trying to make complaint again at AskGamblers. I don't know who can be that another user. In Finland our IP-addresses (mobile broadband) are not personal so I think rules like this are unfair to gambler.
I can't understand why I can get bonus which is already used by same IP-address. There must be something information like "you are not allowed to this bonus, because its already used". That situation was not my fault. Westcasino gave back that 80 euros which I deposited. I'm still very unhappy for that experience and I hope you can do something that situations like this can never repeat again.
So when you 1st join West, like any reputable casino they need to verify your ID. This is a process which takes a few days but when it is done at least you know your safe. I have played at west for quite a while now and I love it! The Heroes in customer service are great, the withdrawal process is fast and easy..I have never had an issue withdrawing at all...you can keep up to date with deposits and withdrawals in transaction history...everything about West Casino is the best of the best...Highly recommend
Nothing all spot on...from deposits to withdrawals to choice of game...West now features live gaming...it is brilliant! All excellent
Hello FISHER20000 Your feedback is much appreciated, as well the support team is thrilled to read your kind words. We are very happy to hear that you are having a good time and of course .. Hope this isn't going to change. We are going to get even more games and I am hoping that you will enjoy those too, perhaps even find new favorites. You can private message me if there is anything that you need. Best Wishes, Ed Blake
West casino is a place I discovered earlier in March. I noticed somewhere a post saying that they offer free spins for new sign ups and of course it got my attention right away. However it wasn’t the reason why I decided to join them.
As I usually do, I first checked their reviews on Askgamblers and noticed that Askgamblers had an exclusive sign up bonus. The bonus I’m talking about was a good 150% match along with 100 free spins. They are one of EveryMatrx casinos and it’s been a while since I registered at an EveryMatrix casino simply because a great number of them are shutting down. Regardless I was surprised to see that the bonus carried 35x wagering requirements.
Before signing up I chatted with their customer support to see if the offer was really as good as it sounded and whether I was eligible for it. Support was very friendly yet professional and I was told that I was good to go and that the bonus carried 35x bonus wagering!
Rest assured I signed up through Askgamblers link and tried to make a 20eur deposit using AskGamblers code. The code showed up as invalid and after a conversation with support, I was told that Malta wasn't eligible for it. Then I proceeded with their standard welcome bonus and deposited 20 eur. I got a match bonus along with 100 free spins on Guns n Roses slot machine. The spins paid 21 eur and then I started playing Twin Spin. I hit a big win, almost 400x bet and wanted to check the wagering. Then I saw that the wager was much higher than it should be and I started a conversation with their chat representative, who turned out to be the Account Manager.
Long story short, the support had given me invalid information and in fact, the bonus had 35x deposit and bonus wagering requirements, which if I had known, I wouldn't have taken in the first place. Regardless, after a long conversation the Account Manager cancelled the bonus for me and I was left with nearly 110 eur balance. My greed took over and I lost the money eventually.
Overall I have mixed feelings about West casino. From one side I enjoyed the game collection, but from the other I didn't like the hassle I went through and the misinformation I was given. Therefore, if I play there, it will never be with bonuses.
Hello BLONDIE Hope all is good. Thank you for your feedback and we apologize for the misleading information from the support agent. Usually it didn't happen, yet we are happy that eventually it was sorted for you. We assumed the mistake and you are 100% right. The new agent that you talked to, is now aware of the most important information to give to players. As well the training was now improved, just in case. We aim to always give 100% accurate info, however if mistakes happen, we do our best to make up for it. Should you have extra time, in the future, I would personally recommend to double check this vital information (wagering, excluded games, if there is any max cashout for a type of a bonus) on every Casino's Terms & Conditions. It will probably take a few minutes extra, however the legitimate Casinos don't ever hide this information from T&C. As well you can double check on the page where you saw the promotion. For example on AskGamblers the wagering multiplier shows as (d+b) deposit + bonus. Nevertheless, now we have even more games if you decide to try them out, including Slots and Live Casino. Private message me if there is anything that you need. Best Wishes, Ed Blake
Nice layout on the website. Good bonuses and quick friendly live chat. I liked to play here. The games also made a great big win with small stakes.
The first withdrawl and approval of documents takes a long time. Big time and Play`n go missing. Maybe in the future, these too will come.
Hello FINNISH_PLAYER Congratulations for your great wins! As well, thank you for your feedback, it's much appreciated. We aim to get even more providers and although right now we have over 1,000 games, Our target is to have 2,000 games in the future and to include the 2 providers that you mentioned. Good luck in the future! Hope to see more big wins go your way! We aim to process all withdrawals within 48 hours, including the ones for new players that need verification. From your next withdrawals, you will witness very fast withdrawal times. Best Wishes, Ed Blake
I like that they have my favorite game and thats all
Live chat is not good, when I wrote that I want to close my account. I told them that there was too many dead spins and their reels lagged, and she said they had not had any complaints about this, but I see already complaints on here.
Hello SOSPORTY Hope you are well. Glad to hear that we have your favorite games, we plan to get more games every week. We had complaints about games lagging in the past, however none recently. We also checked with the tech team to be sure. On our end everything works in order. I would recommend to make sure you have a stable internet connection and that you use a fresh browser. I can see that you had a withdrawal request of more than you deposited in total, yet you didn't allow us time to process it. As well your account manager looked after you with a solid bonus on the house. You had some good wins and I am sure you had a good time as well until you stopped winning. Feel free to private message me in case there is anything else that you need. Best Wishes, Ed Blake
Nothing the casino don't care about responsible gaming.
I ask the Casino with an positive amount to closure my account immediately because I have a gambling problem. The Casino Team don't care. On next day they confirm they did something wrong an they apologize that they miss to set the limit but my money was not refunded. I informed everymatrix and MGA but no one react or in they opinion its my responsibly even with a sickness. Don't touch this Casino. Basel09
### Update ###
The casino is not acting responsible and not acting inline they own terms.
Dear West Casino I can show you emails, that my account was still open after I ask. I lose because my account was still open. I Have the email that the VIP manager confirm, that there was an issue. The compensation was only casino money but I want stopp gambling. I think you should take care of your responsibly and say the truth. MGA was also informed.
Hello Basel09 Hope my message finds you well. We fully support responsible gaming, and to show it, we offer the option to set limits / to self-exclude or take a cool-off period, are on every player's account since registration. It does not matter from what jurisdiction the player joins, every player has the option to self-impose playing limits or to get the account closed as they wish. As well it does not make a difference if it's about a new player / a player who is not verified, nothing would make a difference. Everyone has the option to set limits / restrict playing in any way they see fit, as well to take breaks / self exclude from their side. I can see that as soon as you said you have gambling issues, your account was closed by us. As well I can see a lot of positive wins as well as special 20% cashback deal on your account, when it was open, and as well extra solid free bonuses. We would have imagined, and hoped that you had a great time with your special custom perks. Best wishes to keep your gambling under control, as well please make sure to use responsible gaming tools that Casinos have in order to avoid overspending money & time. Regards, Ed Blake
Excellent customer service (Emmett) helped me with a bonus query, a withdrawal request giving me information on documents etc. Stayed online until I had completed this. Nice looking site, really fast withdrawal times, not a lot wrong really. Given full star rating thanks to customer service!
Sometimes you have to go through online help to receive bonus as it does not always go through.
Hello FISHER20000 Thank you for your review and kind words, I will also let the support team know and I bet they will be thrilled. We are glad to see that you are having a great time and hope you will keep getting those wins too. Fingers crossed and you can private message me in case there is anything that you need. Best Wishes, Ed Blake
NetEnt is the main leading gaming provider at WestCasino
Received a promotional email "This serves as a notification regarding your available balance of €19.41" even when I had my account closed, after reopening, support told me it got sent to plenty of customers, including myself "by accident" - huge violation of MGA rules - and I got nothing balanced
Very dry promotions with high WR on bonuses
Slots are very laggy
Missing the special
Hello Casinolover717, I hope you're doing fine. I definitely understand your reservations and can assure you that we're compliant with MGA policies. I've equally sent in an inquiry with the respective department so that such 'technical' issues will be prevented henceforth. We have lots of exciting promotions and we're also on the verge of launching a special competition - less than 24 hours from now. I can see that your account is an active one and in addition to getting a customized offer via one of our support heroes, you can take advantage of the daily offers or the reload bonus which gives you up to €300 per day to play with. That's amazing for sure and I can tell you there's more to come. As for the wagering, it's 35x applied on bonus with corresponding deposit. You've managed to play without bonuses and also had a withdrawal recently; that might be a really good option for you seeing as you end up playing without any restrictions. We're constantly improving and making sure that our players have the best experience, and your feedback is highly valued because it also prompts us to know which aspects still need to be worked on. Hoping you will continue to have a great time and do let us know if you need anything. Wishing you a lovely day and Merry Christmas 🎅 Regards, Ed Blake
Registered, played got verified and withdrew - money in the bank! Within two days!
I am finding it hard to find fault with my experience. Brendon on chat guided me through to the askgamblers bonus which some sites have done their best to avoid and offered great service. I then got a bit of luck, cancelled my welcome bonus, withdrew and sent my docs for verification and sat back expecting to wait a couple of days, but found the funds in my bank just now, only a day following registration - the best experience a new punter could ask for!
The wagering could be lower - in my opinion is average for the industry but cannot see any unreasonable restrictions.
Hello Bamberfishcake, My apologies for the delayed response, I've been away for awhile and just settled back in at work. I'm excited to hear we went above and beyond your expectations, that's how we roll here :D I also saw your next withdrawal was processed quickly (less than 24 hours). This will be the trend for you so you have nothing to worry about when it comes to payments as well as any other aspect related to your account. With regards to the wagering, it surely is fair and I've seen quite a large number of players complete it with ease. However, we can always work out something special for our good players so nothing is set in stone. Hope you will continue to have fun here and let us know if you need anything. Best wishes & a very Merry Christmas! Regards, Ed Blake
Played for a few months, not to much, never made an withdrawal.
I dont understand how this casino could have such a good rating here with ridicilous bonus terms. Asked for the chat operator for the terms of the bonus which they gave me( 25% for a deposit of 40eur) ,and him said 35x, but didnt mention that i need to wager deposit and bonus,so i end up with 40eur deposit and 10eur bonus with a wageringnof 1750eur. 175times the bonus i have receive. Be careful
Hello KUKOMAR I Hope my message finds you well. We understand that you did not withdraw, however you had a few very good wins and your cash balance was at some point a lot more than what you deposited in total, and that was all cash. Hope you will request withdrawals in the future when that is the case and perhaps you will be able to see positive sides of a Casino as well. We would not hide any information or mislead regarding the bonus terms and we make it very clear in our Terms and Conditions. It clearly states that the wagering is 35 times the bonus and qualifying deposit. Access the following link: https://prnt.sc/lp6by1 The above link shows an image from our Terms and Conditions for further clarification. Best Regards, Ed Blake
Great game selection and easy withdrawal options and paysafe works fine. No problems with West at all.
Hello LAYLALANG Hope my message finds you well. Thank you for the positive feedback, I am glad you are having a great time. We are also in the process of adding Pragmatic Play games so you will have even more games to enjoy. Best Wishes, Ed Blake
Game selection, site design.
I have asked to be self excluded, they then kept emailing me. I spoke to chat and asked to be unsubscribed. I am still receiving emails even after I unsubscribed. Stop emailing me!
Hello DELC18 Thank you for the positive words, we are looking to improve the site constantly. This is one of our main aims. Please accept our apologies for receiving emails, usually the system doesn't fail in this regard however we will look into it straight away. Right now I personally made sure that you will not receive any more emails from us. Best wishes, Ed Blake
Game selection and quick response.
Has various deposit options but it says 0% fee on paysafecard. Actually it does have a fee and if u ask the livechat it simply says that its not their fault and they simply provide the service.
Sorry but that's a huge no go for a casino that is advertising that they're a top 10 finalist for the askgamblers "best new casino".
Hello YOLITTNER Thank you for your review. Glad to hear you like the games and the support. I am aware of a bug we had and you are right, the fees were not showing on the first deposit page however I confirmed with the tech team it was taken care of shortly afterwards and it should not happen again. Apologies for the inconvenience caused. I can see you gave us another try after that. Hope you had a great time and I am looking forward to also see big wins go your way. If you are a Halloween fan, we have a new big promotion with many rewards https://westcasino.com/halloween Hunt the monsters, level-up and get many rewards. Best Wishes, Ed Blake
Really slick site with good customer service staff and really good games.
Low weekly max withdrawal limit @ %k per wek which is too low when they have 20K progresives.
Hello RHARD1 Hope my message finds you well. Really happy you are having a good time and I will tell my colleagues from the support team about your review. The weekly withdrawal limit is usually for new players, however account managers increase it quite often and at some point players don't even have a limit. Once you will win a jackpot I will personally make sure you don't have to wait. Fingers crossed for that to happen :) Best Wishes, Ed Blake
All the best and newest slots from net ent and quick spin, bonuses are good and a reward program for customers
Depositing was a bit not happening? The page opened then closed then said transaction canceled
Hello TULULA2006 Thank you for your positive words and right now we have even more providers on the site. As well we are planning to get more and more. Could you please private message me your username to check it out? I haven't been aware about issues with deposits in a very long time and I am sure you will be able to deposit. Best Regards, Ed Blake
West casino number one!!! Fantastic. There are many games, the chat is very friendly and 'precise.
The winnings after the first 48 hours are very fast play us play play with it!
HelloELIX56 Thank you for your kind words. Very glad you are having a great time and you should check out our newest promotion! https://westcasino.com/halloween Hunt the monsters and get many rewards. Best Wishes, Ed Blake
Normal range of games
Got bonus to play through and free spins !
No easy option on setting safety limits. Have to verify account to set limits which I think is stupid yet can play any amount you like as long as you don’t withdraw to be verified. Also not 24 hour customer service it’s leave a message and will get back to you !!
Hello MAELHE Hope my message finds you well. We are looking to get even more game providers. When it comes to rewards, you have constant rewards and the more you play, the more you get! You are able to set the limits on your account, under WestCasino Safeguard, you can confirm with us in chat that it was indeed you with the request, however this option is always there for the players to do it on their own. Best Wishes, Ed Blake
There is big variety of games. Fast verification and withdraws. I still haven’t used the support and can’t say anything about that.
bets on some slots should start from 0.01 € otherwise some slots do not work in the mobile version
Hello DANIELLOO Thank you for your positive feedback, I am sure you will like the support team, they are really cool and friendly. Right now you should be able to play all the slots at the bets allowed by the game provider. In some of them, the lowest bet is higher than other games, even with the same number of paylines. We improved our platform and I am sure right now you can play on your mobile and encounter no issues at all. As well keeping your Mobile Software up to date will for sure grant a good experience. Best Regards, Ed Blake
This casino pays out to me on a regular basis so that makes up for some of its failings which is just a bit of a buggy site but no worse than many other casinos that DO NOT pay out as often! I like the promos but the slots are excellent as long as they keep spinning. They are nice people here who are helpful if you ned them.
Hello FARTIAN Thank you for your compliments! I want to let you know we just improved the loading time for the games and we have a lot less bugs, the games run smooth now. Try it out and I am sure you will notice it too. Play on a fresh browser, to have no cache&cookies and I am sure you will have a great time on the recently changed site. Congratulations for your winnings and hope more and more wins will go your way ! Best Wishes, Ed Blake
This site is glitchy. The games can freeze which is unbelievably irritating as you never really know what you could have won. That said I have had a bunch of good wins here and the staff are quite helpful.
Hello SUZIP Thank you for your review. We are doing out best to ensure optimization of all games from all providers. As well on all devices, to offer a flawless gaming experience. Congratulations for your winnings, hope you will get even more winnings in the future. Thank you for the compliment on the staff, they are really glad to see their work is appreciated. Best Regards, Ed Blake
I'm not sure that I have anything positive too say about the casino, Other than that the website itself looks good.
Fees on withdrawal.
Really slow website and feels unoptimized.
Most games won't even load.
Did not receive 1:st time deposit bonus on deposit.
Small amount of game providers.
Hello REPEAT Thank you for your review. I noticed that you had some good winnings from your only deposit, and perhaps it was better to choose not to play with a bonus. We would not issue it to all players, it will just be added automatically to the ones that claim it. As for the withdrawal fees, indeed there are fees for some of the deposit methods, however it's free for others too. There is no fee for example for withdrawals to your card. We are looking to optimize the platform and not to have any games running slow. I am confident we will get there soon enough. Hope you will get even more winnings should you decide to try your luck again. Best Wishes, Ed Blake
It's not a casino. It's a joke............
Really Really I frustrated about this casino.
Well how to start.
I saw in promotion there is 150 percent bonus and 150 spins In dead or alive slot.
I deposit 30 euro from my neteller.
I got 150 bonus and 150, spins also.
Then I open my free spins in dead or alive slot. When I open slot I did not see any free soins.
Then I go to chat and told I did not get free spins.
Then he add spins.
I got spins.
I played 30 spins then game show game unavailable.
Then I again open slot then I saw there is only 20 spins. It should in 120 spins.
Then I again go to chat then he said he will add free spins to book of dead.
Then I open book of dead. No spins there.
Again I go chat.
They so sorry again I will add free spins.
So I again open slot no spins there.
So again I went to chat they told they have some problem with providers check after sometime then I said ok.
After hour I open book of dead I got only 80 spins instead of 150. Because I played 30 spins in dead or alive the did not add my winning money by 30 spins in my account.
After I played netent always games crash.
I can't play any netent game.
Every time game show game not available
Only 10 to 15 spins going good after showing games unavailable
I really frustrated and lost all my money.
So I don't know what happen to this casino. I played in 100 of casinos I had never problem like this before..
Hello KSHUJATH I truly understand how you feel and wish we would have started in a better way. Timing wasn't good for us, that I can say for sure. When you played, there were issues with certain game providers, which were then fixed. Although everything went back to normal fast, it was too late since you finished your session. I saved a surprise bonus in your account should you decide to give us another try, and I am confident you will have a great time. Feel free to private message me anytime there is anything you need. Best Regards, Ed Blake
This casino pays out to me on a regular basis so that makes up for some of its failings which is just a bit of a buggy site but no worse than many other casinos that DO NOT pay out as often! I like the promos but the slots are excellent as long as they keep spinning. They are nice people here who are helpful if you ned them.
Hi WCALKIN Thank you for the compliments and I am personally hoping to see even more winnings go your way. We are working on getting rid of all bugs and we want to offer the best experience you can get. I am confident we will get there pretty soon. Lately the games are running smoother and everything is well in place if you ask me. As well there are always a lot of winners on the West side. Spin to Win, Ed Blake
The chat is super friendly
The withdraw and verification took under 24h.
Good welcome bonus
Little buggy site, but they'll surely manage it with time.
Hi TIPEXXX Thank you for your positive words and I have to say, I am glad you are one of the winners at WestCasino. Hope it was the first withdrawal of many more to come! As well I would like to thank you for letting us know what the bugs were, and I want to let you know that thanks to you, it was all fixed and you will not encounter those bugs again. Best of luck in the future! Regards, Ed Blake
There are a few good game providers and that is about it.
Update/response:
The terms and conditions that you mentioned are not from our website, and please only check the terms on our Casino page, and nowhere else." This part just makes zero sense. The link that I used in order to read their bonus terms and conditions USED to be on their site. And why would they have a link like that says "Bonus terms and conditions", if customers are not supposed to use that? That link used to be right below their bonus offer. Now they have obviously removed that link and on his answer he does not mention it. He does not admit their own mistake and he makes my comment look irrelevant, that is why I want his comment removed / edited.
This site offers the worst deposit bonuses I have ever seen. I claimed 50% deposit bonus and thought that the wagering requirement is 35x bonus amount, since their terms and conditions states this: "All deposit bonuses and free spins are subject to a wagering requirement of 35X.". After reading this I thought that the wagering requirement is 35x bonus amount, but it seems like the real wagering requirement on 50% bonuses is 35x bonus + deposit amount, in other words the wagering requirement on 50% bonuses is 105x bonus amount. (for instance if you deposit 20 euros you will receive 10 euros bonus you have to wager 35x (20 + 10) = 1005 euros. So it is the same as 105x 10 = 1005 euros.
Also after you have completed your wagering they will remove the bonus amount, just like they did for me. I will never play here again.
Hello PEREETTI We want to add new games every week and we are looking to get even more providers on the site. The terms and conditions that you mentioned are not from our website, and please only check the terms on our Casino page, and nowhere else. This is in order for you to avoid misleading information. Our terms and conditions are clear about the wagering terms and you can find there any information you are looking for. Please do not hesitate to contact me in case you have any questions or in case you want us to clarify anything. Regards, Eduard Blake
Tried it last week, and had an overall pleasant experience with them..
Very friendly support, really fast as well..
Solid welcome package, also landed in the middle of an interesting Promo Race.
I was lucky enough to make a first withdrawal of €450, which took a bit long around 3 days and a half, but my second one I received the second day. I'd give them an 8 for now, and leaving room for improvement
Higher wagering when u deposit with e-wallet, longer processing time for the 1st withdrawl and website moved very slow when I was on LAN, everything worked impecabble when I switched to mobile. All in all very decent for a new casino
Hi BIGMIKEE I am happy to hear you had a great time and some nice winnings ! Our support team is one of our main focuses. Promo Races only get bigger and better and you are in for some big surprises to come. Best of luck for even bigger wins from now on, and hope your there any more withdrawals to come. Best Wishes, Eduard Blake
Great welcome bonus for first 3 deposits, friendly and personable support staff, good slot selection, plenty of payment methods and a growing variety of promotions. Recent addition of slot contest/races promotions. The proposed VIP treatment has promise when/if it is implemented. Can't speak to withdrawals as I never managed a win here.
Sadly this casino was still working out some bugs as I made my first few deposits and as much as I liked the interactions with most of the support staff as well as the look and feel of the site, there were just too many hiccups and it was too incomplete to warrant my continued play and/or make the cut as a frequently played casino, but I wish them the best of luck.
Hello THEAVERAGEGUY Thank you so much for your kind words and for the Good Luck! You have been very nice and friendly with our staff, everybody likes you. In our eyes you are not just an average guy, that is for sure! I am sure you can get lucky too when you decide to give us another shot and you will notice our Cashier has more deposit options, I am sure you will no longer encounter any bugs. Leaderboards and Races are only getting better and we are also looking to get even more providers and more games. There are new games pretty often and we want to keep it up. Good luck to you too, THEAVERAGEGUY Looking forward to seeing you win, Eduard Blake
I am playing this casino now for some Time. They Have many bonuses, even the ones without making deposit. The chat is friendly and they always did the Best to help me out. I Have even won a tournament 😊. They Have promotions like reload bonuses or free spins. I Have won the last Time on free spins 100 eur 😁.
Maybe the wagering of bonus are too high. And by depositing Will it be great to be a le deposit less then 20 eur. Other dislikes I don't Have. And it would be Nice od the bonuses Will be for depositing less money then 50 eur.