Restricted: EnzoCasino is restricted in your country, please try these instead:

EnzoCasino

7.49
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

EnzoCasino is an online casino powered by NextGen Gaming, Betsoft, Elk Studios, Thunderkick and more. The assortment of online casino games ranges from online slots and table games to video poker and scratch cards. Players can also engage in live gambling and mobile gambling at the casino. EnzoCasino is licensed and regulated by the Curacao eGaming.

Restricted Countries and Territories

Players who reside in Turkey, Israel, Singapore and the United States of America cannot register at the casino. In addition, residents of any other country where online gambling is prohibited by local laws will not be able to sign up and play at EnzoCasino.

Virtual Games

The casino's offer of video slots is powered by NextGen Gaming, Betsoft, Elk Studios, Thunderkick, GameArt, Amaya, Ainsworth Gaming Technology, Leander Games, Lightning Box, Nektan and 1x2Gaming. The list includes titles like the Foxin' Wins slot, Psycho slotGorilla Go Wild slot and others.

Players looking for table games can go for roulette, blackjack, baccarat, various types of poker and craps. The list includes Roulette Premium, American Roulette, Blackjack Surrender and more.

The video poker section features Jacks or Better, Deuces on the Rocks, Deuces Wild and other video poker games.

Additionally, players who enjoy specialty games can try their luck at keno, scratch cards and arcade games.

Live Games

There is a live casino where players can try their hand at various types of live roulette, live blackjack and other table games against live dealers.

Mobile Gaming

Since EnzoCasino is a mobile casino, players can freely spin the reels of mobile slots on their portable devices, such as mobile phones and tablets, on the go.

Support

Players can reach the customer support team via email, phone and live chat, which is available 24/7. In addition, there is a FAQ section where players

Security and Fairness

The casino website is protected with firewalls and encrypted with SSL technology which guarantee players' private information and financial transactions remain safe from third parties.

The software found at EnzoCasino is rigorously tested and certified by Gaming Laboratories International, a third-party auditor.

Pros

  • Games available in instant play
  • Mobile gaming an option
  • Live casino available
  • Live chat open 24/7
  • Software audited by GLI
  • Website secured with SSL

Cons

  • Some country restrictions

Screenshot

EnzoCasino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
The chat is the only positive thing I have to mention about the casino.
1) Not so much games like u would be normally used in any other casino.
2) Bonus policy is absolute horrible, since they instantly confess any winning when u bet 30% of the bonus in a single bet.
3) Wager is 100x, which is absolutely ridiculous.
4) No telephone support, u can try to call but no one will ever answer.
5) New players max cashout which deposited below 200 euro is deposit x 10 which is the worst I ever saw.
6) Chat operator doesn't know anything and in most cases can't help u out.
retepameta67 1 review
Netherlands
Message
Tried this casino. Chat support was very friendly. Bonus percentage is high and they have enough slots. They have nice bonus of 300% match actually very generous offer, but when it comes to wagering not so well, the bonus and deposit needs to be wagered 33 times. And that's a lot if you deposit 70 euro. I played all the games, Netent slots were restricted, But I recommend this casino I had a very good time.
I did the wagering of 33 times. Deposit 70 + 300%210 x 33 total 9240. At the end the balance was 810. But I can only withdraw 600 because 210 is bonus money. I don’t like the fact that wagering is set to 33x deposit + bonus, That's a lot. Also I don’t like the fact that you can’t withdraw bonus amount even when you have cleared wagering.
zodiac386 3 reviews
Slovenia
Message
I have nothing good to say about this casino except chat, where I was again impressed to deposit, when I wanted to close my account here ......
Bonuses are very interesting, but you can not play netent and others .... you can only play with the bonus FUGASO, GS and NYX provider ..... Wagering too much. I deposited here a few times but shame to waste money here.

Here I will definitely close the account!
Lisabritta1 3 reviews
Finland
Message
Nothing to like on this site. No winning, loosing all the time and gameselection are poor. Maybe the chat was the best part. They were helpful, given me advice which game to play for winning. I do not know if they are allowed to do that.
After playing for half a day, I send them two different mail that I want to close my account. After the first mail I just got new offers where they had given me bonusmoney. Beacuse I´m addicted I played on, loosing again. In the second mail I asked them again to close my account, and I told them I am addicted, and I was frustrated and I really wanted them to close my acoount. They did not answered. The third time was tonight, after loosing again I asked the chat to close my account. He told me that my account manager will contact me. Is this fair policy?If a costumer want to close, they should do it at once. I do not need a account manager to know that I need to close my account.

This site is not fair play and to give bonus when you ask to close account, seems to me as not good policy.
ENZOCASINO REPLIED ON WEDNESDAY 17. MAY 2017
Dear,

The management of Enzo casino has asked me to examine your claims against the casino that you made in an Ask Gamblers review. You claim that the casino staff did not deal with your gambling addiction related account closure requests properly and thereby allowed you to lose money. The casino management takes the issue of responsible gaming seriously. My examination was requested with the intention to improve the customer service and to take all needed precautions to help gambling addicts.

Before I begin, I must deal with some fundamental matters. There is a great difference between requesting account closure due to client dissatisfaction, and account closure due to a gambling addiction. Having a gambling addiction implies a reduced capacity for making free choices. All businesses are founded on the notion that adult individuals are presumed to be free agents and responsible for their own actions. Gambling addicts have, to some extent, a diminished capacity for free choice in connection to the activity of gambling. Diminished capacity does not mean "no responsibility." An addict is expected to do what they can to get better and to avoid wrongdoing in the satisfaction of their desires to gamble. If an addict steals in order to feed his habit, he is responsible for that choice.

As regards the casino, the minimal expectation is that a gambling addict will be honest about his problem and request account closure for that reason. He is expected not to rely on measures that arehalf hearted or possibly ineffective, but rather to pursue his goal in the clearest and most effective way. For this reason, the Casino's T&Cs instruct recovering addicts to write via the support page.

If a client contacts the chat with such a request, he will be instructed to write an e-mail. The simple reason for this is that chat operators deal with many requestsoften simultaneously. If a chat operator should forget to add a bonus to a client account, that is of no great concern. But should a chat operator become confused between two clients and close the wrong account, that would bevery distressing. The safest possible option to have the client write via the contact us form on the support page. He also needs to know that depending on the circumstances there may be time lag in the reply. This is unavoidable. One might wonder why we have no automated function for closing accounts. This is primarily because in general experience, such automated functions can be used impulsively, and the number of people who complain afterwards that their accounts should be reopened create substantial confusion for the casino staff who then do not know what to do.

Our assumption is that an addict who is taking his first steps in recovery will take the time to write out the nature of his problem and send it to the casino Support. The very fact of writing honestly makes it quite likely that the recovering addict will be able to withstand temptation long enough for the casino staff to see and carry out his request. Very often such requests are carried out within a few hours. Once an account is closed, it cannot be opened by the client without a 7 day cooling off period.

As for account closure requests due to customer dissatisfaction, such requests do not carry any implication of reduced capacity. If a client does not like the service he can and should go elsewhere. Closing the account is a symbolic act through which the client proclaims his dissatisfaction to the casino. It is, of course, a clients right to close at any time, as stipulated by the T&Cs, but it is also the casino staffs obligation to attempt to turn an unhappy client into a satisfied one. Clients are presumed to be free and willful agents and the casino staff is expected to provide them choices that are to their liking, encouraging clients to remain with the casino instead of taking their business elsewhere.

Now let us turn to your concerns.

According to our records you opened your account at Enzo on 4 April at 08:05 (GMT) You made your first deposit of 40 euro a few minutes later, and received a first deposit bonus of 60 euro. You deposited several more times and you continued to play until 12:58.You played through your bonus, and requested that the staffstop you from receiving automatic bonuses with your deposits. You then played Netent games that do not accept bonus money. At 13:32 you wrote your first request to close. You noted a list of reasons why you were dissatisfied, some having to do with the bonus given you when you signed up, and the fact that you could not play this bonus specifically where you wanted to. However, you then went on to argue that the games were rigged so that if you didn't take a bonus they would give you a poor payout.

I trust that you are aware that the games you play at our site come directly from the game providers. The casino has no influence what so ever on the outcomes of the games. You played on the servers of some of the most prestigious names in online gaming, in particular Netent. There was and is no possibility of game manipulation. You gaming sessions were not particularly lucky for you, but it was well within the range of the probabilities.This would have been precisely the kind of account closure where the support staff would be taskedwith encouraging you to reconsider you choice to close. After all, Netent is Netent wherever you play it, and randomness being what it is, your failure to win as the day before has no impact on what happens the day after. Most importantly, there was no mention in that letter of your being an addict.

It is unfortunately the that the casino staff did not notice this e-mail of yours the day after, 5 April. It was not replied to at that time. Instead a 25 euro bonus was placed in your account. You returned to play in the early morning hours of 6 April. You continued to deposit and play before you stopped at about 06:00. You then wrote a second letter You criticized the casino staff for not closing your account previously on the 4th. This time you made some hints about the possibility of there being an addiction, namely: "You try to keep me as your customer, loosing more money and in the end going bankrupt. Do you understand how many people are addicted because of this industry and what this is done to them?"

This letter was also not immediately noticed by the staff. As before, a bonus was placed into your account.Bear in mind also that the casino staff made several attempts to reach you by telephone before giving you the bonuses on the 5th and the 6th. You returned at 10:15 and commenced an additional series of deposits and gaming sessions that continued until 12:23.You returned tothat evening at 19:26 and continued to play. Your last deposit was made at 20:38. You came to the chat at 21:00 and told the operator very forcefully that you were an addict and that you wanted your account closed.

The next morning, 7 April at 06:10 you wrote again to request your account be closed. This time you made it clear that you are suffering from a gambling addiction. You letter was noted and replied to at about 09:30.

In evaluating this information, several issues come to light. The first is the question of how thesupport staff dealt with your written account closures. Once again, the first email of 4 April was purely a case of customer dissatisfaction. Clearly this should have been dealt within a more timely manner, although it is entirely uncertain that the account would have been closed. This would have depended greatly on your responses to the casino staff's reply. It is also clear that the second letter of 6 April had not been noticed. However it is still the case that your letter of the 6th would have called for an additional request for clarification before being acted upon, since you were not saying that you are an addict yourself.Your letter of 7 April demanded a swiftresponse. Fortunately it was acted upon almost immediately.

In summation, while the casino staff will soon be undergoing a training session on the importance of paying attention to E-mails, the fact remains that your first full fledged declaration that you have an addiction was in the chat on the evening of 6 April and in your e-mail onthe morning of 7 April

The casino staff will study the facts and the issues of your case and re-evaluate the customer service procedures with the goal of insuring that things are done differently in the future. In this way you will be helping all those that come after you far more than you might by leaving your negative review in place.

Please consider this carefully and appraise me of your further intentions.

I wish you all the health, well being and happiness that your recovery has in store for you.

Sincerely,

Randal Phillips
Casino Oversight Group
Enzo Casino
volendam101 8 reviews
Netherlands
Message
Tried this casino yesterday.Chatsupport was very friendly. Welcome bonus percentage is high and they seem to offer enough slots.
Same as others alreay wrote.Started to play and then found out I could not play any Netent slots!
According to the casino and chat as well all Netent slots were restricted for my country which is complete nonsense.
Played Netent at another casino yesterday and today. This is false advertisement, they should have warned on beforehand Netent slots were not playable. Furthermore everything worked very very slow, it went a bit better using Google Chrome for browser. Also you are not allowed to play on various slots with bonus money, only with your own deposit money.

Enzo Casino will not see me again, waste of money.
ENZOCASINO REPLIED ON WEDNESDAY 26. APRIL 2017
Hello VolenDAM

Thank you for taking the time and reviewing our casino.
we are saddened that you had a bad experience.

allow me to segregate your review and address every issue:

1. Netent Games-
as we've stated before in our reply to TON:

Netent limits access to their software through us in certain countries and unfortunately Netherlands is one of them at the moment.
Other countries such as Germany, Australia, Sweden, Finland, Norway, etc have access.
We can assure you that we are working to develop our relationships with Netent in order to open their games to more countries in the near future.

2. slow software -
As for slow software, as we said earlier the servers are located in Europe.
It is possible that the slow reaction is do to the quality of your connection
You might want to ask your ISP to find out. Another reason that might be contributing to the slowness is computer hardware.
our games are graphically rich and it could be too demanding for particularly old computers.
it can be deduced from the instance of you changing your browser to chrome which in many cases is lighter than other browsers.

P.S. as of late we revised the Landing pages to display a disclaimer, that suggests to check with our Live-chat which operates 24/7 as to which games the bonuses apply, since our vendors have different policies and some accept certain bonuses and some do not.

Hopefully this answers your complaints to your satisfaction.

Thank you for your feedback, this help us improve our service and we hope to see you again in the near future.
domo81 3 reviews
Germany
Message
I like to close my account, sent emails to support. Never get any answer. The account is still not closed.

Beware of this Term to..."Placing total bets equal to or greater than 30% of the value of the deposit currently in play"
ENZOCASINO REPLIED ON TUESDAY 28. MARCH 2017
Hello Domo81,
Your request to close you account was sent on 13 March and was implemented the next day, 14 March.
We appreciate your patronage and wish you much success and good luck.

best regards,
Enzo Casino
Esbo77 2 reviews
Denmark
Message
Theres absolutely nothing positive to say about this casino
Another casino to go about a strategy to rather make a quick buck or two off players, than to stay true to them. They will lure you in with pretty good deposit bonuses and even advertise offers as one of the "biggest NETent offers". I went for their sign up offer, but quickly noticed that I couldnt play any of the popular games. Live chat told me I could only play Betsoft and those crappy GS games in conjunction with bonus offers. Well okay, big disappointment, but the worst part is that they dont mention anything about this in their T/C. Im so glad I only deposited 30€. I would have been furious if some casino would pull that number on me with a big deposit.
ZHELDOR1 1 review
United Kingdom
Message
I was able to create an account, deposit money and even receive a bonus the next day. When tried to log in again I was met with a message stating that the UK is banned!? I was not aware of this and had even checked with their Chat operator if players form the UK were accepted, which they replied we were.

I queried the ban with the chat team, and they told me this ban had just happened today (19tj Feb 2017?? So I think it was unethical of this company to allow me to open an account, accept my deposits the day before they were
going to ban play from the UK and on that very day give me a bonus I would never be able to use? Very unethical practice.

Regards

Georgina
ENZOCASINO REPLIED ON TUESDAY 28. MARCH 2017
Dear Georgina,
We examined your records and found that you signed up made some deposits and received a bonus.
You played through to 0. Then you wrote us asking to close your account because you wanted to take a break. After that we were compelled to block all UK players, although in your case it did not matter, since you had already asked for your account to be blocked. It is the case that you were awarded a 10 euro promotional bonus. Your request to close had not yet come to the attention of the promotional lists, so you were offered a bonus that you could not take advantage of. This is a regrettable error. However, as you know there were no deposits made by you in connection with this bonus.
so all we can do sympathize with your disappointment and strive to do better in the future,
Sincerely,
Enzo Casino
Jeremyak 1 review
Germany
Message
Nothing positive to say about Enzo casino! I will never again play there.
Unprofessional Support! Weird cashout limits.... You are only allowed to cash out 10x the amount of the deposit if the deposit is less then 100 Euros. That means you deposit 50 euros...win 700 euros and they will let you cashout 500 euro and delete the rest of the balance.

blondie 1093 reviews
Message
Enzo casino is a place I discovered quite recently. I think I had received some promotional emails, saying that they are a new casino and in one of the emails there was said that for new players there were some free spins as a welcome present, with no deposit required. About two weeks ago I finally had some time to play so I decided to talk with their support to see if there was something free I could get. The support wasn’t very helpful as they started to ignore me right after I asked about the free bonus. But to be honest, since this is a casino from Gametech group, I wasn’t too surprised as many of their casinos are blacklisted.

I did some digging of my own and found an exclusive code that would give me a 10 free bonus with the very high wagering of 100x. I did want to play a little so I went to registration page and entered all details, including the code, but then it showed that it wasn’t valid. Once again I went to the live chat, hoping they would be more helpful than before. I gave her the special code, details where I got it, I also had validated my email etc. The conversation took about 30 minutes as the support was very slow and disappeared for a few minutes all the time. At the very end support only told me that if the code didn’t work, it didn’t and there’s nothing to do. I was a little upset simply because they could have told me that right in the beginning and I wouldn’t have waisted my time.

I did go through some terms for their promotions to see if I was interested in depositing there. I don’t like the fact that wagering is set to 33x deposit+ bonus, I find it to be a lot. Also I don’t like the fact that you can’t withdraw bonus amount even when you have cleared wagering. And last, but definitely not least, I don’t like the attitude and lack of professionalism from support, so from my side they once again prove me that Gametech casinos are worth staying away from.
zerooo 742 reviews
Slovenia
Message
I created account at EnzoCasino a few weeks ago while I was looking for new online casino which has NetEnt games. I fount EnzoCasino here at AskGamblers. After I created account I went into promotion site where I saw that they offer 150% welcome bonus for first deposit and on top of that you'll get an extra 15% bonus if you deposit with some specified method. The skrill was on that list and after I made deposit I got quite good balance to start playing.

First I opened Gonzo's Quest and I saw that i had balance on 0. I opened other NetEnt game, but it was the same. I guess the bonus was not for NetEnt games at all. I contacted live chat support and they said I can only play games from GS provider. Later I played those games from GS, but none of them was good to me. My balance falling down towards zero very fast and in the end i lost my balance. Before I made deposit I went into bonus rules but I didn't read any of rule which stated that I could play only GS with welcome bonus. I think this is not fair at all, they could update their bonus rules for that. They just want to take money from you.. this is my opinion.

I am sure I will not play here again. After I saw that I could play only games from one software provider I was so disappointed. I could request my deposited amount back but I had no time waiting for that. So I rather play with it and it ended exactly as I though. Hehe. I will rate Enzocasino low. I think they could write some text in bold for that rule so you can see, read it before you even make deposit. This would be fair at least, right! My ratio 4 stars.
katemak 1162 reviews
Message
I came across this casino recently when I received an email from some affiliate I guess send me this casino with 10 euros free bonus so I can test or try this casino. Well like most of casino even they actually all group of their casinos are giving such an offer with 10 free but to try some other games except Netent because you are not allowed to play Netent games with this bonus.

They are part of the Game Tech Group of casino which recently were not so trustable actually they had some problems with Netent games but I guess all that has been resolved and they are on the nice list. We have one forum member at Askgamblers site which has wonderful experience with one of this casino so I guess even Enzo are good to go.

When I opened my account here, actually that was before I opened it I asked live support which are friendly and answered right away am I eligible for this bonus and what games I am allowed to play. I got positive answer but when I asked about the games and was told I can only play Elk games I was a bit disappointed, but I guess when it comes with free chip there is no way you can choose.

I took their 10 free tried to play those Elk games and honestly very disappointed with this provider because all this game are doing is eat your all balance giving you some tiny or dead spins. I finished the free chip and still haven't deposit here, honestly waiting for some other player experience how they are doing with cashout time frame and pending time as well so I can decide will try this casino with my own money or not.

Yes they have nice welcome bonus of 250% match actually very generous offer but when it comes to wagering not so well, again the bonus needs to be wagered X 33 but the deposit as well.
Ton 2 reviews
Netherlands
Message
Big variety of games, but I could not find the NetEntgames.
First of all the terrible slow software. I played in many casino's but never experienced it that slow as Enzo, every spin lasts at least 30 seconds. If you win something like free games, you can cook a complete meal in the meantime.

Than the bonus codes: I put in 10FREE200PER (€ 10,- free + 200%) which was shown on the Enzo-site. After depositing I got 150%, in chat I was told these codes are not official, also the code 250FS25 (250% + 25 free spins) given by AskGamblers.com does not count. The operator finally gave me € 10,- extra.
ENZOCASINO REPLIED ON THURSDAY 15. DECEMBER 2016

Hi TON
Thank you for trying Enzo Casino and we are sorry to hear you had a negative experience.
Just to inform you, Enzo Casino was launched just a few weeks ago and we are very happy to offer bonuses to our players to come and try this new fantastic product.

These bonus codes you were mentioning are supposed to be valid and should be accepted when claiming them via support. You are more than welcome to try again and register with the code to claim it - we are sure you will be able to receive it.
These sort of things might happen at times and we are working hard to reduce the flaws.

You couldn’t find the Netent Games because Netent limits access to their software in certain countries and unfortunately Netherlands is one of them at the moment. Other countries such as Germany, Australia, Sweden, Finland, Norway, etc have access. We can assure you that we are working to develop our relationships with Netent in order to open their games to more countries in the near future.

As for slow software - it is strange to hear, since the servers are actually located in Europe, so you should have the best connectivity experience. You might want to ask your ISP for connection problems.
Thank you for your feedback, this help us improve our service and we hope to see you again in the near future.

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

EnzoCasino bonuses