Restricted: Rich Casino is restricted in your country, please try these instead:

Rich Casino

3.8
PLAYERS FROM UNITED STATES NOT ACCEPTED

Rich Casino is an online casino with a dark, luxurious theme. Their games are powered by several software providers including Parlay, Rival, Pragmatic Play, Betsoft, and Visionary iGaming, and available to players in Instant Play and mobile versions, no dowload is required. US players are welcome to register and play their games for real money at Rich Casino.The casino is licensed and regulated by the Curacao eGaming. 

Restricted Countries and Territories

Unfortunatelly, Rich Casino does not accept players residing in several countries world-wide including Bulgaria, Costa Rica, Denmark, Israel, Poland, Romania, Ukraine, and the United Kingdom. For the full list of restricted countries, please refer to the casino details section bellow.

Virtual Games

Rich Casino's games, as mentioned above, are delivered by several well-known software providers. Their biggest focus is on slots, and players certainly have plenty to choose from at Rich Casino. All of the video slots offer exciting game elements and a fun or action-packed theme. No matter what a player's preference is, there's almost certainly a slot game that fits their tastes here. The most popular games are certainly Good Girl Bad Girl slot, Greedy Goblins slot, Mr. Vegas slot, Fruit Zen slot, Great Reef slotSugar Rush slot, and many more.

Table game players, however, do not have quite as much variety. Blackjack players can play in both single-hand and multi-hand modes. Roulette players have access to several variants such as Swipe Roulette, Crystale Roulette, Roulette Black Diamond, Electronic Roulette, and Roulette Titanium. Apart from games of blackjack and roulette, other table games are casino war and craps.

Video poker players are relatively limited, as well. Players can choose from four different variants: Jacks or Better, Joker Poker, Deuces Wild, and Deuces and Joker. Although the graphical quality of the games is high, there are no variants based on Bonus Poker or its derivatives. Also, all of the games are only available in single-hand mode.

Live Casino

In addition to virtual table games, players can enjoy playing against live dealers. However, at the time of the writing there were three games at players disposal: Live Roulette, Live American Blackjack, and Live Baccarat.

Support

Rich Casino does a good job at ensuring their players can get their questions answered quickly. They accomplish this by offering 24/7 live chat, where players are typically connected to a chat representative within a matter of minutes, if not seconds. On the other hand, there are no contact numbers available. Players who do not mind waiting can contact them via email, as well. Finally, there is also a good FAQ section where players can try and find answers to their questions. 

Security and Fairness

Rich Casino ensures that their players are kept safe with their top-of-the-line encryption standards: 1024-bit RSA and 448-bit Blowfish, which are even more secure than the industry standard of SSL. Encryption makes it impossible for anyone to see your data as it is sent to and from the casino's servers. Firewalls are in place on the casino's server network as well, so your information is protected everywhere.

Because Rich Casino uses well-known software, their games are guaranteed fair. This is because the global auditing company Gaming Labs does a routine audit of their random number generator each month.

Pros

  • US players accepted
  • Good selection of slots
  • 24/7 customer care via live chat, or email
  • Incredibly high security technology in place
  • Gaming Labs Certified

Cons

  • Limited amount of table games and video pokers
  • No international phone number

Screenshot

Rich Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
magdag89 2 reviews
Ireland
Message
Nothing to like, got free bonus money, but when it came to winning they made me deposit 10euro for nothing just to tell me later that it's just bonus money
Ignorance, I do not know how this casino is still open??? Did anyone ever withdrew anything? What's the point of playing if all you do is either loose or you're not eligible to withdraw? They are breaking every law of gambling. Waste of time, should have been closed long ago as all they do is rip people off.
RICH CASINO REPLIED ON FRIDAY 15. SEPTEMBER 2017
Hello,

Thank you for your feedback.

After investigating, indeed the winnings were issued from the 10th free bonus that you received on your account before making your first deposit, which means that unfortunately the winnings are non cashable.

Please refer to the Bonus Rules page:
"Only the first bonus applied on the player's account is considered a Sign-up Bonus. The subsequent free bonuses that a Member receives before making their first deposit are not considered withdrawable".

As a token of our appreciation however, we added your deposit amount back in cash and should you log in you can already see it in your balance. Please note that since the amount is cash, any winnings from it are your to take.

So see you online soon, enjoy the games and break the house!

Best regards,
The Rich Casino team.
Makineton 1 review
Bosnia and Herzegovina
Message
Misleading bonuses, uninformed stuff on support, complicated system of registration and childs play games...
RICH CASINO REPLIED ON TUESDAY 22. AUGUST 2017
Hello,

Thank you for your review. Please note that we looked into the situation that you encountered on chat and from what we can see our support colleagues informed you about the fact that only the first bonus applied to your account, the sign up bonus, is cashable.

However, please note that should you decide to make a deposit now, all future winnings will be cashable and you will also enable unbelievable perks for your account.

Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together].

Regards,
The Rich Casino Team
Afi4wins 1232 reviews
Malaysia
Message
With a name like Rich Casino, players would think it would be a good and nice place to play, right? A rich casino would not have any problems with making quick payments to customers, right? But sadly enough, this wasn't the case when I signed up at the casino about 9 years ago. Why only now write a review on the casino? Well, for the last 2 years, I couldn't access the casino, due to a blockage by my local ISP, but accessibility has now been restored, so here I am - better late than never, hehehe.

When I signed up at Rich Casino back then, it was a dedicated TopGame casino, having only TopGame games to play on, so the selection and choice of games were very limited indeed. But that didn't bother me much, because I was playing only on a few of my favourite games, namely Diablo 13, Fandango's and a few more. Whilst I had some good play time at a few of their sister casinos, my play at Rich Casino was in fact disastrous. The games played badly and I lost my deposit and bonus money in quick time, which of course, only resulted in disappointment for me. Hence, I made only 1 or 2 deposits at Rich Casino and then left it behind as dormant, until it was permanently closed soon after upon my request. Not Rich Casino's fault at all, but the fault of 2 of their sister casinos, which denied my winnings. I won't repeat myself all over again, because the stories can be read at the relevant 2 casinos in question. Which casinos? 7Reels and Winward Casino.

Today, I revisited their website just to have another look, a refreshing look, so to speak, but there wasn't much refreshments to be seen. However, it's good to know that some of the old ridiculous Bonus terms have been amended and changed, for the better, but are still not really to my liking. Game providers like BetSoft and Parlay, amongst others, have since been added into their games directory, but personally, they could have gone for much better known and established game providers, which no doubt would cost them more, so Rich Casino wasn't that rich after all. Hmm, okay, better make that as the owners weren't that rich after all.

TopGame casinos have never been that popular with players, but they are one of the very few casinos that do accept players from USA and Canada, so perhaps these players are keeping them alive - just a thought that. In fact, I am really surprised that they are still surviving, after these hard 9 years or so, when many other casinos have since closed down. Well, okay, maybe they are only surviving by the skin on their bones, who knows, hahaha. But as for me, I won't be going back to any of them. Permanently closed means exactly that, and I usually stick to my decision, no matter what.
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 16. AUGUST 2017
Hello,

Thank you for your feedback. Constant improvement is a big point to us and we value any feedback that we receive, so that we know on what changes to focus.

We see in your review that you signed up with us quite a while ago and unfortunately we were not able to locate an account that you had with so that we look exactly at what happened, but we will try to approach every situation that you described according to our current rules and regulations.

In regards to the withdrawals, we can assure you that the payout process will go smoothly as long as the documentation required is provided and the rules in the Terms and Conditions are followed, as well as the wagering requirements met. You can always ask our Chat Representatives if there is any document that you need to provide, before submitting for a payout request – that way you can be sure no delays will occur.

As for the games, please note that our site received a drastic makeover since 9 years ago – we brought in lots of incredible new games, from different providers, in order for you to have a large variety to choose from. The Bonus Rules have also been changed so that you can claim your winnings faster, easier, and also that you receive them as soon as possible. Please keep in mind as well that you can also choose to play with Cash Back, that has no wagering requirements and would allow you to cash out as soon as you win.

Our players' entertainment and having an enjoyable experience on our site has always been our top priority and
it will continue being. So if you feel that there are terms are not to your liking, we would really appreciate it if you could give us more information via email to support @ richcasino . com [typed together] , so we can review them and find the best alternative for your game play.


Best regards,
The Rich Casino Team
debera 4 reviews
South Africa
Message
Wide variety of games. That is about it. Nothing else good about there processes.
Support chat is of no use. Just leave the conversation, if they do not know how to answer you query further.
I have made a withdrawal on the 4th already and 7 days later it is still in the pending process.
Have sent all relevant documents previously for account verification, and now they have requested same again.
They are just delaying withdrawals further and further.
If I did not query why it is taking so long, nobody would have bothered to let me know what else is required or why the withdrawal is not going through.
To date still no straight answer on the withdrawal still just pending.....
RICH CASINO REPLIED ON THURSDAY 10. AUGUST 2017
Hello,

Congratulations! Your withdrawal has been approved!

Please note that we have looked into this and noticed that the email you have sent yesterday was answered by our Security team, informing you that your documents have been approved.

Enjoy the games, and for any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together].

Regards,
The Rich Casino Team
Granjo12 1 review
United States
Message
Nothing here to like, really.. I'm a slot player and the slots here are pretty boring in my own personal opinion.
In my opinion the games aren't very fun, the scatters and bonuses in the slot games aren't cool or plentiful like other software providers' games. Personally I'm a fan of RTG slots. And reading all these responses from "The rich casino team" to player reviews tells me that all these people offer are excuses. I see no apologies or accountability to any player reviews/complaints.. just more blame and excuses. Ill play free chips sent to me in my email just to kill time but won't ever try cashing out in them as it seems this place is one of them casinos who make it next to impossible to attain monies rightfully due to the player. And ill NEVER deposit my own funds here!
RICH CASINO REPLIED ON THURSDAY 3. AUGUST 2017
Hello!

Thank you for your review and feedback! We do understand your concerns and we would like to assure you that we deeply care about all our members and any matter that they address to us! This is why we encourage you to state your opinion at any time, we base our customer service on flexibility and understanding towards the member before anything else.

Please note that the site recently got a makeover: we have brought in lots of new games from different game providers, and should you give them a try, we are sure you will find them very entertaining!

Also, we can assure you that the payout process will go smoothly as long as the documentation required is provided and the rules in the Terms and Conditions are followed, as well as the wagering requirements met. You can always ask our Chat Representatives if there is anything that you need to provide, before submitting for a payout request – that way you can be sure no delays will occur.

We appreciate you choosing our website as your entertainment venue and will strive to provide you with the best possible service. We are, in advance, apologizing for any inconveniences, as they will never be done on purpose and every action will be taken in order to correct them.

Have a great day and please let us know if you need anything, at any time.


Best regards,
The Rich Casino Team
davex3 2 reviews
Latvia
Message
Cool games, nice layout. Bad support.
I have bonus code:BFC140DBRCHJUL17 on www.richcasino.com. Bonus for 140 euro. Agent Luke say its expired, but its not. It will expire only tomorrow. He is telling me that he only can add 25. They are doing it on their other sites too! Always laying about bonuses!
RICH CASINO REPLIED ON THURSDAY 3. AUGUST 2017
Hello,

Thank you for your feedback!

Please note that the code was not valid due to the fact that you had already received the sign up bonus, that can only be added to your account once.

As an exception we added the rest of the free chip up to the amount of $140, so come online and give the games another try.

Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together].

Regards,
The Rich Casino Team
DNation 2 reviews
United States
Message
Games are clearly malfunctioning. On "Dice and Fire" I hit multiple 3 Bonus symbols, as well as a 4 Bonus symbol on the scatter and it did not grant the bonus round. As well as after the Free Play was finished I hit another 3 Bonus symbol which did not activate again. I tried contacting Live Chat support to inform them of the issue, and all they had to say was "no, sorry". Looks like another online casino to add to my list of those to avoid.
RICH CASINO REPLIED ON MONDAY 3. JULY 2017
Hello,

Please note that we have notified the proper department regarding the issue you have encountered and it should be addressed as soon as possible. However, they do require some further technical details on this subject.

Therefore, please send us an e-mail providing us with a detailed description of the issue encountered containing info such as: your operating system (ex: Windows 7, Windows 8.1, Mac etc.), the browser you are using ( ex: Internet Explorer 11, Firefox 25.0.1 etc.) and also a screenshot of the actual problem.

If you need further assistance, please do not hesitate to contact us on Live Chat!

Have a lovely day!
alsolo 12 reviews
Russia
Message
Everything is simply great. Impressive choice of games. Literally, supports give you the answers before you ask something. Should be in the top row of the rating.
RICH CASINO REPLIED ON MONDAY 3. JULY 2017
Hello,

Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us.

Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]

Regards,
The Rich Casino Team
adam_19_06 2 reviews
Canada
Message
I made my first deposit a couple weeks ago, did my 20x playthrough and sent in all my documents. Now Im up over $15000. I got first check last week in the amount of $435 (which should have been $500). The withdrawal amount depends on you vip level and right now my level is basic. No matter how much I play my vip level doesnt go up, so I guess its going to take a while to get my money. I didnt have a problem getting a weekly check but now they're putting me through some screening process that thay can do twice a year, and takes up to 13 business days. I'll keep you guys updated
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 24. MAY 2017
Hello,

We would like to thank you for your review.

The different limits and levels we have available depend on the activity on each account. You can increase these limits by having more activity on your account.

As for the fees, they depend on your preferred and/or available method of withdrawal. You can browse all of this information on our Banking page.

Kind regards,
The Rich Casino team
They give you a lot of bonus money to play with up front. Consider it Monopoly money. You won't see it.
I am a new player. I loaded $1000 onto the site and had some fun. I was even, and I wanted to start a new bonus, so I sent a cashout request. I sent in all required documents, they were verified. A VIP host helped me make a new deposit, and she told me it would not affect my withdrawal. Rich Casino blocked my previous card and forced me to use a new card. 5 days later my $1000 withdrawal is back in my account, but the major problem is they locked it to my new $150,000 play through. No call, no email, nothing. Just a super stiff penalty for following the advice of the staff. Rich Casino continues to tell me that I did not follow the rules, and I did not have the required documents at withdrawal time. This is false. Everything was provided before withdrawal, it was confirmed, and it even says on the site that all documents must be sent in BEFORE WITHDRAWAL. I then made a new separate deposit after the withdrawal. This whole thing is extremely shady. I feel like they are stealing my $1000, and it makes me feel like I'll never see any of my money. Users beware. This has caused a lot of pain and stress. This is exactly what I expect out of an online casino. Shady practices aimed at stealing money from faces they do not have to look at.
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 10. MAY 2017
Hello,

We thank you for your feedback!

We would kindly ask for a username, so we may look into this.

Best regards,
The Rich Casino Team.
ShittyMonday 2 reviews
Canada
Message
There are a variety of slots to play. It is entertaining.
The withdrawal seems to be a complete nightmare so far. I sent in all required documents, which were approved, and I cashed out my first $1000. I was then told I was OK to make a new deposit, and it would not affect the previous withdrawal. My same card was blocked by the casino, so I used a new card. 5 days later my $1000 withdrawal is back in my account, locked in there, unable to withdraw, and attached to my new bonus. I found out the hard way that there is a 5 day "review process", and you better not touch your account, because they will find any way possible to lock your funds back in your account. I'm now playing with $2000 of my money in there when I only intended $1000, and from what I am reading with other users there is a $1000 maximum withdrawal? This whole thing seems very scammy to me. I am regretting playing at all. There is 1 person who answers their phone number as well.
RICH CASINO REPLIED ON TUESDAY 9. MAY 2017
Hello,

Thank you for your feedback.

We are glad to hear you enjoyed our games, we always strive to improve even more.

Please keep in mind that at the time of this complaint being filed, you had failed to comply with our withdrawal rules, specifically having the full documentation on file for all cards used on the casino in the last 6 months. Since though, I see the rest has been received and as far as documents are concerned, the account is perfectly fine from a withdrawal standpoint.

As we mention in our terms, all documents sent are reviewed by our Security team with the main purpose of making sure that no cases of fraud arise and that we are sending the money to the account holder.

We rest at your full disposal should you need assistance with anything, so please do not hesitate to let us know on chat or via email.

Kind regards,
The Rich Casino Team.
I signed up and then a few weeks later I was given a bonus to play. The bonus came with a large wager amount but I managed to play through this amount and won $1,100. I contacted them before I even played out the bonus and they confirmed if I played through I would be awarded the full amount I won. They confirmed this 3 times, as I wanted to make sure.

I then tried to cash out my $1,100 but then was told that I had to verify my account. After over a week they finally confirmed my account after me exchanging several emails trying to complete this. They then told me I would be able to now withdraw the full amount in my account.

I then tried again to withdraw again and was blocked from withdrawing. After sending several emails I was finally told that I cannot withdraw unless I deposit a minimum of $25 within 5 days of my withdrawal request. I then asked if I can withdraw the full $1,100 after I deposit $25 and they told me I would be only be able to withdraw $500 per week. This is after I was told initially I could withdraw the full amount previously.

I then deposited the $25 and they automatically put it into a bonus (I never asked for any bonus play) and they told me I had to wager over $1400 to withdraw anything from my account. The previous balance was even blocked from withdrawal. I told them I do not want this bonus on thee $25 and after going to the website and pointing out my right to cancel the bonus they finally cancelled the bonus and told me I could now withdraw my money.

I then tried to withdraw my money and I got a message saying I was not able to withdraw because: Specified reason: Option Min Txn limit not reached. I then again contacted them and now they say I need to complete a voucher. They sent me a link for some online form that asks the same information I already provided as well as asking for my ID, which I had already sent to get my account verified.

It normally takes them a lot of time to respond and process things so I am doubting the so called voucher is even going to be processed and therefore they will be asking for another deposit to withdraw.

I also asked them to clarify exactly what I need to do to withdraw my funds and I have been told many contradicting things and there seems to be nothing but delays. After all this I still do not have my money and have no idea what else they will say or want me to deposit before I can actually get my money.
RICH CASINO REPLIED ON TUESDAY 2. MAY 2017
Hello,

Thank you for your feedback.

After investigating, indeed the winnings were made from a free bonus, which means that you can only withdraw $200. Also the chat agent informed you about this before you made the deposit to cash out.

All you need to do now is wait for the approval of your cashout request.

Please keep in mind that the reason it was declined previously, is that you are missing the payment method documentation, in your case the Ecopayz account id. Please come on chat so that we can assist you with this so that there will be no further delays.

Best regards,
The Rich Casino team.



cartemd 1 review
United States
Message
I played primarily blackjack. The game graphics and format was fun. Seemed fair.
They put unattainable bonus cash outs. I asked to remove my bonus as the withdrawal screen said, but the customer support people would not allow it. I deposited $19 and was told before I would withdraw anything including my $19 I would have to wager over $7000 since a bonus was added to my account. This seemed unfair and not upfront. They do not warn you prior, during, or after your deposit unless you ask. I would not deposit here again.
RICH CASINO REPLIED ON SUNDAY 16. APRIL 2017
Hello,

Thank you for your feedback!

Please be informed that all games contribute towards reaching your wagering requirements. They're clearly stated in our Bonus rules, rules that you agree on by registering an account.

If you're not a fan of wagering you can also always ask your chat host for a non-wagering alternative such as cashback deal that you can agree on before your deposit.

Kind regards,
The Rich Casino Team.

Elektra2911 1 review
Canada
Message
Payout method is the worst that I encounter. Money is just sitting there for a week and no updates or whatsoever went to chat with the agent but nothing and more than a week came to know that some information actually is off but they will not bother letting u know. Chat support will give u same recorded answer and account support will not give u any answer. They actually dont know what is going on!. It is terrible and frustrating!!
RICH CASINO REPLIED ON MONDAY 10. APRIL 2017
Hello,

Thank you for your feedback.

We would like to inform you that the documents that you have forwarded were received and approved, as were the necessary ones.

The only thing we still need is the corresponding information of your preferred withdrawal method via email to accounting@richcasino.com.

Also you can check the Banking section on our website for a detailed description about the available deposit and withdrawal methods and the requirements for each of them.

Best regards,
The Rich Casino Team.
investreet 3 reviews
United States
Message
Nothing good to say except that they have no issues what so ever receiving your money. That's as far as I got.
I deposited $14 at rich casino to play live for an experiment.My account is now at $107.88 because they attach fake money to your real money that locks it in so it cannot be removed. I have asked several times for the active bonuses to be removed, but they refuse. Before I deposited the money, they told me I would need to deposit real money and then their quote "bonus money" (which is really their way of locking your money up) would be removed. Do not send money here. On to the next blog.
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 5. APRIL 2017
Hello,

Thank you for your feedback.

We would like to inform you that you received the 500% bonus and it was added by the system. You started playing, and after that you asked on chat to cancel that bonus. Unfortunately, as you said the bonus was active, and we cannot cancel a deposit bonus if you start using it.

As an exception, one of the accounts managers could make an exception for you and the bonus was canceled.

You are now eligible for the 100% cash back, all you have to do is to log in and ask for it on chat.

Hope to see you online soon.

Best regards,
The Rich Casino Team.
mattertn 1 review
United States
Message
I have been using this casino for a couple of months now. This review can change as I will update once the verification/withdrawal process is complete. However, thus far I can say the following:

- Great customer service. I have never waited longer than five or ten minutes for help, and their response time is usually immediate.

- They have a quality selection of games with enough variety to keep you entertained. These games are typically accompanied by good graphics and smooth play through.

- They have a live dealer casino. You can access the live dealer casino by streaming on your device (no download required). The live dealer casino offers blackjack, baccarat, and roulette. While the live dealer option is not expansive, there are a limited number of quality casinos that offer live dealer services to U.S players. I think this is a major plus.

- Their site layout is rather attractive. They have a dark and luxurious theme with colorful graphics and an interface that is very user friendly.

- While I never accept bonuses, their deposit bonus is 25x - which isn't bad at all. I think it is imperative that all users read or ask their customer service line what the requirements of bonuses are before accepting. This seems to be the #1 source of confusion among players.

While I have lost some money at this casino, I have also been lucky enough to earn quite a bit. I am just now completing their verification process and will began the withdrawal process soon.
This review is tentative on the withdrawal process. Obviously, anything I have said above doesn't mean much of anything if their withdrawal process if not fair, smooth, etc. I will update when I have more information.
RICH CASINO REPLIED ON MONDAY 27. MARCH 2017
Hello,

We would like to thank you for choosing Rich Casino.

We are glad to hear you enjoyed our Customer Service and our games!

Regarding our withdrawal process we would like to inform you that withdrawal requests shall be processed from Monday to Friday, within 72 hours from the moment the Customer has placed a withdrawal request on its Account. Once approved, a withdrawal request will be finalized depending on your preferred payment option. Rich Casino undertakes, if practicable, to process requests within five Business days upon verification of the Customer’s identity.

Please be informed that we received your documents and your account is in good standing and has everything in order.

As per out Terms and Condition, you will also need to send the corresponding information of your preferred withdrawal method when you will decide to cash out : "Update Payment method: RichCasino solicits from all Members the corresponding information of their preferred withdrawal method via email to accounting@richcasino.com. RichCasino shall not be held responsible in the event of a Member providing incorrect information that may result in the payout being sent to the wrong Account. For this reason, the information cannot be provided via chat or phone."


Best regards,
The Rich Casino Team.


MeralD 1 review
United States
Message
There customer service reps are always nice. Their games are nice too. They improved their site so that's nice too.
At least they paid out my money
Their payouts are horrible, one has to run after them. They are not proactive and their VIP Manager never replies to queries, is to the point of obnoxious. I used to like them a lot but I don't if their management changed or what, they are horrible now. Their accounting never replies to emails. I had won $9000 and I could only get 1000 a week... OH MY GOD, instead of taking 2 months it took me months. I won't play with them again.
RICH CASINO REPLIED ON FRIDAY 3. MARCH 2017
Hello MERALD,

Thank you for your review, we are constantly striving to improve our activity.

We would like to assure you that we do our best to provide quality interactions and services, as well as answering promptly to any concerns or issues our players raise.

Regarding the accounting department, once you send them an email, you should receive an automated reply with a ticket number. If you provide us with the ticket number on chat we can ensure a timely response, if not instant.

As for the withdrawal limits, they are dependent on your VIP level. The more activity you have on the account, the higher the VIP level, the higher the limits.

Should you require any sort of additional information or assistance, please don't hesitate to contact us on LiveChat, we are available 24/7.

Kind regards,
The Rich Casino team
fgriffin617 3 reviews
United States
Message
I put 55 bucks on my account I made up to 100.14 and the site stooped letting me place bets so I contacted support they said I didn't have enough to bet but I didn't loose I actually gained money so how do I not have enough. I have put more then one ticket in for my issue my last one was a refund ticket and I have had the worst time doing it. I had to get a privet agent to find there number and all richcasino does is tell me there not wrong and hang up on me then when I call back they say it was technical problems with the phone (I couldn't help but laugh) we both know he hung up on my face I was nothing but respectful. PLEASE DO NOT USE THIS site they are scamming people every day please do a research before playing on any site.
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 1. MARCH 2017
Hello FGRIFFIN617

We would like to thank you for your review, we are constantly striving to improve our services.

As you may know, some of the games are considered premium games and only work with a deposited balance. If you try to open a premium game with a bonus balance, it will not show up in the game. The winnings originating from non-premium games are also unavailable as balance in premium games.

Kind regards,
The Rich Casino team
Onlylisa 4 reviews
Sweden
Message
Nothing they are a big big scam! I deposit€20 from my debit card, I can see on my bank account that its been drawn but it doesn't shown up on Rich casino! I talk to the cashier and he said that he couldn't see that any money has been deposited but he encouraged me to deposit€25 instead and get 125% more but by the my card was denied? The cashier told me to try another card instead but I told him that my card works all over the world except RC. I'm going reel deep down to what's going on here. You hear that Rich Casino!!!
RICH CASINO REPLIED ON WEDNESDAY 1. MARCH 2017
Hello ONLYLISA,

We would like to thank you for your review, we are constantly striving to improve our services.

In our system, none of the attempted transactions appear as approved, however, if any of the charges was indeed issued, please send us a bank statement showing the charge to security@richcasino.com. Once you receive the automated reply, provide us with the ticket number in LiveChat and we will promptly resolve the issue.

Kind regards,
The Rich Casino team
fluffhead46 1 review
Ireland
Message
Easy to deposit money. Blackjack works seamlessly and appears to be fair.
Lost thousands of dollars in one day and then when I started winning and finally got back to even they told me I could only withdrawal $500 per week with a $15 fee each time. So not only is it going to take me 6 months to withdrawal all my funds, they are charging me $300 in fees on top of that. I will never deposit any funds here ever again and I suggest you do the same.

I have wagered tens of thousands of dollars in February and they still say I am at the minimum for ability to withdrawal. The "maximum" amount I can withdrawal at my current VIP level is $1000, however they still only allowed me to withdrawal $500 at a time. When I asked a rep about this, he told me $1000 is the "maximum" not the "minimum." This website does everything possible to keep your money. I am very disappointed since I thought I had found a trustworthy place online to play blackjack. Once I tried to withdrawal my money I figured out that was very far from the truth. Never deposit money with Rich Casino if you ever want it back.
RICH CASINO REPLIED ON FRIDAY 10. FEBRUARY 2017
Hello FLUFFHEAD46,

We would like to thank you for your review, as we are constantly looking to improve our services.

The different limits and levels we have available depend on the activity on each account. At your current level you are eligible for $500 per week in withdrawals. You can increase these limits by having more activity on your account.

As for the fees, they depend on your preferred and/or available method of withdrawal. You can browse all of this information on our Banking page.

Kind regards,
The Rich Casino team
Page 1 of 3

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
50 characters left

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

Rich Casino bonuses