Resolved
₹165,000
Resolved
Dafabet Casino - Withdrawal is successful but the amount is not credited to my bank account
Hello AskGamblers,I made 4 withdrawals of rupees 70000 on 06/11/2024 at 03:22 PM IST.60000 on 06/11/2024 at 03:05 PM IST.10000 on 06/11/2024 at 05:02 ...
Resolved
€1,200
Resolved
Platincasino - Withdrawal declined 3 times and no communication why
I have tried to withdraw 1200 EUR back to my Revolut VISA card 3 times and all have been declined without any information to why. I have previously ...
Resolved
Ft4,660,000
Resolved
Mostbet Casino - Again no skype call
I would like your help to get an explanation why they didn't call me for skype authentication already during the four scheduled sessions. I won a ...
Resolved
zł1,190
Resolved
Posido Casino - Withdrawal not processed after 9 days of waiting
Withdrawal of PLN 1,190 ordered to Mifinity 4/12.9 days of waiting, payment is still pending. Live chat keeps saying that there is a delay and doesn't ...
Resolved
$25,417
Resolved
Fairspin Casino - Every day I have to beg for a paycheck
I won $25,417 and the casino only allows me to withdraw via SEPA. Every day I have to beg for a paycheck. They only paid out two amounts of $1073. ...
Resolved
₹2,500
Resolved
1xBet Casino - I made a deposit on 9th November still not been put on betting app nor returned to my bank account
I made a deposit of rs2500 on 9th of November and still not made on my account, I called support multiple times, asked me to wait till 14 business ...
Resolved
€810
Resolved
Instant Casino - My payment is delayed after personal verification
Hello, I have submitted two withdrawal requests with instant casino, the first one they told me will take 24h maximum to process and after 24h I ...
Resolved
$760
Resolved
Dreams Casino - My withdrawal was approved on the 19th of November 2024.
My withdrawal of 760.05 was approved on the 19th of November 2024. On the same day I got an email saying my payment was coming. Well, to no one’s ...
Resolved
$1,600
Resolved
SlotVibe Casino - Delays my payout by 1600 USD
12.12 I made a deposit at this casino with a 100% bonus, I was lucky to win. Verification took place before the withdrawal of funds. I put it on ...
Resolved
$200
Resolved
Casinia Casino - Withdrawals delayed by the Casino
Hello Ask gamblers, I am looking for help here. I deposited money to Casinia and tried to withdraw. As u can see from my uploaded screenshot, it is ...
Resolved
Resolved
Pribet Casino - My account needs to be closed for good
Hey, I need your help. I have a gambling addiction, I have tried to close my account multiple times in Pribet casino. In chat they say send email and ...
Resolved
€14
Resolved
0x.bet Casino - Again not crediting deposit and stalling
I deposited roughly $14euro using USDT to ox.bet and they are giving me the “run around treatment” again This is not the first time this casino ...
Resolved
₹27,500
Resolved
1xBet Casino - Over 5 days Yet my Deposit of Rs 27500 is not credited to casino account
My Gaming Account Number is 888527261.I've been using 1Xbet for a while now.On 29th Nov, 4.04 pm IST I completed a transaction of Rs. 27500 via UPI. ...
Resolved
₹2,575
Resolved
Rajabets Casino - Its been 6 days and still verification pending
Rajabets verification delay issueMy rajabets username is rsparth2004I recently write review for rejabets and they replied thatHello Dear Parth,You can ...
Resolved
₹25,000
Resolved
1xBet Casino - Deposit amount not reflecting for a month
I have been playing in 1xBet for some time, my gaming ID is 808413009I deposited Rs 10000 on 9th Nov 2024 and 15k on 10th Nov 2024 ..Both payments ...
Resolved
€371
Resolved
Mostbet Casino - Ignoring verification requests and documents
Hello guys, I have received notification that my account was frozen on Mostbet platform. I received email that i need to pass verification, there was ...
Resolved
$500
Resolved
Vinyl Casino - Issues with casino
This is the 4th time I have withdrew from this casino and once again am having issues receiving pmt ....the 3 x I have withdrew in the past it took 7 ...
Resolved
$1,039
Resolved
Goldenbet Casino - I can't withdraw since more then 1 month now
Hello GoldenBet, I have been trying to withdraw my money ( 1039.37$ ) since more then 1 month now. My account is under investigation, you haven't told ...
Resolved
Resolved
BC.Game Casino - Dind't receive any response at all, it has been over a month now
I have contacted BC game support and followed the terms and conditions set by bc game to verify my identity and send the details of my deposit and ...
Resolved
$400
Resolved
PlayOJO Casino - PlayOJO is giving me the run around on my withdrawl
Hello so I made a PlayOJO account my 1st deposit was a meesly $40 Canadian which didn’t last too long and maybe a month later on Nov.21 I got an ...
Resolved
$2,250
Resolved
Spinsy Casino - Withdrawals not paid after a week
All right where to start?I've been waiting for 7 days now (5 if we dont count weekends) for my withdrawals. I also have 2 other withdrawals of 750 ...
Resolved
$2,000
Resolved
Spinsy Casino - Ignoring me for 9 days
I deposited 200.00 (CAD) and declined the bonus. In the end, I won 2000.00. I did 3 separate withdrawals because they have limits. It’s been 9 days ...
Resolved
₹950
Resolved
22bet Casino - Never deposit my 950 INR for 25 days
Hi, My name is AlanMy 22bet Account is : 328918077I have received a promo cide from 22bet but if I want to use it I have to deposit minimum 923 so I ...
Resolved
$100
Resolved
Betpanda.io Casino - MISSING Bonus round winnings
I played Last Viking Slot at Betpanda.io chose to pay for the free spins bonus for the only option offered $100 for a $1 wager the spins played and ...
Resolved
€634
Resolved
SvenPlay Casino - Delayed payment of 634 euros
On the 18th of October, I requested a withdrawal of €634.24. In the two months passing, I have repeatedly contacted their customer support, only to ...
Resolved
₹4,000
Resolved
Dafabet Casino - Deposit is successful from bank but not credited to casino
Dear AskGamblers Team,I am writing to bring to your attention an issue regarding a transaction where funds were debited from my bank account but have ...
Resolved
$401
Resolved
Cashed Casino - Not issuing any withdrawals
Hi, i made a withdrawal request on cashed casino on November 4,2024 at 1:39 AM PST, and its been 5 business days and still there is no withdrawal ...
Resolved
zł60,100
Resolved
MalinaCasino - 60100 PLN payout delayed again
After closing the last complaint Malina casino is again delaying the withdrawal of money. In the regulations, they say that they pay out in 5 business ...