What's new

  • What's new
  • Notifications
Search
Search for over 1000 casinos, slots, bonuses

Recent Searches

Clear

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Notifications
failed to load.

Reload

You don't
have any
notifications.

Reload
View all

Terminated: Locowin Casino has been terminated due to being unresponsive. Consider these instead:

Locowin Casino

1
CasinoRank
5.8
Player rating 32 reviews
We objectively review and rate online casinos, thanks to our CasinoRank algorithm built on over a decade’s experience working with casinos and players alike. Get the truth. Then play.
Players from your country are not accepted
Average complaint response time: 2 days
What we like
  • Mobile-friendly
  • Top-tier software suppliers
  • SSL-encrypted
  • Live chat available
What we don’t like
  • No phone support
  • Customer support available from 10 AM till 11 PM
  • General
  • Payments
  • Games
  • Customer Support
  • Responsible Gambling

Website

https://www.locowin.com/

Languages

English, Finnish, German, Spanish, Norwegian

Established

2019

Company

Gammix Limited Casinos

Licences

Malta Gaming Authority

Affiliate Program

Locowin Affiliates

Restricted Countries

  • Afghanistan
    • Australian Capital Territory
    • New South Wales
    • Northern Territory
    • Queensland
    • South Australia
    • Tasmania
    • Victoria
    • Western Australia
  • Barbados
  • Belgium
  • Belize
  • Bulgaria
    • Alberta
    • British Columbia
    • Manitoba
    • New Brunswick
    • Newfoundland and Labrador
    • Northwest Territories
    • Nova Scotia
    • Nunavut
    • Ontario
    • Prince Edward Island
    • Quebec
    • Saskatchewan
    • Yukon
  • China
  • Cuba
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Estonia
  • Ethiopia
  • France
  • French Guiana
    • Baden-Württemberg
    • Bayern
    • Berlin
    • Brandenburg
    • Bremen
    • Hamburg
    • Hessen
    • Mecklenburg-Vorpommern
    • Niedersachsen
    • Nordrhein-Westfalen
    • Rheinland-Pfalz
    • Saarland
    • Sachsen
    • Sachsen-Anhalt
    • Schleswig-Holstein
    • Thüringen
  • Greece
  • Grenada
  • Haiti
  • Hong Kong
  • Indonesia
  • Iran
  • Israel
  • Italy
  • Jamaica
  • Lebanon
  • Libya
  • Macau
  • Netherlands
  • Netherlands Antilles
  • Nigeria
  • North Korea
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Romania
  • Russia
  • Saint Kitts and Nevis
  • Saint Lucia
  • Saint Vincent and the Grenadines
  • Serbia
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Korea
  • Spain
  • Sudan
  • Sweden
  • Switzerland
  • Syria
  • Trinidad and Tobago
  • Turkey
  • United Kingdom
    • Alabama
    • Alaska
    • American Samoa
    • Arizona
    • Arkansas
    • California
    • Colorado
    • Connecticut
    • Delaware
    • District of Columbia
    • Florida
    • Georgia(US)
    • Guam
    • Hawaii
    • Idaho
    • Illinois
    • Indiana
    • Iowa
    • Kansas
    • Kentucky
    • Louisiana
    • Maine
    • Maryland
    • Massachusetts
    • Michigan
    • Minnesota
    • Mississippi
    • Missouri
    • Montana
    • Nebraska
    • Nevada
    • New Hampshire
    • New Jersey
    • New Mexico
    • New York
    • North Carolina
    • North Dakota
    • Northern Mariana Islands
    • Ohio
    • Oklahoma
    • Oregon
    • Pennsylvania
    • Rhode Island
    • South Carolina
    • South Dakota
    • Tennessee
    • Texas
    • U.S. Virgin Islands
    • Utah
    • Vermont
    • Virginia
    • Washington
    • West Virginia
    • Wisconsin
    • Wyoming
  • Vanuatu
  • Yemen

Casino Type

Instant Play, Mobile

Deposit Methods

Direct Bank Transfer, Neteller, Skrill, Visa, MasterCard, Paysafe Card, Trustly, Siru Mobile, Zimpler, AstroPay Card, Neosurf, EcoPayz, Flexepin, Sofort

Currencies

Euros, Canadian dollars, US dollars, Norwegian kroner

Withdrawal Methods

Neteller, Skrill, Visa, MasterCard, Paysafe Card, Trustly, Zimpler, AstroPay Card, EcoPayz, Sofort, Bank Wire Transfer

Withdrawal Times

EWallets: 0-1 hours
Bank Transfers: 3-5 days
Cheques: Not offered
Card Payments: 3-5 days
Pending Time: 48-96 hours

Withdrawal Limit

No Limits

Software

Ezugi, NetEnt, Evolution Gaming, GameArt, Betsoft, Games Global, iSoftBet, Pragmatic Play, Quickspin, Play'n GO, Xplosive, Endorphina, Elk Studios, Ganapati, Yggdrasil Gaming, High5Games, Kalamba Games, Oryx Gaming, Gamomat, Thunderkick, Blueprint Gaming, Booming Games, Felt Gaming, Push Gaming, Relax Gaming, Nolimit City, Tom Horn Gaming, Spade Gaming, Big Time Gaming, Red Tiger Gaming, Wazdan, Merkur Gaming, Hacksaw Gaming, ReelPlay, Games Lab, Boomerang, Stakelogic

RTP

Not stated

Live Chat

Contact

Support Email: [email protected]`

Deposit Limit Tool

Wager Limit Tool

Loss Limit Tool

Time/Session Limit Tool

Self-Exclusion Tool

Cool Off/Time-Out Tool

Reality Check Tool

Self-Assessment Test

Withdrawal Lock

Self-Exclusion Register Participation

No

Locowin Casino is an online casino that features hundreds of entertaining online slots and other specialties, powered by the renowned software suppliers like NetEnt, Microgaming, Yggdrasil Gaming, Play’n GO, GameArt, Pragmatic Play, Quickspin and Elk Studios - to name a few. Mobile version of the casino is also available, so players can access their favourite releases on the go. Locowin Casino is licensed and regulated by the Malta Gaming Authority.

Restricted Countries and Territories

There are certain restrictions when it comes to creating an account at Locowin Casino. Namely, the list of the limited countries includes but is not limited to Australia, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, China, Cyprus, Denmark, Estonia, Ethiopia, France, Greece, Hong Kong, Iran, Israel, Italy, the Netherlands, Portugal, Poland, Romania, Slovenia, Spain, Sweden, Turkey, the United States of America and the United Kingdom. 

Virtual Games

The selection of virtual games at Locowin Casino is diverse enough, with video slots making the most of it. Online slots are powered by the leading software suppliers such as Microgaming, NetEnt, Yggdrasil Gaming, Play’n GO, iSoftBet, and Endorphina, with the most popular titles being Piggy Riches slot, Book of Dead slot, Gonzo’s Quest slot, Immortal Romance slot, and Wild Wild West: The Great Train Heist slot.

Table game collection includes roulette, blackjack and baccarat. Those who prefer such games can enjoy variants like European Roulette, French Roulette, Common Draw Roulette, Classic Blackjack Gold, Baccarat Squeeze, and Baccarat Professional Series Standard. 

Video poker enthusiasts can try out games like Joker Poker, Caribbean Poker, and Oasis Poker Professional Series. 

Live Gaming 

Players who enjoy being part of the live casino gaming atmosphere can try games like Live Mini Roulette, Live Blackjack, Live Three Card Poker, Live Caribbean Stud Poker, alongside many more exciting variants.  

Mobile Gaming

Gaming on the go is available to all members who wish to access their favourite games using their smartphones or tablet devices. All players need to do is open the mobile version of Locowin Casino website, as there’s no need for download. 

Support

Customer support team at Locowin Casino is available from 10 AM till 11 PM, with no phone support available.

Security and Fairness

All members of the casino can rest assured that personal details and financial transactions are safe, as Locowin uses a high level of SSL encryption and firewall services.

Also, a random number generator is utilized to ensure that all games are fair and random.

Player Reviews

5.8
32 reviews
Sort by
Date
Relevance
Player rating
aribo12347
September 21, 2022
10

Locowin = crazywin
The casino choose the perfect name as they offered to me insanely good winning.
I did play big bass bonanza on 10 euros bet and I did manage to make 3565 euros win.
That was my best casino win. I really really thanks this casino for that.

Locowin Casino
September 21, 2022

Dear ARIBO12347,

Thank you so much for spending your valuable time to write such a fantastic review, much appreciated!

Congratulations for your winnings...!

Thank you again for all the green stars, we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward!

Best Regards,
Locowin Casino.

duponte452
July 28, 2022
9

Well done Locowin! You have one of the best welcome bonus of the market

I've been in contact with your German customer support and I can tell that they are very helpful and friendly!! this is one of the best point for me.

I just verify my account and I just did my withdraw that I received on my bank account

I really hope some other win!

I don't have anything to said bad from locowin casino at the moment and I hope it will continue like this because I really trust this casino!

Let's hope the best for the future!

Locowin Casino
July 29, 2022

Dear DUPONTE452,

Thank you so much for spending your valuable time to write such a fantastic review, much appreciated! We are happy to hear that you are satisfied with our welcome bonuses & German Support.

Your satisfaction is our priority, and as affirmed by your review, we pride ourselves on our exceptional service.

Thank you again for a green stars, we hope that you will have always a better experience with us!

Best Regards,
Locowin Casino.

Dumontelo47
June 20, 2022
10

Just amazing !
5 deposit for a welcome bonus and so much free spins !!!!
That's paradise here..

Even the fact that you can withdraw and deposit instant.
What else do you want ?

I have nothing to said bad for the moment against this casino.
It will now be 2 years that I play on it and I never had any issue

That's a casino that I trust really well

Locowin Casino
June 29, 2022

Dear DUMONTELO47,

Thank you so much for spending your valuable time to write such a fantastic review, much appreciated! We are happy to hear that you are satisfied with our welcome bonuses & payment services.

Your satisfaction is our priority, and as affirmed by your review, we pride ourselves on our exceptional service.

Thank you again for all the green stars, we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward!

Best Regards,
Locowin Casino.

PeckaP
May 10, 2022
5

A lot of good games. The bonus/level system is nice and overall it's a good casino. When you're new it's brilliant but as soon as you level up they need those SOF-documents and the waiting time for verification was way too long.

Terrible waiting time regarding support. I've been a member for 1,5-2 years and I asked for a pdf-file with my deposits and winnings two weeks ago, and still no answer.

Locowin was a great casino but as it is now, I wouldn't recommend it.

Locowin Casino
May 23, 2022

Hello PECKAP,

Thanks for your feedback. We are happy to hear that you like our game selections and the bonuses.

We apologies for your disappointment but documents verification takes few days if we don't receive the required documents in order to complete the verification process.

Regarding waiting time, we always try to reply all the players as quickly as possible but sometimes it takes a bit longer than usual due to heavy chat flow.

We will forward your feedback to our relevant department to make sure that you won't face the same issue in the future.

Best Regards,
Locowin Casino.

dailyspinsx
May 9, 2022
3

I like that they regulary offer no deposit free spins to exisitng players and the great selection of slots they have. Also quite easy to navigate around the site.

What I REALLY DONT LIKE, is their Costumer support. I've been trying to reach their live chat during business hours on 5 different occasions, and every single time. I wait for at least 30 minutes without anyone replying on live chat. It just says "hold on while we are finding you and agent". At one point I did a deposit and the deposit bonus wasn't added. I then opened up the live chat and was waiting for 30-40 minutes and no one answered the live chat. I end up playing and loosing in frustration. I have also tried to send them en email afterwards. They didn't reply. I recommend anyone who appriciate costumer service to stay away. Other than that, nothing bad to say.

Locowin Casino
May 23, 2022

Hello DAILYSPINSX,

Thanks for your feedback. We are happy to hear that you are happy with our bonuses and game selection.

We apologies for your disappointment regarding Customer Support. We always try to answer all the players as quickly as possible but sometimes it gets delayed due to heavy workload & chat flow.

We will forward your feedback to our relevant department to make sure that you won't face the same issue in the future.

Best Regards,
Locowin Casino.

migglebob82
March 23, 2022
8

Locowin is a good casino regarding the welcome bonus and customer support. I like it because of the large range of game providers, that allows me to play all the games that I like

Can you please ask your relavant department to open the live chat 24h/24 because is a bit pitty that we cannot have help after midnight? I usually play during the night so can you please fix it?

Locowin Casino
March 29, 2022

Dear MIGGLEBOB82,

Thank you so much for spending your valuable time to write such a fantastic review, much appreciated! We're happy to hear you are satisfied with the games, welcome bonuses & customer support services.

Your satisfaction is our priority, and as affirmed by your review, we pride ourselves on our exceptional service.

We apologize for your disappointment here regarding 24/7 support. We are providing customer support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but our relevant team will definitely try to improve this as soon as possible!

Best Regards,
Locowin Casino.

stanboy1
January 21, 2022
1

Good virality of games and used to be a good casino with good support but now I’ve experienced the worst support ever from this site and I don’t recommend u playing here because you won’t receive your winnings anymore.

Been waiting over 20 days for a withdrawal. And they ask me to verify my account for the third time this year.

Been playing over a year there and very time I’m gonna make a withdrawal the problems start. Usually works out but this time I get no response from all the emails I sent and also their support page shuts down the chat and won’t answer me :) so please don’t support this site anymore.

An unserious company that don’t take care of their customers. I feel very angry and sad because every time u lose it’s no problem but when I finally win they start acting like this. Sent over 20 mails regarding this and still no answer.

Locowin Casino
January 27, 2022

Hello STANBOY1,

Thank you for your feedback.

We are sorry for your disappointment but as we could see that your account has been verified successfully even your withdrawal has been approved from our side.

Please note that, your withdrawal was in pending due to pending account verification. As we could see that you had withdrawal many times earlier in our casino without any issue but this time it got delayed due to account verification. The account verification is mandatory after some transaction for the security reason.

You can contact via live chat between the period 10h00 to 23h00 CET everyday and our team always try to help on all the issues.

The email review can take up to 48 hours, it depends on how high pressure it is in the relevant department. But we always try to reply on all the emails as quickly as possible!

Best Regards,
Locowin Casino.

esc
November 1, 2021
4

Nice variety of games, easy deposit methods, clear site with all the popular game providers so no problems with that. Again nice site with diverse selection.

Live support is not available. Their customer support is not replying to my e-mails. Last week I made a withdrawal and > 48 hours and various e-mails later I cancelled my withdrawal as no one of their customer support took the effort to respond.
Now again I made a withdrawal and again more than 48 hours later it still shows in progress and their live support is not available nor are they replying to me by e-mail.
Extremely disappointing customer service. My withdrawal after 55 hours (while their website states they will process within 48 hours ) is still in progress and when I want to check what my status is their customer service is unavailable.

Message
Locowin Casino
November 3, 2021

Hello ESC,

Thank you for your feedback.

We are sorry for your disappointment but our live chat support team is available from 10h00 to 23h00 CET! You can contact anytime during this period, our support will help you on your request.

 The email review can take 24-48 hours, it depends on how high pressure it is in the relevant department. But we always try to reply on all the emails as quickly as possible.!

Best Regards,
Locowin Casino.

Hikkoz
October 29, 2021
1

I like that is a lot of games. And it has been instant withdrawals before.
Support has been good before and instant replay.
I also like that is a smooth and fast site.
Layout is very good.

Insane waiting time on verification, worst ever.
And its also weird that they want documents after I played 1,5 years and made 70+ withdrawals.
Now they promise me less than 72 hours on documents but still nothing.
They don't answer mail or support.

Take it easy with this casino.

Locowin Casino
November 3, 2021

Hello HIKKOZ,

Thank you for your feedback.

We are sorry for your disappointment but the account verification is mandatory after some transaction according to MGA guidelines to protect the player.

As we could see that your account is verified on 01/03/2021 & the same has been informed to you via email.

The email review usually takes 24-48 hours depending on the workload but we always try to respond all the players as quickly as possible. As we could see that you got all the verification update from our relevant team via email.

Best Regards,
Locowin Casino.

vincentdelvechio
October 21, 2021
10

I really enjoy my first experience on Locowin!
The welcome bonus is very generous and it is based on 5 deposit with free spins.
Locowin has a very good technical support and also they can spoke German, they respond on time and are not rude.
The return on slots is high, and there is at least all the best game and provider of the market.
The verification account and the pay out are instant!
I recommend this casino to everyone.

Unfortunately the customer support is not available 24h! It can happened that I travel so sometimes with the different time so I can not join them.
Can you please check that and fix it if you can, and this the casino will be perfect.

Locowin Casino
October 28, 2021

Dear VINCENTDELVECHIO,

Thank you so much for spending your valuable time to write such a fantastic review, much appreciated! We will share your feedback with our team to let them know to keep up the amazing work. We're happy to hear that you loved playing in our casino.

Your satisfaction is our priority, and as affirmed by your review, we pride ourselves on our exceptional service.

We are providing customer support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but we will forward your request to our relevant department and they will definitely try to improve this as soon as possible!

Thank you again for all the green stars, we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward!

Best Regards,
Locowin Casino.

1
CasinoRank
5.8
Player rating 32 reviews
1
CasinoRank
5.8
Player rating

Casino video review

Screenshot

Verify your identity

Enter your mobile phone number so that we can send you a confirmation code

Phone number
  • +355
  • +213
  • +376
  • +244
  • +1-264
  • +672
  • +1-268
  • +54
  • +374
  • +297
  • +43
  • +994
  • +1-242
  • +973
  • +880
  • +1-246
  • +375
  • +32
  • +501
  • +229
  • +1-441
  • +975
  • +591
  • +387
  • +267
  • +55
  • +246
  • +1-284
  • +673
  • +359
  • +226
  • +257
  • +855
  • +237
  • +1
  • +238
  • +599
  • +1-345
  • +236
  • +235
  • +56
  • +61
  • +61
  • +57
  • +269
  • +242
  • +243
  • +682
  • +506
  • +385
  • +357
  • +420
  • +225
  • +45
  • +253
  • +1-767
  • +1-809, 1-829, 1-849
  • +593
  • +20
  • +503
  • +240
  • +291
  • +372
  • +251
  • +500
  • +298
  • +679
  • +358
  • +33
  • +594
  • +689
  • +241
  • +220
  • +995
  • +233
  • +350
  • +30
  • +299
  • +1-473
  • +502
  • +44-1481
  • +224
  • +245
  • +592
  • +509
  • +504
  • +36
  • +354
  • +91
  • +62
  • +964
  • +353
  • +44-1624
  • +972
  • +1-876
  • +81
  • +44-1534
  • +962
  • +7
  • +254
  • +686
  • +965
  • +996
  • +856
  • +371
  • +961
  • +266
  • +231
  • +218
  • +423
  • +370
  • +352
  • +853
  • +389
  • +261
  • +265
  • +60
  • +960
  • +223
  • +356
  • +692
  • +596
  • +222
  • +230
  • +262
  • +52
  • +691
  • +373
  • +377
  • +976
  • +382
  • +1-664
  • +212
  • +258
  • +95
  • +264
  • +674
  • +977
  • +599
  • +687
  • +64
  • +505
  • +227
  • +234
  • +683
  • +47
  • +968
  • +92
  • +680
  • +970
  • +507
  • +675
  • +595
  • +51
  • +63
  • +64
  • +48
  • +351
  • +974
  • +40
  • +250
  • +262
  • +590
  • +290
  • +1-869
  • +1-758
  • +590
  • +508
  • +1-784
  • +685
  • +378
  • +966
  • +221
  • +381
  • +248
  • +232
  • +65
  • +386
  • +677
  • +252
  • +27
  • +94
  • +211
  • +249
  • +597
  • +47
  • +268
  • +46
  • +41
  • +239
  • +886
  • +992
  • +255
  • +66
  • +670
  • +228
  • +690
  • +676
  • +1-868
  • +216
  • +993
  • +1-649
  • +688
  • +256
  • +380
  • +971
  • +44
  • +1
  • +598
  • +998
  • +678
  • +379
  • +58
  • +84
  • +681
  • +212
  • +967
  • +260
  • +263
  • +1-721
  • +383
  • +39
  • +242
  • +243
By entering your phone number, you are accepting to receive promo messages from AskGamblers.

Enter the code

Didn’t receive the code? or

Verification successful!

You will be automatically redirected to Locowin Casino in five seconds. If you are not redirected please select this link.

Sign up for +100 No Deposit Spins!

Availability may vary depending on your country or region.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy