Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi NARESHENKOFF and thanks a lot for the review! Much appreciated! You may want to use iDebit as preferred payment method, that works even better for deposits and cashouts in local currency. Should you need absolutely anything please just let us know. Thanks again for all the love!
Absolutely love this casino. #2 on my list of sites to play. Great games, excellent service, payout is awesome. I had an issue withdrawing a good payout the other day, my banking info was incorrect and boy did they catch the error during processing and help me out....just awesome!!!
I wish that they had some other popular games like Dragon Shire, Illuminous, Wild Toro etc.....only reason I did not give a full 10.
Dear Cara, we absolutely love your review ;) thanks a lot! we're glad to hear you're enjoying the games and service and our payout process. Some of these games may be restricted in Canada, but we have a bunch more! We want to be your #1 casino ;) PM me and let me know what we can do to help. Thanks again!
Good game selection and games that actually pay out
Their email support for their financial department leaves much to be desired. The first time I withdrew money from casino room it literally took 3 weeks until I finally received the funds. I was given the run around on SEVERAL occasions and when I finally received the transaction receipt I discovered that casino room had lied to me when they said the funds had not been sent yet. When in reality the funds literally sent to my bank within 4 days of my withdrawl beING accepted. Do the money sat at my banks main branch and failed to route to the actual branch I bank with for 18 days while I continued to attempt getting the proper information from casino room. I was unhappy the first time around with their financial department. This is now my second attempt at withdrawing funds and I withdrew $508usd on Saturday the 6th it's now the 9th no money. I know it takes 3-5 business days but having been lied to In the past about when the money was actually sent I am leery about trusting what their financial department says. . . They literally give you the run around for days while nothing gets done.
Dear TANYAZEEB thanks for the review, I’m glad to hear you’ve been lucky and I’m sorry about the issues with the wires, our finance department will use the information exactly as you have entered it at the time of the request. For bank wires from abroad Canadian banks require that the routing number is entered in the bank code field, that way they can route the wire to your branch when they receive the funds. If this routing number is not given or wrong information is used for the wire then the funds will end up in the suspense account of the receiving bank in which case they will return the wire, a process that takes a few days to complete. We understand how important it is to be efficient when it comes to processing winnings and we do our best to help. Please note we offer alternatives including iDebit, Instadebit, which will make the process more user friendly, you can use these options to deposit and withdraw in local currency and they have support for the main Canadian banks.
CasinoRoom is a very trusty casino with a decent available games. If you're from Canada and want to play? They do have instadebit and idebit in their website but don't know why they're not showing here. Withdrawal are excellent! I got mine less than 24hrs verification time is good and lots of bonus offering. I'll keep this casino as one of my favs!
Hi Mimosa and thanks a lot for the review! your satisfaction is extremely important to us and we'll do our best to meet your expectations, please contact our support for anything you may need and thanks for the feedback regarding the logos for the payment options, we have taken notes and that's something we will definitely fix! Please PM me when you have a chance, I'd like to give you some spins as a thank you for the suggestion.
+ Wide game selection.
+ I love their 50 freespins on any deposit offers, which becomes more rare.
+ Support is close to 24/7 availble and is able to help.
+ Cashout can take a time.
+ Matchbonus is a joke. Wager x45 and only slots from netent are allowed to play with bonusmoney. Thats a bonus for casinoroom and not for you.
Hi P4V3L1986 and thanks for the review! I’m glad to hear you like the offers that give free spins and that you’re happy with the support. Our new bonus system is coming soon and then you will be able to play more games from different providers. With our current system, we use a higher wagering requirement because you start clearing the bonus as soon as you start playing the bonus games; bets with cash or bonus in the bonus games count towards the wagering, therefore the percentage of cleared bonus is usually very high. We process payments 7 days a week, you may get same day payouts depending on the payment option or up to 3 bank days with Visa/MasterCard. If you need more information, please don’t hesitate to PM me or contact us at support.
I liked the welcome bonus and the games were okay. They have a wide range.
Terrible customer support, borderline rude and arrogant. Due to some random verification process my withdraw is taking up to 14 days. I feel the previous comments are fake otherwise they would simply honor my withdraw in a more efficient manner.
I'm not one to write reviews normally but felt the need to express my view. I have tried many online Casinos in my opinion this ranks in my bottom two. Trust me there are many better out there.
Dear SARBEAR65 The verification process is necessary to comply with AML regulations, but it shouldn't take more than 24 hours given you have provided the required documents. Can you please PM me with your player ID or email to check what is pending?
I have been playing in online casinos for 15 years and would like to add some comments in respect to casinoroom.
This is really stylish reputated casino. Great selection if games, nice looking and a really professional and helpful support. VIP managers ( Jose) - great job.
They are not cyborgs for players. I feel they really want you to feel like special Guest not a Client. A very good offer of bonuses and special money gifts if you are on bed streak.
It works. In my opinion this is the second one the best casino I have ever played. They have a chance to be my number one for a long run. Reputation is the most important indicator for myself and when I play at casinoroom I feel safe that If I win big they will pay me with pleasure and when I have bed streak they do a lot for you to make you pain less suffering.
I will be back and they are on my short top list to play. I wonder if they can develope somthing special what is unusual in this industry ( innovations,new ideas or something). I cross my fingers for that because this is reputable place with people inside not robots.
I wanted to find something to improve and YES ;) I found one think.1. Withdrawal Times are accepted but if the want to be top class time could be shorter.
This is only one gap to improve;) a very small one.
Haven’t had many issues here, if any. Good support staff and withdrawing hasn’t been an issue for me. I just started playing here a few week ago so I’ll update once I have more to say. But so far so good!
Joined this casino a couple of days ago. Love the layout and the selection of games.
Made a numerous deposits and managed to make a nice withdrawal yesterday which is still showing as pending as of now but I'm hoping this will be processed soon.
I will definitely be coming back to play at this casino.
Best online casino, and I know since I belong to many! Amazing customer service!! Claudia is my rep and she takes very good care of me. I get a response almost immediately through email which is unheard of!
Tons of deposit options, tons of games to play, and best part...I won $18,300 on free spins!
Withdrawal process super fast! They processed withdrawal in 24hours!
Can't say enough about this casino! Hands down great experiences with Casinoroom!!!!!!
I joined casino room a couple of years ago, but have only been playing regularly the last few months. I am so impressed with this casino. Although I have lost money, I have also had some fantastic wins. My other favourite sites were giving such poor wins time after time, but casino room seems the fairest to me.
The support staff are helpful, and I love the site layout. The choice of games are second to none. The payouts are processed quickly, and the money is in my account the second day after I have withdrawn. Bonuses are regular, and they take care of loyal customers.
I can't really fault casino room at all.The only thing I could say is that a cashback reward would be good.
Casino Room has been my favorite for the past 3 years. I was playing heaps at Risk casino before considering to making Casino Room my #1 most likely played casino. Now Rizk is on my hate list but wont get into why and that...
Support are basically always ready to chat and help. Even at times consider accepting mistaken deposit bonuses that occur or forgotten entering code during depositing and similar occurrences. But then again not always as most places wouldn't or never, which sucks considering casino room see a side of fairness and treated equally of players RTP ℅ high or low which greatly shows much care of members at the casino.
I know some casinos look at RTP ratio and will decide by that towards when asking for a bonus or so forth, even depositing several times a day with many dollars lost still wouldn't you a bonus because of your RTP% in the high mark...
Any problems occur or conflictions support are 80% of the time settled or fixed.
Refer a friend is available and awesome to always get a casino with that offer up for grabs.
Loads of Games to pick from and mostly fun slots and most popular to choose from.
Recently I stopped chat support convocations of asking for bonus or good will. Now I email a someone (perry) from the VIP support who looks after me and listens of what's been questioned and asked of you.
The BEST VIP treatment I've ever received from any casino, never felt so well looked after chatting with Perry and even in general from the sites chat support section as well.
Fast/Mid rage withdrawing times ( :
No instant Game History.
Thats all that i see as could changed to able viewable section.
As a VIP member of Casino Room, the staff, service and support are amazing. Perry is my VIP manager and I can only speak highly of him!!
Love this casino! Great game selection and amazing helpful staff, live chat and my personal account manager!
Love casino room. The only place I spin and win! VIP manager perry is the best and support staff are quick to respond and friendly.
Awesome customer service! Online chat is great, but then even better is the personal emails of offers and available bonus offers. Also a great selection of games.
Perry Cleave is my point of contact with casino room and he has gone far and beyond to keep me a satisfied customer!
Good selection of games. Excellent customer support. Quick response time.
Fast verification and good withdrawal times. This one of the most pleasant experiences I've had at a online casino.
Dear VERNONMOON, thanks a lot for the feedback! Your satisfaction is very important to us and I’m glad to hear you are happy with the games, with our support and payments process! We work very hard to give you top quality and entertainment, so I hope you continue to enjoy your experience and if you need anything, please don’t hesitate to contact us.
Not played that much here but enjoy the easy interface, all the usual games I like to play. And their verification process is one of the best
Only thing is that the bonus money needs to be wagered on certain games.
Hi there PINNIT2015 and thanks a lot for the review! Our ID checks team was super happy when I shared the feedback, it’s great to hear everything went smooth with the verification/payments. Regarding the bonus games, we are aware of this and the plan is to release a bunch more bonus games during Q1. Thanks again and keep enjoying Casino Room!
I dislike that they continue to short withdrawals into my US chequing account. They pay out in US funds and they always short you. I have written them every time to have it fixed but shouldn't have too. They pay in US funds and it gets wired into my US chequing account. The last withdrawal that I had they say they would fix it up but hasn't and is not responding to emails. Currency exchange is not the issue, same currency, they make excuses..........
Dear CASINOREVIEWER, thanks for the review! Regarding to this topic about discrepancies in the amounts, we can only assume that there have been bank fees charged by each correspondent bank which is in the chain. This kind of payments are cross-border payments, processed from EU-based bank accounts so there are around 3-4 banks involved in the chain which do deduct banking fees for pushing forward the payment and this is out of our control, however we do offer options like iDebit or Instadebit that you can use to deposit and get paid in local currency. I strongly recommend you consider these options, they will work much better for you.
I was playing with a few deposits in the past the nice thing is that I am getting some freebies, even nowadays. I wanted to tell you by this that not many casinos care about Customer to comeback and they cannot even give 1-10 spins because they are so scared of their own income, I meant the managers, global-hosts or whatever they are called in the Company they worked for. The Customer Support employee have to deal with people going crazy and without proper behaviour all together. The half of them is okay but like in the any kind of field, industry there are two different sides of the Coin.
I went to far with changing the topic but I just wanted to say they are good, solid casino with creative design. For me there was small negative aspect connected with the deposit staff but it's for people from my region not the only one group in the world. If you like it just go and be a usual depositor :)
For my region not usual amount of deposit methods available, not that many, it's like very small problem.
Hi there ŁUKASZ G. and many thanks for the review! We will always make sure you get top rewards for your activity, customer satisfaction is extremely important to us, we want to be your favorite casino offering a fun, fast & friendly experience. Please PM me for more information about payment options, I’d like to know which ones you prefer on top of the ones we currently have to see how we can improve our options for Poland.
Good casino with a great selection of games. Please be aware if you choose their welcome bonus, it will be locked to certain slots (mostly NetEnt if im not mistaken). So if you're a fan of WMS for example you won't be able to play those with the bonus balance.
All casinos have different rules, and since I didn't read everything that was stated in the terms I have myself to blame. Support were helpful, cancelled my bonus and my deposit was back in my bank account the next day.
Hi LIT_DAB69 and thanks for the review! We appreciate the feedback regarding the bonus games, we’re coming up with a new bonus system that will include games from all providers. We currently have 100+ bonus games and very cool ones, but soon you will be able to enjoy bonus games from WMS and our other providers! Happy new year and expect to hear from us as soon as we launch the new system.
Great selection of games, deposited plus got bonus, completed the wagering and just awaiting payment. Can't speak highly enough of the site.
Ditto with the ID checks, not that bad considering some sites ask for your DNA to prove who you are.
Keep up the good work guys, great site
Nothing so far. Let's hope I won't have any issues with my withdrawal.
Dear GUV2017, thanks for your review! It makes us extremely happy to hear that you have enjoyed your experience at Casino Room! I have shared your feedback about KYC with the team, they appreciate it! There shouldn’t be any issues with your withdrawals, I hope that you have received your winnings by now, it’s usually a couple of bank days with Visa/MC.
These guys at casino room are amazing, true honest to god I deposited with my debit card a few times I've lost but then I've won some cash and made a withdrawal and yep 2 days later funds was available in my bank acc. I would vote this site number 1 of all time, but the selection of slots are pretty minimum but I don't care about that just as long my payouts are hassle free ;)
I highly highly highly recommend this site to any one, seriously a very good gaming site:) They don't require much from your identification forms which is very nice to know esp if your a new customer and can't be bothered faxing and emailing a million forms like other game sites request you to do, keep up the good work casino room because I can see this site becoming number 1 site worldwide ;)
Not many games, that's it. But who cares because there payment processes makes up for it and the better chances of winning are nice too :)
Dear AMELIA79 Wow this is very nice feedback! Thanks for that! Your satisfaction is extremely important to us, we have a great team making sure you get top service and payouts. I’m glad that everything’s going well and that you got lucky ;) About the games, we do have more than 750 games available in our desktop site and 500+ in mobile, slots are most of the catalog, so I’m thinking you may have only checked out the lobby. If you click on the navigation menu, you’ll find more categories with all the different games that we have and we are constantly adding new games. Thanks again and if anything, please don’t hesitate to contact us.
Great selection of games, interesting missions awards and some cool promos from time to time including match bonuses & others.
Withdrawal took almost 2 days (including account verification). Not so bad, but not the fast-payer also.
Dear BOSS80 I see you like to review other casino sites, so thanks for giving us a try and for the review! I'm happy to see that we met your expectations, now that you have validated your account, it will go much faster with the withdrawals. Don’t hesitate to contact our support should you need anything. Thanks again!
Fast verification.
Fast withdrawal.
Site is legit and I enjoyed the game selection.
Bonus money can only be played on NetEnt games, it should apply to all games.
Dear DINGDINGMASTER Thank you for the review! I’m glad that you are happy with the site and service and that you like the games. Thanks for the feedback on the bonus system, we are working to include more games/providers, this is coming soon!
Only played here a few times and just won over 4k on the weekend!
Money was cashed out and processed within 1hr, great selection of games.
I have no dislikes at all! I play at many online casinos where pending periods are 72 hrs which I terrible!
Casino room will now be one of my regular sites! Tylerh
Dear Tylerh thanks for sharing the feedback! I'm glad to hear that you are happy with the games and service. May I suggest you look into iDebit as payment method? it's very convenient, you are able to deposit and withdraw in local currency and it will improve the payout process even more. Have fun and keep up the good luck!
They have a good selection of games. Payouts where within reasonable time.
The support is totally horrible. They cannot answer simple questions as my total losses lifetime and such. Keep referring me to VIP manager. To send email to this person and then wait fore ages for an answer? what is the point of the live support then? Been losing heavily here also, ask fore a bonus again chat cannot answer a simple question and refers me to vip manager.
If you play allot deposit elsewhere the customer support is useless. The loyalty scheme, xp points are also totally useless.. I'm 2 "planets" short of reaching the end of that xp thing.. And last time I "leveled" up I got a whopping 3 USD and most likely lost 5000 in the process.
Play elsewhere if u want good loyalty schemes and good support this site does not offer it.
Thanks for the feedback. Transaction history can be accessed directly from the "My Account" page, if you wish a report, we can fix it for you and have it delivered to your registered email address. When it comes to support referring you to the VIP team, it may be that you have a special setup in place or that you have reached the maximum amount in rewards according to your net activity. I will be more than happy to look into this if you PM me. We want you to enjoy gaming without misgivings so please have a look at our responsible gaming section, you can set limits for how much you wish to spend or how long you wish to play, these are games of chance and we encourage our customers to play responsibly.
Withdrawal time is a joke, 24 hrs later it was still available to cancel pending withdrawal .
Dear UKSILENCER I'd like to check what caused the delay, please PM me with your account ID in order to look into this. Please also check your inbox/spam folder in case you received a request for account validation. We offer the tools to set time outs in case you wish to access the site without being able to play your available balance.
Range of games and friendly customer support on website.
How they act when they need do give some money back, the way how they speak over e- mail, and that they block account and stop answering on e- mail, online for 30 euro they must payout. I can only imagine what would be if they need to give more money.
Dear Zvaki thanks for the review, I am aware of your case, please refer to our terms of service "All deposits into Your account must be from an account or source of which you are the account holder" you deposited with a card from a third party, the deposit has been refunded to the owner of the card. We can't allow you to make purchases with payment options that are not on your name.
I was extremely pleased to hear that Casino Room would be continuing to accept players from the UK after the launch of our "new improved" gambling commission a couple of years back. So many great casinos stopped accepting UK players and I waited with baited breath to hear if the places I deposited regularly would be telling me where to take my money ... overall I think the result has been positive though as the good guys, like this casino, now get all of my gambling budget - I haven't had a single confiscation or problem withdrawing over the last year or two though I attribute that as much to my careful attention to terms and conditions and playing by the rules as much as I do the UKGC's efforts!
I'm a little surprised to see so much negative press for this casino here at AskGamblers but I think we all know it is very difficult to please all of the people all of the time. This casino has one of the best ranges of games you will find anywhere on-line, with WMS, Thunderkick and Yggdrasil slots all implemented as well as the more common Microgaming and NetEnt games. I really like to have so many of my favorite slots available whilst playing with the same deposit!
Support are great here too, and withdrawals back to my Skrill e-wallet are always processed well inside the 24 hour time stated on their website. I really have no problems with them whatsoever and hope that they keep up the good work for the foreseeable future!
A common (though admittedly minor) complaint I often have against on-line casinos these days is their choice of name - if its not the millionth random arrangement of the words "vegas", "spins", "lucky" and "cash" then it will be something equally silly... and in all honesty I definitely feel that way about "Casino Room", despite the fact it is a very good casino in pretty much every other way.
If you happen to launch a new brand anytime soon, PLEASE don't call it "Casino House" ... or "Cash Vegas: Lucky Spins" for that matter :)
Dear RAVERBABE Thanks for such a great review! I’m glad that you like the service, the games and that you are happy with the payouts ;) customer satisfaction is extremely important to us and as you pointed out we are licensed under UKGC, this offers customers many advantages in terms of security and responsible gaming as our software and policies are reviewed for fairness and we comply with license conditions. Thanks for the suggestions regarding names ;) we continue to grow keeping all the good stuff, I don’t think we’ll be launching a new brand, but if we do, we’ll take your advice ;) thanks again Raverbabe!!
This is by far one of the best online casinos. I recommend this one to all my friends.I won 2800 can and cashing out was the easiest thing in the world. As soon as I requested my withdrawal I was emailed by their manager congratulating on my win. The verification process went through with zero issues. I had money deposited by international bank transfer. I had funds in my bank account 2 days after I won.
10/10 very impressed
Nothing to complain. keep up the awesome casino. i love every bit of this place