Ag Awards
Notifications
Login

Cadoola Casino is restricted in your country.

Try these casinos instead:

  • Chumba Casino

    Chumba Casino is an online casino where members can enjoy games that range from video slots to table and card games. Members will be able to launch ...

    Play

Cadoola Casino

GREAT 8.54
Players from Virginia not accepted
Average Complaint Response Time: 1 day
Casino is restrected.
AG Coin
Players from Virginia not accepted
Average Complaint Response Time: 1 day

Cadoola Casino Review

  • 0-24-hour withdrawal timeframes
  • Mobile-friendly design
  • Multi-lingual live chat open 24/7
  • Multiple withdrawal methods
  • No account needed for playing in the casino
  • More deposit methods than withdrawal methods
General info & Latest Promos
Website https://cadoola.com/en/
Established 2017
Owner Araxio Development N.V. Casinos
Casino Promotion Cadoola Casino: 100% up to €500 on First Deposit + 200 Extra Spins

Cadoola Casino is an online casino that offers video slots and casino games from multiple gaming providers. Members can enjoy titles from the likes of Microgaming, Yggdrasil, Play'n GOQuickfire, Pragmatic Play, Evolution Gaming and others. Games can be enjoyed through a web browser or on the go and the site can also be reached in several languages. Cadoola Casino are licensed and regulated under the laws of Curacao. 

Restricted Countries and Territories

Unfortunately, there are some country restrictions here. These include players from the United States, United Kingdom, Bulgaria, Iran, the Netherlands, Ukraine and Curacao. The full list of restricted countries can be found using the drop-down menu on the right-hand side of the screen. The full list of restricted/allowed countries can be found under ‘More Casino Details’. 

Virtual Games

Players who enjoy video slots have plenty to pick from here. There are games from multiple providers like Microgaming, Quickspin, Yggdrasil, Quickfire and other big names. Games can be categorized by provider and players can add favourites to help find them quicker. Top games include the Fruit Warp Slot, Pink Elephants SlotReactoonz Slot and Moon Princess Slot

There is also a large selection of table games, including games of blackjack, roulette and poker. Members can enjoy variants like Pontoon, Baccarat and American Roulet­te. ­P­layers will be impressed with the variety available and different bet limits are available to cater for different budgets. Other games include Caribbean Poker and Casino Hold’em.

In addition to that players can also visit the casino lobby where they’ll find a selection of video poker games.

Live Casino

Players looking for the thrill of a live dealer can place their bets on numerous live games open around the clock. These include Live Blackjack, Live Roulette and Live Baccarat.

Mobile Gaming

Cadoola Casino is also available on the go. Members can use their mobile casino to enjoy a selection of their finest games on smartphone and tablet devices. No app is currently required as players simply need to log in through a compatible mobile browser.  

Support

Members who need assistance can use the casino's live chat facility which is open 24/7. This is a multi-lingual support service available in languages like English, French German. Multi-lingual phone and email support is also available around the clock for anyone who needs assistance.

Security and Fairness

Players can also rest assured personal and financial details are secure as the casino uses a high level of encryption and industry-standard firewall services. 

A random number generator is also used to ensure all games remain fair and random.

Screenshot

Casino details
More Casino Details More details

Cadoola Casino Reviews by Players

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW

Write a review
annikale 31 reviews
Finland
Reviewed on October 15, 2019

LIKED

The site’s layout is fresh & modern. I like the colors & the brightness. The site (software) also functions fine, no problem with that. They have Trustly deposit which also worked, unlike Visa. This is better than Black Diamond Casino, so had to give 2 stars...

DISLIKED

You can deposit as much as you want, but you can only withdraw 500 euros at a time, with a long pending time. They promise to get it sorted in max 3 business days; for me, it didn’t work that way. After 3 business days I started asking after my withdrawal; only then. I think the whole process was initiated. Well, finally I received it, after like 5 business days. Visa deposit was problematic; it seems to me my first Visa deposit disappeared somewhere, at least for a few days before it was refunded, or maybe for good. Can’t be sure about that (I have so much Visa traffic).

It is very problematic & dangerous that you cannot set ANY limits for yourself. No deposit limits whatsoever. It takes a long time waiting for your withdrawal of max 500 euros; meanwhile, you can cancel it at any time. They just want you to play & lose there as much money as possible. Luckily, in the end, I was at least able to exclude myself :D
There are many safer places & more reliable sites to play in.
CADOOLA CASINO REPLIED ON OCTOBER 17, 2019
Dear Annika,

Thank you for taking your time to review our website. We value every opinion.

First of all, we would like to congratulate you on your winnings on our website! We would like to kindly remind you, that our Finance team operates in accordance with our Terms & Conditions, and that your request was submitted on the 21st of September, which is Saturday, and was paid on the 26th of September, with a slight delay. We sincerely apologize for this slight delay. Regarding your deposit, we provided all the information in the complaint you opened recently. The deposit was made not on our platform, we tried to help you to find the exact website you deposited. We also want to tell you, that we are working every day to improve our services and the self-control tools will be added to the website too.

We regret you faced inconveniences during the time you spent on the website and wish you all the best in the future.

Best regards,
Cadoola.com Administration
Fineroll 3 reviews
Norway
Reviewed on September 14, 2019

LIKED

Casino looked fine and I wanted to try it out. I saw the AG coin offer. When I clicked in, it said that it was just for the first 100 players, so I contacted the live chat to check if its still active. The chat host, told me that he couldn't see if its still active before I opened an account. I told him that I was not interested if I didn't get the bonus, and then I told me that he could credit me the bonus manually if campaign already had reached 100 players. Therefor I opened an account.

DISLIKED

Problem was that when I contacted the live chat again ( directly after opening the account) they wouldn't give it to me. First they said that the campaign had reached 100 players, and was no longer available. When I said that I was told that I would get it anyway, I was told that live chat couldn't do it. After a little while I was told I could contact support by e-mail. They coudnt do anything. First I was told that it was only the administration that could credit bonuses manually. When I asked to get in contact with the administration, they just answered 2 or 3 times that I wouldn't get the bonus, without answering my question about getting in contact with administration. The last mail, they just told me that its impossible to get in contact with administration. I strongly recommend you to not even consider opening an account on this site,
CADOOLA CASINO REPLIED ON SEPTEMBER 15, 2019
Dear Bjorn,

Thank you for taking the time to write this review. We apologize for making you feel so upset and you can be sure that we value every opinion of our clients and are constantly trying to improve our service.
First of all, we would like to assure you that the case was forwarded to the relevant Department and was deeply investigated by our Team.

Regarding the Askgamblers Coins, in fact, we do have such promotion in our Casino and for that reason you were informed accordingly.

However, we could see in our system that, on the moment you have created an account, the link you have followed to our website and registered is not connected to our partner that allows us to credit such bonus. That's why we have to deny to provide you that bonus for registration.

We really appreciate to have you as our client and apologize for all the confusion and inconvenience caused. We thank you, kindly, for all the patience and cooperation you have showed us.

Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please.

Kind regards,
Cadoola Casino Team.

Why are you reporting this review?

RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
150 characters left for pros 150 characters left for cons

Time to Check your email!

You are recognised as Casino Representative. We sent an email to with registration link, please click that link in order to complete the registration.

Cadoola Casino bonuses

By subscribing you are certifying that you are over the age of 18.

Sign up for +350 No Deposit Spins!

This offer is not applicable to residents of Great Britain.

By subscribing you are certifying that you have reviewed and accepted our updated Privacy and Cookie Policy