Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Rich Casino has been blacklisted.

Rich Casino is a brand operated under the Revenue Giants Affiliates program, a program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relationship with affiliates, including but not limited to lack of communication and cooperation, delayed or declined payments, unprofessional behavior as well as operating without a valid license issued by an official regulatory authority.

Please try these instead: Discover all
BitStarz Casino Read review
10
634
Stake.us Social Casino Read review
9.9
3
Crown Coins Casino Read review
9.8
9
Winz.io Casino Read review
9.8
201

Page 4 – Player Reviews for Rich Casino

Rich Casino

The casino is blacklisted.

Player Rating 141 reviews
5.4/10
141 reviews
Complaint Response 103 complaints
2 days avg. 103 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
5.4/10 ● 141 reviews

Top Reviews From Our Players

All my favorite classic slots on the mobile site which is quite rare these days. Seems to support all the sofware providers and the most slots on any mobile site. Use an Ewallet for all transactions and you cannot go far wrong with cashing out TBF. Check takes too long as 10 days but who does checks anymore anyhoo.

Hello, We are glad to see that our selection of games is to your liking and we want to assure you that we are constantly adding the best and the most recent games and providers to the list. Should you want your winnings to hit your account within minutes from approval, we recommend Bitcoin cashouts that usually hit within half an hour maximum. Enjoy the games, win big and look us up on chat should you need help with anything at all. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Top Casino that as paid me $3650 this year so far. Rich casino does seem to reward its regular players. I am one of them and as a VIP playing multiple games at once I can take multiple wins a day. This is the secret! Longer cashout than some other casinos but I always get it.

Hello, Congratulations on your winnings and may many more come your way! :) Since you already cashed out with us and have all documents on file, all you need to take care of now is hitting the winning spin and we will take care of the rest. We are looking forward to seeing you online and we are at your full disposal on chat should you have any questions about withdrawals or about your account in general. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Best promotions online. Period. Every week I get sent more and more raffles and tournaments that offer you huge prizes up to 200K and smaller raffles with 1-10K. Holidays, Iphones and gadgets are also up for grabs. Good table games on a smooth site is also why I choose Rich.

Bonus is generous but not all games allow you 100% of the playthrough value. All the slots award 100% but some table games like Blackjact only counting for 2.5% towrds your playthrough value. TBF it does state this clearly onsite but It is a bit mean...

Hello, Thank you very much for your feedback and know that it is our goal to make sure that you are enjoying your time on the site and that you are not missing any promotions or extras. In regards to playthrough, please note that you have the option of playing wager free at all times, with cash back, and that should you contact us on Live Chat we will make sure to get you the deals that suit your needs best. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Best for Slots. Rich has more quality slots than any other casino. Play Dr. Feelgood, Play Tower od Pizza and the Back Nine for the best chances of winning. Cash in and out with Visa for hassle free transactions. Quality product. 7 stars.

Hello, We are happy to hear that you enjoy the games and we want you to know that we are continuously adding new ones, so make sure to always check them out. For anything you need, we are at your full disposal on chat where your Account Manager will be more than happy to assist. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

One of the classiest looking casino sites around and always seems to have the best looking games as well as some of the most innovative new games out there. 3D Betsoft games look amazing.

Cashout is 4 days but CS is OK and 24 hours. They did get back to me within 2 hours with a bonus issue which is 35X which is average but too long in my opinion. The Bonus is added to first deposit which needs to made clearer on the site.

Hello, We are happy to hear that you enjoy the games and we want you to know that we are continuously adding new ones, as well as new tournaments and promotions. The deposit bonuses get added automatically for any deposit, starting with the first one. Of course, for anything you need or for any question that you have, we are at your full disposal on chat where your Account Manager will be more than happy to assist. We are online 24/7. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Amazing mobile site at Rich with almost all of the games from the main site which is alot. still 35 X wager for bonus payout which is not as good as some EU Casino but US standard still :( Very good promos and I get invited to much more than form other casinos. Good prizes and still great table games.

Hello, Thank you for your feedback and know that we will always be available on chat for anything that you need, as well as with the best personalized deals, that can get you not only on the winning streak, but at the top of the leader boards as well. Win big and have the best of time playing your favorite games! Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

The games at rich casino are great to play the customer service is good when it comes to depositing money. In your own account the games are very realistic and the graphics are awesome best casino by far

Every time I try to withdrawal any of my winnings it gets to the 3rd day and it gets cancelled it seems it's ok to take the money from my bank cards but not good at letting me take my winnings. When I try to ask customer support I get no one commenting back to my questions just want an explanation as to why this keeps happening.

Hello, Thank you for your feedback, we are happy to hear that you are enjoying the games. Please note that we looked into it and found that, as informed via email as well, all you need to do is to place your payout request via Bitcoin or Bank Wire and we will make sure to have it reviewed as soon as possible. Congratulations on your winnings and looking forward to seeing you online. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

I really like richcasino for chat friendly and attention, fast answers in seconds or 2 minuts max. I think is the best casino for cashback withing wager, 5% to 25% depends amount and personal offers. The withdraw the time to process it is 72 hours plus what it takes to get to your bank.

Hello, Thank you for your feedback and know that we will always be available on chat for anything that you need, as well as with the best personalized bonus plans that can sure get you on the winning streak. Win big, enjoy your winnings and have the best of time playing your favorite games! Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Everyone like the games here at Rich Casino but payment issues are worrying me. So far I have 100% of my bonuses and my payouts are within 1 week so I am happy enough here. The games really are good and new ones are added all the time. I can use my card anyway now I have submitted all my docs so I am covered.

Hello, We are happy to hear that you like the games and we promise to always add new and exciting ones to the portfolio. Indeed, while you have all documents on your account, all you need to do is score a big win and we will make sure that the winnings reach you as soon as possible. Should you have any concern that you need addressed, please contact us on Live Chat and your account manager will make sure to help you with anything you need. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

All too EZ to knock casinos that don’t pay out in 24 hours! LOL no one pays out less then 72 hours!!! All I care is I get EXACTLY what I win rich Rich casino still do. If they don’t then customer care is ok but a bit slow still.

Hello, We are happy to hear that you enjoy your time with us and we hope that you will enjoy your winnings to the fullest. We are also at your full disposal on chat should you need help with anything at all. Best of luck on the games!

user avatar

I see a lot of complaints here re rich casino withdrawals. Never had a problem but always use Ecopayz and works fine. 72 hours to withdraw winnings is pretty standard, at least on other sites I play on like 888, poker stars, etc. Quick setup, good customer service.

Hello, Congratulations on your winnings and we hope that many more will come your way. We are looking forward to seeing you online and we are on chat 24/7 should you need help with anything at all. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Games I play at Rich casino Poker, Blackjack and Keno, which is new. Good games with easy gameplay and decent graphics. Nothing spectacular here though TBH and nothing to write home about. Promos though very good here. Play the daily after hours special and make sure you get their news letter for new tourneys, etc…Holidays Iphones, sports tickets and free spins.

Slow payout 4-5 days but WTF all these people complaining without reading T&Cs? Also no casino lets you withdraw your bonus day 1!!!!!!

Hello, We are happy to hear that you enjoy the games and we want you to know that we are continuously adding new ones, so make sure to always check them out. Also, in order to speed withdrawals up, we made sure that you can check your wagering requirements right on your account and also that you can upload your documents on the site to get your account verified as soon as possible. For anything you need, we are at your full disposal on chat where your Account Manager will be more than happy to assist. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

I find Rich Casino works like a charm when it comes to adding fun to even the most boring days. Log on to this mobile friendly site and try a whole range of video poker, slot games, table games and card games. Try the roulette, blackjack or kenoI’ve been enjoying video poker on this site for about 3 months now, and it’s probably their best game.

Its fun learning about how to bet big and win bigger. It’s when the stakes are highest that you really enjoy the game and and the stakes here are high normally. Rich Casino offers include everything you need to win. Playing is fast and easy. The graphics are out and out amazing.

The customer care team led by Dave helped me out to cash in on my winnings, so it’s been a fairly trouble free ride. It’s got progressive jackpots that will knock your socks off. I like it and my family like it.

Hello! Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The Rich Casino Team.

user avatar

I have been a fan of online gaming since I felt I could trust the bigger sites but i'm very selective when it comes to choosing other sites so here is my Rich Casino review Rich Casino is one site that has earned my trust over the last 2 years. There are a few reasons why I play this site.

Firstly Rich Casino has got lots of good reviews from gamblers.
It also offers lots of promotional offers and special deals. When you register you get 25 free spins then you get 500% on your first 5 deposits and you do get it!. Rich Casino’s loyalty club gives you tons of comps when you play with real money.

Its got low-house edges compared to other sites I play and good payout-percentages, and customer support is ok too. I can also connect through instant chat and get a Live Dealer which is fun too. I have made tons of money playing Rich Casino.

Hello! Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The Rich Casino Team.

user avatar

The verification process was extremely slow, It likely took 5 or 6 days before my validation was processed and completed. I deposit by american card, mastercard and by skrill. Won some money (200euros) and I try to withdrawal using Skrill, and another 72 hrs later (as they hold withdrawal for this time) I found my winnings back in my balance on the casino.... hmmm why? Online support was painful and finally they told that Skrill does not accept withdrawal anymore ( what a joke). Ok, Skrill does not accept withdrawal, so i I try by Wire transfer, I filled out my bank detail and well well - Transaction declined! We’re sorry! The transaction has failed.
Specified reason: iban field is required???? They don't allows you to enter your IBAN number becuse there is not field for IBAN ;))))

Maybe third luck I try with Ecopayz and withdrawal again -so now I wait another 72 hrs for another excuse not to give me the winnings?

It is terrible and frustrating!!

Hello, Please note that we have reviewed your account and found that unfortunately you did not provide us with your Ecopayz account, so that the accounting team can issue the payment. Please sent the Ecopayz account number via email to accounting @ richcasino . com [typed together] and we will make sure to have your current payout request reviewed as soon as possible. Congratulations on your winnings and please know that any questions you might have, you can let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Best regards, The Rich Casino Team.

user avatar

The slots diversed the live chat need to improve...

Delayed payment, if you ask in the live chat they just keep saying it is normal all to delayed the winnings. It is the 3 time I try to withdraw my 500€ winnings since day 22 December the last transfer. I'm still waiting.
Today they tell me in the live chat just gonna check my Wire transfer on day 2 January.
I ask why? Just say because the holidays.
Come on.

Hello, Please note that after receiving the payment method information, your withdrawal request has been reviewed and approved, so the funds will reach your account as soon as possible. Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Lots of various slots, good customer service. I like this casino, just we was having some problems with bonus and account verification but now it's ok

Withdrawal time takes too long but still waiting, maybe there will be magic before christmas :)

Hello, We are happy to hear that you like the site and the games and we would like you to know that we are always available on chat for any question or concern that you might have. Please note that your withdrawal request has been reviewed and unfortunately declined, due to the fact that you did not provide the Accounting team with withdrawal method information. Please send the Bank Wire information to accounting [@] richcasino.com [typed together], and our colleagues will make sure to review your request as soon as possible. Best of luck on the games and congratulations on your winnings! Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Games are ok. Visually its a good casino,but just that,all else is awful. Like there is no chat.

The rules for No deposit bonus,free cash and spins are misleading and are not very well explained. Chat is useless and very rude. And why do u even give no deposit cash and spins,if u cant withdraw it, even if u make deposit. Awful casino.

Hello, Please note that we looked into it and found that you received multiple free chips from the moment of registration. After investigating, indeed the winnings were issued from the 4th free bonus that you received on your account before making your first deposit, which means that unfortunately the winnings are non cashable. Please refer to the Bonus Rules page: "Only the first bonus applied on the player's account is considered a Sign-up Bonus. The subsequent free bonuses that a Member receives before making their first deposit are not considered withdrawable". Please note that after making your first deposit with us you will be able to claim all winnings, including those from free chips with the condition that you have at least one deposit made in the last 5 days. Hope to see you online soon, enjoy the games and break the house! Best regards, The Rich Casino team.

user avatar

Wide range of games. Easy to find the games you want to play.

Lack of withdrawal methods. Chat useless and don't seem to have any idea. Content to throw more deals involving deposits but not answer any questions. Don't stay in chat very long and avoid all answers to questions.

Hello, Please note that we have reviewed your account and found that while you have indeed sent all information necessary for Bank Wire, we would like to kindly ask you to make your request via an online wallet or Bitcoin. This is due to the fact that the minimum withdrawal amount for Bank Wire is $500, and your cashout will be of $100 as per your VIP Level. The maximum withdrawal amount from free bonus money for the Basic level is $100. Please go to our Banking page ( https://www.richcasino.com/banking ), click on the Withdrawal tab and there you will find all withdrawal methods available and the minimum withdrawal amount for each. In regards to your previous Bitcoin withdrawal request, we were unable to send the funds as the Bitcoin address was incorrect. Please place the request again after making sure that the address is correct and we will review it right away. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

I've been playing at Rich Casino for awhile and have deposited several times without a withdrawal. But this time, having a decent amount to deposit I did, I quickly won well. Love Betsoft games so I was having a great time playing.

I went through the verification process which was extremely slow and asked for documents on credit cards and signed letters etc... Security support was slow to revert, on a different time zone and often having gaps of more than 24 hrs between responses. It likely took 4-5 days before my validation was processed and completed. Finally I was able to withdrawal using Ecopayz, and another 72 hrs later (as they hold withdrawal for this time) I found my winnings back in my balance on the casino WHY? On line was painful and finally I was told to re-enter my account # for Ecopayz and withdrawal again -so now I wait another 72 hrs for another excuse not to give me the winnings?

I really hope this is not the case, as I do enjoy the game selection and I like the idea of the Cashback. But really why create such a hassle and disappointment for your players. Pending withdrawal till in action.

Hello, Thank you for getting in touch with us. Please note that you were in fact missing the Ecopayz account ID that accounting needs to receive via email according to our Banking rules, that you can find right on the site. Please place a new payout request, and it will be reviewed as soon as possible. Kind regards, The Rich Casino Team

user avatar

Lots of great games to play. Game play and graphics are decent as well.

I was playing the other day and was actually doing really well. At one point I was over $2000 but as I played that evening I was getting down to around $1300 and all of a sudden my balance dropped to just under $100. I tried the live chat and email to get in contact but still have not heard from anyone. I started looking into my account history and it showed a bonus issue recapture for the $1200. How can you just take away the money someone has earned playing on your casino?

The worst part is stating you have 24/7 help available bit in reality you don't. I've played on this casino for a while now but after this I doubt I'll ever give them another dollar. I'm hoping they will get back to me on this issue but have a feeling it's going to be some small print bs that will keep me from claiming my winnings.

Hello, Thank you for getting in touch with us in regards to this matter. Please note that the reason why the balance dropped to $100 is because you were playing from a free chip that allows you to cash out only $100 as per your VIP Level. For more information on the matter, please refer to our Bonus Rules page. Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Best regards, The Rich Casino Team.

user avatar

Nothing to like, got free bonus money, but when it came to winning they made me deposit 10euro for nothing just to tell me later that it's just bonus money

Ignorance, I do not know how this casino is still open??? Did anyone ever withdrew anything? What's the point of playing if all you do is either loose or you're not eligible to withdraw? They are breaking every law of gambling. Waste of time, should have been closed long ago as all they do is rip people off.

Hello, Thank you for your feedback. After investigating, indeed the winnings were issued from the 10th free bonus that you received on your account before making your first deposit, which means that unfortunately the winnings are non cashable. Please refer to the Bonus Rules page: "Only the first bonus applied on the player's account is considered a Sign-up Bonus. The subsequent free bonuses that a Member receives before making their first deposit are not considered withdrawable". As a token of our appreciation however, we added your deposit amount back in cash and should you log in you can already see it in your balance. Please note that since the amount is cash, any winnings from it are your to take. So see you online soon, enjoy the games and break the house! Best regards, The Rich Casino team.

user avatar

Misleading bonuses, uninformed stuff on support, complicated system of registration and childs play games...

Hello, Thank you for your review. Please note that we looked into the situation that you encountered on chat and from what we can see our support colleagues informed you about the fact that only the first bonus applied to your account, the sign up bonus, is cashable. However, please note that should you decide to make a deposit now, all future winnings will be cashable and you will also enable unbelievable perks for your account. Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Regards, The Rich Casino Team

user avatar

With a name like Rich Casino, players would think it would be a good and nice place to play, right? A rich casino would not have any problems with making quick payments to customers, right? But sadly enough, this wasn't the case when I signed up at the casino about 9 years ago. Why only now write a review on the casino? Well, for the last 2 years, I couldn't access the casino, due to a blockage by my local ISP, but accessibility has now been restored, so here I am - better late than never, hehehe.

When I signed up at Rich Casino back then, it was a dedicated TopGame casino, having only TopGame games to play on, so the selection and choice of games were very limited indeed. But that didn't bother me much, because I was playing only on a few of my favourite games, namely Diablo 13, Fandango's and a few more. Whilst I had some good play time at a few of their sister casinos, my play at Rich Casino was in fact disastrous. The games played badly and I lost my deposit and bonus money in quick time, which of course, only resulted in disappointment for me. Hence, I made only 1 or 2 deposits at Rich Casino and then left it behind as dormant, until it was permanently closed soon after upon my request. Not Rich Casino's fault at all, but the fault of 2 of their sister casinos, which denied my winnings. I won't repeat myself all over again, because the stories can be read at the relevant 2 casinos in question. Which casinos? 7Reels and Winward Casino.

Today, I revisited their website just to have another look, a refreshing look, so to speak, but there wasn't much refreshments to be seen. However, it's good to know that some of the old ridiculous Bonus terms have been amended and changed, for the better, but are still not really to my liking. Game providers like BetSoft and Parlay, amongst others, have since been added into their games directory, but personally, they could have gone for much better known and established game providers, which no doubt would cost them more, so Rich Casino wasn't that rich after all. Hmm, okay, better make that as the owners weren't that rich after all.

TopGame casinos have never been that popular with players, but they are one of the very few casinos that do accept players from USA and Canada, so perhaps these players are keeping them alive - just a thought that. In fact, I am really surprised that they are still surviving, after these hard 9 years or so, when many other casinos have since closed down. Well, okay, maybe they are only surviving by the skin on their bones, who knows, hahaha. But as for me, I won't be going back to any of them. Permanently closed means exactly that, and I usually stick to my decision, no matter what.

Hello, Thank you for your feedback. Constant improvement is a big point to us and we value any feedback that we receive, so that we know on what changes to focus. We see in your review that you signed up with us quite a while ago and unfortunately we were not able to locate an account that you had with so that we look exactly at what happened, but we will try to approach every situation that you described according to our current rules and regulations. In regards to the withdrawals, we can assure you that the payout process will go smoothly as long as the documentation required is provided and the rules in the Terms and Conditions are followed, as well as the wagering requirements met. You can always ask our Chat Representatives if there is any document that you need to provide, before submitting for a payout request – that way you can be sure no delays will occur. As for the games, please note that our site received a drastic makeover since 9 years ago – we brought in lots of incredible new games, from different providers, in order for you to have a large variety to choose from. The Bonus Rules have also been changed so that you can claim your winnings faster, easier, and also that you receive them as soon as possible. Please keep in mind as well that you can also choose to play with Cash Back, that has no wagering requirements and would allow you to cash out as soon as you win. Our players' entertainment and having an enjoyable experience on our site has always been our top priority and it will continue being. So if you feel that there are terms are not to your liking, we would really appreciate it if you could give us more information via email to support @ richcasino . com [typed together] , so we can review them and find the best alternative for your game play. Best regards, The Rich Casino Team

user avatar

Wide variety of games. That is about it. Nothing else good about there processes.

Support chat is of no use. Just leave the conversation, if they do not know how to answer you query further.
I have made a withdrawal on the 4th already and 7 days later it is still in the pending process.
Have sent all relevant documents previously for account verification, and now they have requested same again.
They are just delaying withdrawals further and further.
If I did not query why it is taking so long, nobody would have bothered to let me know what else is required or why the withdrawal is not going through.
To date still no straight answer on the withdrawal still just pending.....

Hello, Congratulations! Your withdrawal has been approved! Please note that we have looked into this and noticed that the email you have sent yesterday was answered by our Security team, informing you that your documents have been approved. Enjoy the games, and for any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Regards, The Rich Casino Team

user avatar

Nothing here to like, really.. I'm a slot player and the slots here are pretty boring in my own personal opinion.

In my opinion the games aren't very fun, the scatters and bonuses in the slot games aren't cool or plentiful like other software providers' games. Personally I'm a fan of RTG slots. And reading all these responses from "The rich casino team" to player reviews tells me that all these people offer are excuses. I see no apologies or accountability to any player reviews/complaints.. just more blame and excuses. Ill play free chips sent to me in my email just to kill time but won't ever try cashing out in them as it seems this place is one of them casinos who make it next to impossible to attain monies rightfully due to the player. And ill NEVER deposit my own funds here!

Hello! Thank you for your review and feedback! We do understand your concerns and we would like to assure you that we deeply care about all our members and any matter that they address to us! This is why we encourage you to state your opinion at any time, we base our customer service on flexibility and understanding towards the member before anything else. Please note that the site recently got a makeover: we have brought in lots of new games from different game providers, and should you give them a try, we are sure you will find them very entertaining! Also, we can assure you that the payout process will go smoothly as long as the documentation required is provided and the rules in the Terms and Conditions are followed, as well as the wagering requirements met. You can always ask our Chat Representatives if there is anything that you need to provide, before submitting for a payout request – that way you can be sure no delays will occur. We appreciate you choosing our website as your entertainment venue and will strive to provide you with the best possible service. We are, in advance, apologizing for any inconveniences, as they will never be done on purpose and every action will be taken in order to correct them. Have a great day and please let us know if you need anything, at any time. Best regards, The Rich Casino Team

user avatar
Inactive user
1/10

Cool games, nice layout. Bad support.

I have bonus code:BFC140DBRCHJUL17 on www.richcasino.com. Bonus for 140 euro. Agent Luke say its expired, but its not. It will expire only tomorrow. He is telling me that he only can add 25. They are doing it on their other sites too! Always laying about bonuses!

Hello, Thank you for your feedback! Please note that the code was not valid due to the fact that you had already received the sign up bonus, that can only be added to your account once. As an exception we added the rest of the free chip up to the amount of $140, so come online and give the games another try. Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together]. Regards, The Rich Casino Team

user avatar

Games are clearly malfunctioning. On "Dice and Fire" I hit multiple 3 Bonus symbols, as well as a 4 Bonus symbol on the scatter and it did not grant the bonus round. As well as after the Free Play was finished I hit another 3 Bonus symbol which did not activate again. I tried contacting Live Chat support to inform them of the issue, and all they had to say was "no, sorry". Looks like another online casino to add to my list of those to avoid.

Hello, Please note that we have notified the proper department regarding the issue you have encountered and it should be addressed as soon as possible. However, they do require some further technical details on this subject. Therefore, please send us an e-mail providing us with a detailed description of the issue encountered containing info such as: your operating system (ex: Windows 7, Windows 8.1, Mac etc.), the browser you are using ( ex: Internet Explorer 11, Firefox 25.0.1 etc.) and also a screenshot of the actual problem. If you need further assistance, please do not hesitate to contact us on Live Chat! Have a lovely day!

user avatar

Everything is simply great. Impressive choice of games. Literally, supports give you the answers before you ask something. Should be in the top row of the rating.

Hello, Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Enjoy the games, and any questions you might have, let us know on Live Chat or via email to support @ richcasino . com [typed together] Regards, The Rich Casino Team

user avatar

I made my first deposit a couple weeks ago, did my 20x playthrough and sent in all my documents. Now Im up over $15000. I got first check last week in the amount of $435 (which should have been $500). The withdrawal amount depends on you vip level and right now my level is basic. No matter how much I play my vip level doesnt go up, so I guess its going to take a while to get my money. I didnt have a problem getting a weekly check but now they're putting me through some screening process that thay can do twice a year, and takes up to 13 business days. I'll keep you guys updated

Hello, We would like to thank you for your review. The different limits and levels we have available depend on the activity on each account. You can increase these limits by having more activity on your account. As for the fees, they depend on your preferred and/or available method of withdrawal. You can browse all of this information on our Banking page. Kind regards, The Rich Casino team

user avatar

Compare Rich Casino to Other Casinos

1/10 • 141
Withdrawal Processing Time
72 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per week
Complaints
Resolved 92 out of 103
Deposit Methods
+18
Licences
Costa Rica
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 206
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 7 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 165
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
6.1/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.8/10 • 11
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao