Staybet Casino has been blacklisted.
StayBet Casino is being blacklisted due to the fact they are still holding a massive amount of unresolved complaints from players reporting unjustified confiscation of winnings, extremely delayed or totally denied payments, various stalling tactics and denial of cooperation and players support. StayBet Casino is also operated by StayBet Affiliates, an affiliate program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relation with affiliates, including but not limited to total lack of communication and cooperation, delayed or declined payments and unprofessional behavior.
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi ACTUALPLAYER! First of all - Thanks for making a new review based on your own experience. We truly respect that, and it means alot for us to received this feedback. " Methods offered for withdrawal and deposits offered are plentiful, and fees are small or non-existant " - True! " The web page loads smooth on my on phone and PC " - True! " Registration process was easy, it was to fast register and to deposit and to get started, I was playing within a few minutes of registering " - True! Thank you for these positive comments! --------------------------------------------------------------------------- " Constant spam from them, even tho I asked to be removed from the mailing list " - Send us an email to [email protected] refering to this askgamblers review with your email and I will make sure you will get totally excluded from newsletters. Truly sorry for any inconvinience being caused. " Support responds slowly or not at all " - Will have this feedback forwarded to the support managers " I find the casino unreliable, and would not trust them with a lot of money They hold a Curacao license, not a Maltese one, and I find that to be unreliable. I prefer playing sites where there is a recourse option available, and I prefe a Maltese license " - We have full respect that you prefer casinos with Maltese license. But to have a Curacao license, does not make us more or less unreliable. A curacao licensed company also have juridictions to follow just as Maltese licensed companies, there is really not much difference. Now reliability is from my point of view based on the quality of the service that site provides, with everything from safe payments, quality customer support etc. Now we work hard to improve our quality in every single aspect there is. So in the end what license you have should not effect your view of a sites reliability, that should be based from your experience with the casino. I hope you find our answer satsifying, and we wish you all the best! Regards The Staybet team
Dont register to Staybet casino if you want to close your account later, because its impossible.
Wrote many emails to Staybet support and other at the casino an asked them to close my account but there is no responde.
Then I asked live support to do the same thing and still after several weeks the account is still open.
I must say, this is the most AMATEUR casino online to be found.
If I could give this casino zero stars in rating, then I would.
Hello EYDUN123. Please contact us on [email protected] and we would be more then happy to assist you with this. I have notified you sent one email to us which we replied on, but we never received the reply from your side. So if you can take contact with us again from your registered email, we would assist your directly! Regards The Staybet Team
Back in 2016, I signed up at this StayBet Casino, along with another casino at about the same time. I then uploaded my documents to get my account verified, at both casinos, but one of these 2 casinos rejected my documents, stating that they didn't meet the stipulated requirements. That got me pissed off, so I avoided playing at both casinos because I could remember which casino it was that rejected my documents. Only now I decided to give this casino a go, partly because the other casino has since closed down, so there's a 50-50 chance that it was the other casino that had rejected my documents, hahaha. If it finally turns out that it was StayBet Casino that had rejected them, then I would have no other choice but to permanently close my account. Time will tell.
As for now, I was really keen to start playing at StayBet Casino, simply because my top favourite game, Supe It Up, was available. It's not available at most other casinos, as I have found out, so I wouldn't want to miss out on this opportunity. I have to give it at least one good try, and that was exactly what I did when I made my first ever deposit at the casino. What I also like about StayBet is that there are other favourite games of mine that I could choose to play on, games from Play'nGo and Thunderkick for example, but at this moment in time, my mind and interest was only one game. Personally, as far as the games selection goes, StayBet is very satisfactory indeed. What matters most to me is that they have the kind of games that I like, particularly having my top favourite game. Nothing else matters that much to me.
Well, as far as the game Supe It Up was concerned, it played well, it gave a few Free Spins games, and that made me happy enough, even though I couldn't make any win out of them. Not for now anyway, because the game hasn't got into its paying mode as yet, but this is one casino that gave me a very good play time on the game, as compared to a few other casinos that I have played at. I haven't tried the other favourite games of mine either, but that doesn't matter much, really. Similarly too, I haven't had a chance to test out the various other aspects of the casino, like its withdrawal process for example, so I couldn't give StayBet Casino a higher or lower Star rating. But from what I have seen and experienced, it's a good venue to carry on playing, as far as I am concerned, for now.
I just hope that it wasn't this casino that had rejected my documents earlier on in 2016. If so, then I would have to say "bye-bye StayBet Casino". If my account cannot be verified, then I will never make another deposit, nor ever play at the casino again. No doubts about that at all!
Hello AFI4WINS! Thank you so much for the positive review! It means alot for us and we appreciate any feedback being received! Wish you all the best! Regards The Staybet Team
I have tried alot of casino`s online and I have to say, I really happy with staybet. First the support is really good and fast, they answere all the questions right away .
They have alot of different types of games, so there are alot to choose from. Also you can make sportsbet which is very nice.
The bonus system they have is good, and the VIP system is working realy good.
So If you like to try a good casino, go to www.staybet.com :)
No bad things about this casino. This casino have all the good things :)
Many games, quick payments, good support, many offers.
KYC a bit slow, some guys I had trouble opening which solved by itself.
Hello GUST89 The Staybet team thanks you for the lovely review! Regarding the KYC process we will look into that! Best wishes! / Staybet
I have totally tried out 3 casinos this week, and I have to say Staybet was the best so far.
- The blue website design with big banners and nice game icons really is well combined
- The relationship they have with me as customer was splendid, I felt really well taken care off right from the start and was given 20 free spins and a super deposit bonus
Overall 9/10
Keep up the good work
I think they have a very nice sportsbook, they should highlight it more in my opinion.
Hello SEBDEIER! Thank you for the review! Really appreciate it and we enjoy having you as a part of the Staybet family! All the best! / Staybet Team
I always like to get a lot of bonuses from casino, and when I became a depositing member on Staybet I was given bonuses almost daily, so that really is something I enjoyed. Apart from that I feel the site is quick overall, love the games variation and also they had fast withdrawals, so for me this is a very good casino!
I have not so much to complain about, in fact they where top!
Hi ETYPED! Thank you very much for the positive review! I wish you all the best! / The Staybet Team
Signed up for 7 days ago to Staybet, made my first deposit and claimed the 150% deposit bonus, went smooth and got the bonus instantly. Played many fun games and actually won €1400, so was very happy.
After my win I requested the withdrawal and the documentation procedure went rather quick, after it was done I got my withdrawal sent to my credit card directly. So in the end, I was satisfied.
I tried to once contact the support 3am in the night, but then I noticed the live chat was closed.
It appears they are open 09-00 every day.
Hello DAVIDOBERG89! Thank you so much for the lovely review! It truly means alot for us to get this positive review, and we will keep up the good work to make your experience improve every single day! The Staybet team wishes you all the best!
Lots of games, Easy site layout, good live support help, Many deposit methods, quick withdrawals
10/10
I hope they will translate the site into Dutch sooner or later
Hi ERIKVANDERVAAL! Thanks you for the lovely review! It´s always humble to get positive words like this from our customers :) We wish you all the best! / The Staybet team
I have to say, this is one of my top casinos so far.
1. Many different game providers such as NetEnt, Microgaming, PlayNGo, Genii, Nyx Betsoft etc. So I believe there is like over 800 games to be played on the site
2. They almost have same amount of payment providers, joke aside but they have fairly mainly and most of them also works for withdrawal I have noticed. Even MasterCard ( Thumbs up ) which is rare.
3. Support opened mon - sun 09 to midnight which always feels safe and they answer quick
4. My KYC procedure took exactly 23 hours, not to bad and once it was done withdrawal was processed within the next hour after.
The mobile site was fairly ok, they could work on it slightly more.
Hi LYDIASWEDEN! Thank you for the lovely review! The mobile site has now been improved and shall work excellent! / The Staybet team
Pretty much full range of slots available to German Players.
Really felt the need to do a review of this site because seems to me they're unfairly treated here on AG. Never had any problem at all one of my preferred casinos and believe me I've played at them all.
Just don't be put off by some of the review on here. Very fast withdrawals. No hassle to get verified. Polite and fast online help. Missions help you get more for your money.
And last - Many promotions, I never played on a site that gives so much to the players - So generous!
Even if they already have loads of games, I also like more! So hopefully they will get Merkur which is popular in Germany.
Hello DDORSCH! So happy to read this review from you! Makes our day when hearing such a good positive review! All the best! / The Staybet team
Brilliant casino indeed I have to say!
Great amount of games to play and enjoy!
Plenty of great and various promotion that runs daily, you can really feel these guys put the passion into entertainment as main focus for the players!
Great customer care, Bengt is a true star, they are truly a friendly, dedicated and reliable support, Plus their Loyalty Team ( Erik you are the best ) who contact me to make sure all is ok!
Really enjoy being a part of this casino family - Would recommend them
5/5
I kinda miss the provider Yggdrassil which is one of my favourite, but rumours says they will get it. Keeping my fingers crossed
Hello NIEMINEN87! Thank you so much for the review! We truly appreciate it! Regards to Yggdrassil, we have hope that we in the nearest future will have it! / The Staybet team
I registered an account in June 2016, at the point I was a member at several casinos. At the moment I exclusively play at Staybet. I feel that I have no reason to play anywhere else, since they have everything a player can ask for. These guys clearly have figured out the way to retain customers and it really is refreshing to always get top service and daily offers among other things:
- Great game selection and smooth user experience
- Super fast cashouts
- Generous bonus system - and they treat loyal players really well in addition to the automatic bonuses
- Last but not least: STELLAR support and I can't emphasize enough how important this part is...especially compared to the robotic agents!
It might feel a bit strange, but sometimes I feel maybe they are to generous, but haha, I don´t feel that is such a big issue!
Hello MADPRO! Thanks you so much for the lovely review! It´s really great to see you enjoy playing with us :) Have a super day! / The Staybet team
I love how many games they provide. Also good welcome bonus on 150%, won €300 from it and got my withdrawal processed within 3 hours from when I requested it.
Not so many jackpot games, would love some of that,
Hello MAGNUSERIKSSON! Thanks for the lovely feedback! We will look into getting more jackpot games :) All the best! / The Staybet team
I liked the fact the live roulette was based in a real casino
I have been online gambling for over 13 years, in this time I have held accounts with practically every site/company you can think of. I am a gambling addict, but that is my problem, not the sites I play on. I have always ended up self excluding off of every site I play on, it's a vicious circle. This is the first site that have made self exclusion difficult, and once I made them aware of my issues, continued to allow and ENCOURAGED me to gamble. They offered and provided bonuses after I had made them aware of my problems and asked to be self excluded. This resulted in a significant loss for me.
Their customer service is appalling. They refuse to provide basic information, ignore simple requests at their leisure, and lie through their teeth and belittle the customer. I wanted to find out the director of the company, I asked Viktor in live chat who refused to tell me. I made the mistake of assuming Dr. M.J. Hugenholtzweg was a director, a name associated on their site. This turns out to be a street name in Curaçao of their premises. Yet when asked Viktor told me yes this is our director. I have the transcript to prove this. Their VIP manager Erik also told blatant lies, claiming he was unaware of my issues when offering me the bonus. Again, absolute untruth and again I have the timeline of emails which will prove him to be the liar he is. I have lost far more on other sites than this one, and given the exploitation nature of the business, I have never been able to blame anyone but myself for my losses. Until now. This site do not act upon the responsible gaming regulations. They don't care for the customers well being and quite frankly I felt ridiculed at my lowest point with Staybet.
I would have considered myself in recovery until I received a promotional email from this site. I did not seek them out, nor will they inform me where they obtained my information. They have put my recovery back at least a year and made me feel about as worthless as possible. I have played almost every site online, and this is by far and away the worst.
You have a massive choice out there. Keep away from this one.
Hi JONNYVEGAS! First of all - Thanks for the positive review on the live casino, happy you enjoyed it. Regards to your situation being stated above, I can see we did take actions closing the account permanently. However, I will look into the case more detailed and see on what areas we can improve. Regards The Staybet Team
They have a big selection of games, have bonusses everyday for people who are interested in those
Site is a mess. It's like a big mosaic, games displayed completely random. They have bonusses everyday but the wagering is very high.
I deposited there two or three times small amounts. Won 100 on the third deposit and decided it was time to try out a withdrawal. Because you can only judge a casino AFTER you make a withdrawal. First attempt I just got an error. Contacted support, explained my problem they said "try now" , I did and it went to pending withdrawal. Next day got a mail that they needed documents. They explicitly tell you you cant send them PDF's but only pictures of real utility bills or bank statements you got by mail. Well I dont get these by mail, we live in the year 2017 and almost everything I get is digital. So I found a recent medical bill on paper I have, uploaded this and the rest that they require and send a mail to support explaining that I can send them bank statements etc. but that they are PDF because I can only get them this way. I validated at at least 20 online casino's using those. So next day in the evening came the message please send us a picture of a utility bill or bank statement, not a PDF please....So send them another mail explaining this again, asking them what I can provide them instead. Logged in on the site and found that my withdrawal has been reversed and the money is again on my playing account??? This I have never experienced ever...
It's been a couple of days now since my last message and no reply came from the casino. So you now, everyday there is money in an account you cant withdraw you play some, and everything dissapeared...
So I am giving up on this one, screw that 100 that I was supposed to get, but I am not going to spend another cent at this casino, and I strongly advise other players to stay clear, because when you want you money this is when meet the real StaybetCasino.
For me it is Stayaway Casino now...
Hi BOLDHEAD. First of all - Thanks for the feedback! 1. " Site is a mess " We have improved the site to make it more navigation friendly during the last months so now it shall be up to standard! 2. We are working on a system which will make it easier to navigate threw the games, we already implemented a ribbon function so you can see what games are new etc. 3. I will forward your feedback on the bonus wagering 4. With regards to the KYC process, we have to receive certain documentation in certain format. Now this might sound harsh, but when it comes to verification, the safety for you and for us is 100% important. I will forward your comments to the payment department. Regards The Staybet team
When I first entered Staybet, the site felt modern, fresh and friendly using. It was easy to sign up and navigate on the site.
I was also amazed by how many games they had, everything from NetEnt, PlayNGo, Microgaming and even some new once like Genii and Authentic Gaming that I never tried before, so that was a new experience.
They had a decent welcome package, got 150% bonus right of the bat, so deposited €100 - Played for €250, had to wager the bonus a bit, like 40x the bonus amount which still is fine, ended up withdraw €800.
The KYC process took a bit of time, roughly 30h, but still it is not that long, been on sites where it took over 48h.
Finally once the documents was approved the withdrawal was processed almost instant, so in the end I was happy.
Would definitely recommend this site to other players.
Hello AGENTCOOL! Thank you so much for the lovely review! / The Staybet team
Very easy site to navigate, Live chat perfect (U gotta love Viktor and Thomas) they always knew the answers and done so much for me. Site is offering bonuses like everyday (50%-150%) .
Well... My withdrawal took like 2weeks after verification. Thought I never get the monies but Im happy they finally showed. Wagering is enormous because of 70% slot contribution rule. Watch out for that maxbet rule which denies betting over 5€/$ even wagering is done.
Hello TILUCREW! Thanks for the positive feedback - Victor and Thomas where happy to hear this! On regards to payment and bonus terms, I will forward this feedback and we will do all in our power to improve! Have a great day now! / The Staybet team
As a responsible player it is my responsibility to share my experiences about Staybet Casino. Their welcome bonus 200% is attractive and also a big trap also. I have deposited and played several times into staybet casino but never ever managed to finish their wagering requirements. Their slots contribution is 70%(lol) which means total wagering requirements is 60X which is torture.
Staybet Casino is the worst casino I ever played. Slots are very tight, All slots payout is horrible and attaching glitch during play. Support are not available 24 hours and their behavior is very rude and most of the times they ignore during chatting. Everything of them are the worst.
HI POLASH! Thanks for your feedback - We truly appreciate it! 1. The slot contribution was mainly on two providers ( NetEnt and MicroGaming ) So you could play on 5-6 other providers having 100% contribution which is stated in the bonus terms. I will however forward the feedback to relevant department! 2. I fully respect your opinion on the fact the wager requirement is high, I will forward this and we will see how it can be improved! 3. The slot payouts is nothing that we can control, these are games provided by third parties who is 100% licensed and regulated in number of jurisdictions and they have full responsibility of ensuring the payout is up to market standard. 4. Regarding the support, we will look into being open 24 hours 7 days a week. 5. I will also look into how your chats been handled in terms of behaviour and will make sure to improve on this area. Regards The Staybet team
Easy to navigate the site. Good selection of games. Live chat is only available during certain hours but do answer efficiently.
I deposited a small amount without a bonus and Won BIG. Clicked withdraw and next day got an email asking for verification. 36hrs later I got a reply saying the documents weren't sufficient because I covered my passport number (really) and my utility bill was no good even though it's a power bill that came in the mail and issued in the requested time frame. I've been around a few years now with numerous casinos and know when the mucking around is about to begin. I don't feel safe sending a full passport image so I maxed all my winning to 0 and closed the account.
On a side note for the first few days only about 20 games worked on mobile devices.
I really don't know why some casinos want to make things difficult, you got a new customer/player and the funds you pay out will go back into your business. Keep it moving
Hello GENOVESE! Thanks for your review! Happy you find the site easy navigated, the selection of games where good and that the live chat is efficient. On regards to the KYC process I will forward your comments on it above to relevant department and we will improve. The mobil site also works excellent now and has been upgraded! Regards The Staybet team
I found this casino as I heard about it on the internet. I checked here and saw the bad reviews. However once signed up I had no problems playing, or receiving my no deposit bonus. Nice support staff (they are quite quick as well compared to other small sites) and they have a fluently site with a nice range of game.
Overall so far not a bad experience - not the best casino on the market - but hey, they're new - give them a chance! :)
I don't like that I lost, but hey that's gambling :)
Though Staybet is one the AG certified casino but I think Staybet casino doing dishonest business.They offered 200% welcome bonus which rollover requirements actually more than 60X not 40X as they stated. Players should read t&c first before move here.
I have never found plenty of glitch software into other casinos as I had experienced into Staybet casino. They had created their website to attract players but games take too much time for loading, sometimes unresponsive. Their slots contribute 70% of wagering that's mean their wagering requirements 60X for the bonuses (HUGE, though I think their rollover requirements 99X ). I played several slots after claimed welcome bonus but got not even a single feature.
Terrible right? If you don't want to waste your hard earning money and times then I highly recommend always stay away from Staybet casino.
The way they write on here sportsbook is available to UK customers
Ignoring my hundreds of emails.
Ignoring my hundreds of requests to provide an address so I can send them my court claim because it is illegal to provide betting services to the UK without a uk licence. And contrary to their knowledge it is not illegal to play in the UK as long as operator has UK licence. This is a rogue company. I dare them to explain how they are immune to the UK gambling act???
Good selection of games, quick response in the chat, good bonus system. I have played many times on this site and I have always been satisfied. Have always paid my winnings and never any problems. A good and reliable casino.
Wagering requirement is too high. Little disorganized website, hard to find games directly.
many thanks for your positive review, it's definitely appreciated - we are always doing our best to give our customers a fair and fun experience. we hope that you are enjoying your time with Staybet. All feedback is welcome as we want to become the top casino online. So any tips you have for us we will always listen
I registered least 30 casinos so far, every casino is better than this one. Nothing positive of this site.
This is the worst site EVER. It's been 2 weeks now I`m still waiting for the ID verification, they said 48 hours on the first place, but I asked them like 5 times and they just keep saying sorry we`ll let you know when this is done. I'm 100% sure they will keep my money.
Also the deposit is one of the slowest, on the first place I deposited 20 euros but it was so slow after a couple of minutes my balance was still zero so I thought I couldn't deposit so I made another deposit 20 euros but after 5-10 the money was on my balance. 5-10 minutes usually it takes 2 seconds. So they going to keep 40 euros of mine.
On the first place I chose this site because when I checked the slots I found my favorite game the Warlords, but after a registration and when I made the deposit I realized I cannot play with that slot game because I'm living in the UK. STAY AWAY FROM THIS SITE.
We have checked your account and noticed that your complete KYC documentation was only uploaded yesterday. We did receive some images before but they did not comply with the way that we request they are uploaded. Now that we received the correct documentation, you'll notice that your documents were approved within 20 hours from upload. We can see 2 deposits made in your account both were successful, if there was any delay we apologise but sometime we do experience delays with the Payment Services Providers which are out of our hands. We hope that now that your documentation is approved you will enjoy playing at Staybet in the future. We expect to extend our range of games in the UK in the near future.
There is nothing bad I can say about these guys. Have been joined there on Monday with offer of free no deposit spins. Managed to complete turnover etc. As non-deposit bonus, spins can be withdrawn only via bank transfer, I decided to make a deposit in order to withdraw to my Neteller account which has been done. Deposit with bonus lost, as well as 2nd deposit. But this is not a problem as we can be lucky and unlucky sometimes.
I have been communicated via Live chat with support representative Victor, which is professional and not wasting time. At the same day when was withdrawal requested from winnings have been applied for KYC. Since 4 days it has been done. I can understand this time frame as security team works independently from them 3-5 days is okay for that procedure. Meanwhile, when KYC procedure has been in process I have been got 5 free spins, from which I managed to make another 100 EUR. As you see KYC and verification procedure is not so bad sometimes ;)) In general withdrawal + verification has been completed today.
Will continue to play with them.
Just don't push them, their are new established. Give them time and their will be one of the top casino on this website.
kykerr
There is nothing to say. Only waiting for complete VIP program.
many thanks for your positive review, we are very happy that you enjoyed your experience with Staybet. We try our best to ensure that all of customers enjoy their time with the Staybet family. We are very close to launching the new VIP program which you will benefit from. The points that you collect today will also contribute to the new VIP program, so all bets you make today will benefit you. Have Fun, The Staybet Team
Range of games. Bonuses appear good (unless they lead to a win)...
Beware all - Predatory terms, max bet limit of €5 remains in place even after bonus winning have met wagering requirements. Stays until withdrawal made. Quick to confiscate ALL winnings even when over limit bet did not yield anything.
Withdrawal by visa not working for me as a UK player (start Feb 2017). This allows extra time for players to accidentally breach terms at which point they are quick to remove all funds. Account and game history not available on site.
Thanks for your review, it's true that we do have €5 per bet wagering limit, which we believe is in line with the industry standard. When players win with bonus money the €5 limit still applies because the winnings originate from bonus funds. As long as our customer observe these terms they will never face any issues with bonus winnings or withdrawals. We are working to gain our UK license which we expect to receive soon, and also to provide more withdrawal methods in the UK. At the moment we offer withdrawal in the UK with bank transfer, which has the same withdrawal time as Visa & MasterCard.
There is nothing good to say about this site. They way they operate should be allowed.
Dont respect or care about responsible gamling.
Do not close account when told to. Instead they send email after email about deposit bonuses.
Clearly dont care about players with gambling problems.
Bad bonus terms.
Low maximum withdrawal limit pr week.
Support lying.
Games run slow.
Its a shame that Askgamblers give this casino a 8.84 score and that is certified. Just look at the reviews by other players and the complaints.
Stay Away!
We are sorry that you did not enjoy our casino, we have many players that do enjoy playing at Staybet. We are always doing our best to satisfy our customers and we believe that our 10k per month withdrawal limits are in line with the industry standard.
There is not much to like on this site to be honest. I am very dissapointed.
The games are so limited for UK players. I really enjoy netent and micro-gaming, and cannot access either of these.
The live chat was ok, but when I asked to have my account excluded I got an email offering more bonuses etc. This is really bad as their responsible gambling tab doesn't even work either. When I emailed back asking for the exclusion to be processed, I didn't hear back. I then emailed saying I wanted my account shut right away, and that it should be taken seriously when a player asks for this. I eventually got an email to say my account had been closed.
I found staybet boring, and a waste of time. I had no game enjoyment here at all.
Thanks for your review - as mentioned before we are still waiting for our UK license to extend our full range of games to UK players, however many of our existing games and sportsbook are currently available. Whenever a customer requests account closure we always close it as soon as we possibly can. We are sorry that you found the site boring, however we do supply the world's most popular online casino games. We are hoping soon to provide NetEnt and microgaming in the UK.
Has next gen games and ok layout, typical site really.
Could not set deposit limit despite it saying there was a responsible gaming tab. There isn't.
Deposited by debit card but would not let me withdraw to one apparently because I am in England! Had to email support with bank details but I have a funny feeling I won't get my money.
No reply from previous email asking to be excluded from site.
Avoid at all costs.
Hi SJ31, After looking at your account, you have deposit limits as requested, your account is excluded and your withdrawal has been sent. With regard to the withdrawals to your debit card, our payment provider was previously restricted due to some UK rules that applied to them which was blocking Visa withdrawals in the UK.. However due to our extremely rapid growth, and thanks to our many new and appreciated customers, we have now quickly been able to upgrade our PSPs as well with a whole host of new deposit and withdrawal methods and from 1st February 2017 we will have no problem in our territories with not only deposits, but of course withdrawals to credit and debit cards also. We appreciate your custom and respect your desire to be excluded from the site. Sorry to lose you. The Staybet Family
Selection of games
Methods offered for withdrawal and deposits offered are plentiful, and fees are small or non-existant
The web page loads smooth on my on phone and PC
Registration process was easy, it was to fast register and to deposit and to get started, I was playing within a few minutes of registering
Constant spam from them, even tho I asked to be removed from the mailing list
Support responds slowly or not at all
I find the casino unreliable, and would not trust them with a lot of money They hold a Curacao license, not a Maltese one, and I find that to be unreliable. I prefer playing sites where there is a recourse option available, and I prefe a Maltese license