Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Casino Gods has been closed.

Casino Gods is a brand operated under the Genesis Affiliate program, a program that has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relationship with affiliates, including but not limited to lack of communication and cooperation, delayed or declined payments and unprofessional behavior.

Please try these instead: Discover all
BitStarz Casino Read review
10
634
Stake.us Social Casino Read review
9.9
3
Crown Coins Casino Read review
9.8
9
Winz.io Casino Read review
9.8
201

Page 2 – Player Reviews for Casino Gods

Casino Gods

The casino is closed.

Player Rating 28 reviews
3.1/10
28 reviews
Complaint Response 79 complaints
2 days avg. 79 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
3.1/10 ● 28 reviews

Top Reviews From Our Players

Guys I’ve been an online gambler for years and this is the properly the fist site I’d urge people to stay away from.

Let’s make it clear, if you try and withdraw they will hold you up in an indefinite spiral of a verification process to stop you withdrawing. I’ve been in a circle for two months trying to verify my account. They will send you emails asking you for documentation and will tell you what you need and then you’ll provide it and then they’ll ask for more. If you win you will not be able to withdraw your funds. I’m currently locked into a cycle of misery and will be publishing all the ludicrous correspondence in which magazine and will be going to the police as well if it’s not resolved.

Hi BOBYBIGOT, thanks for sharing your experience with us, we are sorry to see this review from your side. Please note that the verification process must be followed by all the customers as per our Terms & Conditions accepted by your self upon registration. Unfortunately, depending on the documents requested it can take a bit longer than usual and may influence the WD process, which will be dealt with after the verification process ends. Hope this clarifies everything, anyway please feel free to contact us for any further additional info. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Casino Gods is a casino I joined earlier in December. I was looking for a new casino to try and hopefully get my hands on a good welcome bonus and that's how I came across this casino. They are a part of Genesis Global brands and I'm aware of them and have had good experiences thus far so I didn't hesitate and signed up.

As a new player I was eligible for a solid 100% match bonus along with 300 free spins. The free spins, as usually, would be on Starburst slot or one of the other Netent games like Gonzo's Quest, and would be divided in sets of 30 per day. The minimum deposit amount to claim the bonus was only 10eur and this time it was exactly the amount I deposited. I got the bonus right away without any issues and with my balance I started to play Book of Dead slot with minimum bets, as my balance wasn't big. I managed to get a bonus round with Aces and had a full screen of them once so that was a great balance boost.

Shortly after I decided to play Drive Multiplyaer Mayhem for a bit. I played roughly 200 spins, no bonus feature happened but I got a few small base game hits so when I moved onto Twin Spin, my balance was around 30eur. I played Twin Spin for the remaining session and except for one 50x bet win, I was unable to get any big wins and therefore I lost my balance eventually. I played my first set of free spins and won around 3eur which again I used on Starburst. I came back for the next 9 days to collect the remaining spins and the rest of them I used on Gonzo's Quest slot. I got a small playtime out of them but no withdrawals were made at this time.

Overall I had a nice time at Casino Gods and I would play there again. Not only they have good game collection but their mobile casino is very user-friendly and smooth. The bonus is quite good so all in all, no complaints so far.

Hi BLONDIE, thanks a lot for sharing again the good experience you had while playing with us. We are proud to see that we are growing following the right pattern and offering our customers the experience they were looking for, it is always a pleasure find those nice reviews from our players. We hope to see you play with us again, in the meantime we wish you good luck for the future games and challenges within our Casino. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Bad support, and very slow processing withdrawal, I call them to talk about my withdrawal and the operator he hold me on the phone and he talk with someone else, after call again and they told me my withdrawal will be today after 60 hours, big mistake to register on this casino.

Hi URUCHE2000, thank you for taking the time to review us, we are sorry to see that you did not enjoy the experience within our Casino. We can see that you should have received an email confirming that the withdrawal you are referring to has been correctly processed. Please note that, as per our T&C accepted by yourself upon registration, the Withdrawal process can take up to 48 hours. We can confirm that in your case 48 hours did not pass. I hope this clarifies everything, anyway, feel free to contact us for any further assistance or for any query and we will provide you the info you need. Regards, Casino Gods

user avatar

It looks the part and a great looking casino with big progressives to grab the headlines and lots of tourneys and decent slots. Its not a bad site at all.

It is let down badly by the back office staff who never have any idea what you are talking about and you get the same answers to the same problems. Payment is not quick. You have to try multiple times and it sucks waiting for your money so long when you have spent so much at a casino.

Hi JOEBOND75, thanks for taking the time to review us. Please note that our CS always does the best to be as much helpful as possible, we are sorry to see that you do not think the same. If you do have an issue while trying to request a withdrawal, we always suggest you to contact us or the payment provider in order to find the easiest solution to your issue. Feel free to contact us for help or additional info. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Very nice looking casino, with plenty of games.
I have to write more positive about this casino, but I am not able to, sorry. There is just haven't got any...

Talking to customer support is pointless, they advertising fast withdrawal, which was fast about 20 years ago but not in 2019.
I was asking for withdrawal only £111, be careful there is a charge on withdrawals!
This happened Thursday night, but I still can cancel it. I will never put a penny on this site, the support is not helpful at all, and they don't even intend to help you. I was talking with 4 of them, non of them was look in my account, and they said different time for my money on NETeller. Ahmed and William are the worst.

Hi DITTE67, Thanks for taking the time to review us, we are sorry to hear that you did not enjoy the experience within our casino. Please note that, as confirmed when you request a withdrawal, the process takes usually not more than 48 hours, if it has not been processed yet please feel free to contact our customer support, they always give you updates regarding your requests. Also, note that it is stated in our T&C, accepted by your self upon registration, clause number 8.13. in this case, in order to avoid any eventual misunderstanding, we advise you to double-check this and our general T&C. Feel free to contact us at your convenience for info or any doubt, we would love to help you further. Regards, Casino Gods team

user avatar

Game variety is great and website loads fast. Good payout for a new casino. Deposits are easy to make and bonuses offered are great. That’s it for the positives.

I have waited over 100 hours for one of my withdrawals I’ve contacted the customer support twice and they can’t give me an update apart from they have escalated to the relevant department. What makes it worse is even after 100 hours it still giving me the option to cancel my withdrawals

hi GORGEOUS20, Thanks for taking the time to review us and thanks for your patience. We can see that you have been informed regarding your Withdrawal requests today via live chat. We apologize for the time taken but sometimes the Withdrawal process can take a bit longer than usual due to eventual checks that our relevant team runs on the Withdrawal request. Please feel free to contact us for further assistance, we are here to help you. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Clean and pretty good looking website.
Alot of game providers, especially my favourite playngo.
Pretty good variety of different deposit and withdrawal methods.
Really nice and helpful support.

Very slow withdrawal times compared to other casinos (48-72 hours for approval). It's very painful to wait withdrawals for this long, especially when the site has like 24 hour time window or so, where you can cancel the withdrawal. You do not have any options to disable that.
The website is pretty slow and buggy at times.
Cannot self-exclude, but actually need to request it from chat.
Pretty high wagering requirements (40x)

Hi HALOOHALLELUJA, thank you for sharing with us your thoughts, we are sorry to hear that you did not like some aspects of our website but please let us point out that we offer SE and break options, if you did not find them please check our Responsible Gaming page https://www.casinogods.com/en-eu/responsiblegaming for more info. Also, if you are having issues with the page, please try to use a different browser and clear cache and cookies, that's what we usually suggest to our Customers, anyway you can always contact us for assistance or general info :). Regards, Casino Gods Team

user avatar

The layout of the site is appealing. The game selection is good and the initial bonus is comparable with competitors.
Also the live chat are usually helpful from my experience.

The VIP system is pointless.
There's absolutely no information given. Mentions prize draws but tells you nothing about it, eg. Prizes, when it's held..
Mentions personal withdrawal service yet the withdrawal times are the exact same as for non VIP players.
I asked about upping withdrawal limits but simply had the standard withdrawal limits quoted back to me. This is crazy at €2300 per day. I've made deposits amounting to more than this on numerous days.
Mentions random bonuses for playing and other things yet the only time I've seen a bonus was following a complaint.
Bonuses should be random to thank customers (especially large depositors) for their custom as a way to keep them from using competitors.
It's a nice site but from my experience not for people who want to do higher stakes. Low stakes players will be happy with the service I feel.

Hi 7DEUCE20, thanks for your review. We are sorry to see that you do not appreciate the VIP experience, we are constantly doing our best to improve ourselves and our offers. If you would like to give a feedback or you need more info about our promos and games, we are sure that if you contact your account manager he will provide you all the info and assistance you need. In the meantime, we wish you a lovely day ahead. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Great Website and a good welcome bonus. Lots of great games and good deposit options. Belongs to a pretty good casino group with lots of different casinos.

The payout is way too slow and the chat won't get any help. There's no point in playing in this place when there are countless better casinos out there.

Hi FINNISH_PLAYER, We are sorry to hear those words. We know that sometimes process a withdrawal can take a bit longer than usual, but please note that it can be influenced by the verification process that can follow a completely different pattern and time frame or routine checks done by our relevant department for our and your security while playing with us. Feel free to contact us if you need more info or assistance. Regards, Casino Gods Team

user avatar

When did calling yourself a god become an acceptable marketing technique? I’ve seen it a bunch of times recently, most notably MSI’s “Godlike” motherboards that have turned out to be anything but celestial, so I’d question the wisdom of Genesis naming their latest casino brand in this way. Nevertheless, I have mostly positive experience with this group, Casino Cruise notwithstanding, although I’ll admit to being deserving of a reasonable slice of responsibility there, so was quick to check this casino out after hearing about it.

I was initially somewhat disappointed with the lack of a no deposit bonus, but the four stage new player welcome package looked reasonably decent and decent no deposit offers do seem to be pretty much dying out these days… I guess I just had my hopes up thanks to the monster offers other casinos in this group gave out in the past.

All of my favourite game providers are offered here, with the usual exception of Playtech who is always rare to find alongside Microgaming and NetEnt. You do get it at a few sites these days but its definitely rare. On the other hand, Play N Go, Yggdrasil, and Big Time Gaming are all here so its no problem to go through a wide selection of my favourite titles without having to deposit at multiple sites.

The layout of the site is more than adequate and works particularly well across all of my different devices, something I’ve been checking out with all of my favourite casinos just out of interest lately. Clearly much time has been spent on the responsive design here, and the user interface too has obviously been tailored to the various screen sizes that the layout adapts to, as opposed to some sites which just re-flow the content to fit the space available.

I was surprised to see all the negative comments regarding withdrawals and suspect these players just didn’t get themselves verified straight after registering. I sent my documents in straight after finishing registration and by the time I’d finished playing through my first deposit bonus I’d been verified and my initial withdrawal was processed in no time at all. Typically it took a while to come through, being a debit card withdrawal as dictated by the bonus terms, but it wasn’t any slower than debit card withdrawals elsewhere.

I’m weary regarding the customer support at this group due to some bad experiences in the past, although again, I accept I had my part to play in those earlier bad situations – I share a place with another gamer AND now share a building wide internet connection with over 90 flats, so I accept it is upto me to try and get ahead of the problems this can cause prior to starting to play anywhere… support were helpful when I got in touch and talked to them about my earlier issues and whilst only time will tell if any new problems could occur, everything looks good so far.

Hi CATAPULTAUDIO, thank you for sharing your experience and for the good word spent for us. We are really glad to read that you appreciated the experience within our Casino and pleased to see our loyal customers enjoying the time spent playing with us. We always strive to grow in the fastest and better way possible and your review is showing us that we are following the right pattern. Do not hesitate to contact us if you need assistance or information, we will be more than happy to help you further. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Good and fun games. Not much else positive to say about this casino................... STAY AWAY! Just another scam site out to get your money. They wil never process your withdrawals

The withdrawal is a friggin joke, mine had been pending for a week now with nothing happening, and the same stupid answers every time I ask support about it: We will address this to the department responsible... And still nothing happens.. STAY AWAY! If you are ever to win money in this casino. You will probably never ever see them in your bank account. BIG JOKE!!

Hi Gabbystar, thanks for sharing with us your experience. We are sorry to hear that you did not enjoy the experience within our Casino. Please note that the withdrawal process can be influenced and eventually slowed down from the verification process. As mentioned in our T&C and accepted from you upon registration, every customer has to be verified: '5.5. The identity of the player will be verified upon registration, deposit and/or withdrawal as required by regulations. ' So sometimes regular checks can take a bit longer than usual. Feel free to contact us to be always updated or if you need assistance. Regards, Casino Gods Team

user avatar

There are not many positive things to say about this casino. Nice look on the website. The game search is good and I also won a lot of money. Live chat os fast.

The payout time is far too long for the 2019s. The bonus terms contain misleading information. Blueprint is missing. I don't recommend this casino because of these things.

Hi DOCTOR784, thanks for taking the time to review us. We are sorry to read that you did not appreciate some aspects of your experience within our casino. We always appreciate customers sharing with us their experience because thanks to your point of view we can always grow and improve ourselves. Let us point out that the withdrawal process depends can be influenced and slowed down by the verification process that follows a different pattern and has to be completed before processing any of the eventual pending withdrawal. Regards, Casino Gods team

user avatar

This is the only important thing on this casino: Withdrawals.
And they do not work as they should. I am registered to 100's of gambling sites, and rarely they process everything so slow. No doubt, that they want players to get frustrated and cancel the withdrawals. Now if u answer that same old "but there are rules" Or something bout regulations, weird 95%of other casino sites got reasonable withdrawals times. With trustly, I am quite used to getting the money right away. On this site it has been days on "pending". This is ridiculous. All complaints are about too slow withdrawals, so you must know that Is a problem. At least it would be ethical to have option to lock withdrawals, if you don't wanna speed up the withdrawing process. But like I said, stalling the withdrawals is good for ur business as poor gambling addicts reverse the withdrawal and play it all away.

I lost 30euros so it most certainly isn't about the money. It's about having the decency to run gambling company with good moral. I will not play there anymore, and I strongly suggest that neither do you reading this post.

I much rather stick to good sites, which give me my winnings in minutes or hours, not several days. There are much better options people, stay away from this.

Hi OSTARIOSSI, thank you for taking the time to share with us your experience within our Casino. We checked your case and we can see that you requested the Withdrawal the and deleted it less than 12 hours later. We are sorry to mention that but we would also remind you that, as per our T&C, 'The time taken for a withdrawal will depend on whether KYC documentation is needed and the speed at which it is delivered' In addition, we are really sorry that you reversed the withdrawal and for this reason, we would like to invite you to have a look at our page https://www.casinogods.com/en-eu/responsiblegaming and let us know if you need further information. Regards, Casino Gods Team

user avatar

Choice of games is fairly good, and it's not difficult to set up and account and get started. Online or mobile phone. All pretty standard expectations

As others have said, withdrawals and verification are difficult. The better casinos realize this is THE most important thing for customers. But at Casino Gods, prepare to have to chase, cajole, pester and hassle them for any withdrawals. And your verification documents will sit pending for an eternity until you again keep hassling them to get them sorted.
A process which could be done almost instantly is drawn out to ridiculous timescales.
If like me, these scenarios ring serious alarm bells when you're trying to withdraw, I would AVOID this site. I dont know if they're having financial problems or not, but its certainly not worth the risk when there are plenty of other online casinos out there that can just get you paid out without any difficulty every time.

Hi TVS, Thanks for sharing with us your experience. We are sorry to hear that you did not appreciate the experience within our casino but please bear in mind that as per our T&C every customer has to be verified upon registration, deposit or Withdrawal, like your case. Note that the verification process follows a different pattern with a different timeframe than the Withdrawal process. We know that sometimes the routine checks can take a bit longer than usual but we are always here to help you and give you further info or assistance when needed. Feel free to contact us if you need more info. Casino Gods Team

user avatar

Allowed to play without any verification then upon winning was asked for id, utility bill, screenshot of PayPal account and a selfie of myself with passport.
72 hours to check verification docs
48 hour cash out times

Dear GINOG, Thanks for sharing with us your feelings. Please note that in our T&C, accepted by you upon registration, is stated that '5.5. The identity of the player will be verified upon registration, deposit and/or withdrawal as required by regulations.' Also, keep in mind that the time taken for a withdrawal will depend on whether KYC documentation is needed and the speed at which it is delivered. Let us know if you need further information, in the meantime the Casino Gods Team wish you a lovely day ahead.

user avatar

You get A lot of freespins with No money used. Great value if you log in 9 days in a row. Dement welcomebonus and a wide range of games to choose. Ok on the wagering.

Not so many withdrawal options. The quick deposit button is always in the way of the menu button. Please casinogods, fix the button or remove it please.

Dear CHINGCHONG420, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and we are always striving to ensure that our customers have the best experience on our site and improving our services. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back. Kind Regards, Casino Gods Team

user avatar

Made an etransfer deposit 6 days ago which remains pending. I have provided all necessary info to show deposit was made. Today I’m told that I have to input the code after making the deposit. I’ve made several deposits to this casino already and never had to input using the same deposit method with inputting a code. Continual runaround and now no replies at all just crickets. Not impressed

DearTRISHNOFTLE1234, Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you have experienced issues with your deposit. When depositing using an Etransfer this will require that you enter a code from the Payment providers end in order for the deposit to be successful. This is a security feature the payment provider provides, in order to ensure that you are the person making the deposit. We can see that this issue has now been resolved and you have received your deposit. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back. Kind Regards, Casino Gods Team

user avatar
Inactive user
1/10

They have an ok amount of Slot providers netent play n go red tiger etc
Welcome Bonus and 300 free spins is great value and gives you a little something to play daily.

100 hours + still no withdrawal from TRUSTLY which is standard instantly for casinos in 2019
Stalling Tactics for withdrawals

Thanks for sharing with us your feedback regarding the bonuses and the games, we are happy to hear that you appreciate our Casino. Please note that sometimes the withdrawal checks can take a bit longer and we can understand that it could be a bit frustrating, luckily this is not something usual. Anyway, do not worry at all, you will receive an email once processed :D. In the Meantime we wish you a lovely week. Feel free to contact us at your earliest convenience, we will be happy to help you further. Casino Gods Team.

user avatar

Compare Casino Gods to Other Casinos

28
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 5,500 per week
Complaints
Resolved 74 out of 79
Deposit Methods
+17
Licences
MGA UKGC Sweden
iWild Casino
iWild Casino
8.8/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 205
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 162
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.8/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.8/10 • 11
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao