Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

BetChain Casino has been terminated.

Please try these instead: Discover all
BitStarz Casino Read review
10
634
Stake.us Social Casino Read review
9.9
3
Crown Coins Casino Read review
9.8
9
Winz.io Casino Read review
9.8
202

Page 3 – Player Reviews for BetChain Casino

BetChain Casino

The casino is terminated.

Player Rating 117 reviews
7.3/10
117 reviews
Complaint Response 37 complaints
1 day avg. 37 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
7.3/10 ● 117 reviews

Top Reviews From Our Players

I like how much games they have, it's really a lot, and they are from nice providers like Habanero and BetSoft, I like them a lot.

Also, here I made bets with fiat currency and crypto, and it was comfortable. Easy navigation, nice bonus, not much to say.

Though, I wouldn't give their support five stars. They respond not fast and they doesn't answer questions properly. Thanks god, my questions weren't of big importance, but still.

Hi Olena, I'm happy to hear you enjoy our huge library of games and that our site is generous and user friendly. I'll address your concerns with our support manager, I really apologize for giving you less than our usual stellar service!

user avatar
Inactive user
1/10

Nothing. Their page is so busy and changes from one promo to the next so fast it eats a lot of resources on chrome. There support is terrible, there informative pages very confusing, they are giving out free spins on games they don't even carry, and did I mention the support is really really bad. Hours waiting for live support and going on a week with no response to email.

TLDR
Don't give them any money. Don't play here. So many better places to enjoy your spins (or whatever).

Where to begin? I am glad that I only deposited the minimum with these guys. OK so for starters, they offer some great sounding bonuses for depositers. The problem starts with your profile page, the bonuses are displayed in such a wonky conveluded way that it is impossible to tell which free spins belong to which bonus. The bonus I got with my deposit was 200 spins over several days on diamond duke (I love this slot it's always good to me) Problem with this? They don't carry diamond duke, at least not for me. I mean, it's not even an option on the search. So, now I've paid into this bonus on something I can't use. Easily solved, many casinos offer spins on games that aren't available in Canada. Live support usually just snaps their fingers and the freespins fairy gives me spins on a different game. Not at betchain. The answer I got (after waiting 45 minutes for somebody to show up and thats a whole nother problem) was "I'm sorry, I cannot offer you another bonus at this time". The live support. Most of the casinos I play at online have a text field so you can prewrite your comment concern or question before the agent arrives in chat. Not betchain, and what's worse is the support is sparse. I sat at my computer waiting 45 minutes the last time. The previous time (for the same issue regarding spins on a game they don't carry) I waiting for 2 hours before I finally passed out to wake up and see on my screen that the agent answered, gave me 30 seconds to respond then closed chat. I emailed them regarding the support problem and the free spins issues. That was six days ago with no response yet. There are so many fantastic Casinos to play at. Luckland, Spinland, Karamba, Casinojefe, Justspin, Slotjoint, Videoslots....just to name a few (and I'll review them over time) I will not be giving betchain another penny because somehow I doubt they make it easy to get that penny back when I win.

Hi Matt, Thank you for taking the time to post a review. I am sorry you didn't enjoy playing all of your bonuses (your bonus ratio is 40%). Your account shows that the Free Spins were credited on a different game because, unfortunately, the provider recalled the game Diamond Duke. I really apologize for that. I reviewed the chat transcripts and you had 9 chats between May 30 and June 1st. All of them ended in less than 5 seconds because you left the chats. Your next chat was on June 1st at 02:51 pm and lasted approximately 2 minutes, the agent notified you that the game was recalled by the provider and the Free Spins were credited on a different game. You rated the chat as good and commented "awesome". You had a chat on June 2nd that you left after 5 seconds before an agent could respond. Your final chat was on June 3rd and you asked the agent about the QuickSpin Free Spins sitting in your account (since May 29th) which had already been replaced. The agent replied that they couldn't credit an additional bonus to replace those spins (as they had already been replaced). That chat was approximately 12 minutes. I apologize that no one responded to your email, but I didn't find any communication from you in our inbox.

user avatar

They expect you to know you have to contact support every single time you make a deposit and before you use the deposit after reaching silver VIP status to get any bonus whatsoever. Support staff aren't helpful whatsoever and do everything they can to not give you the bonuses they have stated on their site. Complete garbage. Just take your business elsewhere.

Hi Samr, All of our published bonuses are credited automatically unless you have a duplicate account.

user avatar

I played at this casino for about 1 ½ years and never had any problems. I won a few times. I liked the games and the layout of the casino. This was 1 of my favorite casinos and I had a shortcut on my desktop for them.

The last 2 times I withdrew about $90, which was almost the same amount as my deposit. My balance kept going up and down and I felt lucky not to have lost. The last time I withdrew it took hours, much longer than usual and I had to contact the live chat to get my withdraw. Just last week I was going to deposit and a pop up came on the screen asking for my nickname and to check what country I was from. The USA was not listed, but I was aware of this. I asked the live chat does this mean I can’t play here? They said yes and disabled my account.

Hi September, Unfortunately players from the USA are restricted from playing with us. :(

user avatar

They recently changed there VIP program around without informing the players.
When joined BetChain although I wouldn't get all the benefits as a silver status VIP member, you could still got bonuses. For instance, I got 10 freespins every Friday as long as I made a deposit within the past month. Non-status players could also get 50% reloads and Cashback Tuesdays.

Now you now have to spend approx $1,000 to get just 1 comp point and need 100 comp points to reach silver status

Hi 888Ajitalia888, Thank you for taking the time to write your review. We upgraded our generous VIP Club approximately 8 months ago and informed our VIPs about the new bonuses. VIPs and non-VIPs here at BetChain still receive our awesome Reload Wednesday and Cashback Tuesday bonuses. We also still have Free Spins Friday for our VIPs. We added a 2nd tournament for all players, SpinFest, which awards 4,000 Free Spins every. single. week along with our VIP tournament, Slots Blitz. Players enjoy our comp program, where you get paid for playing and may redeem your comp points anytime you wish. Please email me at [email protected] anytime to discuss your account. Best, Brian

user avatar

Been playing here since beginning of 2015. They have decent selection of games although I would love to see some new slot providers for my side of the globe.
There are some things that have changed which I will talk about in the dislike column.
Support was really good here, however they seemed to change the service so now instead of the support staffs name it just say "support agent" but they are still friendly & helpful. They host a few tournaments every week & month which is cool.

Currently there are two things that happened at Betchain. First is they recently changed there VIP program around without informing the players, which affected me greatly.

Since I joined Betchain back in 2015 you start out as a no-status member, meaning no VIP status. So although you wouldn't get all the benefits as a silver status VIP member, you could still got bonuses. For instance, I got 10 freespins every Friday as long as I made a deposit within the past month. This was one particular bonus they were known for. Non-status players could also get 50% reloads which I personally don't care for and Cashback Tuesdays.

Now once a player gets to Silver status, they get 20 freespins instead of 10 every Friday, bigger reload bonuses and so on.
Now it took me over 2 years to get Silver status VIP membership. The reason it took that long for me was because you get 1 comp point for every 100mbtc (0.1 Bitcoin) wagered. It's a lot tougher than it sounds especially when 0.1 Bitcoin equaled $2,000 just last year during it's peak. That means I had to spend $2,000 to get just 1 comp point and needed 100 comp points to reach silver status. Crazy!

Anyway, I finally earned silver status membership like a month or two ago. What would you know but just a week or two after I get silver, Betchain takes it away by completely restructuring there VIP program making what was once silver now becomes bronze status.
As a result I get downgraded and lost silver status benefits like my 20 free spins every Friday Now I get Zero free spins every week. I'm sorry but that's just wrong! You don't downgrade the players to a lower VIP status after they have already achieved it. You keep the current players where they are and incorporate the changes for new players. That is really messed up.
That got me so upset and as a result haven't played here like I used to.

Hi Grandmaster, Thank you for posting your review. We added more levels to our VIP Program to offer even more rewards. Bronze VIPs receive all the same benefits as Silver before except for the weekly Free Spins Friday. Please would you email [email protected] with our account details?

user avatar

I didn't find anything good in this casino. I advise everyone to read as many reviews about this casino on the Internet as possible. Its dreary interface puts me to sleep.

Personally, I left there 500 euros and did not withdraw a cent. I did not give the game at all and 17 of the deposits left there. Got to Bitchin by chance, looking for another casino. Be careful and look for information better.

Hi 472713Ww , I am sorry you are unhappy. Your account shows you had quite a few nice wins, however, you played them. I encourage you to submit withdrawals for your winnings at whatever casino you choose to play in the future, as well as set loss limits.

user avatar

This is best casino which I play recently.
Lot of providers.
Chat support friendly, helpful and fast.
Fast verification and withdraw, almost instantly.
I had lucky here and with every deposit made I cashout easy.

I only would like to have providers like playngo, redtiger...

Hi pekibar, Thanks so much! Congratulations on your wins! I am happy to report we are adding new game providers all the time and a few coming up this month. I'll ask our platform provider about playngo and redtiger. Thanks, again!!!

user avatar

I have been playing here for over 3 years. They have a good variety of games and take a few different cryptocurrencies. They also give you free spins on fridays.

I am very disappointed with betchain right now. As I have mention I have been playing here for 0ver 3 years. I have always used the same bitcoin address since I started playing here. I have made 512 deposits with that address. Well apparently, 4 days ago they switched companies that handle the transactions and as a result they changed everyone's deposit addresses. So, today when I made my deposit and it didn't show up I ask support what was going on to which She told me how they recently changed everyone's deposit addresses. She said an email went out to inform the players (4 days ago) and that there was nothing she could do, the money was lost. Betchain sends out one email after years of using the same address, one email to let everyone know. The least you could of done was credit my account with the deposit that should have been there. It wasnt even a big deposit. Wow.

Hi Grandmaster, I am happy to hear you enjoy playing with us. Although your account shows you received the email about the old Cubits addresses not working anymore we have credited your deposit to your account. Please ensure you are using the wallet address which appears on your deposit page going forward. Best, Brian

user avatar

This casino was everything you could want in an online casino
Quick signup easy fast deposits

Lots of games

I had an issue with the deposits thru etransfer i ended up sending the same deposit twice but they wont credit me for it ? I tried support and just get the run around

Hi Brent, Thank you for posting. I am happy to hear you enjoy our huge selection of games. We credit all successful transactions to player's accounts. Any unsuccessful transactions are due to a number of factors-could be that your bank doesn't allow payments to a casino, could be there is missing information that needs to be entered etc. Please would you check with your payment provider, since all successful transactions have been credited. Please email any confirmed deposits from your payment provider which aren't reflected in your account to us at [email protected]. Best, Brian

user avatar

- They got lot of providers and games
- The site is easy to navigate through
- Good support
I enjoy their promotions,
especially the friday free spins for a month deposit (really good to try the games)

I signed up through an afiiliate link with free spins but didn't receive them, but this is not a casino's fault, I talked to the support and they said that it wasn't an affiliate link


Summing up I had no problems with the casino

Hi Daniel, Thank you very much for posting your review. Please let our awesome live chat agents know to credit you a no deposit bonus although your sign up link didn't register with us. I'm happy to hear you enjoy our games and that our agents are doing a great job. Thanks, again! Best, Brian

user avatar

Decent Bitcoin/Crypto Casino with reasonably fast withdraw times
Good sign up bonuses giving the ability to "try" the games on offer
I personally have had no issues with BetChain Casino

Limited games some more wouldn't hurt but for what it is you can't complain

Hi Thetruthhurts, Thanks for posting your review. We have over 3,000 games and are adding new ones all the time. Please let me know which game provider and games you enjoy and we'll try to make it happen. Congrats on your wins. Thanks, again! Brian

user avatar

BetChain is one of the good casino's out there. Solid variety of games, great site layout and no shortage of great bonus offers.

The addition of more providers would be an asset for sure

Hi HELAFAST, Thanks so much for your review! I am happy to hear you enjoy our great bonuses and games. We have 19 Providers with over 2,000 games. We are adding new providers all the time so please keep checking our provider list on our homepage. Thanks, again! Brian

user avatar

I am struggling to receive my withdrawal. First I received an email saying my bank blocked the payment, I've never had problems with my bank doing this.
Then they suggested to make a small deposit with neteller or skrill, but now those options aren't available on the deposit page.
Said all this on the live chat, didn't get a response, and the chat closed down... not happy.

Hi Zazuu, Congratulations on your huge win! We received a notice from our platform provider that your bank has blocked the payment (we tried processing it twice, both with the same response from the payment provider). I'll find out what the options are for your withdrawal and email you directly. Best, Brian

user avatar

I just wanted to do a quick follow up to my last review. To recap, this casino is a pretty good place to play at. Support is always nice and courteous. Also have some good bonuses including Free Spins Friday. Although I'm not sure why they say you can win up to 50 Free Spins because I have never won more than 10 at a time in the 3 years I have played here. But either way free spins are free spins and the fact that they give them to you every Friday is pretty cool.

There are only two things I wanted to bring up. The first is I would love to see some new slot providers that I could play. Like Saucify, Octopus, and Platipus.

The second issue is the slow loading time for the casino. It seems every time I open the casino on my browser it loads a bit slow. It even says "this website is loading slower than usual". Maybe a better hosting provider or more band with is needed to operate the platform.

HI Grandmaster, I'm happy to hear you enjoy playing with us. I'll find out about the new game providers. I'll ask our team to find out why you are experiencing delays while loading our site. Thank you for taking the time to review us. Best, Brian

user avatar
Inactive user
8/10

I would like to say first off I apologize if I was wrong about betchain being affiliated with cryptowild in anyway, I guess I jumped to conclusion too fast when I assumed since you guys had the same support technicians it was under one umbrella owner. I didn’t mean to misrepresent betchains brand in any way, after all they weremy second most favorite bitcoin casino second to bitstarz. Perhaps I must have misinterpreted things or it may have been all a coincidence but I am fully aware that I didn’t check that box asking for no bonuses, I do not know how that came about. But I wanted to make things right and admit my wrong in assuming crypto wild had anything to do with you guys cutting me off as a vip player. Thanks for understanding, and yes I do consider betchain still to this day to be one of the most trusted and best online bitcoin casino, and you guys are still on my list .

They need to work on their bitcoin processing center to be quicker, lately I’ve noticed it takes longer to deposit bitcoin in your casino than it is to cash out. It may be my internet as well but I’ve noticed the site has been slow at loading.

HI TMSET007, Thank you for re-posting. We're happy you enjoy playing with us. Although, we'd love to be your #1 ;) But, totally understand, Bitstarz is also a great casino! I'll ask our platform provider about the payment system. It might be a large number of transactions in the mempool on the Blockchain, but I'll make sure it isn't our payment system running slow. Best, Brian

user avatar

For me is BetChain the best Casino. Many Bonuses, very fast withdraws and a really good Support.

Nothing, everything is good.
I haven have play on many Casinos but this is my Favorite.

Hi Tomislav, Thanks very much, we really appreciate you posting this review!!!! I'm happy to hear about your wins and our great live chat! Best, Brian

user avatar

This is my favorite casino. I love how they treat customers. Depending on your Vip level, you get a bonus on every deposit. Even if you already deposited and played through it, they will ad your bonus afterwards if you contact support. Support is great. They are friendly, fast, always help. Every Friday I get 40 free spins in every currency I've deposited in throughout the month. They are definitely number one.

There's nothing that I dislike. I love everything about this casino.

Hi Tiffany, Thank you very much!!! I'm thrilled to hear our awesome livechat agents are taking great care of you!!! Thanks for posting!

user avatar

My top most favorite trusted casino. I am playing regularly in Betchain casino for almost 3 month.Started with amazing welcome package and 50 free spin extra as Askgambler user, played long sessions, it was fun.

Live support is more than friendly, I am not a high roller, I even tried deposit the lowest possible amount, but in this 3 month I received VIP treatment.

For my 1st cashout it took 3/4 min! and in this 3 month I have cashed out 8 times, and each time it was almost like instant.

And I can say now I am totally confident about thinking big, because win or loss whatever, I will have fun! not headache!

1. 40x wager is tough, poker and table games contribute only 5%

Hi SHAPOTH, Thank you very much for your review! Congratulations on your wins here at BetChain! I'll tell our awesome livechat agents about your kind words. Thanks, again!

user avatar

Betchain was my first online Bitcoin Casino and has improved tremendously. And it's the first casino I had won 5.34 BTC! Being that said, it's one of only a few casinos I play online. Another thing I really love now is their customer service. They really have stepped it up. Their staff are genuinely caring and accommodate to their best and at times exceed expectations. If you happen to receive Rayen and Robin, they are absolutely hands down the sweetest and the best customer service you can receive.

Wished free games you receive on Friday we're more diversed instead of the same games you get every week.

Hi CHOUCHOU312, Thank you very much for taking the time to review BetChain. Congratulations on your big wins!!! I am happy to hear you enjoy playing with us and especially loved your call out to our awesome live chat agents!!!! I'll look into changing up the games with our weekly Free Spins Friday Bonus! Again, thanks so much! Best, Brian

user avatar

A very serious casino !! I played the free spins of the first deposit and I had a big win (7000 euros). I sent the verification documentation and I took the first thousand euros (weekly limit). After 10 minutes the money was on skrill. To preserve my winnings, I activated self-exclusion for 1 week. The chat is very fast and satisfies all customer requests. For now it's all spectacular, but I think (and I hope) that I will not have bad surprises. It is very important to play on certified casinos. You feel a lot more peaceful. The selection of games is very wide, even though my country has many restrictions. Thanks Betchain and thanks Askgamblers to safeguard the players. Obviously my review is more than positive and I invite players to visit this beautiful casino.

nothing dislike me...maybe too many game restrictions (but it's definitely not the casino's fault)

Hi Nanduzz, Congratulations on your big wins!!! Thanks so much for taking the time to post your review, we really appreciate it.

user avatar

It is a great casino, one of the best when you are talking about playing with bitcoins, though they added more crypto currencies recently. And I was pleasantly surprised that you can deposit and withdraw Euros with crypto wallet - very convenient and make your withdrawals quick and problem-free. Gambling is simple here and I never experienced any technical difficulties with games - everything loads quick. I can say this casino is trustworthy.

I would like to see more payment methods that really work with Euro.

Hi Playadam, Thank you for posting your review. I am glad you enjoy playing our games and like our new cryptocurrencies. Congratulations on your wins! We are working on adding more payment methods for Euro in addition to Credit cards, iDebit, Instadebit, Zimpler, Neteller, Sofort and a few others which we currently offer.

user avatar
Inactive user
1/10

Not much to be honest.. Games are lagging.

The slot selection is terrible. No Microgaming slots for example. I lost hundrets of euros on this casino, and when asking for some freespins as compensation, it was declined... which is an absolute joke in my mind. And they only have a Curacao licence. I honestly would not recommend anyone to play on this casino. There are hundrets of better casinos out there.

Hi Gargos, I am sorry you don't enjoy our over 1,000 games from over 15 providers including Microgaming. Please send me you account info to [email protected] and I'll take a look and see if we can offer you some free spins.

user avatar

This is a rare casino that you like it from the beginning - the design is awesome, it is clear that they have spend a lot of efforts to make it look attractive and very user friendly. Number of games is tremendous - I couldn't find anything that I like that isn't there. Big advantage that this casino is not blocked in Russia and I don't have to use tricks to get an access. I am not a no deposit bonus admirer so the fact that players from Russia are not eligible for them wasn't a big issue for me. The thing that I liked was their new Welcome bonus that goes together with 200 Freespins - you get 10 spins 20 times - 20 attempts to win a maximum amount. It took them reasonable 45 minutes to withdraw my win - it could be faster if I'd uploaded my docs beforehand. So I can advise this casino to others as I had a great gambling experience there and it seemed as a trustworthy casino to me.

What I really didn't like with them is their chat service. They are available 24/7 and it is an advantage, though every time you contact them you feel that they have so many players waiting in line and they try to make your conversation as short as possible. Hire more people guys and you will be unbeatable!

HI Gamblernorth, Thank you for your review! Congratulations on your wins here at BetChain! I am sorry you are not happy with our live chat. I'll send an inquiry to our support manager to make sure there are enough agents at all times.

user avatar

Customer service is terrible, cash out is slowwwwwwwwwwwwww and bonuses are sometimes given. If not, they make up some sort of excuse. They tend to hold your cashout hostage and when you contact support you also get excuses. As one of their highest depositing players I do not recommend Betchain unless you want to wait a century for a cash out and bonuses do not mean much to you.

Hi Dolomite, Congratulations on your wins here at BetChain. Please would you send me your account information to [email protected] since our live chat agents typically process withdrawals within an hour. I will be able to research your account when you send me your information to find out what happened with your withdrawals. We are proud of our support offered to players since we credit either bonuses or free spins with almost every deposit. Best, Brian

user avatar

Standard welcome Bonus like any other casino nothing special. Plenty of games if you play in certain currencies. Live support seems to be available when needed.

What I truly hate about places like this is they will tell you Yes you can deposit in Australian dollars and yes you can have the bonus and so you deposit your hard earned money, make yourself a little drink and sit down to have a play and all of a sudden you discover that most of the providers won't let you play because it's not euros and then a lot of others you can't play because you have a bonus haha. In the end your left with a couple of turdy providers and feel like you've wasted your money and time. Is this what makes this place certified? Also upon closing my account I was told don't forget you have 50 free spins which I knew about but never used because the game didn't load no matter what I did. So really, these guys and others like them need to warn people if you play in this or that currency you can only play this or that game. I would bypass this outfit.

Hi Genovese, Thank you for taking the time to review us. We have over 1,000 games to play with Australian Dollars, from providers Belatra, Booming, BetSoft, Egt, Endorphina, Habanero, iSoftBet, Mr Slotty, NetEnt, Quickfire, SoftSwiss, and Spinomenal. Unfortunately, Jackpot games are restricted from playing with a bonus. Please don't hesitate to email me directly at [email protected] if there is anything I can do to give you a better gaming experience. Best, Brian

user avatar

I have been wanting to try out this BetChain Casino for a long time but haven't got to it so far, not until yesterday that is, when I finally signed up, made my first deposit, and claimed their Welcome Bonus of 100% plus 50 free spins. I was hoping those 50 free spins would be on a NetEnt game, as usually the case, but it wasn't - it was on SoftSwiss 9-paylines game, Cherry Fiesta. Hmm, come to think of it now, those 50 free spins were only worth $4.50. I would have preferred them on Starburst instead, although that would still be worth only $5.00. Ah well, beggars can't be choosers, hehehe.

The best thing that I like about this BetChain Casino is the wonderful platform that the casino is using! It is almost identical to that used by JoyCasino, maybe they are both related, I'm not familiar with that, but I simply love the way and the speed the website works using only my slow 2G internet connection! There was no need for me to use my faster 3G connection, so I saved a huge amount of my data volume subscription, and not only that, I hardly had to reload any of the webpages and neither did I get any lost connection either! Excellent!

Games wise, there were both good and not-so-good things, as I found out. Bad things first - no Play'nGo, no Thunderkick and no Quickspin either, so I couldn't play some of the games that I had wanted to play. NetEnt games are available, but Finn And The Swirly Spin game isn't. Not that I love this game that much, but I like playing it for its extended playtime characteristic. The good things - Microgaming games are available, specifically both Supe It Up and Isis (non-jackpot), both being my top 2 Microgaming games, plus some other games too. And I simply love the speed the games loaded up and got started, although not as fast as using a 3G connection, but it took only about 3 or 4 minutes to load up completely. Other platforms would take at least 30 minutes to several hours on a 2G connection!

Playing my favourite Supe It Up game was a real delight! It played well, giving me several Free Spins game, a few 100x bet wins, but also several poor wins too, but everything was well within my expectations of the game. With a little bit of better luck, I would have made a small win and a withdrawal, but it wasn't my lucky day. Just too bad! After losing all of that $40 starting balance, I then activated the 50 free spins, played that Cherry Fiesta game, won a low $4.33, but then lost it all again on Supe It Up. Damn! I was hoping to get just one Free Spins game to make a big difference, but again, it wasn't my lucky day. Sigh!

All in all, I had a wonderful and entertaining play time at BetChain Casino, just slightly better than what I had experienced at JoyCasino, but unfortunately, the second deposit offer hasn't got any free spins attached to it, so that 50% second deposit bonus isn't attractive at all for now. I'll just have to wait for a better offer to come along before hopping into BetChain Casino again. No hesitation in doing that, that's for sure, unlike with most other casinos, which I would need to think over at least 3 times before hopping in! Hahaha.

They carry Ezugi blackjack live dealers or else I wouldn't be there. The original casino I've played at no longer carry them. So I had to look elsewhere, found out that betchains carry them.

Withdraw limits is horrible. 500 Euro every 24 hrs. up to 4,000 euros. a month. After verification I was able to increase it to 1,000 euros. Yet they have only released 1,500 of my funds. Been trying to reach support and the manager for the last 4 days. I still have 4,000 stuck in cashout, they keep declining my payout and won't give me a reason why that haven't cash me out. It's been over 24 hours. Claims to be instant.Yet still waiting for the manger approval. I haven't seen anything like this. I've made a total of 4 deposit of 500+ euros each time. This was the first time, I'm actually winning. They ran out of excuses to give me for the delay that all they can tell me is. You will get your cash soon. I don't know what's there definition of soon is. But when I'm at mbitcasino, when I request to cash out, they processes it right away.

I don't know what type of casino they're trying to run. But I don't have a reason to gamble here anymore if they keep doing this to players. If they say I'm able to cash out 1k daily up to 5k a week. Then they should honor it. Even though on there site it doesn't state 1k daily... It only say up to 5k weekly and 10k month. Which I already finding it unsettling. I lose and win 10k weekly. So it's obvious this casino isn't for me. I think because of that, they're holding on to my funds and keep canceling my withdraws request.

This is also the first casino that takes a fee for cashing out. when I request 500 Euros... I only get back 488 euros.. there's nothing I could do about it. As long as they process my withdraws.

I would like to come to a resolution. What ever internal policy they have that they can't discuss, I would like it out in the open. I don't know how many support agents are there but they're very frustrating to talk to. At first the manager talk to me. Then he cancel the chat and refuse to talk to me afterwards. I find that very unprofessional. He's very rude and he's the one that approvals or rejects the withdrawal. I find that abuse in power. At first I plea with him to just release my funds and I won't bother him anymore. At first it was only 1,500-2,000 euros. I just wanted to break even. When I ask how long to it would take without verification he won't answer. After he cancel the chat... I requested another chat and was inform that it doesn't matter if my account was unverified or not I was not allowed the same right as unverified players. Which is 500 daily up to 4k a month.

I take my privacy seriously, That's why I pay in BTC. However, he keeps claiming I've pay in euros... No, I sent btc... how they uses a third party to convert the funds, isn't my problem. I know what i've paid with. If they can take 2k worth of btc they can certainly return it when I win.

Now I have over 4.000 euros stuck in limbo. They're trying to find every reason to not pay me. I don't like to wait, since I've lost so much the last few day waiting has btc price went up to over 7.300.

In terms of IP, I never heard of a player not being paid out because of having multiple IP addresses. I protect my location. I never heard it's a crime trying to hide ones identity. I just want answers and I want my money. I won it fair and square. I opt out bonuses.

This is my first time I ever wrote a complaint.I never fell this cheated. Support agent and manger where extremely rude. I feel like I have to walk on water fearing they won't release my funds.

Hi Yolome, Congratulations on your wins here at BetChain. We do not have a 3rd party that converts funds. Whatever currency you choose to deposit in is the one you play in (and win and withdraw with). We do not charge a withdrawal fee, please address whatever fee you are charged with your payment method provider. Your account shows you made 2 bitcoin deposits on October 11th and played those funds. You then made 1 deposit in EUR on November 1st. That EUR deposit is the one you won with. I apologize if our livechat agent was rude, I will get to the bottom of that. I see that your play history is being reviewed and I really appreciate your patience while we wait for their statement. Best, Brian

user avatar

I have read a couple of the more negative reviews on this casino and I completely disagree with them. The cash outs have been fast and without incident. I have not cashed out large amounts but I have requested 2 within the last seven days and both have been approved and delivered in less then an hour of the initial request. I have had no dealings with customer service. I have had no need to seek assistance because everything runs so smoothly. I trust this casino. Even the times I have lost feel natural and unmanufactured. Its gambling and sometimes one is going to lose. Casinos are for profit enterprises. That being said, I think Betchain plays it straight and I trust and recommend it.

I have nothing negative to say at this point but because I have to use a certain number of characters I will say I wish they had the slot Black Diamond.

Hi Charlie, Thanks so much for taking the time to give us this great review. I'm checking with our programmers right now to see why we don't have Black Diamond. Thanks, again, Brian

user avatar

1. First Bitcoin Casino that doesn't do near-instant / fast withdrawals. I was told to wait for a manager who will check my withdrawal in 12hours.

2. Support is rude

As the other gentlemen mentioned, they are making it very uncomfortable when you want to withdraw... The agent actually suggested to me that I should cancel my withdrawal if I don't want to wait 12 hours... Does seem like a scam and you cannot be certain of your winnings. They will find a way to not pay you.

Hi Gert, Thank you for posting your review. I checked your account and found you have 2 active accounts and 1 disabled account with us. This is in violation of our Terms & Conditions and the reason why your withdrawal was passed to our managers for investigation. I apologize for our live chat agent, if he was rude. I will look into this as we take our high standard of service very seriously. Please contact us, [email protected] for further inquiries. Best, Brian

user avatar

Compare BetChain Casino to Other Casinos

1/10 • 117
Withdrawal Processing Time
6-8 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,500 per week
Complaints
Resolved 29 out of 37
Deposit Methods
+16
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.3/10 • 206
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 7 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.2/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 189
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
6.2/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
7/10 • 16
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7.1/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao