Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear BETXIV, We would like to thank you for your kind words and the feedback you have provided. If you have an issue with any of our bonus codes in the future, just speak to our agents via the live chat system or failing that, you can email us and we will be happy to take a look for you. We wish you luck going forward and are here if you need anything. Best Regards, bCasino
Joined the casino today. Deposited quiet a bit £2.5k, managed to get the money back to get level. Cause I was a new player received a call from Tom just to check everything was ok. Great service. Received an email to send through documents for verification, done and had an email back within half hour to confirm account was verified. Again great service. It all rests on the withdraw now, if this is processed today then I can’t fault the casino, they would have done everything spot on. Given 10 stars but will depend on withdrawal.
Nothing negative as of yet, just awaiting the withdrawal. If the withdrawal is processed today then no negatives whatsoever. If it’s not then I will update the review to reflect this.
Dear Guv2019, We would like to extend a big thank you for the positive feedback you have given us. We are proud to hear that we are providing the best level of player support we can and your kind words will be passed on to Tom. We would like to wish you the best of luck and look forward to speaking with you again soon. Best Regards, bCasino
Live chat!!!! went on spoke to KELVIN who dealt with my problem in a quick and efficient manner, unlike most live chat on sites. I was more than happy with the service.
Bonuses not crediting, bonus codes do not seem to work that well which is a bit of a pain sometimes, and some of the games run a little slow also sometimes
Dear DEZZI221, We are grateful for your very kind words and are happy that you have received an excellent customer service experience from Kelvin. Your feedback will be sent to him directly. Thank you for your feedback regarding bonus codes and the speed of the games. We can always assist you and resolve any issues you are experiencing by either sending us an email or by coming to our live chat chat facility. We hope that you continue having a positive experience with us. We look forward to hearing from you soon. Regards, bCasino
Great bonuses, amazing customer care team and an overall great choice of games and a great experience. Will certainly be passing on a good word to people
Would like more main stream providers, novomatics, bgt and a few more megaways. But I suspect there coming? Other than that it is all good and I can’t conplain about anything.
Dear JPJ2019, We would like to extend our appreciation and gratitude for you very kind review. As a casino, we strive to provide the best customer service possible and we are happy that we have lived up to our high expectations. Thank you for your feed back regarding game providers. We can confirm that we are expecting to add to our selection very soon. We hope that you continue having a positive experience with us, and as always, any feedback is welcome. We look forward to hearing from you soon. Regards, bCasino
The genuine care for customers is 2nd to none Rhian is lovely extremely helpful and very clear on any queries i needed to know thanks
Dear TEDDY312, Thank you for your positive review. We're really happy that Rhian was able to assist to you and provide you with an excellent level of customer support. You're kind feedback will be passed on to her directly. We look forward to seeing you again soon. Thanks for playing and good luck. bCasino
Amazing customer service from Kelvin! Fun games and a great payout for me 😁
It would be nice if live chat was on more often, however the courtesy calls and prompt email replies made up for this!
Dear BINXYBOO, Thank you for your wonderful feedback. We are delighted to hear that Kelvin provided you with amazing customer service and you are enjoying your time with us on site. Many congratulations on your win! Thanks for playing, bCasino
Deposited here a few times first time I deposited and won 400 then they voided it due to playing 10% wagering and 100% wagering games, they payed half out of goodwill. Then deposited again and kept the list of slots next to me the ones that only count 100% towards wagering and managed to make a cash out and it was processed within 2 days with no issues and recieved my winnings the following day.
Bonus terms are a bit strange so if playing with bonuses with this casino please read the terms and conditions as it could cost you big time if you have a big win !
Dear BOMBER12 Thank you for taking the time to leave your honest feedback. In relation to our terms and conditions, we appreciate your understanding regarding this and glad that we were able to come to resolution with your winnings. If there is something that you are not too sure about going forward, we have a friendly customer support team ready to help you on our live chat system. We look forward to seeing you again soon. Thanks for playing and good luck! bCasino
Good selection of games, helpfully chat, speedy withdrawals instant-2days once verified. Regular codes via email
Some code dont work but chat add them took less then 5 mins
Dear Dantina, Thank you for your review. Our aim is to ensure that every player has great experience with us at bCasino. It's great to hear you are enjoying the games and promotions available. Please do not hesitate to contact us if you require any further assistance going forward. We look forward to seeing you again soon. bCasino
I like the versions of blackjack nice outlay good games.
When I joined asked how long withdrawals took, this site has a 3 to 5 day pending period. Wow full service needless to say I didn't make any deposits. I have never heard of this length of time pending what's joke.
Dear Charmer11, Thank you for your feedback. We appreciate your kind words on our Blackjack games and the layout. In regards to the withdrawal process, we do advise that our pending time for withdrawals can be ''up to'' 3 working days. This is so we can make sure that all processes are completed diligently. If you have any more questions we would be happy to answer them. Kind regards, The bCasino Team
Great customer service; they couldn't be more helpful.
Not a huge range of games, plus a lot only count 10% of wagering requirements if you're playing with bonuses.
Hi HERALDESS, Thank you for your lovely feedback. We are delighted to hear that our support team are working hard to make sure all of our players receive a professional and personal service. We are looking to always improve and evolve our product in the best way possible and that may include adjusting wagering contributions, adding games etc. We are advising all of our players to stay tuned! If you do ever have any issues please feel free to contact us. Regards, bCasino
Good range of games and great customer service via live chat - whenever I’ve contacted them regarding cashback or some minor issues with unfinished rounds on mobile, they have responded quickly to help
Dear K-HALL, Thank you for leaving us such a positive review. We're really happy to hear that you have been provided with excellent customer service from our support team and you're enjoying the bonuses. Feel free to contact us any time if you require any assistance and we'll be happy to help! Thanks for playing :) bCasino
Exceptional customer service, very quick and helpful. Matt was the guy I spoke to and he solved my issue in matter of seconds and I really appreciate that. Most online casinos lack a good customer service but in my opinion bcasino has it covered.
From my point of view it lacks some main game providers but other then that exceptional customer service and good website layout.
Dear SHABIX97, Thank you for taking the time to leave your feedback. We are delighted to hear that our support team have provided you with an exceptional level of customer service and this feedback will be passed on to Matt. New games and providers are frequently being added to the site, so do look out for new ones appearing! We look forward to speaking with you again soon :) All the best, bCasino
Some great games
Great support via Live Chat (Matt was awesome and congratulated me on my win!)
Awesome welcome package! Easy to use and easy to understand terms.
Could do with a few more games, but the ones there are good.
Dear DRAGOLITH, Thank you for providing your great review about our site! We are thrilled that you enjoyed your experience with bCasino. Our goal is to provide 100% customer satisfaction and it sounds like we have achieved that goal with you. We will be passing on this positive feedback to Matt regarding his excellent customer service. We are adding new games on a regular basis, so keep checking the site for new editions :) We look forward to seeing you again soon. Thanks for playing and good luck! bCasino
Customer service have been outstanding with this site -
Pascal has been so helpful. Whenever I’ve come through to him.
Some system errors with free spins, but other than that nothing. It’s all being addressed and dealt with professionally
Dear FEEBOW I would like to thank you for sharing this great review about our site! We are thrilled that you enjoyed your experience with bCasino. Our goal is 100% customer satisfaction and it sounds like we achieved that goal with you. We will be sharing your feedback amongst our team. Enjoy your time on our site and good luck for any future play. We look forward to seeing you again soon. bCasino
The system it’s self it quick, it’s up to date with all the popular games! The customer service team are great & always happy to help!
Really rate the site. It’s really well set out and easy to use!
Some tech issues, but all being dealt with regarding free spins.
No genuine complaints-
Dear FEEBOW Thank you for your marvellous review. We are happy to hear you are enjoying our online casino site and rate it highly. Your kind words are a pleasure to hear. We look forward to speaking with you again soon. bCasino
Quite impressed the welcome offer was nice and there is a good selection of games and I made a withdrawal on my first session :)
Kelvin from the support team was very helpful and my account is in the process of being verified very impressed as its Sunday. I will be back to play again once I am fully verified :)
I love big time gaming and unfortunately these don't have them but its not really a issue as they have many other great games
Dear Micky1234B, Thank you for your feedback. Your review is much appreciated by all of us at bCasino. 👍 We are pleased to hear that our support agent Kelvin, assisted you in every way possible and went above and beyond to ensure you have the best player experience with ourselves. Take care and we look forward to hearing from you again. bCasino
Deposited £200, withdrawal request for £4500. Removed my withdrawal and all funds in account without proving valid reasoning and with hidden sub rules that were not directly linked to their wagering pages.
A horrendous experience, with short unprofessional uninformative replies in emails.
Speaking using online chats about my account without doing security checks.
Was invited to deposit again with the site after account funds were wiped. Refused and asked for my account to be closed.
Dear, JFUSSINGER Thank you for your feedback. Firstly, I would like to highlight that we do take data protection very seriously at our casino and perform all necessary checks on accounts. In regards to your withdrawal, when you take a bonus from us, you are subject to terms and conditions during game play. These terms and conditions are provided in full when you claim a bonus from us. Any deviation from these t&c’s may result in cut winnings, which we informed you of via email at the time. If you require any further information regarding this please don’t hesitate to contact us. bCasino
Like the games, if i get any problem, tech support is always there to help, very helpfull and very friendly. Had an issue, Kelvin helped resolve it in under a minute, gave a bonus for being a loyal member. Best site ever !!!!
Dear BEDGA1, Thank you for your kind review, it is much appreciated. We are happy to hear that you are enjoying our site. We are doing our best to provide the best level of support we can. We look forward to see you playing with us soon. Happy New Year ;) bCasino
Very good customer support. I wrote the wrong code when i joined and they fixed me up in few minutes. :) very nice casino
Dear LUCIAN1501 Thank you for your feedback. We are very happy to hear that one of our agents understood the error and was able to help you right away. Happy new year bCasino
As for other players, I was scammed by bcasino too. I deposited £20 and they refused to award the first deposit bonus, without giving any reason.
I then requested a withdrawal for the initial deposit, untouched, I didn't play any game at all as I was unhappy that there was no bonus awarded. The casino has then send me an email stating that I have to perform some KYC checks, send documents of all kind, including pictures of my credit card (both sides) and receive a phone call. And that for my £20 pound deposited and never used to play.
From such a website, I am not sure I should trust a request to see my credit card. Total scam, demonstrated also by the fact that their chat service proved useless.
Dear Carolina, We are very sorry to hear that you did not enjoy your experience with bCasino. It does state in our terms and conditions that not all accounts are eligible for bonuses. In relation to the withdrawal of your deposit, then we have to ensure that all security checks are completed and you have been refunded. This is a standard practice with all of our players. Happy holidays, bCasino
Very fair and pays out alot and got all the popular games.
Sometimes on book of dead the game will freeze and reload and after playing the game and wanting to play another game it will say you have a unfinished game and would recommend having a live chat 24/7 so problems are resolved quicker because most players play early hours in morning when we need live chat 24/7.... Very good site 8/10
Dear KATIELAND Thank you for your review, we much appreciate the feedback. We aim to make sure that every player has great playing experience at bCasino. Any technical issues that arise, we aim to get them resolved in a prompt manner. Merry Christmas ;) bCasino
Good customer service very kind people I mean I spoke to them on the phone they sounded cool there slots are ok but need more slots try adding slots like 300 shields or queens riches or imperial dragon
Dislike how the technical team review or resolve an issue all they say is its resolved in a email that's is it one word they should show you evidence on any issue you have with them or there slots without that THEY could be lying how do we know your are not what do we do just take your word for it
Dear FATAL1TY, Thank you for taking the time to leave an honest review. We are thrilled to hear that our support team have provided you with a good level of customer service and this feedback will be passed on. New games are frequently being added to the site, so keep a look out for new slots appearing. In regards to your technical issue, we are always striving to improve our service and player experience, so the feedback you have provided will be taken into consideration. If your have any further questions or require any more information, then please do not hesitate to contact us. Kind Regards, bCasino
Quickly becoming one of my favourites, bCasino has everything I like in a casino. Fast withdrawals, excellent customer service and support (Matt helped me resolve an issue yesterday, and was friendly, proffesional and effiecient - very impressed!), frequent and fair wagering promotions and plently of my favourite games!
I wish there was a section or tab where you could view your progress on wagering for bonuses - very handy to know how far you've progressed! Also, there's not enough of a selection of games to use on wagering - a lot of slots I've never heard of before but not too many from Netent or Microgaming etc...
Dear, HMAYES999 Thank you for your feedback. We are very pleased to hear that you have had a positive experience whilst using our site. It is our aim to provide the best customer service and we are happy that Matt has provided this for you. We are a relatively new casino and we are always looking for ways of improvement. We will be glad to pass on your suggestions to our management. We look forward to hearing from you again soon, bCasino
Great selection of games and great bonuses live chat is the best I have ever seen matt on live chat got my verification of my account completed in less than 6 hours thats the fastest I have ever had.
Pending time on withdrawals needs to be look at I was lucky enough to win £1000 from a 20 deposited but I ask for a withdrawal Tuesday morning its now Friday and it is still pending not even processed yet when you think that most casinos process in less than 12 hours its a long time to wait with b casino. I will update when it gets processed my score for this casino comes in two parts [ website gaming live chat 10/10][Withdrawal 5/10]
Dear N8JINGHAM, Thank you for your review. It is great to hear that Matt has provided you with a high level of customer support and your positive feedback will be passed on. In line with our withdrawal process, we aim to complete withdrawals within 3 working days. We are pleased that you have received all funds according to our withdrawal policy. We look forward to seeing you at bCasino very soon :) Regards, bCasino
Excellent customer service, both on live chat and email/phone - not the fastest out there, but always answer the questions. Decent game selection
I had a few issues with one of the bonuses applied where I gambled the bonus money to meet the wagering requirement, but triggered something and as a result my bonus was stripped. However got to keep the deposit, so all’s well that ends well! =]
Dear TECHMAN101, Thank you for your honest and positive feedback. We are always looking to improve our service as a whole. We are sorry to hear about the issue regarding the bonus. We do have to follow our terms and conditions but we always make sure we treat our players fairly and always aim for the most positive outcome in any situation. We hope to see you back with us soon. Best regards, bCasino
Hands down, this is the best casino for customer service I have found. Matt and Ian have looked after me and couldn't do enough. The selection of games is good and they are generous with bonuses. Great casino.
I genuinely have no complaints so far. Would recommend.
Dear KIBSIEBIRD, Thank you for your review. It is wonderful to hear that our agents have been looking after you and providing you with a high level of customer service. We pride ourselves in offering the best support for our players and your positive feedback will be passed on to Matt and Ian. Our 24 hour live chat support team are always on hand whenever you need assistance, so please don't hesitate to contact us at any time. We are constantly adding to our game selection and also have daily promotions available to claim, so keep a look out :) Thanks again, bCasino
This Casino are a scam and once I had deposited £100, they refused to award the first deposit bonus, without giving me any details as to why.
I then requested a withdrawal for the initial deposit, as I was unhappy that there was no bonus awarded. The casino have now sent me an email stating that they want to perform certain KYC checks in accordance with their license conditions. This will take the form of a phone call!!
Honestly I would avoid them all together and I am very unhappy about this situation. Most likely I will not see my deposit money again and I refuse to gamble it on their site after this kind of treatment!
Dear LADYBENNETT83, We are very sorry and saddened to hear that you have had a less than positive experience during your initial time with us here at bCasino. As it was outlined to you in our communications directly, we do reserve the right to block certain accounts from receiving advertised promotions at our sole discretion. We understand your disappointment at not having received a bonus as expected although we can assure you that the funds in question, as requested, have been refunded. We apologise for any miscommunication regarding this and the requirement for you to complete any KYC checks. If you have any issues pertaining to the receipt of these funds then please let us know at your earliest conveninence. Kind Regards bCasino
The games, initially customer support were nice and helpful.
A very bad experience at this casino, one I have never had before. Initially i left a very positive review but on going back to claim the welcome bonus (it failed the first time as I did not realise you have to deposit £20 to get it) I ws denied. I made the deposit to claim the bonus and at that point a customer support message popped up asking if i needed any support. I said No but hoped this time around I would get my welcome bonus. To my shock back came a message saying I had been blocked from receiving it and I could contact management. So I sent an email asking them why they had not notified me of this and had encouraged me to deposit more for the welcome bonus. They did not respond to this email. Also customer support had told me they would withdraw my deposit for me having been excluded from the welcome bonus but later in the day when I checked I discovered they had not done this. I had only played once, didn't qualify for the welcome bonus because I didn't deposit enough. I deposited a tenner but won £160.00. I would have to conclude they did not like this. happy to take my money still (though I will be closing my account once I get my deposit back). However why would anyone custom a casino who treats you like this after having only played once with no bonus ? Obviously do not recommend for the welcome bonus.
Dear SULLIOO Firstly, we would like to congratulate you once again on your previous winnings and we are always happy to see a player who wins with bCasino. We hope you enjoyed playing with the first part of our welcome bonus which we can see was added as a goodwill gesture by our Support Manager. We are sorry to hear you were displeased that your account was deemed ineligible for any further bonuses, however, in the interests of making good on what appears to have been a disappointing experience for you we would like to invite you to login to the live chat through our website at any time and claim a free gift from our Support team. Kind Regards bCasino
Really helpful, polite and fast response customer service. Fast verification process. Good selection of slots.
Would love to see Amatec games as part of the collection of slots providers.
Dear SULLIOO, Thank you for your feedback. It's great to hear that you are enjoying our site! We are also delighted that our support agents have been helpful and efficient and added to your positive experience. Live chat support runs 24 hours a day, so we are always on hand if you need assistance. We are constantly adding to our collection of games and providers, so keep a look out for new additions in the future :) Thanks again for your review, and we hope to see you soon. Kind regards, bCasino
I like this casino very much my favourite games from Nextgen, Mad Mad Monkey and Medusa 2. The site has no lag on games at all no error message was lucky on Mad Monkey waiting on withdrawal to Ewallet. So far no problems Verified very quickly, very good so far!
There are no problems playing on site and customer service very friendly.
Dear LENA1967, Thank you for your review. We appreciate your time spent leaving such positive feedback. We are pleased to hear that you have found a provider and games that you are particularly enjoying. We are always improving by adding more providers, games and procedures so we hope you are around to enjoy this experience. Thank you for playing with us, bCasino
The customer service is excellent and fast replies.
The format of the site is also appealing and smart.
Plenty of games and also looking forward for other providers such as BTG, Blueprint and others.
The only issue I had was that the deposit bonus code did not seem to show me error once I managed to deposit within the limit it can only suffice therefore did not receive the bonus itself..