Sportsbook Showdown - Vote for your favourite sportsbook!
Learn moreFeatured
Casino Bonuses Latest Casino Bonuses Exclusive Bonuses Bonuses by Country No Wagering BonusesFeatured
Casino Games Casino Table Games Casino Card Games Casino Dice Games Online Lottery Online KenoSlots
Casino Slot Games Real Money Slots Free Slot Tournaments Online Slot Reviews Slots by Reels Free Slots DirectoryIndividual Games
Online Blackjack Online Roulette Online Poker Online Baccarat Online Bingo Online CrapsUnresolved
$770
Unresolved
Blitz-bet Casino - Casino is closing I have my money there
Hello, I'm opening a complaint here, I just recently registered to this casino and used 1st bonuses, my friend just today got an email from this ...
Resolved
₹9,401
Resolved
Stake Casino - Withdrawal successful but money not received
Dear AskGamblers Support,I am writing to file a formal complaint against Stake regarding my recent withdrawal transactions. Despite the status showing ...
Rejected
€1,500
Rejected
Instant Casino - Payout Delayed and Chat no reaction
Hello, I have request a payout, 1000 Euros and 500 Euros. Yesterday, I contacted the Livechat, its very rude and ask to wait.. with no reason. Today I ...
Resolved
Resolved
Betpanda.io Casino - Betpanda block your account when you want withdraw
I am writing to formally lodge a complaint regarding Betpanda.io. I attempted to withdraw $450 from my account, but instead, my account was suddenly ...
Unresolved
$500
Unresolved
Legendz Casino - They are no longer relying to emails
I redeemed 500sc to my debit card on Feb. 3rd at 4:15am. It said accepted but it never got deposited I never received it. I have contacted them & my ...
Rejected
₹48,000
Rejected
Stake Casino - Deposit neither credited nor refunded
I first deposited 10000 INR on 12th January, 1,47 AM, my transaction failed several times before getting successful, same thing happened with my ...
Rejected
€1,200
Rejected
Instant Casino - Account blocked and payment refused
Hello,After an account created in early November, I wanted to try after several friends who advised me this casino.After several deposits and small ...
Resolved
Resolved
Rajabets Casino - Not closing my account after request
I am addicted to gambling and invested and lost lakhs of rupees in Rajabets.I have asked them to close my account multiple times, but they are not ...
Resolved
€224
Resolved
Instant Casino - Casino refuses to give me my money that was left on my account after it was closed
Instant Casino wanted me to send a bank statement including full bank info, name and physical address in PDF format. Bank statements downloaded from ...
Resolved
Resolved
Zinkra Casino - Withdrawal problem for a week
Hello, I have been playing sports betting games on Zinkra for a while.I completed the kyc procedure without any problems and my account is fully ...
Resolved
€827
Resolved
Instant Casino- Software problem and money gone
Good morning On December 15 and 16, 2024, I attempted to place 3 sports bets, for a total amount of 827.34 euros. These sports bets were not validated ...
Resolved
€784
Resolved
Spin Samurai Casino - Delayed Withdrawal of 784 Euro
Hello. I am a new player here, fully verified and had three withdrawl this week. Everything was fine so far. Two days ago i made again two withdrawls ...
Rejected
₹80,000
Rejected
Dafabet Casino - Deposit amount not credited by Dafabet Casino
Hi AskGamblers Team,Hi Dafabet Team,New Update regarding my complaint deposit issue not credited by dafabet casino of 80,000 INR.I have followed up ...
Resolved
₹25,000
Resolved
Dafabet Casino - Dafabet withdrawal problem
I have withdrawn in dafabet app 25000/. they said amount would be credited within 1-4 banking days but still 2 weeks go but money has not been ...
Resolved
₹500
Resolved
Dafabet Casino - Money didn't added tp Dafa sports
I deposited money of 500rs on 31/01/2025 but money didn't added to my dafa accountMy user id is : sravanreddy3 I chat with dafa agents but didn't ...
Resolved
Resolved
Supabet Casino - Bet not settled since December 20th
I deposited my money on this site to take the first deposit bonus in sports betting.The wagering counter hasn't been working until today. I am not ...
Resolved
ï¿¥98,234
Resolved
Casinoin - Payments rejected for a week
Dear Askgamblers Support,Please read this carefully!!!< content removed is not relevant to the dispute ...
Rejected
Rejected
Mostbet Casino - I am facing withdrawal problem with Mostbet
Good day,I made a decent win, but all withdrawal requests are being rejected.Normally, they would pay out, but this time, for some reason, they are ...
Resolved
Resolved
Vave Casino - Complaint due to the withdrawal issue
Hello , I want to make some serious complaints about Vave casino. They pretend to be prestigious company, but they are not. Be careful with this ...
Resolved
$1,083
Resolved
Raging Bull Casino - Major Payment Delays
Two payments totaling $1,083 were approved on 12/18/24. Multiple excuses and delays with no real explanation from any of the customer service or ...
Resolved
$550
Resolved
Immerion Casino - Have not paid out now for 32 days
I deposited on 12/24/2024 and won some money with Immerion Casino. I made a withdrawal of $550 on 12/25/2024. On 12/26/2024 my withdrawal was canceled ...
Resolved
$1,786
Resolved
Snatch Casino - Pending withdrawals for 3 weeks
Hi there I have 3 pending withdrawals going on 3rd week now! They sent me an email with a schedule payments but they are not following. 2 withdrawals ...
Resolved
₹70,681
Resolved
Dafabet Casino - Withdrawal of RS 70681 still not received but it shows as successful
Hello, I have still not received my withdrawal of 70681 INR and it shows successful from 3 days!!! This is not acceptable!!! Kindly send my withdrawal ...
Resolved
€850
Resolved
Rabona Casino - They won't let me withdraw
Dear Ask gamblersFirst, I would like to thank you for successfully resolving my previous complaint, which can now be considered closed. Unfortunately ...
Resolved
$5,000
Resolved
Raging Bull Casino - Waiting for payout since October
I won a jackpot on 10/26 I requested a payout and after a month it was kicked back to my account because they needed a bank statement. I submitted the ...
Resolved
€1,500
Resolved
Frumzi Casino - Withdrawals delayed by weeks
Dear AskGamblers,I would like to report three overdue withdrawals totaling €1,500 from FRUMZI.These were requested on 10/01, 11/01 and 15/01. ...
Unresolved
€252
Unresolved
Blitz-bet Casino - Site refusing to let me withdraw
I have been using this site regurarly for months now but last week I suddenly encountered issues withdrawing. Despite kyc being done since long time ...
Unresolved
$11,808
Unresolved
Crown Coins Casino - Three weeks still no deposit
This is what has been going on in a letter I submitted to them They also locked my account, have been completely verified on both Skrill and there ...