Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 3 – Player Reviews for Wazamba Casino

Wazamba Casino
Welcome Bonus

100% up to 2000 BRL + 200 Free Spins + 1 Bonus Crab

Our Rating CasinoRank
6/10
CasinoRank
Player Rating 275 reviews
7.9/10
275 reviews
Complaint Response 78 complaints
2 days avg. 78 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
7.9/10 ● 275 reviews

Top Reviews From Our Players

They often send a bonus to an email without a deposit since you haven't deposited for a long time, a lot of slots, rather quick withdrawals, overwhelmed and helpful customer service in the chat.

Dear Player! We want to express our gratitude for such a high estimation of our services. Your feedback is extremely important for us and will help us to work even better and qualitatively. Thank you for your kind words about our customer support service which is available for you 24/7 and always ready to assist with any question or request you might have. We hope that you will have an only positive experience while playing with us and that your adventure on our project will continue. Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please. Best regards, Wazamba Team

user avatar

I want to tell you that I deposited money on my site with my bank card and when I wanted to withdraw I was forced to withdraw money in Ewallet.
This was not a problem but for 5 days I have been waiting for their financial department to process my withdrawal.
Please do not deposit money on this site as you will lose 100%.
There are millions of online casinos but you don't play here. Whoever plays here will lose and if he wins he will be left with the withdrawal until he cancels it and plays again to lose this is the most.

Dear Customer, Thank you for your feedback! Please contact us through email [email protected] so we can check the case as soon as possible and assist with its resolution. Best regards, Wazamba.com

user avatar
Inactive user
1/10

Nice design, welcomes you and seems like it will be a nice place to play. Okay selection of games, not the best providers but not the worst.
Offer ewallets as deposit and withdrawal

- Would not verify my ID after a win of around €700 (Passport used to travel the world and apply for bank accounts lol)
Chat stated my balance would be sent to my skrill after this.
Being told then now need a utility bill dated In last month even though they had that in November.
- Support is poor and they either don't respond on email or cut you off.
- Lower RTP of play n gos.
- Currently got a complaint lodged with ask gamblers against this casino.

Dear Player! Thank you for taking your time to rate this review. First of all, we want to apologize for all these inconveniences and unpleasant experiences which you have faced while waiting for your withdrawal to be processed and for your account to be verified. We want to assure you that our team has been reviewing your case with the highest priority. We would like to point out that your game account was just temporarily frozen for verification in accordance with a common verification procedure that we have on our website. Also, please, notice that all the documents were requested first and foremost for your own security. Our team must be sure that the account really belongs to the player and that the funds will reach a genuine owner of the account. Thereafter, we are informing you that your account has successfully passed the verification procedure and now is open again. Please, be informed that your withdrawal request is scheduled to be processed today. Thank you for your understanding and cooperation! Should you have any additional questions, please, do not hesitate to contact us via Live chat or via email. Best regards, Wazamba Team

user avatar

It’s a relatively new casino, which I wasn’t sure about at first. Now I recommend it to my friends, but be attentive while reading the rules. There is a 100% bonus for the first deposit, so I used it and only after several hours of gambling I realized that I can’t transfer money back. It’s up to you to use it or not. Support responded in a couple of minutes and explained to me, that I should use all the bonus money first or wait for a week until they disappear.

Once I’ve used all the bonus money, I had no more problems with money transfer. If you want to transfer a big sum of money, you might be asked to verify your ID, but it happens rarely. This casino is a perfect place for all gamblers who prefer slot machines, as there are thousands of them here. It’s easy to navigate on site and you can sort slots by the developer, by the theme, etc.

Dear Player! Thank you so much for taking time to rate this review! We highly appreciate your positive feedback since it is extremely important for us to know that each and every of our customers is satisfied with the services we offer. Rest assured that our customer support service is available for you 24/7 via email or live chat. We hope that you will have only positive experience while playing with us and that your adventure on our project will continue. Should you have any other questions, do not hesitate to contact us. Best regards, Wazamba Team

user avatar

Great casino, I have been looking for a convenient way to earn money on the Internet for a long time and finally found a really worthwhile site. I recommend to try to everyone who wants to earn and earn good money online, everything is possible, there would be a desire! Go ahead, everything will work out with this casino. The interface is great, there are a lot of bonuses for deposits. The top score! The main thing is to understand the measure, and be able to stop in time, and then you will definitely not have any problems. I have learned to control my excitement, and with this casino I can shoot great winnings.

I didn't find any special disadvantages in this casino. Of course, I would like to suggest introducing some daily quests, for which free spins would be awarded, for example, this would be great.

Dear player, We would like to thank you for your review! It is extremely important for us to make sure that each of our customers is satisfied with the services we offer. Wazamba team would like to highlight that the website is created purely for entertainment purposes and should not be considered as a source of income. We also want to remind you that we have the Achievements section at our website, which could be of interest to you. Please feel free to check how to earn various rewards on our website. Rest assured that we are available 24/7 via email or live chat should you have any questions. Best Wishes, Wazamba

user avatar

Wazamba casino has a good looking and fast user interface. All favourite games can be played at the casino. I like especially Netent, Play'n go and the Playtech games. From look and feel almost a very good casino but...

The withdrawal payment policy is the worst. Spend you money in another casino if your plan is also to get your winning. You are allowed to do a withdrawal very 24 hours with max. 500€. A maximum of three open transactions is allowed. This would be not the problem. Unfortunately the casino is only processing every three working days a single withdrawal of 500€. So if you are lucky and you have a bigger win it will take you months to get the money to your account. There is also no way to limit your playing in the meantime. I have seen a few casinos with similar T&C's which are clearly built that the player will loose his money at the end.

Dear Player, Thank you for taking the time to review our website! We highly value your opinion! We would like to kindly draw your attention that the withdrawal requests in our Casino are processed in accordance with the Terms and Conditions whereby the customers may have up to 3 active withdrawal requests at any given time with maximum withdrawal limits per transaction that are determined by the VIP level. Furthermore, requests to withdraw funds are worked through by the Financial Department within 3 business days compliant with the Terms and Conditions to which you have agreed upon registration. We do apologize for any inconvenience which you might have experienced while waiting for your withdrawals to be processed and want to assure you that we are working on optimizing this aspect of our services as well. Should you have any other questions or concerns do not hesitate to contact our team, please. We will be happy to help you! Best regards, Wazamba.com

user avatar

Positive:
-Good looking website with great search features.
-Customer support responds fast via Live Chat.
-A wide variety of slots from many different providers.
-They have a coin system which you can turn into bonus money or free Ssins in different slots.

Negatives
-Account verification is the worst i have seen in any of my online casino accounts. You can only do it by email which take about 1-3 days each, depending on your luck.
-Finance Department will send you an email like this: "In order to verify your account we need photos of your credit card". You will send it and after about 2 days you get another email: "thank you for your documents, now we need proof of address". Like why couldn't you say all the documents in 1 email? And YES each email takes another 2-3 days and so on.
-Customer Support would not close my account via Live Chat when it is clearly possible.
-Never had the chance to cash out after more than 1 year here which is insane.
-If you deposit with Credit Card it will always take the conversion fee since you are paying in RUB.
-For 90% of the bonuses they give you, you must first chat with Live Chat which is unnecessary.
-I don't even care about closing my account anymore, I added it to black list. It is not worth the hustle over emails that take days upon days.
Final conclusion: Avoid at all cost !

Dear valued customer, First of all, we would like to thank you for taking your time to write this feedback. We appreciate your opinion and try our best to improve our services. Please note, that according to the Terms and Conditions of our site, every withdrawal request is processed within 3 business days by our Finance Department. Nevertheless, we always strive to have withdrawals processed as quickly as possible. Moreover, you can always contact our Support or Finance team to find out the status of your current withdrawal requests! Also, we would like to point out, that we have a lot of payment methods available to use without the conversion in third currencies. As about your question regarding the account closure procedure, we would like to kindly inform you, that due to security measures, we are unable to close an account via Live Chat, therefore we are asking to send us an e-mail request. Still, we are happy that you liked our website design, among with its features and coins system! Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please. We hope for your understanding! Best regards, Wazamba Team

user avatar

Whatever you do, do not play at this casino, they will do what ever it takes to not let you cash out. The max cashout if you are a level 5 player is €1500 every 24 hour but every withdrawal is pending a minimum of 3 days so actually it is €1500 every 3rd day and if you withdraw they lower your player level until you can only withdraw €500 a day. So if you win BIG it will take you months and months to withdraw the winnings oh and max €10.000 a month.

Dear valuable customer, Thank you for taking the time to write a review of our Casino. We value every opinion of our clients and are constantly trying to improve our service. In order to quickly and effectively sort out the issue, as well as to check your account, we would like to kindly ask you to provide us with your username on our brand. Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please. We hope for your understanding! Best regards, Wazamba Team

user avatar

It's easy to make a deposite. They don't support paypal but I do have bitcoin so that's convenient. Been playing with bitcoin for a while and I haven't encountered any problems regarding withdrawal so I can't speak for fiat users.

The game itself looks like a game on its own. I understand the appeal but frankly it becomes confusing. there's also having to sign in before I can play the demo. I don't like leaving my account open so that's another inconvenience.

Inactive user
1/10

A vast range of popular games and provider! A lot of deposit methods!
Customer service are quick!
My favorite slots games are listed on the site!
Easy game accessibility on-site...loads quick.

The bonus term is terrible, lots and lots game you can't play while using a bonus...such as live table game, table game and standards slots such as book of dead!! Bad game substance. Had 200 bonus tease fail in like 1000 spin!
i ask to close my account, took 10 seconds like they are obviously use to it !
i do recommend that whatsoever.

Much better on mobile and the site is clean and simple. I like most of the slots but the smaller games much better value with a lot of small wins that all add up. Not hard or long time to cash in either

It took me nearly a week to get registered which is crazy when some site verify me in hours. The bonus is basically nonexistent and not worth playing.

The iPhone feeling is very nice and they do offer a very large selection of games deposit options are Canadian friendly. Once the withdrawal is processed (8 days).. it will arrive

Depositing here is not recommended. The verification process is going to make you totally sick.
The bonus terms are top 5 worst ever.

200+ games not allowed
200+ count 20%? The good ones.

Max win 80 euros on the free spins with the welcome bonus which makes no sense since the spins are given the same time the 100%.

I literally got I’ll trying to make a withdrawal.

Luckily my deposit was in 22$ but I must have wagered 6000$ to complete requirement. I was able to talk my way out of the free spin max win scam.

Do not take any bonus here and get account fully verified proper to depositing.

Dear valuable customer Thank you for taking the time to write a review of our Casino. We value every opinion of our clients and are constantly trying to improve our service. We would like to kindly point out that the verification and withdrawal terms are outlined in our rules. Requests to withdraw funds are worked through by the Financial Department within 3 business days of the request being made after the account is verified through the provision of documents that confirm its holder’s identity. After the Financial Department has worked through the request to transfer funds, any further delays in processing payments are not the Website’s responsibility. Regarding your question about slots, if you would like to share with us the games, which you couldn't play for any reason, we would be more than happy to check it and provide you with an explanation. Moreover, there are hundreds of beautiful slots, with a 100% percentage of wager accounting. In addition to your question regarding wagering requirements, and in order to quickly and effectively sort out your issue, as well as to check your account, we would like to kindly ask you to provide us with your username on our project. Should you have any questions or concerns do not hesitate to contact us, please. We hope for your understanding! Best regards, Wazamba Team.

user avatar

Great site to try out big selection of providers and their latest games. Easy accessible site design, and a lot of bonus for each player. Always fast responding and helpful support agents ready to solve any issue you encounter. Definitely good site, 100% recommend to try it out! :)

I like the big selection of providers and their latest games. Easy accessible site design, and a lot of bonus for each player. Always fast responding and helpful support agents ready to solve any issue you encounter. Definitely good site, 100% recommend to try it out! :)

To receive the bonus that you have selected and that it always has to take so long after the deposit has been paid for the bonus to be credited via chat. I am sure that a web designer could easily insert direct buttons for the bonus that lead directly to the deposit page without always having to ask in the chat blocking yourself with error messages which is also very irritating.

Wazamba Casino puts up a nice touch to their site in terms of aesthetic presentation. It is enticing to young players like me. The homepage has everything. It is easy to navigate from here as well. Overall this casino is recommendable if that is the basis..

The site may be suited for young and newly signed up players, but be warned.. I had technical issues with logging in with my account despite it already being verified. Basic troubleshooting like refreshing the webpage and rebooting my router still did not let me access the webpage. An error that says "Page cannot be loaded" kept on occurring that time. Cookies, cache, VPN, and extensions have also been removed from my browser. After several attempts, I finally got access and got to log in. When technical issues like that happen, just take a screenshot and don't bother explaining in detail... not even sure if it's just google chrome being uncooperative that day or it is on the casino's side..

Great Design, fast Support! Great Slots I Hope gamomat Slots is coming to the Casino or Merkur Slots. I also Like the Bonus System it's easy and clear.

I don't Like the Deposit methods and the Long withdraws I Hope they change it a Little Bit, I also don't like the wager rules of the bonuses it's too much.

Great site to try out big selection of providers and their latest games. Easy accessible site design, and a lot of bonus for each player. Always fast responding and helpful support agents ready to solve any issue you encounter. Definitely good site, 100% recommend to try it out! :)


WAZAMBA CASINO
JANUARY 1, 2020
Dear Player,

Thank you for the positive feedback!

Our team is really happy to hear that our work is appreciated by our customers and this drives us forward to wish to improve further more. Stay tuned for even a greater selection of games and bonuses on our website in the year of 2020!

Best wishes.
Wazamba.com Team
SYYPLAY21 Review •
DECEMBER 27, 2019
DISLIKED

A letter came that 30 free spins will be credited to askgamblers for voting for your casino. First they asked for a screenshot and after that they wrote that only for people who made a deposit. This was not indicated anywhere. I give the lowest rating for deception
LIKE

WAZAMBA CASINO
DECEMBER 27, 2019
Dear Player,

Thank you for your feedback!

We made this free spins giveaway to honor the people who enjoy playing on our website and who have decided we deserve being voted for! We believe that our loyal players who trust in us deserve to be shown appreciation for voting for us by being given those free spins.

We are sorry to have frustrated you! You are always welcome to come to us and give our website a try!

Best regards,
Wazamba.com Team
LOAD MORE PLAYER REVIEWS
RATE CASINO AND WRITE A REVIEW
150 CHARACTERS LEFT FOR PROS150 CHARACTERS LEFT FOR CONS
What do you like?
What do you dislike?
Notify me about new player reviews on this page
I declare that my review is based on my own experience and represents my genuine opinion of this casino. I'm not a casino employee and have not been offered any incentive or payment by the casino to write this review. I understand that AskGamblers has zero-tolerance policy on fake reviews. View Posting Guidelines.
POST MY REVIEW
WAZAMBA CASINO BONUSES
NO CODE REQUIRED.

Wazamba Casino: 100% up to €500 + 200 Bonus Spins
8.158.15
Welcome Bonus

GET BONUS
T&C applies
NO CODE REQUIRED.

Wazamba Casino: 50 Bonus Spins Weekly Reload Bonus
8.158.15
Free Spins

GET BONUS
T&C applies
SEE ALL
WAZAMBA CASINO COMPLAINTS

Wazamba Casino - Withdrawal coming back
€500

REJECTED

Wazamba Casino - Unreasonable verification requirements
REJECTED

Wazamba Casino - Declined payment and refused refund
€832

RESOLVED
SEE ALL
Have trouble with Wazamba Casino?

SUBMIT COMPLAINT
LEARN MORE
WAZAMBA CASINO NEWS
Our Halloween "Less Trick, More Treat" Promo Has Finally Started!
Our Halloween "Less Trick, More Treat" Promo Has...
Test Wazamba Casino with a €500 Bonus Boost and 200 Spins
Test Wazamba Casino with a €500 Bonus Boost and...

I have never cashed out yet I think this site is good. It has all the games I like and a very wide selection. The site is well structured and clear. bonus are also very good and also that collecting and exchanging points is awesome. chat is always on and they are also very friendly

What does not always work is to receive the bonus that you have selected and that it always has to take so long after the deposit has been paid for the bonus to be credited via chat. I am sure that a web designer could easily insert direct buttons for the bonus that lead directly to the deposit page without always having to ask in the chat blocking yourself with error messages which is also very irritating.

Like everything, casino games, support layout, bonus etc. I like playing for this casino because I'm winning few times and good money. Very fast withdraw so this is my best casino

I won $3000, the games were fast and there was no lag like other casinos. Everything else was standard and looked normal until this happened below. There is not much positive I have to say

Major issues! I tried to withdraw and they said my limit was $750. I was having real issues with my gambling becoming out of control and asked for help with a cooling off period and I was told no. I was also told they could not set wagering limits or losses. I ended up losing $2250 and only withdrawing $750. They took advantage of me and I feel empty inside.

Dear Christopher, We would like to kindly point out, that we are genuinely sorry for the situation arisen. Please be rest assured, that we are currently working on the possibility of setting limits on our brand and we are doing our best to get them implemented as soon as possible. Therefore, unfortunately, we could not close your account when you contacted us regarding it first. However, please be aware, that now your account is closed without any reopening right due to the Responsible Gaming regulations and your e-mail address set during the registration on our web-site is care-listed. Furthermore, we would like to inform you, that your withdrawal of 750 CAD is currently being processed by the Interac payment processing provider and the funds will reach you in the nearest time possible. In conclusion we would like to strongly advise you to refer to the applications, which, when downloaded, limit your access to gaming. http://www.gamblersanonymous.org/ga/ http://www.gamblock.com/ http://www.gamcare.org.uk/ http://www.betfilter.com/ https://www.gamblingtherapy.org/ We wish you all the best in the future! Best wishes, Wazamba.com

user avatar
Inactive user
10/10

Wazamba is a very interesting casino with many promotions. Fast deposits and withdrawals are a plus of this casino. A large selection of games and providers are also a plus. I recommend this casino to everyone.

Great site to try out big selection of providers and their latest games. Easy accessible site design, and a lot of bonus for each player. Always fast responding and helpful support agents ready to solve any issue you encounter. Definitely good site, 100% recommend to try it out! :)

Dear Player, Thank you for the positive feedback! Our team is really happy to hear that our work is appreciated by our customers and this drives us forward to wish to improve further more. Stay tuned for even a greater selection of games and bonuses on our website in the year of 2020! Best wishes. Wazamba.com Team

user avatar

A letter came that 30 free spins will be credited to askgamblers for voting for your casino. First they asked for a screenshot and after that they wrote that only for people who made a deposit. This was not indicated anywhere. I give the lowest rating for deception

Dear Player, Thank you for your feedback! We made this free spins giveaway to honor the people who enjoy playing on our website and who have decided we deserve being voted for! We believe that our loyal players who trust in us deserve to be shown appreciation for voting for us by being given those free spins. We are sorry to have frustrated you! You are always welcome to come to us and give our website a try! Best regards, Wazamba.com Team

user avatar

Really easy site to follow, customer service has been outstandingly amazing. Pays out fast. I can't complain so far had no problems highly recommended. I've had no problems withdrawing funds definitely a 5 star from me.

Dear Adrian, We are glad to know that our customers are satisfied with our website, which means that our main goal to provide the best service is achieved. Thank you for staying with us. We hope that your further experience earned on Wazamba will be even better and we will do everything we can to make this real. Best regards, Wazamba Team

user avatar

The casino has good classic games I've played at other casinos before. But sometimes the games do not load fast. I don't think it is my internet since it occurs almost everywhere and every time.

Aside from the unfortunate loading time for the games, I had no problems when I deposited into my account when I started but it was really hard withdrawing with a 500€ maximum per day. I do not get solid profits this way since most of my winnings stay inside the casino. Plus it would mean that I'll keep repeating the process all over again. I know it may be stated in the terms or so but it really is tedious work. The chat is also unresponsive when it comes to transactions or it just repeats the same answer all over again. Disappointing.

Every 3 rd minute of each hour over 4 hours of games at 8:03 p.m. - 9:03 p.m. - 10:02 p.m. - 11:03 p.m., there are mistakes every hour, this is too constant to be a coincidence ...I fear a resetting of the odds in their favour, I do not see anything other than that...this is really shady.

Dear David, Thank you for your review! There had been technical updates taking place on our website the past couple of days, which caused inconveniences to some of our players. We would like to apologize for that! However, we can reassure you that our casino provides only licensed games from top-notch online gaming software providers. You can check our E-gaming license at the bottom part of our website. If you continue to experience issues while playing slots, feel free to contact our Live Chat or to write an email at [email protected] where you will get technical advice on what to do in order to be able to avoid such problems. Best wishes, Wazamba.com Team

user avatar
Inactive user
1/10

The only thing that I like is that SWISS players are accepted nothing more.
I have to fill the characters ....

Withdrawal are very very complicated. For the verification of my account I needed to send a lot of documents. Then pictures of me. After that they ask me to do a picture of me with my ID. After waiting their slow response, they said it’s no good. They want a picture of me holding my ID and in the background my computer has to be logged on my profile Wazamba... they ask always for more and are very slow in their answers. More, they don’t work on the weekends, so no withdrawal process on the weekend. More again, they don’t really answer your questions.

Honestly there are hundreds of better casinos. Don’t go there trust me.

Dear Gaspard, We would like to thank you for taking your time to write this review! We always try to do our best when it comes to withdrawals to proceed with them as fast as possible, since we are completely aware, that it is a number one priority for all our customers. We would like to express our apologies, that it is taking so long with getting your player's account verified and paying out your winnings accordingly. Unfortunately, some Swiss specific legislation requirements may sometimes complicate the withdrawal procedure, due to that reason we failed withdrawing to your credit card. Our Financial Department has provided you with an explanation regarding this matter and they also provided you with possible options to come up with a way for you to receive your winnings. When you decide on an alternative method for withdrawal, your future payouts will be processed in the nearest time possible (it can be either e-wallets available in your player's profile, or cryptocurrency wallets or another credit card). We are sincerely thankful for your cooperation and hope for your understanding! Best wishes, Wazamba.com

user avatar

The casino has good classic games I've played at other casinos before. But sometimes the games do not load fast. I don't think it is my internet since it occurs almost everywhere and every time.

Aside from the unfortunate loading time for the games, I had no problems when I deposited into my account when I started but it was really hard withdrawing with a 500€ maximum per day. I do not get solid profits this way since most of my winnings stay inside the casino. Plus it would mean that I'll keep repeating the process all over again. I know it may be stated in the terms or so but it really is tedious work. The chat is also unresponsive when it comes to transactions or it just repeats the same answer all over again. Disappointing.

Dear Player, Thank you for your review! Our clients' feedback is really important to us! We are sorry to hear that you are not satisfied with our service. We would kindly like to ask you to provide us with your username on our project so we can check your profile and see what exactly the case is and thus provide you with the needed help. Best wishes, Wazamba.com

user avatar

The casino has achievements that you have to unlock to get prices. And you will receive coins that you can buy different bonuses. The live chat support is very fast and have good response to your question.

I have no complaints for casino yet.

Played some games, but a very frustrating casino because the interface seems disorganized, it confuses me. Its stylishness doesn’t help me navigating their site using my iPhone.

Don’t be deceived with the "beauty" of the casino’s interface. Delayed customer support, they don’t care about people who ask questions, like me, I had an encounter when I’m having a little trouble with their site. I sent a question then they responded when I found a solution to my problem, by myself. Shame to this site.

Dear Player, We are really sorry to disappoint you with our service. We would like to make up for that and help you out but in order to do that, we need you to provide us with your log in. As soon as you send it to us, we are going to review the case. Thank you for your feedback! If you have any further questions, feel free to contact us at [email protected] or on our Live Chat! Best wishes, Wazamba.com

user avatar

Compare Wazamba Casino to Other Casinos

6/10 • 275
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 20,000 per month
Complaints
Resolved 63 out of 78
Deposit Methods
+20
Licences
Anjouan
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 206
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 7 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 165
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
6.1/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.8/10 • 11
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao