Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 10 – Player Reviews for Mr.Bet Casino

Mr.Bet Casino
Welcome Bonus
Exclusive

150% up to 60000 HUF

Our Rating CasinoRank
6.7/10
CasinoRank
Player Rating 297 reviews
8.5/10
297 reviews
Complaint Response 210 complaints
2 days avg. 210 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
8.5/10 ● 297 reviews

AI-Generated Summary of Our Player Reviews

Players appreciate the wide selection of games and the generous bonuses offered by the casino. Many have highlighted the smooth gameplay and fast withdrawals, making their overall experience enjoyable.

Players have expressed frustration with the slow verification process and delayed payouts. Additionally, there are complaints about unhelpful customer support and issues with bonus withdrawal limits.

Top Reviews From Our Players

These guys have been amazing to deal with no complaints here at all quick easy payouts. Customer service has been exceptional. Highly recommend this site to anyone.

Dear KATIEBBB, I just wanted you to know that we truly enjoy your cooperation and feel honored to be your chosen Mr.bet. Your review is much appreciated, and we will do our very best to continue providing our best casino services

user avatar

More choice of interesting games. Always have something to play. Good site design, very convenient to use. I also like games a lot, I have never met such people before, I haven’t even tried to play at all.

Bonus are only paid when you transfer money by certain ways. In my case I did not receive my bonus and got cranky so I tried refunding my money and that's where it begins. Getting your money or your winnings back requires tons of information.

Thank you for your review. We appreciate your opinion, and we are happy that you find our selection of games good. Sometimes withdrawal can be complicated by the verification procedure. But it was made for our customer`s safety for you to be sure that nobody will grab your money. It is so pity that you faced troubles, but in any case, it is only during the first withdrawal. If you have any questions, feel free to ask. Wishing you great luck and big winnings!

user avatar

Lots of slots, always gives some money then you out of it, really enjoy playing here. Also the best part - gamomot provider, it's hard to find in other casinos.

Dear KNOLLEKUSH1231 Thank you so much for your feedback! We are really looking forward to hearing from our players to make sure we are doing the right thing! We just want to make sure that our players got the best gaming experience and are totally satisfied with their gaming experience. Please, do not hesitate to contact us anytime in case you need our assistance! Have a great day and we wish you Big Wins!

user avatar

I'm more than happy with Mr.Bet. The game selection is huge, the website is user friendly and through the app very easy to use. The bonus offers are balanced and good.

Hi. I liked to nominate you at ASKGamblers. How does it work with the free spins again? I can not find a bad word about the casino.

Hello Kmkclub99 ! Thank you for your review. We appreciate your opinion about our casino. It is so pleasant to hear that you find the selection of games good. Please remember, if you have any questions, you can always contact our Support team. We work 24/7. Wishing you great luck and big winnings!

user avatar

Easy and fast deposits! Very fast withdraw !! Fun, good winnings and games are interesting! Promotions are as well interesting! Customer support is very helpful.

Dear DONATELI! Thank you for your feedback! We always make sure that we are doing our best to minimize the difficulties that our players might have while depositing. It is ultra important for us to make sure that we can help them to start playing right away with no need to spend precious time on unnecessary details. Also, we are happy to know that you are satisfied with our Support Team because we truly believe that only good casinos have great support, and we are definitely the one! Please, do not hesitate to contact us anytime in case you need our assistance! Have a great day and we wish you LUCK!

user avatar

For some reason, today it is really hard to find a live casino where you can play with croupiers. I never imagined I`d be this lucky and found a real live casino where I can play with croupiers. It was searching in a couple of years. I've tried a great number of online casinos. I want to find the best casino which offers live games. It is with great regret that none offers true live games. It was so difficult for me to find live interaction with a croupier. But Mr. Bet offers the best live games and it`s the obvious fact. I like Roulette, but especially Blackjack. These games here are incredible! As for the registration process in Mr.Bet Casino, it is not so long and boring. They will do everything possible to make the cool game so that you will want to return and play here again. Don`t waste your time, come here and play for your pleasure.

Hello Esdooh88 ! On behalf of our team, we are thankful for your good words. We are so happy that you find your favourite casino for playing live games. We always add new games and live games too, so you will not feel boring playing here. Please feel free to ask, if you have any questions. Our support team is working 24/7. Have a lucky day!

user avatar

Easy and fast deposits! Very fast withdraw !! Fun, good winnings and games are interesting! Promotions are as well interesting! Customer support is very helpful.

Till now I cant say something really bad about this casino. The only thing I just noticed is that chat support is a bit difficult to use in the app because you always have to minimize your keyboard to see what you are just writing

Hello Pokerpaiule! Thank you for your feedback! We appreciate your opinion and will do our best not to disappoint you. We sent your remarks regarding application interface to the technical and will try to do our best to improve it in the nearest time. Thank you for notifying us. If you have any requests or questions, feel free to contact our Support team. Wishing you good luck and great winnings!

user avatar

Easy and fast deposits! Very fast withdraw !! Fun, good winnings and games are interesting! Promotions are as well interesting! Customer support is very helpful.

Dear ANHAI1! We are really happy to know you like our deposit-withdrawal process! We always make sure that we can make it easier for our players to start playing faster and to get their winning smoothly! We also create many personal offers for our players to make sure they are happy and satisfied! We are happy to see you with us, Wish you a wonderful day and lots of luck!

user avatar

For some reason, today it is really hard to find a live casino where you can play with croupiers. I never imagined I`d be this lucky and found a real live casino where I can play with croupiers. It was searching in a couple of years.  I've tried a great number of online casinos. I want to find the best casino which offers live games. It is with great regret that none offers true live games. It was so difficult for me to find live interaction with a croupier. But Mr. Bet offers the best live games and it`s the obvious fact. I like Roulette, but especially Blackjack. These games here are incredible! As for the registration process in Mr.Bet Casino, it is not so long and boring. They will do everything possible to make the cool game so that you will want to return and play here again.  Don`t waste your time, come here and play for your pleasure.

Dear FRANXEEES! Thank you so much for your wonderful review of our casino! We are happy to know that you find it great to see Live games on our website! MrBet is really one of few casinos that can offer a unique experience of Live Games with croupiers. We hope that you will be only satisfied and lucky while playing with us! Hope to see you over and over again! Have a great day and we wish you HUGE wins!!!

user avatar

Mr.bet is am amazing casino site. I've won many times. Very friendly customer support and wide variety of slots to play. Very fun thank you. I spend a lot of time playing with a smile. Lots of friends and family members have been recommended. I love it alot

Dear HIDOORZ! We are very happy to know that you recommend us to your friends and family! We would be happy to see them among our customers as we are trying to make our casino a warm place where people can not only rest after a hard-working day but also win-win-win!!! We appreciate our every player and want to make sure we are all having a great fun time! Thank you for being our customers and have a wonderful day full of Joy and LUCK!!!

user avatar

Lots of slots, always gives some money then you out of it, really enjoy playing here. Also the best part - gamomot provider, it's hard to find in other casinos.

Dear ENDZIULIS212! We are honestly happy to know you enjoy your gaming experience with us. We want to make sure we have a huge variety of providers available so every player can find exactly what he is looking for! Also, our payout of the best between casinos and we are sure that we can provide NOT only the entertainment BUT ALSO WINS. So please keep being our customer and we are looking forward to seeing you soon! We wish you GREAT LUCK!!!

user avatar

Mr bet has a great layout! Easy to use and fun to play! Mr bet is a safe and secure casino. So far mr bet is by far my favourite casino to gamble. Good bonuses to help the money flow.

Hello TIANAGOVAN Thank you for an honest review and your time! We hope for our long cooperation and we do believe that you will face your best luck and fun with Mr.Bet! Much appreciate your feedback and good luck!

user avatar

Best online casino with best games and friendly support! Also very good bonus offers! Give it a try, you will love it! For new players exists an 10 Euro welcome bonus without deposit...

Hello LUCKYPUPPE Thank you for feedback and we appreciate for warm words. We will do our best to continue our cooperation in our best way. Good luck and have a lot of fun with Mr.Bet Don’t hesitate to ask any questions to our support service.

user avatar

Easy and fast deposits! Very fast withdraw !! Fun, good winnings and games are interesting! Promotions are as well interesting! Customer support is very helpful.

In the promotions we would prefer to have more different promotions then just 2 or 3... Other then that, we would like to get the chance to have no deposit free spins out of nowhere like 5 or 10 or 15... We don't like the promotions minimum deposit increase the more you deposit sometimes when we buy a prepaid card to pay the amount on the prepaid card isn't enough to get the promotion offered.

Hello GRACE2390 We do appreciate your review and thank you for your trust to a Mr.Bet casino! We do all our best to give bonuses for all our clients and happy to provide interesting courtiers, where you can win some bonuses. We do believe that we fulfill next time your expectations and will provide you with desirable bonuses. Check out our subscription and feel free to ask our support service about any bonus. Thank you for the feedback!

user avatar

Sometimes I don't win but it's all part of the fun. I like how easy everything is no complications no hassle with any function on the site, it's all so simple just how it should always be and I feel safe spending money here. It's really legit I can't think of any faults I've come across so far unlike in other casinos there's always something off like credibility or complicated menu for no reason. This is the legit deal.

Thank you for the feedback and for your time! We hope that we can provide you with our best casino services for fun and win. All your winnings are obtained on luck and gambling strategies. We do believe that everyone can face luck with us and we would be happy to help you with any questions. Our support service working 24/7 for you. Good luck and thank you for your honest review.

user avatar

Fantastic casino! Have played at a few of their other brands and have always enjoyed my time playing. Layout is great, no lagging, website responsive. Love that you can easily see your wagering. Great welcome package. Absolutely great stuff!

Dear ALEXP1X, We appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to provide you the best service that we can and you deserve. Thank you for your time and for choosing our service.

user avatar

Today I`m here and want to write some words about Mr. bet Casino. So, guys, as for my opinion and experience of playing there I can say that Mr. Bet offers the largest choice of games. Here you can find the games, which were popular 5 years ago, and more. Of course, they couldn`t be bothered with new and fresh games, with exciting slots. These new games require various technics and skills from the gambler, so I think you need to be prepared for that. I really love the site.  The good thing for me is to spend my free time playing good old games.  I don`t forget about new slots and try to play them if I have the possibility. To find the game you like is easier than you think, cause the interface is really easy and convenient, 8 from 10, no doubt.

Dear CLAASSDI, Thank you for taking the time to tell us why our service failed to meet your expectations. Hope that we can provide you with games that you desired for and with comfortable service. Thank you again, for your honest feedback. I hope to have the pleasure of serving you for a long time.

user avatar

Hi folks, and I feel very strongly saying that Mr.Bet  Casino has really surprised me when I faced it firstly. My welcome bonus was 400%. If you understand me, for gambler it sounds good. So, I go check for more information about it and was rather pleased. A lot of good bonuses. The other thing is that there is much different software to choose from. Play what you want and where you want. Some words about service and support. They are excellent and fast, the mail responds very quickly. Can`t but mention about withdrawal. The verification was very easy and fast, and as a result, in two days I got all my money. A good selection of games is also their benefit. Safe to say, they will have 9/10 from me. I will recommend this casino to all my friends.

Thank you for your feedback! We appreciate your time spent to share your opinion with other players. We are so happy that you highly appreciate our support service. Such reviews motivate us to become better every day. May your luck never leave your side! Have a great day!

user avatar

It just so happens I`m faced with Mr. Bet Casino. I didn't regret. I`m happy with those: the interface is great and very easy and comfortable, there is 24/7 technical support. The team is friendly and polite. You can safely connect to them in case of some problems, etc. The welcome bonus was awesome. Cashouts and withdrawals also without any problems. I got all my money after the tournament. I had to wait a bit, but now I understand that everything was reasonable. I`ve got no beef to support and all the people that work there. Everything is okay. Now, it`s probably one of my favorite casinos I`ve ever played. And if you ask me about recommendations, of course, I will say YES, YES, YES. Nice choice, try and you will definitely satisfied. It will be exactly like I said.

Thank you for your kind words! They are so precious to us. We are very happy that you find our interface - great, we do our best to make it pleasing to the eye. Please remember, we are always ready to answer any question you have. Our support team works 24/7 and is always pleased to communicate with you. Wishing you a great day!

user avatar

I really like the huge choose of different games. Almost every slot I like I have found here!!! 🥰 especially that they also offeres the achievements at quickspin slots !!

Till now I cant say something really bad about this casino. The only thing I just noticed is that chat support is a bit difficult to use in the app because you always have to minimize your keyboard to see what you are just writing

Thank you for your review. We appreciate your opinion about our casino. It motivates us to become better every day. We often add new games and game providers on our site, so you won't get bored. Also, you can take part in the Battle of Spins and get fun from the competition with other players. Thank you for your feedback regarding the support chat screen. We sent it to the technical department. We will do our best to improve our service so that our users feel comfortable here. Have a great gaming experience!

user avatar

The variety of games is good and up to date. I do not really have anything else positive to say but have to put more words in for it to post. I mean I did deal with maybe one good customer service dude. But that's about it.

I spent THOUSANNNDDDSS on this casino. And never got a withdraw, support just replied and said there was “world technical issues”. Plus the money never disappeared from account so was easy to spend. When I asked to cancel account they did it with no hesitations which was upsetting as I’ve spent so much and thought they would look after loyal customers. Would not recommend.

We are very thankful for your review. We appreciate your time spent to share your opinion with other players. The other day we had technical maintenance, about what support team notifies you. We are very sorry that you faced with a withdrawal issue. We don't want to break up our relationships, but if you decided to stop them, we have no right to discourage you from doing this. We appreciate that you being with us for so long time, if you decide to come back, please contact our support team and we will help you. We are working 24/7. Have a great time!

user avatar

The withdraw was fast and was in my bank within 2 working days, they provide a range of games on the site and offer great bonuses to players, they have the option of live chat to sort problems with bonuses or deposits anything really! My new favorite online casino !

Hello! We are very thankful for your review! It motivates us to become better and better every day. We are so proud to become your favorite casino. Our support team is available 24/7 and always ready to answer any questions you have. We are developing and often add new games, providers. We want to be sure that you will not feel boring here. We wish you great luck and good winnings!

user avatar
Inactive user
1/10

Oh lord some casinos could really be ssoooooo good but then they failed at a very tiny but absolutely important thing

Positiv: for my taste a nearly perfect game collection and really good deposit bonuses

Negative: terrible design...looks absolutely like one of this awful gamteck plarform casinos... but this didn't matter so much to me

Much more important is the fact that you have only a sepa transfer option for cashout as a german player. the minimum cashout amount for this option is 100€
I was a bit unlucky and had only 40€ left in my account after I finished the wagering for my deposit bonus...
So there was zero options for me to cashout.!!!
The only way to cashout was to deposit a other 60 € wager this amount 2x (with the opportunity to loose it all) or pay the casino a fee of 10% if you don't want to risk it. That means that I had to deposit a other 66 € to be able to cashout

So imo it is ridiculous enough to offer only one cashout option at your casino this days with a minimum amount of 100€

But then also with a 2x wagering or a 10%
Fee rule ?? That is unacceptable

Hello! Thank you for your review. We appreciate your opinion. We are very sorry that you faced such a situation. We make our best to speed up withdrawals. When withdrawal is Pending, money is still on the account, but when it is Successful, only on this step, funds will be debited from the account. On every step, you can check your balance in your Profile, and also, in games. Any time you can contact the support team to resolve any issues. We are working 24/7 to ensure better services every day. We wish you good luck and good winnings!

user avatar

Name , slots, bonus system , quick live support

Thats it

How can you in 2019 still live in 2000 ? mr.bet you are old man , leave this game for young ,good, quick casinos.
Verification takes 3days , how is that possible?
But the biggest part, once you request cash out, the money doesnt reduce from balance and you are still able to play with money you think you already cashed out!
This is pure greed, and players should be aware, there is whole big world out there with mr and mrs which are younger, better looking and most important quicker and player minded, not this old greedy man calling himself BET

Hello, Visvaldis! Thank you for your feedback. The verification process always takes some time because it has to pass several validation stages. Also, we’d like to underline that our teams follow very strict protocols when it comes to document verification. For this reason we had to request better quality copies of your documents. Additionally, we had to re-request the proof of residence as it wasn’t provided on demand, which extends the entire process. In any case, we wish to emphasize that the account verification is a one-time procedure, once verified you won’t face it again.

user avatar

good and fun games loved steamtower and 24/7 online help

Won winnings from free games, when I tried to cash out they said I violated their T&C...Apparently I played 1 game Book of Dead that was in their high wagering contribution section for a few minutes, keep in mind their games don't tell you, you have to go to their T&C to find it and i guess remember it off by heart? They said I switched games to that for the sole purpose of clearing wagering requirements, (100-200 bucks is their definition of sole purpose...) All winnings are now taken away and pretty much nothing you can do or explain, feels like they pick at small details in their favor to forfeit players' winnings.

Hello! Our Terms and Conditions state that wagering requirements apply when you play with a bonus. Also, we don't tolerate bonus abuse: "7.14. Mr.bet has a zero-tolerance policy towards bonus abuse, fraud, taking unfair advantage of us and/or other suspicious activity, and we reserve the right to block and remove bonuses, associated winnings and/or deposits from accounts that we suspect, at our sole discretion, are involved in such activities or behaviors such as, but not limited to: - ... - Moving from a low weighted game (50% wagering contribution or less) to a higher weighted contribution game (70% or more) after large wins for the purpose of clearing wagering requirements. For example, but not limited to placing bets on roulette or BlackJack and then after a win moving your gameplay to slots to clear wagering." These terms are applied to all players of our casino without exception. We deeply regret that you faced this inconvenience, however, our team thoroughly monitors all activities that may constitute a Terms & Conditions violation. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.

user avatar

Good selection of games. Good bonuses. Several bonuses over 40%.

Funds remain in your account as playable funds all the way through verification and/or cashout pending time, making it very easy for the player to spend the funds they just cashed out. Verification begins with the casino prompting you to turn in docs of your payment method and identity, but no utility is asked for. You must ask for this yourself. It is also not possible to turn in these docs without contacting customer service, because the "send docs" button disappears after sending in the first docs. I have repeatedly contacted customer service today to get my account verified, without success. I have had no such issues on any other site i have played on. As I cannot be bothered to work around the clock for several days on end to get this done I have decided to forfeit my first and only 200 USD cashout on this site . There are better choices out there.

Hello Stian! Thank you for sharing your feedback. Our verification procedure is a regular KYC procedure that every player has to complete. The verification process always takes some time because it has to pass several validation stages, as well the withdrawal itself may take extra time (1-3 business days). We are sorry that you’ve faced an issue with the verification. We’ve sent you the request with the list of all required documents. As soon as the documents are provided and validated, the withdrawal will be processed. Please keep in mind that we’re still waiting for you to provide a utility bill to complete the verification. We also accept screenshots in PNG, JPG and JPEG formats, not only PDFs.

user avatar

The games and overall interface looked nice. Many new games in the market were available. A quick online chat responses were also nice.

Oh boy the verification procedure... Let me tell you all about it.
I was recommended the casino from a trustworthy source which I will not disclose.
1) I deposited, got bonus, wagered, won 510 euros and requested the withdrawal.
2) Before that I contacted support to ask if I can send them documents up from so this would not take too long, they said the email will be sent to me and documents will be asked there so I waited and after 2 days an email of list of the documents arrive.
3) I sent the documents and in the meant time confirmed with the online chat if they are up to their "standard". My selfies holding the ID and the card was not, because to zoom in was too difficult for them or perhaps the technology is not available to them yet. Anyway being an understanding person I took selfies again and sent if few more times. The online chat approved they are indeed an acceptable quality. IMPORTANT fact I also uploaded my address verification documents and my Neteller screenshoot with info, which was as the chat said up to the standard and no issues with it.
4) After two more days I gets that the bill for the utilities is not good and that neteller screenshot is not good.
4.1) The utility bill I sent was PDF file of a internet service provider. However for the Mr.Bet this was not acceptable since the utility as they understand has to be for "Gas/Electricity/Water" as if in 2018 the internet is somehow not a utility... okay what ever I sent them the joint bill of which I pay for all the service I get in my apartment (water/heat). I encourage Mr.Bet to be more like 2018 and not like 2010.
5) After I repeatedly sent address and bill they said I have to wait 1 - 3 BANKING days, which is absurd how they abuse the rules. I am still waiting, but from the overall I see that additional selfies may be required...

Also I would like to ask MR.BET how is that is that the payment process is up to 3 days ? How is this so long and why ?

This is my experience with MR.BET so far. I think the gambling community should know and keep in mind that.

Hello Winstonas, Thank you for raising your concerns. And also thank you for such kind feedback about our support service! We apologize for such a long wait on the verification of your documents. However, we need to mention that the proceeding on a verification request takes some time. Besides, to complete the verification you are to provide the list of required documents. One of these documents is a utility bill for electricity, water, or gas, as these documents can prove your address. However, the internet bill is not mentioned in this list, as the internet bill is not enough to prove the address. According to our Terms and Conditions, which you accepted, the withdrawal takes 1-3 business days if only the user provides the full list of required documents. We request the full list of documents for the first withdrawal only to complete the verification. Further withdrawals will be processed within 1 day. We should also point out that the verification procedure is required to guarantee the security of your account and the safety of your funds. To protect your account and funds, we need to check the documents in accordance with KYC regulations. In other words, we need to be sure that no one pretends to be you to withdraw your money. The verification procedure includes documents request, documents processing, requisites checking, checking of identity, and withdrawal request processing, therefore it takes up to 3 days. The list of required documents helps us to obey these rules and protect your security and safety. Also, we have just received information that your withdrawal request has been successfully processed. If you have any questions, please don't hesitate to contact our support team. Kind Regards, Mr.Bet team

user avatar
Inactive user
1/10

Support team willing to help although not all are completely competent!

I have had very bad experience at mr.bet casino starting when I requested withdraw! I definitely do not recommend this casino to players which are used to act fast! In my case my verification lasted 3 days with breaks in between and on the end there was still missing documents! Had to send 4 times selfie with ID among other! After that my withdraw was on pending status for 2 days and no one contacted me and after all I just gave up when they demanded new type of documents!

About slots, you can find many different providers but no BTG or neither blueprint gaming! Slots were very volatile against me! My episode started very unlucky, continues with one and only big hit( approximately 1400x) and finished extremely volatile! After big win I couldn’t hit 50x in bonus games( free spins or whatever you want)! No matter what kind of provider or slot I’ve been playing!

Avoid this casino room if you can’t wait 1 week( or maybe more) for money to be transferred on your bank account!

This is my experience and maybe not all of you have had similar situations with mr.bet

Hello Clement! Thank you for raising your concerns with us. When you requested a withdrawal, we had asked you to verify your account. According to our Terms and Conditions this procedure takes 1-3 business days. That is why the verification of your documents was paused for the weekend. However, your documents were checked on Monday, the first business day after you provided us with the documents. Regarding the result of verification, our risk department requested additional documents, but you have yet to send those in. The quality of 3 out of 4 selfie photos was too low. The data on the photos should be clear and readable to verify that you are the owner of the account. Otherwise, we can't verify your account. Also, you should know that the verification procedure is the regular procedure in every casino. However, our casino guarantees that once you pass this procedure, the withdrawals with verified payment requisites will be fast and secure. If you still have some questions, please feel free to contact our support team. Kind Regards, Mr.Bet team

user avatar

Amazing game selection. Gamomat and Merkur are rare finds for Canadians these days. Withdrawals times are acceptable, live chat is always helpful.
I would recommend this casino to others.

Although the live chat is very helpful, it can take some time to get a hold of anyone. This could be because of where I live and the time difference though

Hello Helafast! Thank you so much for such kind words. Shortly, even more games will appear in our casino. We’re sure, you will love many of them! Stay with us and you won’t miss any of the newest games added to our collection. Furthermore, your next withdrawals will be processed faster, because you have already passed verification successfully. We should apologize for starting with sending you offline messages first instead of online communicating in chat. However, after that we were live in chat and we answered your questions. If you have any suggestions, how to make our casino better for you and for all our players, please, don't hesitate to contact us any time! Warm regards, Mr.Bet team

user avatar

Good slots with a lot of different providers. Having Merkur (edict) slots is a big plus.

Withdraws. Have been waiting for more than 3 days for payout. Not even in the 1990's three days could be consider as a fast transaction. With multiple casinos today doing payouts in the matter of just hours (some even in 15 min), it is not acceptable having to wait that long for a withdraw. They keep saying on support it is 1-3 banking days for payouts to Skrill, all though the payment option page says "1 workingday" (1 arbetsdag = 1 workingday).

Hello, Jeppehansson! We are very sorry you’re having an issue with processing your withdrawal. However, we’d like to point out that the time to finalize a withdrawal request may vary due to circumstances. Meanwhile, a withdrawal attempt should be approved or denied within three (3) business days. Please check our Terms and Conditions to know more about processing payment requests. Also, please check Payment Options information as payment method providers impose certain requirements on processing time. We appreciate you providing us with the information that it takes 1 banking day. As we know from the provider, it takes 1-3 banking days from their side. So we will fix this issue as soon as possible. We are really sorry for such a long wait. We will process your withdrawal as soon as possible. Best Regards, Mr. Bet Team

user avatar

Compare Mr.Bet Casino to Other Casinos

6.7/10 • 297
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per week
Complaints
Resolved 185 out of 210
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.3/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 61 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 202
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 130
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.6/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.8/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao