Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 4 – Player Reviews for LeoVegas Casino

LeoVegas Casino
Welcome Bonus

Up to 5000 BRL + 50 Free Spins

Our Rating CasinoRank
8.3/10
CasinoRank
Player Rating 232 reviews
6.1/10
232 reviews
Complaint Response 171 complaints
2 days avg. 171 complaints

LeoVegas Casino Bonuses

Check out other LeoVegas Casino bonuses and pick the one that best suits your preferences.

Discover all bonuses
Welcome Bonus
100% up to 1000 CAD + 100 Free Spins Welcome Package
Minimum Deposit 20 CAD
Wagering Requirements 35xd
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €300 + 100 Free Spins
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 25xb
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €1000 + 200 Free Spins
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 25xb
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to 2000 NZD + 200 Free Spins Welcome Package
Minimum Deposit 10 NZD
Wagering Requirements 20xd
Bonus Percentage 100%
Welcome Bonus
100% up to €300 on Live Casino
Minimum Deposit €10
Wagering Requirements 40xb
Bonus Percentage 100%

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.2/10 ● 232 reviews

Top Reviews From Our Players

Everything I like in this casino everything, the games the staff is fantastic, live chat is coming so quick and all the times very polite very fantastic team all of them happy to help best ever online casino

Nothing negative I cant say about this casino .maybe just with withdrawal. For example i take withdrawal and my withdrawal still in casino and if I win and i want to take another withdrawal I need to cancel old. But this is not very big problem.

Hi Linda74, Thank you very much for taking the time to leave a review. It is great to hear that you have been happy whilst playing at LeoVegas. We strive to provide superior customer service and I am very happy to see this has been achieved. Should you require any further assistance please let us know! I wish you a lovely day ahead!

user avatar

LeoVegas is one of my favourite casinos online and there are several reasons why!

+ Great welcome bonus which is a no-sticky bonus!
+ Good customer service with fast answers
+ Freespins with no wagering almost weekly
+ Superfast payouts 5-10 mins as swedish player
+ Huge amount of games to play and are fast on getting new games

It's a casino that you as a player can trust, I've never had an issue with getting paid or not getting a bonus, which has happen with plenty of other casinos.

Just something small that might be negative sometimes...

Sometimes when you get freespins (which is awesome) there can be issues getting into the games and actually be able to play them.. Of course this might be bcus of the high pressure on the networks from connecting players. It's just a small thing, other than that I can't find anything else that is negative.

Hi Heniin, Thank you for taking the time to leave a review! It is great to hear that you have enjoyed playing here at Leovegas, we strive to provide superior customer service and its fantastic to hear we have succeeded in your case! I am sorry to hear that you sometimes have some problems accessing the games. Unfortunately, we do not own the games we merely host them. However, I can look into getting this information sent over to the game providers to be checked! Thank you for your feedback and I wish you a lovely day ahead.

user avatar

I did like everything from customer service to the fames

I've been a verified player for years now never had a problem with deposits or withdrawals customer service always went above and beyond I've now been told I'm suddenly unverified as it's expired I don't have any other photo is than original I'd I haven't changed name or address and they won't pay my withdrawal so closed my account absolutely disgusting

Hello LUCKYMEL74, Thank you for taking the time to leave us a review! I'm pleased to hear that you are happy with the games and Customer Support Team, we strive to provide the best possible service for our players. With regards to verification, I'm afraid we do need to ensure that we have a valid copy of government issued photo ID. I understand how frustrating this may be, however, we are bound by our licence regulations and laws to ensure these verification procedures are adhered to. Should you ever decide to reopen your account or provide ID to withdraw, kindly note that if you have a pending withdrawal the funds will still remain on your LeoVegas account for you, even if closed. I wish you all the best going forward.

user avatar

The little bonus spins offered a few times a week. I have played with this casino for a while.

I am not liking the customer service right now. I am little player and sadly not too lucky. I recently won $225 and was excited to cash out. I had recently changed my banking so I uploaded the required information. Then was told they wanted a copy of my debit mastercard tied to the account showing my name. As this card is new it does not have my name on it. So then they said they would need verification from the bank. I then uploaded the "original" form from the bank showing all my information, a pic of the card, the number and the accounts it is tied to. It stated my full name and address. When chatting with customer support, the agent is telling me they need the original document. It does not get much more original than directly from the bank. Then to add insult to injury he asks me to upload a pic of the front of my card. So I proceed with that. He then states it does not have my name on it. Talk about not knowing what you are doing. If it had my name on it I would hope I would not be going through this frustration. I asked to speak to a sup and he told me sups only respond to inquiries sent via email. Well I have been emailing for a week and not received a response that is why I reached out to chat. At this point I am at loss..(literally). I sure wish there was an ombudsmen for these matters! I am just a little fish in a big pond.

Hi DMF54, Thank you for taking the time to leave a review. I'm sorry to hear that you have been experiencing issues with our verification process. Due to our licensing requirements, we are obliged to request documentation in order to verify accounts registered with us. Unfortunately, since this is a public forum, I have not been able to find any account-specific information, so I can not comment on your specific circumstances. As you mentioned you have emailed our support team already, I can assure you that we will get back to you via email. Once again my apologies for any inconvenience.

user avatar

-Lots of games
-Fast and friendly support
-Many free spins and events (not available in the Netherlands? I got many bonuses so that's not true)

-Verification took a bit long
-My winnings of free spins didn't get added, was resolved by customer support
-Loyalty is a bit unclear

Hello NEWBZS, Thank you for taking the time to leave us a review. I'm happy to hear that you have been pleased with the games and our Support Department. With regards to verification, we do aim to get this completed in a timely manner however, sometimes depending on the queue this can take slightly longer. I do thank you for your patience during this process. I'm sorry to hear about the issue you encountered with your free spins, and pleased to hear that you manged to get this resolved via the Customer Support Department. Regarding Loyalty, we do have a Loyalty Program that you are able to read about on site. In order to access this you would need to click on your VIP Level once logged into your account. Our Customer Support Department are available 24/7 and would also be more than happy to assist with any queries you may have on this. Have a great evening!

user avatar

A delayed review seeing as have not been able to play here for some time... but is my Favourites of all time!
-great looking site
-fast verification
-fast withdrawal times
-helpful live support

Not being able to play from Australia, it is a shame but that's the way it is

Hi TheTruthHurts, Thank you for taking the time to leave a review. It is great to hear that you have enjoyed using our casino! I'm afraid it is not possible to sign-up with LeoVegas from Australia. This was a decision made by the Australian authorities with regards to off-shore gaming. I would like to offer my sincere apologies for any inconvenience caused, however, unfortunately, this is something which LeoVegas itself has no control over. I wish you a lovely evening!

user avatar

Well I get fast some free games but I didn't win that much for first time and btw I was playing for free.

I can't find my country Slovenia . :( have a nice day .

Hello DANIELOS, Thank you for taking the time to leave us a review. I'm happy to hear that you had some fun playing our games in demo mode. With regards to not winning much, please note that whether playing for real or in demo mode, all outcomes are completely random as all games are run on random number generators. Unfortunately, at this time we do not operate in Slovenia. However, this may be something that could change in the future. I wish you all the best with your future endeavours!

user avatar

Good selection of games.
One of the best mobile sites if not the best.
Helpful chat with patience.

Awful withdrawal times across the board, wasn't friendly for big wins to me atleast.
Not so special loyalty program (level 30+ and free withdrawals).

Hello SANPPA, Thank you for taking the time to leave this review. I'm really pleased to hear that you have enjoyed the casino and have been helped by our dedicated customer service lions. LeoVegas pride ourselves in quick withdrawal timescales so the comment which you have made is out of the ordinary, we are continuously verifying and approving withdrawals as many of our happy players will be able to confirm. With this being said, the next time you would like to withdraw your winnings, you can contact our wonderful support lions who will be more than happy to push through the withdrawal straight away for you! I'm sorry to hear that you have been unhappy with our loyalty service, If you have any specific feedback that you would like to be passed on with ways to improve the process then It would be great to get some constructive feedback with specific details. The VIP level simply indicates how much you have played at LeoVegas.Right now we're developing and improving the levels to make it clearer for you to know what benefits you can get when you reach a certain level. I wish you luck in the casino!

user avatar

Good people on customer service who always get back to me so I think they have solved that issue.

I have been frozen out of some games when I was due winnings. This is frustrating and difficult to prove.

Hello ABBYK, Thank you for taking the time to provide us with some feedback. I'm pleased to hear that you have been happy with the customer service you have received, we endeavor to provide the highest standards possible. I'm sorry to hear that you have been experiencing issues with some of the games. I kindly ask that you contact us directly on [email protected], with some specific details on this and we will be more than happy to investigate this for you. Thank you again and have a great day!

user avatar

I joined this casino despite the torrents of negative reviews on here and TrustPilot; I wanted to see for myself as the majority of people who write a review only go to the bother of doing so when they have something bad to say... I also noticed that most of the complaints posted about the casino on here were resolved, even when they involved very large sums of money...

The casino has been in operation since 2012 which is comforting to see; a lot of casinos these days are less than a year... I find it easier to put my trust in a casino that has been on the scene for some time, rather than one that sprung up overnight and could just as easily disappear the next day.

They have pretty decent withdrawal limits and a wide range of banking options.

Absolutely fabulous selection of games including all the Progressive Jackpot slots, and their online gaming platform runs as smooth as you like with no lagging or dropped connections.

But what prompted me to write this review was my initial experience of customer service, which I see so many people criticising... I contacted them very late at night (GMT) on a Sunday and received a response within minutes, and the next morning I received an email to say the issue was resolved, my withdrawal had been processed, and that there was free spins added to my account... the chat transcript is below and speaks for itself:

Chat started on 18 Nov 2018, 11:04 PM (GMT+0)
(11:04:27) *** Derek joined the chat ***
(11:04:27) Derek: Submitted my documents for account verification yesterday and haven't heard anything since... how long does account verification typically take?
(11:05:15) *** Georgia joined the chat ***
(11:05:20) Georgia: Hey Derek
(11:05:48) Georgia: They typically take up to 3 days, however let me have a look and see if I can speed it along
(11:06:13) Derek: cool, thanks
(11:13:19) Georgia: won't be too much longer
(11:13:40) Derek: no prob
(11:16:32) Georgia: Ok, I have pushed your documents to the top of the queue. The documents team are not available at the moment, due to it being outside office hours
(11:16:52) Georgia: however first thing when they come in, your documents and withdrawal will be processed and you will be notified
(11:16:53) Georgia: :)
(11:16:56) Georgia: Anything else I can be of help with today?
(11:19:04) Derek: thanks so much for that. have a nice night.
(11:19:12) Georgia: You too Derek!
(11:19:15) Georgia: Bye for now :)
(11:19:20) *** Derek has rated the chat Good ***
(11:19:36) *** Derek has commented: Thanks Georgia ***
(11:19:52) *** Derek left the chat ***

I wouldn't necessarily say I dislike the casino because they are missing, but it would be nice to see Amatic and Pariplay added to the site.

Hello THESCIENTIST, Thank you for taking the time to write such an open and honest review of our site. It's lovely to hear that you have had a good experience here at LeoVegas and we really appreciate your feedback. I would like to take the time to congratulate you on your winnings and wish you continued luck in the casino. We are very proud of our customer service representatives who undertake regular and comprehensive training to ensure that the highest of standards are met. I will certainly pass on your feedback to the relevant department with regards to Amatic and Pariplay. Hopefully, we will be able to get this resolved for you. Thank you once again and I wish you a lovely day!

user avatar

Nothing. Terrible Site with Bad Bad customer service.

Everything. Horrible site to navigate around also they con people by not honouring bonus promises. Steer clear of these scammers.

Hello JAM67, Thank you for taking the time to leave this review of our site. I'm disappointed that you have been unhappy with the overall experience here at LeoVegas. If you have any specific feedback that you would like to be passed on with ways to improve the site then It would be great to get some constructive feedback with the details of any issues which you feel are relevant. You can send this to [email protected] where we can then look to escalate your feedback. I'm sorry to hear that you feel let down with the support team overall. I would like to explain that the customer service staff are trained to the highest standards and each one completes comprehensive training in both our casino and sportsbook as well as customer service skills, It is very unusual to hear these comments and I can assure you that we take all comments very seriously. Our site is highly regulated by the gaming commissioners and I can assure you that we do not 'con' our players as you have advised in your comment. I would like to take the time to mention that LeoVegas is a legitimately run casino where we abide by our license agreements. I wish you all the best of luck with your future gaming.

user avatar

Fast withdrawal.
Excellent customer service !
I requested for withdrawals and went to the live chat, they approved my withdrawals like in minutes.

Worth to join and play!

I Need more new games.
Some other games are hard to get bonus.
Nothing more negatives;)

Hello SUJURAW, Thank you for taking the time to leave this honest and positive review. I'm really pleased to hear that you are happy with our site overall and that you have received the outstanding customer service which we as a company strive to have. Congratulations on your wins, our dedicated lions are always available to assist you with processing these withdrawals 24/7. You can get in contact with our customer service team whenever you have any issues and we will be more than happy to assist. You can find all of our latest games on the website. Under the casino section, you can click the tab for 'Newest Games'. This is updated regularly so I hope that you are able to find a game which you will love to play! We are simply hosts for the game providers and have no control over the games themselves, therefore, we would be unable to know when bonuses would be active. It's simply down to a random number generator built into the game that determines who wins when and how much and again nobody can affect the game without fundamentally changing the game and rethinking it. The games are regularly reviewed by gaming commissions to confirm that they operate under license terms that are fair and random. Thank you once again for your time and I wish you all the best of luck with your future gaming.

user avatar

I opened a account with Leo Vegas, I made a bet which lost with no issues I then placed a bet which won. I then attempted to log in however was unable to do so. I contacted the customer services who advised it had been subject to 'checks'. Two days later and I am still getting the same answer. The firm received a fine of 680k from the gambling commission however they are still acting immortally. From the reviews you can see this is a common theme. I would advise everyone to report the company again to the gambling commission and the Malta gaming authority. If you go on the gambling commission site it will give you details of how to do this.

Update:
Just to keep you updated they now won't speak to me over live chat and don't respond to emails. My account is still locked for "checks" and they are basically defrauding customers now. From the reviews they will only accept deposits and won't pay out.

Hello CURTIS12, Thank you for taking the time to leave this review. Firstly, I would like to assure you that LeoVegas is a highly regulated and Legitimately run casino. I'm sorry to hear about your individual experience, unfortunately, I cannot comment specifically on your own circumstances as this is a public forum and I would have no access to account specific information. With this being said, from the type of situation that you are referring to if the account is undergoing any additional checks then this would always be thoroughly investigated by the relevant department and the correct and relevant information from the investigation would then be provided in line with our license and regulations. Once any checks are completed by LeoVegas, we will always contact yourself directly. I hope that you get the resolution which you are looking for!

user avatar

Bonus money and real money gets together and you dont even know your spending your money it looks like your only playing bonus cash until you realize you got nothing left but some worthless bonus cash

Hello NICODAC, Thank you for taking the time to leave this review of LeoVegas. I'm sorry to hear that you do not like the bonus money which is provided. You always have the option not to accept bonuses on the account. You can do this by going into your account settings and changing your preferences. The real funds on your account are always played through first and then the bonus funds are there to use as a second chance. I can appreciate that it is disappointing if you do not win but you can always keep an eye on your balance tab where you can see the real cash balance and the bonus balance separately. I wish you the best of luck with your future gaming.

user avatar

The selecttion of games is fantastic, multiple providers available and some exclusive games.

That my verification has been ongoing for 3 weeks and I can’t seem to get an update as to why.

Hello STU1982, Thank you for taking the time out of your day to rate our casino. It's great to hear that you are enjoying the verity of games as LeoVegas pride ourselves in having a large selection of games for all players to have fun and enjoy playing! I'm sorry to hear that you have been experiencing issues with our verification process. Due to our licensing requirements, we are obliged to request documentation in order to verify accounts registered with us. Certainly three weeks is a long time to wait. Unfortunately, since this is a public forum, I have not been able to find any account-specific information, so I can not comment on your specific circumstances. I would ask you to kindly contact our dedicated customer support agents via LiveChat where you can get instant responses. Once again my apologies for any inconvenience.

user avatar

Easy to navigate through site
Good choice of games, although nothing I haven't seen at any other sites

I just deactivated my account from this site, been a member for the past 7 months and deposited almost $10000, they give out either very little or no bonuses at all and they have a vip level which means absolutely nothing. I was treated no better after depositing $10000 then when I first joined, there is no loyalty with leovegas.

If you like bonuses and cashback or even good customer service, look elsewhere, leovegas has none of it.

Hello MATT198823, Thank you for taking the time to review our site. It's great to hear that have enjoyed the verity of games as LeoVegas pride ourselves in having a large selection of games for all players to have fun and enjoy playing! With this being said, I'm disappointed to hear that you are no longer a member at LeoVegas. Here at LeoVegas, we do try to offer as many promotions as often as possible, but as I'm sure you can appreciate, we can not provide a bonus each and every time. I'm sorry to hear that you have been unhappy with our loyalty programme. Right now we're developing and improving the loyalty levels to make it clearer for you to know what benefits you can get when you reach a certain level. I wish you the best of luck with your future gaming.

user avatar

This used to be 1 of my favourite sites until this year. I loved the support and the variety off games here. It was also good that they added a sports betting section

I've had misleading promotions including 1 with a picture of twin and saying if I deposit and wager £30 I'll get 100 spins on twin spin then after doing so they wasn't added. Support told me it was a mistake and was meant to be starburst. I hate starburst and would never of participated in the promotion if it was this. Sometimes promotions are also badly written and support at times didn't understand them either. What's sad about how in change my rating to a low 1 and never play here again is the customer support is abymisal at times. T

he last straw was yesterday when I received a promotion and phoned up the UK support number to ask about it and got someone speaking a different language. I asked for English and was asked for account details. 5 times I asked what details she would like with the only reply being she needed my account details to help? I asked to be put to someone who understood me and she hung up on me. I went to use live chat and it's unavailable. I emailed them and nobody bothered to reply! I'm sorry but I've been playing online casinos for 19 years and this is the worst performance from a site I've ever seen and the first time I've asked for my account it be closed

Hello ALBERTTROTTER, Thank you for taking the time to leave this review. I'm very disappointed to hear your very strong opinions about our support agents and your experience here at LeoVegas. Our customer service staff are trained to the highest standards and each one completes comprehensive training in both our casino and sportsbook as well as customer service skills, It is very unusual to hear these comments and I can assure you that we take all comments very seriously. As this is a public forum, I am unable to locate any account specific information however if you would like this to be investigated, I would suggest that you send an email to [email protected] and we can look to assist you fully. I'm sorry to hear that you are unhappy with our promotional offers. I have made a note of your feedback concerning the promotions and I will ensure it is passed on to the relevant department. We try to deliver exciting promotions and I'm sorry you did not find this to be the case. I am sure that in the future we will be able to give you something you prefer. I wish you all the best for your future gaming.

user avatar

Good game selection .

Leo Vegas is the worst online experience I've ever experienced. the customer service (Vip) service spits you on or is not reachable at all, you are very arrogant and do not help you if you ask for it.

Hello DIDI379, Thank you for taking the time to leave a review of our site. I am pleased to hear that you enjoy the selection of games on our site, as a growing business it is important for us to keep up to date with all of the latest games. It is really disappointing to hear about your experience here at LeoVegas. This is certainly not how we wish our players to view the site and our VIP experience. The VIP level simply indicates how much you have played at LeoVegas. Right now we're developing and improving the levels to make it clearer for you to know what benefits you can get when you reach a certain level, I believe and hope that you will be satisfied when we are done. Our customer service staff are trained to the highest standards and each one completes comprehensive training in both our casino and sportsbook as well as customer service skills, It is very unusual to hear these comments. and we take these comments very seriously so thank you for bringing this to our attention. I wish you all the very best for your future gaming.

user avatar

+Really many slots
+Easy to navigate
+Fast withrawals
+Nice deposit bonuses when new account

-After getting high level still not any good bonuses

Hello Elyseen600, Thank you very much for taking the time to leave your review of LeoVegas. We are always really pleased to hear that you are happy with the casino as a whole. Your feedback is greatly appreciated to help us to continue improving. I'm sorry to hear that you have been unhappy with the bonuses on the account, we will always check to see if there is something available to add, however, sometimes this is not possible. As much as we would like to, we cannot provide bonuses on every contact. You can always check what offers we currently have on our promotions page. Don't forget to check our offers and promotions sent by SMS and Email which may be of interest to you too! - https://www.leovegas.com/promotions I wish you all the very best of luck in the casino!

user avatar

Don't really understand where all the negative complaints come from. LeoVegas is by far one of the best casinos out there. Good games from many different providers, bonuses in your mail when you're least expecting it and overall nice support and an easy to navigate site.

Sometimes when you're depositing it says it didn't go through, and then you try to deposit again and then all of a sudden you have deposited twice even though it says the first deposit didn't go through. Not a big problem but a bit annoying for sure. Would like an option to search for a specific provider.

Hello Aquintic, Thank you for taking the time to leave this very honest review of our site. It's really great to hear that you have enjoyed the LeoVegas experience overall. We are really pleased to hear that you are happy with many aspects of the casino! Our dedicated support lions are here to assist you whenever you require! I'm sorry to hear that you have had these issues with our deposit process. I will take this feedback and pass it on to our technical team to see if there is any way we can resolve this situation for the future. In the meantime, if this issue does persist. I would ask you to kindly refresh the page to see if the first deposit has gone through before processing another. You can also contact our support team who will check for you. I will also put forward your suggestion to the relevant department for the search bar on a specific provider. Thank you once again for the constructive feedback! I wish you all the best of luck in the casino.

user avatar

Very poor vip experience. No response after a few days waiting. After they claim they have the best vip experience on the web. The Pause account buttons don’t work on their site.... don’t want you to leave... but also don’t respond. Very dishonest. Stay away from these jokers

Hello Bune, Thank you for taking the time to leave this review of our site. Firstly, I'm sorry to hear that you have been unhappy with our VIP service, If you have any specific feedback that you would like to be passed on with ways to improve the process then It would be great to get some constructive feedback with specific details of any issues. You can send this to [email protected] where we can then look to escalate your feedback. With regards to our pause account button on the site... Since receiving this review I have ensured that this has been thoroughly tested and there are no issues from our end. I would like to assure you that his process is working correctly and as it should be. As you have had these issues I would ask you to kindly conduct some browser maintenance as it seems that this could be an issue from your end. I would ask you to kindly clear the cookies and cache on your browser or try using a different browser, for example, google chrome or safari. If you are still experiencing these issues then please do not hesitate to contact our dedicated customer support department, the team are available 24/7 via LiveChat. I wish you all the best.

user avatar

This is one of the best online casinos in my opinion. They have a wide selection of games and deposit/withdrawel options. I love that they offer interac online as a way to deposit! Very friendly customer service and processed my withdrawel very quick and easily.

Hello CYNDISUE08, Thank you for taking the time to leave this positive review. Here at LeoVegas we really do appreciate your honest feedback and it's great to hear that you have enjoyed the different aspects of our site! Our quick and efficient withdrawal process is something which we pride ourselves on at LeoVegas, I'm really pleased to hear that your experience of this has been positive. Being one of the largest iGaming companies we always try to stay up to date with new deposit/withdrawal methods and having a large selection of games is a priority for us. Thank you for your kind feedback! Should you ever have any queries, our highly skilled lions in the customer service department are dedicated to helping you... You can contact us via LiveChat, Email or Telephone. Thank you once again and I wish you a lovely day!

user avatar

As I'm aware that problems with most casinos seem to arise from bonuses or verification, I joined this casino without accepting a bonus and I verified my account (which took a couple of days) before depositing.

I did get 10 free spins and although these won a little I'm unable to use it. But I didn't really believe I'd get something for nothing anyway!
I then deposited £100 yesterday at 11 pm to play Roulette, had a few bets and withdrew £105.00 which arrived in my Skrill account today at 8:45pm (less than 24 hours later!). So as far as I'm concerned this casino is OK. I can't complain I won and withdrew £5 in less than 5 minutes !
I was able to withdraw more than I deposited so no doubt I will play there again in future with higher stakes.
*

The only things I don't like are:
1) I can't bet on two opposing even chances at the same time. Red/Black, Odd,Even etc.
This is essential for playing the Quasi Infallible System or indeed the Infallible system*. Admittedly these systems are meant to be played at a B&M casino with a partner. To play with a partner here would be in contravention of condition 3.1.10 which forbids collusive play. However, I can understand this it's not called the Infallible System for nothing. So I can't really blame them for including this condition.

2) The is no 'Live French' or 'La Partage' wheel. This is essential when betting heavily on even chances as half the stake is returned if zero comes in.

* The Infallible system is described in "The Winning Rules, or Roulette Practically Considered by Sperienza, Harrison & Sons, London, 1905!!

Hello Mathemagician, Thank you for taking the time to leave this honest review. Here at LeoVegas we always love to hear that you are happy with the site overall and that you are playing responsibly. Big congratulations on your winnings! Unfortunately, as this is a public forum I have been unable to locate any account specific information and am unaware of which country your account would be registered to. The games can vary depending on the region so this information would not always be the same. Should you have any further questions in relation to this, I would ask you to kindly contact us from your registered email address and our customer support team will be more than happy to assist you fully. The email address is as follows - [email protected]. Thank you once again for taking the time to leave this review.

user avatar

Excellent casino with very fast withdrawals. Loads of slots to choose from and now sports betting on there too.

Very few bonuses and while this is not the casino's fault I just don't seem to have much luck there. Hope that will change.

Hello Bendover, Thank you very much for taking the time to leave your fair and honest review, We really do value our player's input to it is nice to hear that you have been enjoying your LeoVegas experience. It's really great to hear that you have been winning and remember, the next time you would like to withdraw your winnings, you can contact our brilliant support lions who will be more than happy to push through the withdrawal straight away for you! Here at LeoVegas we always try to offer as many bonuses as possible to our players, however, as much as we would like to this is not always possible. I would remind you to check our promotions page on the website to see if anything would catch your eye! I wish you a lovely week ahead and all the best of luck with your future gameplay!

user avatar

From time to time, it takes your money, and don't give it "back". On one time, I lost 640 euro in two days. After a few weeks later, I could win almost 1500 euro back. There are some good, and bad games (as everywhere). I played only slots stuff, so my review will be on them exactly:

- Support is really nice and kind
- Withdrawl is very easy and quick
- A lot of slots, live games, etc to choose from

- Sometimes it takes a lot of playing to get "free spins"
- There aren't really good bonuses for active players, only new ones, get some bonuses

Hello DARKSHADOW23. Thank you for taking the time to leave this review. It's lovely to hear that you think our customer support team is kind and friendly, we always aim to provide the best service possible to our players. Our withdrawal process is one of our main priorities. Once you have initiated the transfer of the funds and we receive it, we ensure the utmost care and effort is made so that you receive the funds back as quickly and efficiently as possible. Here at LeoVegas we always try to give out as much as possible, however, as much as we would like to, this is not always possible. We would always suggest checking our promotions page and hopefully, something on there will catch your eye. Thank you once again for the kind review and I wish you all the best of luck in our casino.

user avatar

New games and exclusive games. Support is nice. Withdrawal is pretty fast and it is an easy site to navigate.

Not many royalties going on. I'v been depositing on daily basis sometimes 40 to 60 a day and yet I never got any free spins. Once in a while I get n email saying I have 2 or 3 free spins which is kinda lame.

Also, they don't notify you if you do have any free games. Many times I have opened a game and found I have a few free spins. Why am I not notified? Who knows how many free spins I missed out on because they don't notify me. Not the best site to invest your money in.

Hi Gemxzz77, Thank you for taking the time to leave your feedback. I can see that we regularly send correspondence to yourself via SMS/Email offering various bonuses. Please bear in mind too, that you are always more than welcome to get in contact with our friendly support lions who will gladly check if you have anything available. We are always looking into ways to improve and develop our site and functions so I have forwarded your comments to the relevant department, thank you again for raising your views. It's great to hear that you enjoy our range of games - we have a dedicated Casino team who work hard to ensure that we always have something new and fun for our players to enjoy so it's great to read that their hard work has paid off. We have 24/7 support, who will be more than happy to push through a withdrawal for you at any time. Thank you again, Gemxzz77, have a lovely day!

user avatar

Here we have my favorite online casino and sports bets LEO VEGAS is definitely the best out there. I waste so much money on other rubbish site and majority of the time I deposit with Leo I make profit and that’s what gambling should be about weather I decide to gamble on or walk with 10 to upto you decide. I have always experienced great wins and thrills and excitement with leo Vegas there not here to take part there here to take over and be number 1. I love getting greats wins I love telling my friends about my experience specially the ones that’s don't believe in gambling who doesn’t believe in fun because that’s what you get with LEO.

Reading all the bad reviews about leo Vegas I feel this is people trying to sabotage there reputation don’t believe every thing you read but if u haven’t used this site u should definitely give it ago.

Hi L33999, Thank you so much for your wonderful review of LeoVegas! It is really great to hear that you are enjoying the casino and sports-book site so much- we all work so hard to ensure we are the best and that we provide a good positive customer experience for everyone. Great to hear that lady luck smiles on you a lot and you have some good wins with us- I hope you have enjoyed our World Cup betting and have had some good wins with this too. Thank you again and I wish you a great day and lots more luck from LeoVegas! Kind regards Nicola

user avatar

I was used to play on videoslots.com so I was used to really high standards if it comes down to customer support and fast withdrawals. But what I experienced here is just insane. The customer support is available on chat and phone 24/7. I made deposit of 50€ and made a 100€ out of it (nothing big I know). But here comes the thing. I then called the support at 2am in the night and guess what - 1 minute later the withdrawal was on my bank account (with Trustly). They are so kind and take all the time for their customers. I really don't know why they have bad reviews here. This will for sure be my new main gambling-provider.
Also the software never lagged looks not as good as videoslots.com but still one of the best.

It's really nothing bad to say about leovegas at all.

Hello 0bamacare, Thank you for taking the time to leave your positive feedback - we really do appreciate it! It's super to hear that you have had an enjoyable experience here at LeoVegas and that you have been impressed by our support lions and fast withdrawals! We're available, as you said, 24/7 to assist you in any way we can, at any time that suits you! I hope that you continue to enjoy your time here at LeoVegas and thank you once again for your comments. Have a lovely day!

user avatar

Good selection games. Site looks good. Fast withdrawals

I do not like support agents attitude. Casino is promoting this vip experience, bit I do not feel vip in there. Haven't receive free bonuses since deposited in there. Before I did not deposit in there I got freespins. It seems they're avoiding players who is asking bonus. Tried to contact with them two days on chat but it showed theyr not online. Then monday I deposited after this I reach them, asked bonus because losses where big, casino said no. And after this chat isn't working again. My guess is that, casino is making this on purpose. Just avoiding bonus asking I think.

Hi INGMAR56, Thank you for taking the time to write your review on LeoVegas. I am sorry to hear about your experience with our support lions, it is a shame as they do work tirelessly on a 24/7 basis to provide super service to everyone and I do apologise that you did not receive this. With regards to our bonus programme, we have a promotions team who regularly send out offers to our customers, free spins and bonuses via sms and email. We also have the Promotions page of the website too which is open for all customers to use- we are always updating this so please take a look when you have a moment. It is not often that support agents get the chance to hand out a bonus from customer support, though it is nice for them when they can so please don't be disheartened if they are unable to comply with your request at the time. It isn't personal and we do appreciate your loyalty at LeoVegas. Our chat facility is available 24/7 for our customers and you are welcome to also email us and call us too- we are here 365 days of the year to help you. We are at present developing the VIP programme so that this will benefit all customers in an open and rewarding manner and when this is launched I do hope that you will like it. Fantastic to read that you enjoy our selection of games which is growing rapidly all of the time, we like to ensure there is something for every one of our customers to enjoy. We have also done an update of our site recently to make it look sharper and more user friendly and I am pleased to hear that you like this. Fast withdrawals is also something which we pride ourselves on and we receive a lot of positive feedback about these, too. Thank you again and I wish you lots of luck in the casino and a lovely day, too! Kind regards.

user avatar

Start playing this casino a few weeks ago and deposited 40 euro, won 60 and withdrew 60 to test procedure. Took one working day to arrive at my bank account. Depostited various times total of 250 euro and won around 1400 euro on Bonanza. Withdrew 1000 euro in the weekend this was in my bank account following Monday morning, no verification required, which I find a postive point. According to their T&C you can withdraw to equilvalant of 3000 euro before verification is required. Site is clear and loads fast, also mobile version works very nice. Did have contact with support as I did not need them to date.

Nothing yet, I find this to be a thrustworthy casino...if I wil run into a negative experience I will make sure to let you know.

Hello Bazzie, Thank you for your positive review and a big congratulations on your win - it's great to hear that you have been lucky! I would like to take a moment to highlight the fact that verification documents can be requested at any point (also in line with our terms) but usually, once the account is verified in full you will not have to do it again unless we need updated information. Should you ever require any assistance from our support, keep in mind that we have wonderful support lions available 24/7 for your convenience! I hope that you will continue to enjoy your LeoVegas experience and your lucky streak! Have a great night and thank you once again for taking the time to leave your kind feedback.

user avatar

Compare LeoVegas Casino to Other Casinos

8.3/10 • 232
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 148 out of 171
Deposit Methods
+28
Licences
MGA Ontario Denmark
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 204
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 157
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.9/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao