Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear ERIKSSON888, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective review of our casino. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Pros: No deposit bonus to start. Great selection of games. Interesting promotions.
The casino is worth recommending, the game is good, the games are not changed in any way, which sometimes happens when cheating with overclocking the games. Quite a lot of withdrawal options.
minuses: High wagering requirement for the bonus. Incoming advertising inaccurate with the fact.
Cool website recommendable. Generally a lot of ads, I think too many. Apart from that, there are no glaring disadvantages, I hardly noticed while playing.
Dear KRISS22, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Please note that there are many different promotions in our casino. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]
I played here for a while, deposited more that 500 euros, after that won 125.. ''then the fun begins''.
I verified account same day, address, passport, selfie..
Requested withdrawal, after that received message in mailbox to verifiy bank account and other, what I did.
However, I deposited true netteler the time they ask me for my bank confirmation.
Today 5th day overall starting from day 2, did not receive answer for 3 days. Typed live chat for help they don't care about helping, just saying to write support team and wait more knowing the answer taking veeery long.
So today received answer again, and they still asking for the same documents, however I sended all.
Don't go if you don't want to get scammed or wait for 25 days for verification!
Dear DGUNCCHI, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. You have deposited a gaming account in our casino with the help of Neteller, as well as by bank transfer. All of the documents required to verify your account have been requested by the Finance Department in accordance with the rules and your actions with the account. Within 5 days you did not provide: 1) Screenshot of your personal online bank profile 2) Selfie with your passport Every day the financial department informed you about the required documents to complete your verification. Once you have provided all the documents on 20.09 your account was successfully verified. Also 20.09 your withdrawal request in the amount of 125EUR was successfully processed by the financial department and the mentioned amount was transferred to your Neteller wallet. You can understand from all the above that no one in our casino did not intend to delay the payment of your winnings. Your account was verified within 5 days, as you did not provide the required documents. Players in our casino will not wait 25 days for verification, as the speed of account verification only depends on how soon the player provides the required documents. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]
A very wide and good selection of games from many different providers. Many deposit bonuses and the casino also has a shop that allows you to buy freespins or bonus money.
400€ daily withdraw limit and 1200€ weekly
- 3x deposit turnover betting. I made a withdraw request, cancelled and played it, then deposited more but could not withdraw winnings because I had to play 3x my deposit first
- Verification made hard. I needed to verify 3 times with documents and selfies with ID and a piece of paper that states icebet.casino and date
- KYC and payment departments are only available from 09:00-18:00.
- Livechat has the same responses and does not usually address the problem and forwards you to e-mail a different department that is open 9 hours a day
- Site is a little bit buggy
Dear JEKQ, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Since we value our players, as well as strive to spend time in our casino was just fun. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours, but the withdrawal limits and the period required for this procedure may vary, depending on the method of withdrawal, the status of the player's account, and other possible factors affecting the process of withdrawal. Based on the aforementioned, all payments of winnings are made without any delays and strictly according to the rules, and according to the established schedule of payments. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]
I do think that this site has a lot of potential in the long run. You've got a decent set of casino games, including live dealer games which is one of my go to casino games. The site is home to top tier and leading software developers. Solid payment options and good thing that it supports a 24/7 live chat and at the same time it is multilingual.
However there is a lot of room for improvement with this site. It's good that you have numerous providers and payment methods but not all of it is supported for each country. Has a low withdrawal limit and this casino uses unreasonable excuses not to payout my winnings (could be anyone too) and including wagering requirements.
Dear 4587IDDEN_GLCILLELU, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. So that the menu of any section was convenient for everyone and the player had no difficulties. Verification and withdrawal of winnings in our casino do not cause difficulties at all and are made according to the rules within 24 hours of providing the necessary documents. Our team is pleased to see you enjoying our casino. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I highly recommend IceBet Casino;) The best casino I've ever played.
The interface fits perfectly, it's great to look for games;) Deposits, withdrawals, bonuses, everything is perfect ;)
I have no objections;) Everything is positive. I believe IceBet will develop even more;) I will always come back only to this casino. The best CASINO!!!
Dear AGAMIS030178, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
The casino has a great environment, chat support is fast and everything runs smoothly.
The KYC is very simple, they offer enough non sticky bonuses so you never run out of them.
Dear PAPALOUIE88, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I really like the casino because of its easy navigation and also About great bonuses and other promotions, which is easy go take. I really like the Fast communaciton with chat.
I really like to have more no deposit bonuses. It is a pity, that the withdraw request is a little bit longer thanks it should be. There could be better logo of casino
Dear MALYPROCHY, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Very good casino think because there are many different providers, a wide variety of games. I also like that you can change the language directly on the page. KYC was quite fast.
Live chat responds all time long.
Very big providers selection.
Dear KULAWINNER, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I have forgot my pass, click - forgot my pass and I don't receive an email from casino with password recovery. I ask to sent it to another e-mail, casino asked me to send the login from this e-mail.
I did it, said wait, there is no letter and information, about situation, it`s 48hours passed.
I check in SPAM, there is no any e-mail with temporary password. I send them 5 letters and asked about temporary password, there`s no answer in chat operators said - just wait for an e-mail.
There is my deposit and I wand to withdrawal it, otherwise, I I would have stopped fighting a long time ago
Dear ALISE, We have reviewed your situation in detail. On June 26 you complained that you can not restore the password to your account automatically. Technical support for our casino quickly sent an e-mail with a temporary password for your account. After which you began to claim that you have not received any email to your specified email during the registration of your account. You asked to send a mail with the temporary password to your alternative email. Your appeal was also promptly processed and a new temporary password was sent to the alternative email address you indicated. On June 27th you complained again about not receiving emails from our casino to your alternate email address. A temporary password was resent to you on June 27th, but you also continued to claim that you did not receive emails from us. 2022-06-27 18:16 UTC+0 After you received the email with the temporary password you have successfully logged in to your account and requested a withdrawal of 142EUR. The financial department took your withdrawal request into consideration and asked for your documents to verify your account. At this moment your account is not verified as you refuse to provide a selfie with your passport. Please, if you have any questions or difficulties, please contact us via live chat 24/7 or e-mail [email protected]. We are always happy to help you.
A good casino. Trustworthy. Fast customer service. They solve problems quickly. Great selection of games. Interesting promotions. I recommend highly. You will not regret it when you play.
Dear BEATA2991, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is happy to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good way and supplier - Nice looking site and use to use - Payment support is available 24 hours a day, 7 days a week - a selection of games of your choice (many different vendors).
Dear DZEMEK, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Quick and nice support if needed, lots of games with different providers to choose from. Withdrawals are very quick. Everything is easy and mostly self-explaining. I love their bonus offers; you are always happy with it, everybody finds something. All in all, I'm very happy to play on icebetcasino regularly.
I'm very happy with icebetcasino but sometimes I feel kinda flashed by the bright white color of the website. It would be nice if you can choose between light and dark mode!
Dear VEXTOMMY, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
This Casino is very good. There are very much good Games.
And There are very much Bonus For every payments.
I Play the Casino every das.
That ist the best online Casino
Dear STOEPSELFC, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Great bonuses and promotions.
User-friendly website with innovative design.
Numerous payment methods.
Part of a network of trusted gambling sites.
Bitcoin and crypto-friendly.
More than 225 slot games.
Few video poker titles.
No bingo games.
Fees applicable on certain withdrawals.
Somewhat limited number of slots.
Not very many video poker variations.
Mobile casino uses Flash.
No live chat or telephone option for support.
Dear BLENSKY, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We would like to draw your attention to the fact that: 1)There are more than 6000 games in our casino. Our casino has a large list of poker/video poker/bingo games. Each player in our casino can find a game to his liking. Sorry, you were in a hurry to make a withdrawal and didn't try to use the game search. 2) Our casino does not charge player withdrawal fees. 3) Our casino mobile version is not based on Flash Player. 4) Chat support in our casino is always available 24/7. Also, any player may contact by e-mail at [email protected] and get a reply also 24/7. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Interesting casino, a lot of games, quick paVirtually every game provider is available. Interesting deposit bonuses and frequent free spinsyouts, a very readable website and quick contact in the chat, I highly recommend it.
Dear MTSZKBS018, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Very good casino, lots of games and quick payouts. Live chat very helpful.
Multiple deposit and withdrawal options. Lots of bonuses for depositors.
Dear PATRIOTICXX, Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I think it's a great casino because there are many different providers, a wide variety of games. I also like that you can change the language directly on the page. KYC was quite fast.
Live chat responds all time long.
Very big providers selection.
Dear NASZAKWOTA, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Hello. Great casino. Fast and efficient payment of the winnings. Great and colorful, transparent graphic design that allows you to spend your time having fun while having fun. Great and very competent chat service that will solve every problem quickly and in an efficient manner. Everyone who signed up received a great welcome bonus
The casino does not have enough volatility and withdrawal methods and the chat service could run faster. It means you can connect with the customer faster to solve the problem. There should be more bonuses with free spins and more free tournaments.
Dear MONIKA8787, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
IceBet casino is actually great. Honestly speaking, I love their game selection and their customer service. Their bonuses are also great. Nice looking site and easy to use.
Chat support is available 24/7.
Dear CHARIN, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
IceBet casino is actually great. Honestly speaking, I love their game selection and their customer service. Their bonuses are also great, especially if you are an active player.
Not the best site out there but definitely worth trying too.
This site is great but I am not that fond of the twist they have incorporated. I understand that the quests are for the rewards but sometimes the quests are not easy to do.
I have no major issues with them aside from that.
Dear CHRISTINALHUILLIER, Thank you for such an objective and positive review about our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good selection games and providers
-Nice looking site and easy to use
-Chat support is available 24/7
-Easy to deposit (many different payment providers)
-Many withdrawal options
You have a terrible casino! Problems with the deposit, transfers to the account after half an hour (made a deposit through revolut !!!) You can withdraw your winnings neither is possible on 1 system, including with which you made a deposit! There is no support service at all, they probably drink coffee! These people answer questions absolutely not able to! about the game without comments! Another dubious casino!
Dear TANUKI1986, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. As you noticed our casino has a wide selection of payment systems for making deposit. Withdrawal of funds as well does not cause difficulties and is made in the same payment system with which the deposit was made. Each player can contact the technical support of the casino via live chat or email 24/7. Each application to technical support is reviewed in detail and a reply is given in the shortest possible time. Based on your contradictory review about the negative aspect of our casino, we can only understand one thing, that you are mistaken, as all the negative things you said about our casino have never happened and never will happen, as absolutely every player is important to us and we are ready to help you at any time with any questions relating to our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
An excellent casino, a huge selection of games, a large line of top providers! Fast payments a large selection of payment systems. Fast and supportive support 24-7!
I advise everyone.
Dear GNOMIK8998, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed our casino. We will not stop at that, we want every moment in our casino to bring you only positive emotions. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
-Good selection games and providers
-Nice looking site and easy to use
-Chat support avaiible 24/7
-Easy to deposit (many different payment providers)
-Many withdraw options
-Lack of communication, (5 emails to finance department and almost week without answer.
-Casino saying they have 10 000 withdraw limit/month (my case they reduced it to 1200!)
I suggest people who like fast withdraws and smooth operating don't go on this casino!
Dear HAKAJUNA, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Since you made deposits from the payment system Zimpler, you can withdraw to this payment system. Since it is a direct bank transfer, there are limits and restrictions for this payment system from the payment gateway and agreement with the bank. Namely: 400EUR per 24 hours (or per 1 transaction). 1200EUR per week. On December 5, you made a withdrawal request and on December 7, you successfully verified your account after you provided all the necessary documents. The financial department sent you daily notifications to your e-mail. Also during this week you already successfully withdrew 1200EUR. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
I am new in this casino and this points my favorites - Chat Support- is fast and very helpful; Many Providers and slots important for german players with no rules; the design from the site is very nice; good promotions and many payment methods.
Until now there is nothing what I not like, only one thing - I think a verification process in my account I missed, only verification via e-mail is available
Dear KILLPART, Thank you for such a positive review of our casino. Our team is very glad to hear that you have enjoyed to our casino. We are looking forward to seeing you again! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good day! Today I want to share my opinion about this casino. I think it's a great casino because there are many different providers, a wide variety of games. I also like that you can change the language directly on the page. There are also many different sporting events for different disciplines, which is not without significance. I like to play at this casino so I can recommend it.
According to the regulations, the maximum transaction amount is EUR 400 per day. Even so, when I started withdrawing I was asked to make a EUR 200 transaction ... and it's not a day guys. So I can withdraw EUR 200 every 2 working days - meaning I can get a maximum of EUR 600 per week... I think it's just awful. You win big, wait weeks and weeks to get everything back...
Dear MATYS2121, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Our development and support team is always trying to do everything possible to make players enjoy their time at our casino. So that the menu of any section was convenient for everyone and the player did not have any difficulties. We will also check your account information in our casino. Since registration, you have not applied for a withdrawal and have not passed the verification of the account. On this basis, you could not withdraw funds at all. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours. The financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Avoid this casino as well as all other Altacore NV casinos if you intend to get paid in time. Slot selection and game play is admittedly good and bonus offers are frequent. But that's about it.
They claim to have a 10k withdrawal limit a month. Reality is, that max 3 withdrawals will be processed a week. If you are lucky the first withdrawal amounts are 400€ for each transaction (maximum according terms). They will reduce the amount to 200€ in no time. Just do the math how long it will take to withdraw a big win. Definitely not recommendable.
Dear PRINCENASEEM, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. We notify you that the financial department is trying as quickly as possible to process all requests for withdrawal of players and strictly follows the established rules. Since we value our players, as well as strive to spend time in our casino was just fun. Each player can request up to 3 active withdrawal requests at one time. Withdrawals are processed by the financial department within 24 hours, but the withdrawal limits and the period required for this procedure may vary, depending on the method of withdrawal, the status of the player's account, and other possible factors affecting the process of withdrawal. Based on the aforementioned, all payments of winnings are made without any delays and strictly according to the rules, and according to the established schedule of payments. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]
KYC was quite fast.
Live chat responds all time long.
Very big providers selection.
A lot of payments/deposits methods.
Quick withdrawal.
Dear TOMAST, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
Good day! Today I want to share my opinion about this casino. I think this is a great casino because there are many different providers, a wide range of games. I also like that you can change the language right on the site. There are also many different sports events for different sports, which is not unimportant. I enjoy playing at this casino so I can recommend it.
Dear JANEJANE1997, Thank you for sharing your gaming experience at our casino. Thank you for such an objective and positive review of our casino. We are trying to increase the list of bonus offers, as well as working on sports betting service. As you noticed our casino has a large list of different providers, we always try to be the first to publish a list of new top games from official developers. In our casino, each consumer will be able to find interesting and individual offers. We are looking forward to seeing you again! Wishing you good luck! Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.
- Nice selection of games.
- Casino design is clean and works fast.
- KYC tends to be quite fast.
- Support agents / live chat comes up really fast. Also email responses tend to be quite fast.
- There is a maximum transaction of 400 EUR per day according to the rules. Still when I started cashing out I was asked to do 200 EUR transactions... and this is not per day guys. So I'm able to cashout 200 EUR every 2 working days - meaning I can get a max of 600 EUR per week.... I think this is just awful. You win big you wait weeks and weeks to get everything back....
Dear MATAZZ, Thank you for your feedback. Each request for withdrawal in our casino is processed only after passing the account verification procedure. All withdrawals are made according to the rules. According to the paragraph of the rules: 9.2 All requests for withdrawal are processed by the financial department within 24 hours after successful verification of the person and his account every day from 9.00 to 18.00 GMT+3. As you noticed the maximum withdrawal limit in 24 hours is 400EUR, but also the limit and the time of withdrawal request processing depends on the player's status, and this is described in the rules: 9.2 The Casino has the right to determine its own payment and withdrawal terms and maximum and minimum withdrawal amount for each procedure, which may differ depending on the withdrawal method, account status, and other possible factors affecting the withdrawal process. Each withdrawal request you made was processed by the financial department strictly within the rules and according to the status of your account. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]
I win and loose some Money But Thats gambling. I have no Problems With them.
Its one of the best Casino I ever played. I like to Playing here. Also the Support is fast and help everybody.
So until now I have no negativ experience With this Casino.
So I think everybody Knows That Casino is gambling.
Sometimes you have luck, and sometimes you loose.
Its normal.