Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 3 – Player Reviews for Gunsbet Casino

Gunsbet Casino
Welcome Bonus

100% up to €500 + 200 Free Spins, Welcome Bonus

Our Rating CasinoRank
8.1/10
CasinoRank
Player Rating 176 reviews
8.2/10
176 reviews
Complaint Response 31 complaints
2 days avg. 31 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
8.2/10 ● 176 reviews

Top Reviews From Our Players

Inactive user
2/10

There are many games and the site design is fairly good And other things similar to the rest of the sites This is what I can say about this site according to my experience

According to my experience, they do not have good rewards for the players, and there is another problem, the support does not respond quickly and The request for withdrawal needs a long period to be approved

The best thing about this casino for me is the customer service how quickly the resolve any situation and how kind they are. And the generosity when it comes to free chips or free spins.

Dear SEXYTRADIE69, We really appreciate your review of our casino! It is really important that you like our support team. We wish you the best of luck ahead, and we are sure that you will get only great experience and amazing offers in the casino. Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar
Inactive user
1/10

There are a lot of slots to play and different providers and there are a lot of different ways for you to deposit.
I sincerely don't think that they is anything else positive to write about my experience on Gunsbet casino.

Worst experience I ever had on a casino! So I deposited using the welcome bonus and my visa card was charged in russian roubles!!! What I was charged was greater than the amount I deposited! After contacting the chat they credited the extra amount into my account. I thought ok great so I deposited again. Again I was charged in russian roubles and this time despite me depositing the same amount i was charged even more than the first time. By my second deposit i also used a bonus code which didn't work and despite the fact that I was talking with the customer support at the time and they told me yes you will receive it I didn't. And then they tried telling me that it was my mistake. On this whole conversation they where insisting on 40 free spins. So I was asking what are the conditions which I never got an answer to. They credited the account without even asking and this was a first for me and i quote: ''I'm sorry. 40 free spins were successfully issued to your account. Enjoy your game! :)''. For every message I send i had to wait 5 minutes for an answer and I never got an answer on my questions. The employees name was Mira and I don't know if her English wasn't good but I never experienced anything like this.

Dear MAXHTEC, We are deeply sorry for the experience you had in our casino. We would like to provide you with all the details you asked in the chat. In the first place, 55% deposit bonus on Fridays is available only from Friday 00-00 to Sunday 23-59. As we see, you tried to claim this bonus on Monday. Instead of this bonus we have issued loyalty 40 free spins with wager x40. In the second place, due to the new payment provider some commission could be charged while depositing. All commission funds we return to the balance as soon as player contacts us via email, phone or live chat. Please, let us know if you received the answers for your question. In case you have more questions feel free to contact us. Warm regards, GunsBet Casino Team

user avatar

A few deposits and not winning anything, I tired again and came out with a net profit of $500.
I withdrew and about an hour later my documents were approved and got an email saying my cash-out had been accepted. This was on a Sunday morning in New Zealand. By Tuesday, early morning the money was processed back onto my visa debt card. Amazing, the most effortless process I've ever experienced.

The software is fairly fast and easy to navigate. The live chat are fast to respond and seem positive. Highly recommended casino!

The level status and player points system could be overhauled. But not a major for me :).
A few disconnects and have auto log outs. But this could have been because of my internet connection.

Dear CYPRESSNZ, We really appreciate your review of our casino! It is really important that you like our customer support, the speed of payments and the software. We hope that playing in our casino will continue bringing you only positive emotions. Wish you only big winnings! Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

I have been with GunsBet casino for a few years now and have only good things to say!
The casino layout is exceptional easy to use, the bonus provided by my personal VIP manager Daria are great and the staff overall are very responsive and helpful.
I couldn't recommend the casino more highly to anyone wanting to gamble online!

No dislikes worth mentioning. But since I am required to say more, all I can say is the casino doesn't offer live casino games in Australia, but that is the governments fault not the casino.

Dear ALPHONSE11, Thank you very much for the feedback! Every day we do our best to become better. Hope, that your experience on our site will be a satisfaction only. We are looking forward to seeing you in GunsBet Casino soon! Warm regards, GunsBet Casino Team

user avatar

I feel like I don't have too much good to say about this casino except that the website layout is very clear the selection of games is very good. Also the customer service was very polite and always available.

I played about three days and spent around 200 € playing mostly slots with 0,20-2 € bets. I didn't manage to win anything even though I tried to play very carefully. I felt like the chance of winning was much lower than any other casino I've ever tried.

Some games worked really slow from time to time and there isn't any kind of tools to manage your gaming.

Also minimum withdraw amount for bank transfer was 500 €!

Dear 48114,  Thank you for the review! All the winnings are random and cannot be influenced in any way. We regret that you were not lucky to win in our casino. All the games work appropriately. Therefore, the quality of the games depends also on the internet connection and device capacity. The information regarding minimum withdrawal via Bank Transfer depends upon the payment system(not the casino itself) and is stated on the AskGamblers page, and also our site, tab Payments>Withdrawal methods -  https://www.gunsbet.com/payments  We also have a lot of alternatives, where the minimum withdrawal amount per one transaction is much lower, so feel free to use them! Sorry for the bad experience in our casino! We will do our best to improve. Kind regards, GunsBet Casino Team

user avatar

I have been playing at Gunsbets for a few years now. They are one of the most trusted casinos that I played at. They never play games with your money, their withdrawals are simple, fast and they have all of the best games.
This casino also provides you with your own VIP manager on your account and hand out the most amazing bonus terms ever, like 10 x out of the hundreds of casinos I have played. This is one of the absolute best and I would highly recommend this casino.

In all honesty, nothing bad to say about this Casino. I wish they had reactoons. And it would also be nice if moving through the tier levels was a little bit easier, but they still give out some of the best bonuses out there and have no problem paying you when you win.

Dear ANTONI81, Thank you for your feedback! We are glad you've been enjoying our games, withdrawal process, and overall experience. We value our players and strive to satisfy all their desires and replenish the site with new amazing slots. We hope that playing in our casino will continue bringing you only positive emotions. Wish you only big winnings! Thank you for staying with us! Kindest regards, GunsBet Casino team

user avatar

Site layout is amazing, big selection of slot games. Depositing, registering is easy and quick. Navigation is very easy and customer friendly. Smooth verification and withdrawal process which is always a big plus.

A couple of times my paysafecard amount didn’t get through, but after I got in touch with chat support they leveled it out for me. First I thought that it was something up to me, but some kind of transfer issues were there to resolve.

Dear 11A11S2000, We really appreciate your review of our casino! It is important that you like our website, variety of games, the speed of payments, and the verification process. Our 24/7 customer support team is always ready to do their best. We are looking forward to seeing you again! And we are sure that you will get only great experience and amazing offers in the casino. Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Really happy to be reporting a very positive experience with Gunsbet, from a playing, support and withdrawal perspective. Well balanced, trustworthy casino and you should feel comfortable placing you bets (your money) with them. Great selection of games, great support for us Aussies, quick document approval and very good withdrawal process. No-fuss and trustworthy.

Not a Gunsbet issue but I'd love to have access to all game providers (geo-blocking). Withdrawal process for Aussies typically uses Bank Transfer and this takes longer than other methods, but that's the nature of our classic banking system, so again not a Gunsbet issue.

Dear WOGBOY, Thank you for posting such a positive review. We are really pleased that you are enjoyed with variety of the games, great support, fast verification and withdrawal process. We do our best to provide each player only with positive emotions and fantastic experience. Wish you to win more :) Have a great day! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

At Gunsbet Casino, I've been playing for some time.
I like the website and layout. There are many games from well-known providers. Choosing games is quite simple because it is prowider-processed.
Live chat and team support is always helpful and I have never had any problems.
My VIP agent can always respond quickly and answer my questions after contacting me by email.
The bonus system is acceptable.
It can be inserted by various methods.
There is no need to wait longer than any other casinos to make a selection.
I have quite a nice experience with this casino and I like to come back here.

I currently have no reservations about this casino. Perhaps it would be quite good to have a reload bonus for every deposit.
Logging out of the account could also be on the main page not to access it through my account entry.

Dear MACKOJOJO76, Thank you for your feedback on our casino! We are happy that you enjoy your time spent with us. We are doing everything possible to create a comfortable playing environment for all of our players. Thank you for staying with us! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

There's a lot to say about the conveniences Gunbet Casino provides. For starters. Firstly, they accept e-wallets. I don't like directly linking my actual bank account anywhere so this is nice. Secondly, withdrawal is quick and easy! I don't get why some other online casino needs days to process such activity!

The theme of the website was exciting and how the rest of the casino's feature adopts it is witty. The wild west theme was so fun to see so it's a little disappointing that the games are not in theme. It's weird to see a bunch of wild west themed website but the contents are fantasy and mythology.

Dear S-A-R-A-H, Thank you for taking your time and writing this review. We really appreciate that you like our fast withdrawals and availability of wide range of e-wallets. Regarding the theme of our website and games, we want to admit that our casino tries to provide each player with as much variety of slots as it is possible. As the result, you can find absolutely different games with different themes from lots of providers. Therefore, each gambler can find the slot he likes the most. We wholeheartedly believe that you also find the most adorable games. Our team wishes to have only positive emotions and big wins :) Sincerely, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet casino is one of the newest Direx N.V casinos that I joined. I remember I joined them sometime last year after I claimed a bonus from them and won big. After that, I remember that I went through some issues with my withdrawal and opened a complaint about them.

They have games from many providers, like Elk, Play n Go, Netent, Push Gaming (Not sure why I am restricted with this one) and many more. The site layout is easy to navigate and to understand. Everything is sectioned so well that you know where to find what.

Their bonus terms are good as the wagering are only implemented x40 on the bonus amount actually. What I also like is that you get second chance spins, however you have to request it manually. If you deposit and lose your deposit, they offer 20 spins on West town with x50 wager attached. The casino has all that it takes to make a player happy with withdrawals in 12 hours, quick verification, game providers and good bonuses. However, I cannot forget the things I been through and it saddens me.

Now I play in ZAR currency here and I do so at a few other Direx N.V brands however they never imposed any restrictions on deposits and withdrawal options simply for my currency. I could deposit with Visa, Neteller, Pay Safe and Eco Payz but can only withdraw to Visa and Pay Safe, which does not apply to me at all since this is UK stuff. Eventually, they enabled the Neteller withdrawal option manually for me in order to make the withdrawal after a long complaint process. After the complaint was sorted then I actually continued playing and had no issues.

I must admit I am very lucky here at this casino as last week I had 4K withdrawal and then this week sat with another 3.2k. When I requested a cashout, suddenly they are informing me that Neteller is blocking the transactions, they think its limits being imposed. I contacted Neteller, however, they said nothing is wrong with my account.

What upset me more is the fact they could not provide me with a tracking number or reference to provider Neteller for further investigation, as they just said Neteller should pick it up. They do not even offer the option to email chat transcripts due to security issues, I mean really.

Gunsbet just ignored the fact that they cannot pay me via Neteller and did not bother to investigate further after the Neteller response. I mean I make withdrawals from other casinos with no problems. It saddens me to leave them, but I have no choice. I gambled my 3.2k winnings away and its time to close my account since I won't have any withdrawal options available to my needs anymore

Not for me. Although the casino isn't bad in itself. A couple of times even won something, but not the amount that would please me, I hope I will still find the same casino that will bring me a good income and pleasure.

Dear FRAUT, Thank you for taking the time to write a positive review about our casino! We are really sorry, that you got not the emotions that you expected to get. However, our team puts all efforts to make our casino the best. We try to provide each player only with positive emotions. We believe that you will change your mind about our casino in the future. Wish you good day :) Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Game selection is awesome. They cater well to Canadians. Easy deposit methods directly from bank account. Amazing bonus promotions that have clear and fair terms. They are a casino that can be trusted.

One of the worst paying casinos that I have ever had the pleasure to lose on. I have made a dozen deposits and never withdrawn a penny. I have absolutely no lick on here. RTP is probably under 70% for me here. I guess sometimes, a casino just doesn't go your way. To be fair, gaming is honest, just no luck, not their fault

Dear JOHNNYGOTTHEBONE, We appreciate you taking time and writing such nice words about our online casino. We are happy that you found another home with us, that is what we strive for every player to feel! Our customer support team send you their love and wish you the best of luck and only big wins ;) Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

All are great there !!! Quick payments, quick windrows, quick website. No any problems and lags.
My documents are approved almost instantly, even on weekends.

I feel like they could offer more deposit match promotions, particularly to their regular players. They only offer the first deposit bonus plus Friday reload which is good, but if you're a regular player they should offer more. I also feel the vip program needs an overall. I have been offered a special vip manager at other casinos on spending half of what I have at this casino.

Dear OKKI98, We really appreciate your review of our casino! It is really important that you like the speed of payments, our website and the speed of the verification process. We are looking forward to seeing you again! And we are sure that you will get only great experience and amazing offers in the casino. Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

You can play in Australia, good range of slots and always friendly and helping in chat. Great welcome bonus and fantastic promotion. Easy to navigate the mobile site and games load find. ;)

Dear JAZZY2407, Thank you for your feedback on our casino! We are extremely happy that you are satisfied with the slots, support team, bonuses, and other aspects. Thank you for staying with us! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

The casino is great the games and also live chat is good.
The withdrawal system is great with the casino Gunsbet is part of a very respected group, they have excellent chat and support and offer a great bonus. They have an excellent game selection and a first-class user interface.

Dear DRITON81, Thank you for your kind words about the casino! We always do our best to provide each player only with positive emotions and a great experience. Also, thanks for mentioning our support team, the withdrawal system, our exciting games and bonuses. Wish you the best of luck! Best regards, GunsBet Casino Team

user avatar

All are great there !!! Quick payments, quick windrows, quick website. No any problems and lags.
My documents are approved almost instantly, even on weekends.

Dear DITEKPL, We are glad that you enjoy playing at our online casino! Our main goal is to make sure that our players are satisfied with the payment procedures, quick website, and overall experience. We hope to see you again soon. Best regards, GunsBet Casino team

user avatar

Gunsbet is a very respected casino , great bonuses and wins good variety of slots fast to respond if you need to talk to them, could maybe have bonuses like free spins more often though.

Dear DJENKINSJENKINS1995! Many thanks for your kind words about our casino! We appreciate your review. It is important for us that you are satisfied with the slots, bonuses, wins and our fast support team. We will continue doing our best! Warm regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet is part of a very respected group, they have excellent chat and support and offer a great bonus. They have an excellent game selection and a first-class user interface.

I feel like they could offer more deposit match promotions, particularly to their regular players. They only offer the first deposit bonus plus Friday reload which is good, but if you're a regular player they should offer more. I also feel the vip program needs an overall. I have been offered a special vip manager at other casinos on spending half of what I have at this casino.

I also have had poor luck at this casino considering the amount of deposits I have made. But all that comes down to is luck. I'll keep playing here as o like this casino.

Dear MELLEMAUS, Thank you for such a positive review about our online casino. We always do our best to provide each player only with positive emotions and great experience. Also, we care about each player and do everything to provide with all the answers. We work on new bonuses, and try to provide with new, entertaining ones. Wish you the best of luck! Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet is the best casino I've played at by far. My documents are approved almost instantly, even on weekends, and their withdrawal process is lightning fast. They have a great range of games, and they give regular small bonuses. Keep up the good work, people!

Dear NIKOGOSYAN.VAGE, Thank you for taking the time to write a positive review about our casino! We appreciate our players and try to meet with all needs. Moreover, one of our main purposes is to provide players with comfortable playing and good mood. One of the main things for players is a fast and easy withdrawal process which we try to ensure:) We wish you the best of luck ahead! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet is part of a very respected group, they have excellent chat and support and offer a great bonus. They have an excellent game selection and a first-class user interface.

Dear MAMIKI, Thank you for posting such a positive review. We are really pleased that you are enjoyed with variety of the games. We do our best to provide each player only with positive emotions and fantastic experience. Wish you to win more :) Have a great day! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

This casino has been a regular for me, has a great list of games for an Australian player. Can't fault the customer service or the website. Would highly recommend the casino

I feel like they could offer more deposit match promotions, particularly to their regular players. They only offer the first deposit bonus plus Friday reload which is good, but if you're a regular player they should offer more. I also feel the vip program needs an overhall. I have been offered a speacial vip manager at other casinos on spending half of what i have at this casino.

I also have had poor luck at this casino considering the amount of deposits I have made. But all that comes down to is luck. I'll keep playing here as o like this casino.

Dear SCOTTKC, We appreciate your feedback on our casino. Our developers team worked hard to make our website as user-friendly as possible. We also aim at providing our players with the wide range of games to keep their experience exciting at all times. Our support team works round the clock to provide the players with all answers to their queries in no time. Thank you for mentioning the things you would like us to work on. We’ll make sure to keep that in mind in our constant developing process regarding bonus system. Warm regards, Gunsbet Casino team

user avatar

The slot games are pretty good and it loads fast enough.
I haven't played all I feel them. Maybe around half.
Apart from that it not a bad casino. It would be great to win a jackpot

Not enough free money no deposit bonuses. And also I haven't won much
Some games don't work in Australia but that's most of the casinos these days. Most of the game don't pay very much.

Dear PLAYBOY1, Thank you for such a positive review about our online casino. We always do our best to provide each player only with positive emotions and great experience. Also, we care about each player and do everything to provide with all the answers. We work on new bonuses, and try to provide with new, entertaining ones. Wish you the best of luck! Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet is part of a very respected group, they have excellent chat and support and offer a great bonus. They have an excellent game selection and a first-class user interface.

Deposit and withdrawal modules should be updated to offer more options. Bonuses and promotions are to be increased and wagering requirements lowered to benefit many players.

Dear ISPAN M., We appreciate you taking time and writing such nice words about our online casino. We are happy that you found another home with us, that is what we strive for every player to feel! Hope that you will be contented and continue to be our player for a long time. For our part, we promise to do our best to make your game comfortable and entertaining. Our customer support team send you their love and wish you the best of luck ;) Warm regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Gunsbet is part of a very reputable group, they have excellent chat and support and offer great bonus. They have a superb game selection and a top of of the line interface.

I played and won 400$ on a Wednesday evening, I asked for cashout, was asked for docs as usual, provided them as usual, but they kept delaying on asking more docs, around my eco pays accounts (which I provided), contacted chat a few times and finally on Saturday chatted with very nice lady called Asya who said she would helped me solve this and asked again for the screenshot of my ecopayz which I provided, she told me now everything is good you can cashout, I cashed out for the 400$ something I had in my account and a few hours later it got cancelled again, I was starting the be a little impatient feeling I was being led on a wild goose chase... I contacted support again, this time I was told I was approved and all but I had not meeting the roll-over requirement to cash out... why did I take them 4-5 days to tell me that, I should have been told this right away first time my cash out was cancelled, not after 4 days... anyways I had something like 170$ of playthrough, it's a great place to play and I had no fears or trust issue here, there in the finals and they are part of one of the best casino groups... so I just play and maybe win some more who knows, I m an experienced player with superb relationship with all major casinos, ... so I went down from 400 to 200 in a zap... Since I m no fool, as soon as my playthrough requirements were done I cashed out again and all was good, got my money and all so they are not too bad, still I do believe fellow players should know something weird has happened here ... It might be just bad chat representatives who made a mistake about the play through instead of the ecopays screenshots for cancelling my cashouts, and yes I might have run into a string of bad luck it s all possible, it just felt really weird, like we are delaying payment at all cost. Please play your balance down to 0 and deposit again like we see with other operators who keep your cash out pending for days and now by magic have all their slots go cold... I just want to share and inform fellow players. These guys are in the finals and I registered with them because of this, they should be squeaky clean!

Lekaisar

Dear DELISLEP01, Thank you for reviewing our casino. We appreciate that you enjoy our customer service. We'll do our best to keep providing the best experience for you! As for your withdrawal, all of them were cancelled during 1 hour. After every withdrawal, you were notified via email where we clarified the reason why your withdrawal was cancelled and you were informed how to make a successful withdrawal. Once you have gone through the verification process, your money was withdrawn without any problems and delays. Hopefully, there will be no further misunderstandings, and we wish you only good luck ahead! Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Great fun with all my favourite slot never had any problem or dislike. Love the free bonuses that are given and the employees and manager are awesome. Positive and fast replies on the online chat. Love the cheap deposit options too.

Dear ATAUL31, Thank you so much for your positive review! We are very happy to be able to give you the pleasure of playing in our online casino. Thanks for mentioning our support team work and our exciting games. We hope that you will be contented and continue to be our player for a long time. From our side, we promise to do our best to make your game comfortable and entertaining. We wish you the best of luck and a lot of fun:) Warmest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Played in this casino and won a decent amount so far. The verification took a reasonable time. Support is quick to answer any question or concerns and withdrawal was fast after all documents are submitted and verified. I will continue to play here because I know they’re trusted casino and add new games very often.

Dear EVERYDAYPPL, We appreciate you taking the time and sharing your opinion about GunsBet Casino! Thank you for mentioning good work of support team, our fast withdrawals and the variety of games. Our support team works around the clock and always do their best to help in whatever you want. We wish you only good luck ahead. Kindest regards, GunsBet Casino Team

user avatar

Online platform is classic and simple to navigate around. They have a variety of games and their support system is super easy and answers questions on time.

Deposit and withdrawal modules should be updated to include more options. Bonuses and promotions to be increased and wagering requirements lowered to favor many players.

Dear FREDBARASA, We appreciate you praising our platform, our developers team worked hard to make our website as user-friendly as possible. We also aim at providing our players with the widest range of games to keep their experience exciting at all times. Our support team works round the clock to provide the players with all answers to their queries in no time. Thank you for mentioning the things you would like us to work on, we’ll make sure to keep that in mind in our constant developing process. Warm regards, Gunsbet Casino team

user avatar

I’m new to this casino has a number of slots I’m able to play with deposit bonus and weekly great offers for both no deposit bonus and deposit bonus.

Some slot games are restricted to Australian players due to Australian gaming regulation. Until Australian gaming laws are altered there is nothing the casino are able to do as they follow all gaming legislation

Dear STIGLETINC, Thank you so much for sharing your experience at Gunsbet Casino! We are happy that you’ve been enjoying our selection of bonus offers. Be sure to check your e-mail before Christmas, Santa is already sending out special bonuses for our beloved players ;) As for the availability of certain slots for Australian players, you are indeed true: unfortunately, it does not depend on the casino. We try to offer as much as possible, however, sometimes certain restrictions cannot be sidestepped :( We are happy to have you as our customer, wishing you lots of luck and joyful holiday season! Warm regards, Gunsbet Casino team

user avatar

Compare Gunsbet Casino to Other Casinos

8.1/10 • 176
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 7,500 per week
Complaints
Resolved 30 out of 31
Deposit Methods
+25
Licences
Tobique
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 68
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.8/10 • 95
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 633
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 3
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.7/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan