100% up to €500 + 200 Free Spins, Welcome Bonus
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Dear Jonkiton, Thank you for your feedback! Its always cool to see our satisfied customers! If you do have any suggestions regarding our casino work - please, feel free to e-mail us :) Have a great day! Kind Regards, Gunsbet Casino Team
Nice support.. The Bonuses Come allways.. I dont have to go to the chat and Tell that the bonus did not come
7 have active bonus on my account.. And I was wagering my bonus.. And I did hit on the bonus round in finer reels of life slot.. Suddenly it say id connection Lost.. Thats quite normal but then you just have to restart the game.. BUT this time all of the microgaming slots did dissepear.. I did go to the chat asking about what happened.. The say id the have some technical problem with microgaming slots.. And the will fix it.. I have now being waiting for 5 days and there is still no microgaming slots.. I Will not continue my wagering before the are BACK because I have that bonus round ifiner reels of life... Normal of you have to restart the game so it will continue From where you was Left.. I Hope it will also continue now.. Even if there is many days when the game work Last time.. I Hope they will fix it before friday because I have time until friday mettään my wag
Dear Jetro, Could you please contact us via e-mail or directly in the livechat attaching the description of your problem and screenshots that may help us to solve this ASAP. We are sorry, you've had a bad experience with gaming providers but we would like to help you Eagerly waiting for your reply via e-mail/chat Kind Regards, Gunsbet Casino Team
Nice variety of games, design minimalistic and user friendly with wild west theme is great and 55% deposit bonus on Fridays.
High wagering requirement for welcome among other casinos I played and cap only 100 USD. Lack of weekly promos. Support is answering only on letters after some time.
Dear OLOFTHEGREAT, Thank you for your feedback! We have plenty of bonuses we could offer to each player personally All you need to do - is to contact our support team via e-mail or livechat - they will provide you with all required info. We can offer cashback, regular reload bonuses, spins and etc. Just hit us :) Best Regards, Gunsbet Casino Team
Simple design nice games. Nothing more positive cannot see.
Get offer for 200% deposited get just 100% ask for support and rood girl answered me that I put code wrong I needed to write BONUS200 but write Bonus200 and didn't get it. No warning that code wrong or something. When U asked to compensate was told that they not doing it in a rood way. I ask to delete my account and was told ok just to know for tou that we not reopen accounts. Really appreciate customers😂😂😂😂
Dear GYTISAS, Thank you for your feedback! Unfortunately, we cannot re-credit the bonus since your initial deposit has been lost already at the moment you contacted our support team. You did need to contact us right after you made a deposit and no bonus was added. Thank you for the understanding! Kind Regards, Gunsbet Casino
Had an experience playing this casino. Good design, minimum cahout 20$.
Bonus cap for first deposit only 100$ and for the second only 50$
100 Free Spins are given in 5 days!
I have made first deposit and in two weeks the second one but didn't get second deposit bonus as only players who make first and second deposit in a week can receive it, very sad
Dear Antonis4, Our welcome bonuses have specific requirements in order to get them such as bonus codes, minimal deposit sums etc. Moreover, only welcome bonuses have maximum bonus cap. If you contact our support team - they will provide you with info regarding all possible bonuses we can offer to you :) Thank you for understanding! Best Regards, Gunsbet Casino Team
Good set of different games and welcome, simple cheap design, maybe was created by some amateurs, impossible to reach to the support customer service, and even if they finally answered, don't expect that they will answer your questions.
Dear Albuan, Thank you for the feedback! We are trying to be better with every day :) If you want to reach our support team as soon as possible - you can also write us an e-mail (address is stated at our website). We'll do everything possible to reach you back within the shortest period of time Best Regards, Gunsbet Online Casino
Very very very fast whitdraw for skrill. Whitin 1 hour. Up-to-date fast customer service and administration.
I miss the Play N Go and Big Time Gaming game providers! :)
Dear Orkodo, Thank you for the kind words! Stay with us - good news will come soon as well as technical updates and improvement of the whole casino work ;) Best Regards, Gunsbet Online Casino
Very fast handling of documents and payouts. I uploaded the documents Thursday afternoon - they processed it almost immediately - I then made the withdrawal request Thursday evening - and had the funds on my credit card on Friday.
A great selection of games
Friendly and professional staff
Can not think of anything at the moment - it is a very nice place
Quick document review, super quick payouts, NetEnt games and great communication plus I seem to be quite lucky here!! Always a + point!!
Just need to list the document formats that are accepted so you can upload documents in the correct format straight away.
Dear GEMTWITCH, We really appreciate you taking time to write us such a kind review! We’ll continue do our best to make our players feel comfortable and satisfied while playing at the casino. Best regards, Gunsbet Casino Team.
The site looks good and the layout is intuitive.
Minimal issues with deposits.
Keep sending me emails with offers and to find out im not eligible after I've made deposits.
The reps are nice but helpless. They have no on the fly promo that they can manually add.
Keep losing connection to site whilst playing is the worst. Just 10m ago i couldn't play any games. Chatted with them to find out that they have technical difficulties.
Last time depositing here.
Dear Player, Thank you for your feedback! Slots providers had small global technical updates, which took very short period of time. Now everything work just fine. We are sorry for any inconveniences caused. If you do need any assistance - please, let us know via Livechat, we will do everything possible to help ! Best Regards, Gunsbet Casino
Started on this casino with a small deposit because I thought there is probably not a lot of games but to my surprise they had over 13 game providers and I didnt know which to choose! My favorite thing about Gunsbet is their withdrawal time. It's so fast your money will be in your e-wallet in less than 1hour from my own experience.
This is a very good and trusted casino and deserves to be on the toplist !
Sometimes game error but when you reload it it resumes where you left it
Dear Player, Thank you for your review! We are glad you are satisfied with our services, its always nice to provide all possible support to our customers Plenty of new games will come in soon as well Please, let us know anytime you need any assistance or have any questions regarding our casino and its work Best Regards, Gunsbet Casino
Gunsbet casino is a quite new casino and I first heard about them about a week ago. I didn't know much about the casino so I was quite hesitant of registering. It was quite recently when they got added on AskGamblers which made me more interested in what they have to offer.
The casino has several providers like Netent, Microgaming, Softswiss and others. I had read that they offer 10 free spins for newly registered accounts so I thought there won't be harm of checking them out for free. I registered and it took just a minute to do it. Then I verified my email and filled in account details. After that I noticed that my bonus section had a bonus- the 10 free spins I wanted. I was glad about that, activated them and went to play them.
The spins were on a game called West Town which basically looks like a Softswiss version of Dead or Alive. The slot even has 9 paylines and the same western theme. I have tried the game before and I haven't had any decent wins ever, so I wasn't expecting much. From playing 10 spins, I managed to win only 0.88€ which would be enough for a few Starburst spins. Or so I thought. When I went to play Starburst, my account had 0 balance. Then I tried to load Temple Cats- same thing. Only then I understood that probably the wins could be played only on the same game, which was a bummer. I went back to West Twon and lost the credits immediately.
At this moment I doubt that I will make a deposit at Gunsbet casino. They do have nice selection of games, but I was missing some "wow" factor like really great wagering terms or special offers. The welcome bonus has 50x bonus wager which is a little up there.
Dear Blondie, Thank you for your feedback! We'll do everything possible to make each our player feel comfortable at our casino. Our service is being constantly improved. New wave of awesome bonuses will come in shortly as well ! Please, let us know if you need any assistance or you do have any questions :) Best Regards, Gunsbet Casino
Lock, load and get ready to shoot some big win with this western themed casino from Netincom
GunsBet is the latest online casino from the famous Netincom I must admit I have mixed opinions regarding this company. I love it and I hate it at the same time. Great winnings from small deposits in the past but since they changed their terms, I lost interest. GunsBet might give this company a new and fresh start.
When you visit their page, the first and best thing you see is the awesome layout. A happy, nice and colorful welcome page. Signing up was easy and you will be welcomed with 10 free spins if you're new to them. I was too curious to let this one pass. As soon as my personal info completed, the free spins became avaliable. Unfortunately, no big win from them but I was not surprised.
I uploaded my documents to verify my account and within an hour was my account verified. I made my first deposit and got the bonus immediately. Apparently they have plenty of Pragmatic games at their disposal. Personally I don't like Pragmatic games that much but don't worry because they have plenty other games from other top notch providers. This casino is new but their games are up to date, they have the latest games.
So far I haven't managed to win big since I only got bad sessions from different games, so my balance went from €50 to €0 within an hour. Sounds pretty bad and it actually is since I expect to win with that balance at minimum bet on each game but hey, you can't always win right?. I haven't made my second deposit yet because this month is a very bad month for me. I'll wait till Lady Luck is back in town and then I might consider to make my second deposit, so I cannot tell you about their withdrawal time but my best guess, it's as fast as it's sisters casino.
To make my story short, GunsBet is an interesting casino with average welcome bonus and it's worth the try if you are a fan of Netincom casinos.
Dear LEODUBBED, We really appreciate you taking time to write us such as nice reviews! We work hard to maintain the good quality of service and we will surprise our players with new awesome bonuses. Please, let us know if you need anything. Best regards, GunsBet Casino
Great casino. Good first deposit bonus, everything works as it should. Nice collection of game providers. Professional support team. Don't have any issues with documents and withdrawal.
Cant say something bad now, good job! In live chat sometimes turn
Dear KARNALDO33, Thank you so much for the kind words! In case you need anything, let us know via live chat! Best regards, GunsBet Casino
The site looks good, but having ignorant support and rules are the worst thing.
I'am the type of player who collects slot bonuses with bonus money and plays those bonuses after i hit my account <1€, but never 0 (To not lose a bonus). But after i left 0.26€ in my account and went to play my first bonus at Terminator 2 and got 8€ after playing that out i come back to notice that i have 0€ in my balance and bonus history shows that i lost the bonus. They have nothing about "Forfeiting your bonus automatically after your balance hits below 1€" or something like that. When contacting support they are so ignorant and acutally made fun of me by just giving those 0.26€ wager free. A disgrace not a casino... I feel fooled and humiliated.
Nice collection of slots, deposit by trustly works ok.
Live chat is always busy, or not available. Many time I get error message " You lost your internet connection, try again" even my connection is fine.
Finally I found someone online and ask how can I make deposit limit, and support say, that don't have this kind of option? And she disappears from chat without explain, or even say have a nice day....
Dear Mira, Thank you for choosing our casino. We apologize for such a bad experience. The option with limits you can find here https://www.gunsbet.com/responsible-gaming We’ll do our best to improve our service. Best regards, GunsBest Casino
Great new casino!!
Manage to wager first 2 bonuses,
support is first class,
Super fast withdrawals and account verification. I made my withdrawal request around 2:30 in the morning and at the same time I uploaded documents for verification... at 3:00 my account was verified and withdrawal accepted. Crazy thing! The second withdrawal was accepted in 20 min, today. I had the urge to write this here because they really deserve it! You don't get that kind of service in many places. So if somebody is looking for new place to play I highly recommended GUNSBET CASINO!
Good luck to all!