Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Dozenspins Casino has been closed.

Please try these instead: Discover all
BitStarz Casino Read review
10
634
Stake.us Social Casino Read review
9.9
3
Crown Coins Casino Read review
9.8
9
Winz.io Casino Read review
9.8
201

Page 2 – Player Reviews for Dozenspins Casino

Dozenspins Casino

The casino is closed.

Player Rating 19 reviews
5.1/10
19 reviews
Complaint Response 9 complaints
1 day avg. 9 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
5.1/10 ● 19 reviews

Top Reviews From Our Players

There is not a single good thing that I've experienced with this casino. I'm a regular player on many casinos and this was my biggest mistake to play on.

I've deposited 300 EUR via EcoPayz and made 3200 EUR that I couldn't withdraw for weeks, they kept stalling me and they were blaming the providers for that. When you want to cashout first you have to fully verify yourself/your account which takes approximately 3-4 days(compared to the 24h on other casinos).

Then they send your game session to the providers you have played on to review your game session which is the first casino I see that is doing this, it says it takes 3-7 business days but it took way too long, they kept stalling every time I've contacted them or worse didn't even respond.

I've decided to cancel all the withdrawals and just play out my money as clearly I wasn't going to get it at least not for another month. Also, they don't have much good slot providers to play on as well as the welcome bonus is with an insane wager requirement, almost no chance to complete it if you don't get that lucky like me.

TLDR: Stay away from DozenSpins as well as other casinos from Altaprime Limited.

Dear IVAYLOYOVKOV, Thank you for your feedback. We have taken a detailed review of every observation you have made regarding our casino. The information on your account has been checked and we will go over each of them in detail: 1)Verification of account in our casino is made within 24 hours from the date of receipt by the financial department all the requested documents, according to the paragraph 2.5. You made a request to withdraw funds on the 10th of March, also on the 10th of March the Finance Department has asked you to provide all the documents which were needed for verification of your account. On the 11th of March the verification of your documents was finished. You were informed about it by the Finance department in the e-mail. 2) According to the paragraph 2.5.1 In individual cases the financial department can suspend the processing of withdrawal requests for further verification. According to this paragraph of the rules your game session of March 11 was sent to the provider in connection with the additional check. The verification period is set by the provider and is 3-7 working days. On March 22nd, the checking of your account was completed and we have notified you about it. Unfortunately, at this point, you have lost all your money. We are very sorry you lost your winnings. We would like to draw your attention to the fact that you could easily withdraw your winnings upon completion of the check. 3) All the bonuses in our casino are absolutely not sticky and there is absolutely no limit on winnings with it. Many players easily wagering the received bonus, as there are more than 3000 different games from 39 official developers and each player can find his favorite game at our casino. Based on your example, you received a bonus of 300EUR and wagered it without difficulty, at the moment of wagering your winnings were 3185EUR. This means you and every player in our casino can play the most popular games in our casino and without difficulties win back the bonus and enjoy the game. Unfortunately, most of your comments regarding our casino are not correct. We always follow the established rules and we ask the same from our players. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]

user avatar

Back in July 2020, I was hunting for a new casino to play at, looking for a nice first deposit bonus with a good number of free spins offer, and preferably a casino belonging to either Direx N.V or N1 Interactive, which are my top two favourite casino groups. At the time of writing this belated review (February 2021), Dama N.V casinos have only just started their online casinos, of which I wasn’t aware of as yet, but is now included in my favourite list. Altaprime, on the other hand, the operator of this Dozenspins Casino, is relatively a new name to me. I don’t know much about the operator, I don’t know what other casinos they may be operating, but after browsing through the casino’s website, I was interested enough to sign up to give them a try out.

The Welcoming package isn’t outstanding by any standards, consisting of only one first deposit bonus plus 60 free spins, but they do offer other bonuses for subsequent deposits. Anyway, a 100% bonus with 60 free spins was about the best offer that I could find during my search back then, and who or what Altaprime was didn’t matter at all to me. As long as I don’t get into ridiculous issues with them, then they should do just fine.

However, not everything was as good as I had expected. The required wagering requirement was a high 30 times the deposit plus bonus amount, much higher than the usual 40x bonus amount, but the availability of lots of game providers, including my favorite Playtech, pushed all that aside for the moment. For high rollers, such a high wagering requirement would definitely set them back, unless they are playing without taking any deposit bonuses. For small fishy players like me, every extra wagering dollar would certainly make a big difference!

I also noticed that the maximum allowed withdrawal amount is a very low 400 Euros per day, which doesn’t and wouldn’t affect me under most circumstances, but would certainly affect the high rollers. Such a low withdrawal amount simply cannot attract big players, who put down thousands of Euros at a time, but also expect thousands of Euros out at the same time. Altaprime should really reconsider this low withdrawal limitation in order to catch the bigger fishes, unless of course, they are satisfied enough with only the small fishes, hahaha.

Anyhow, what is important, or rather more relevant to me, is that I did get some satisfaction from my play session at this Dozenspins Casino. My play on my favorite game, Supe It Up by Microgaming, went quite well right from the start. I managed to do many spins on the game, even got 7 free spins feature games in total, which doesn’t happen that often, but none of those feature games gave a big enough win for me to complete the wagering requirement. In the end, it was all back to square one, with no money left, and the 60 free spins on Booongo’s Book Of Sun game couldn’t help out either. Perhaps things could be much better the next time around.

In short, I certainly don't like the 30x deposit + bonus wagering requirement, I don't like the very low withdrawal amount limitation, and I also cannot try out any other games in the demo mode either.

Dear AFI4WINS, Thank you for your feedback. Our casino has a very extensive bonus policy, as well as in the "Promotions" section each player can find a bonus on each of his deposits. In our casino "Welcome Bonus" is 100% and 120 freespins, which are credited in two equal parts. As you noticed the maximum withdrawal limit in 24 hours is 400EUR, but also the limit and the time of withdrawal request processing depends on the player's status, and this is described in the rules. All the rules of our casino are quite transparent and easily accessible to every player. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]

user avatar

They try to stall your cash outs as much as possible. It took me exactly 14 days to withdraw just 200€ by a verified account. I won 800€ and made 2 withdraws of 2x400€. They very canceled after couple of days and I received an email to do several 200€ cashouts. In their t&c it says clearly that you can do 400€/24h withdraws and they are processed within 24hrs.

When asked about this they will answer something along: they have the right to make any payment plan they wish. So the 400€/24hrs in their t&c is a lie. Imagine you winning 10000€. It will probably take you one year to withdraw.

For dozenspins.com: don't you understand that this kind of practice wont keep players playing on your otherwise ok casino? You stalled a miniscule 200€ for 2 weeks and lost my business. In that 2 weeks I made around 2000€ deposits on other casinos. That all could have been yours if you just processed my cash outs in the time you promise.

Dear KIRKA, Thank you for your feedback. Each request for withdrawal in our casino is processed only after passing the account verification procedure. All withdrawals are made according to the rules. According to the paragraph of the rules: 9.2 All requests for withdrawal are processed by the financial department within 24 hours after successful verification of the person and his account every day from 9.00 to 18.00 GMT+3. As you noticed the maximum withdrawal limit in 24 hours is 400EUR, but also the limit and the time of withdrawal request processing depends on the player's status, and this is described in the rules: 9.2 Dozenspins reserves the right to make payouts according to an individual schedule and to set a maximum and minimum withdrawal amount for each withdrawal procedure as well as the time required for this procedure, which may vary according to the withdrawal method, account status and other possible factors affecting the withdrawal process. Each withdrawal request you made was processed by the financial department strictly within the rules and according to the status of your account, and you were provided with a payment schedule. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]

user avatar

Great set of games. They have a great bonus program. All their bonuses are not sticky. The support team is always very kind and adequate for the questions I ask.

The procedure for withdrawing winnings is relatively slow but each casino uses the same strategy. There are slight difficulties in using mobile devices when you want to choose a game provider.

Dear MP2021, Thank you for your feedback. As you noticed our casino has a very interesting bonus policy, every player can find an attractive offer for him and get a non-ticky bonus winnings from which are not limited. In the mobile version of our casino, the search for games by provider is very simple. To find the games of your favorite provider, you just need to click on the "Search" button in the upper left corner and select the provider you are interested in from the list. According to the rules of the project, a withdrawal request is processed within 24 hours from the moment of the successful completion of the verification procedure. All requests for withdrawal of funds are processedstrictly according to the project regulations. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected]

user avatar
Inactive user
1/10

Nice games good laoyuot, good customer support but they have the policies to delay withdawals as possible. They are happy to take your money. When you win the show starts its the same with these scammy cuprus casino. There they say how withdrawals are processed in 24hours however mine was't after 48hours.

Very scammy when it comes to wihdrawalys they tactic is to delay it as much as possible with maximum withdrawals and policies such that you can't block your account during your withdrawals also the support is unreachable and they reply after long delay with generic mails like

" If you have any questions about the payment of funds, please contact the post office of our financial department: [email protected]."

Dear player, Thank you for your feedback. According to the rules of the project, a withdrawal request is considered within 24 hours from the moment of the successful completion of the verification procedure. All requests for withdrawal of funds are considered strictly according to the project regulations. According to the rules of the project 7.4: 7.4. You can delete your account only if you do not have funds on the balance and/or there aren’t any withdrawal requests in the course of processing. Our technical support works 24/7 and if you have written a letter, you will always get an answer from a specialist in your question in the near time and you can also always contact Live Chat and specialists will help you with any questions. If you have any questions or difficulties concerning the withdrawal of funds, this question is solved only by the financial department of the project and accepts daily appeals to the e-mail address [email protected]. Unfortunately, your feedback does not reveal the actual practice of the project rules. We strictly follow the project rules and want our players to follow them as well. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.

user avatar

This is a casino players REALLY should stay away from! I couldn't play there because none of the games could load.... I refused after 14 hours to spend any of my money on the casino, and demanded my money returned to me. They gave me a offer of 10% refund...i didn't even get my welcome bonus, the chat host told me I would get it in office hours...9 hours from the point I made my deposit. They didnt even give me the bonus then either. And the chat host told me that there was not sure everybody would get the bonus, the decision is taken that AFTER you have made the deposit. Trustworthy? Not at all..! I asked if they could show me where in the t&m it says that I wouldn't get the bonus immediately, and the fact that it was not sure I would get it at all....they of course did not answer. Cause it doesn't say anywhere. I have never been treated so bad in a casino in my 18 years of playing. PLEASE, stay away if you dont wont your money being wasted without even getting too play a single game.

Dear GATMAN1978. Thank you for your feedback, but unfortunately it is not as real as it really is. When you made a deposit, the site was undergoing technical work by the provider of the game. And we could not influence it in any way. You have been credited a bonus of 100% for your deposit and 60 freespins, and after 24 hours you are also available 60 freespins according to the conditions of receiving the first deposit bonus (100% on deposit + 120 freespins). Since you didn't want to wait until the technical work was done, you wanted to withdraw money back to your skrill wallet account. According to the rules of project 8.5 dozenspins casinos: - If the amount of bets from the player’s real balance at the time of application for withdrawal is less than three times the deposit, the Company has the right to withhold a commission of up to 10% of the withdrawal amount. The commission is deducted from the player’s real balance. You refused to withdraw funds less 10% of the deposit amount according to the project rules. After that, as a compensation for the inconveniences (technical works) you were offered a no-deposit bonus of 30% of your deposit FOR FREE, which you also refused for unknown reasons. When the technical works were completed, you started the game and you also immediately activated a 100% deposit bonus and 60 freespin. Unfortunately, your review is not true. However, you have successfully played both for real money and bonus funds. And after you unfortunately lost, although you had the winnings, you decided to leave a false report about the casino. For your login you can get a loyalty bonus. We are happy to help each player with any questions about the casino. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.

user avatar

It's a basic Casino. Various games. The sign up form works. Works well in browser. Also on Mobile. They understand English. But the Pro's don't outweigh the cons.

You cannot set deposit limits yourself and even worse, the support desk cannot set deposit limits either. On any other request they refer to the email-address. Together with all the input on very slow withdrawal times, you can conclude from this that they put all effort in taking as much money from you as they can and making sure it's very difficult to withdraw. Purely focused on taking advantage.
Don't Go!

Dear NILBUH2. Thank you for your feedback. We have reviewed your login details and unfortunately your review has not been substantiated. You have not made any deposits, made no bets, and concluded only from communication in Live Chat. You cannot estimate the processing time of your withdrawal request. In the live chat you are correctly written that to block the game login you need to write to the e-mail address, these are the rules of the project and they are always open to all players. You wrote to the e-mail address to block the account, and your account was closed. Requests for withdrawal are considered within 24 hours. The term of check depends on the load of the financial department. We are happy to help each player with any questions about the casino. Since we have only professionals working for the casino. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.

user avatar

A lot of games, layout is simple but effective, customer service is friendly but it shows that they have these policies to delay withdrawals as much as possible.

Very scammy when it comes to withdrawals. In t&c they say 400EUR/day, but after they send you a mail it is only 200EUR.
They will process withdrawals very long time- 72hours / 400€ withdrawal and don't do it during the weekends. And you can't have more than 3 withdrawals pending. Highly not recommend to deposit here. Stay away.

Dear DICKSONTECH. According to the rules of the project The casino administration reserves the right to make payments according to individual schedule, to set the minimum and maximum amount per one transaction and the time for this transaction, which may differ depending on the method of withdrawal, your account level or other relevant factors. Your withdrawals are proceeded by Financial Department in accordance with your activity and account status. You used to submit a withdrawal request and cancel it very often, thus increasing the processing time. Withdrawal requests are always reviewed by us within 24 hours and the time of review depends on the workload of the finance department. This can take from 1 minute to 24 hours if a player does not cancel the withdrawal request. You were constantly cancelling your requests for withdrawal, so the time of verification became longer. All your withdrawal requests will be considered if you do not cancel them again. You have 1 withdrawal request at the moment and it will be processed shortly. You can submit 3 withdrawal requests at once. The rules are always open for review. If you do not want to read them, unfortunately, our fault is not. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.

user avatar

Well designed site, run well in browser!
Lots of great games and providers!
A great variety of live casino providers!
i played a bunch of high variance slots, and hit very small bonus game!

3 times rollover before any cashout, 30 x bonus! In-game bonus, not over 10 to 20 $/ stakes 0.40 to 1 $ per spin. Kinda cheap & ridiculous!
Game like dead or alive 2, also live casino game not allowed while playing on a bonus.

Dear PERFECT_G. Thank you for sharing your experience by playing with us. We always strive to improve our service, any feedback is very important for us. There are some games where you cannot play with a bonus funds only. This list of games where playing with a bonus is not available can be find out on our website in Promotions section. Please, if you have any questions or difficulties, please contact Live Chat 24/7 or e-mail [email protected] We are always happy to help you.

user avatar

Compare Dozenspins Casino to Other Casinos

19
Withdrawal Processing Time
24-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 400 per transaction
Complaints
Resolved 8 out of 9
Deposit Methods
+20
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.3/10 • 206
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 7 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 165
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
6.1/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.8/10 • 11
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7.1/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao