Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Big5casino has been blacklisted.

Please try these instead: Discover all
BitStarz Casino Read review
10
634
Stake.us Social Casino Read review
9.9
3
Crown Coins Casino Read review
9.8
9
Winz.io Casino Read review
9.8
201

Page 2 – Player Reviews for Big5casino

Big5casino

The casino is blacklisted.

Player Rating 31 reviews
6.2/10
31 reviews
Complaint Response 70 complaints
3 days avg. 70 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.2/10 ● 31 reviews

Top Reviews From Our Players

Great casino. Everything works great, good game selection and i like that you can search games by provider. Fast withdraws and great VIP player system.

Withdraw limit is too small in month, I would like that Be biger. Havent got any issues with casino. It would Be nice to have bigger deposit bonuses sometimes.

Dear PIIJJAA, Thank you so much for your nice review! We are happy to see that you are enjoying your time in our casino, especially our VIP program! :) Regarding your suggestion for withdrawals and bigger deposit bonus offers it's something we will definitely take into consideration and we will make sure our players once changes will take effect are informed. :) Best regards Customer Experience Team

user avatar

Very good choice of games, nice background. The support is very friendly and fast, when I contact Live Chat they always handle my request.
Verification is quite standard and it goes fast. Very good chance of winning.

Dear ELLYLAVOEI1981, Thank you for your nice review! We really appreciate your time for sharing your nice experience with us and that we can see that everything is going smoothly. :) Thank you for complimenting our customer support department as they are doing their best to be at the disposal for our players and for sure this review we will share with them as it's something they always like to hear. Best regards Customer Experience Team

user avatar

This is a great Casino ! Bonuses are fair and games are fun! Whenever you need anything you just need to contact support and they will fix you right away! I would honestly suggest this Casino to anyone!

So far I have not experienced any issues other then some of their games breaking sometimes but support quickly replace them or help you fix them! Honestly have no bad words to say!

Dear FREIMANN, Thank you so much for such a nice review. We are happy to see that you are enjoying your time with us and that you like our bonuses and our games. Our customer support is really doing their best to be there for our players and even when some issues occur they will do their best to fix them as soon as possible. Best regards Customer Experience Team

user avatar

Good selection of games, old school feeling, Trustly registration (still documents needed), mobile friendly, MGA Casino which usually is fair and tax fee for Finnish players.

Withdrawal process is when show starts. It is veeeery slow and difficult. And when something progress seem to happen, nothing goes forward. Just talk.

You have to send sama documents again and again. Then you get mail: ”Thank you for to documents, we have all now”.
But your account is still not verified and withdrawal keeps on pending.
IF I some day get my withdrawal out I cross my hands and thank all gods.

Dear MUSTAJASKA , Thank you for your review. We are glad to see that you like the selection of our games and our site design. Trustly registration is recently offered for our players and we are happy to see that you like it. Regarding your verification process, we are sorry to see that it took some time to verify your account but we do hope that everything went well in the end. For sure if anything has been left unresolved regarding your verification process please contact our customer support over the e-mail [email protected] Best regards Customer Experience Team

user avatar

They have good selection of games, multiple payment methods. They have betting sport and live casino. I deposited very easy with trustly and i verified my account when i registered via trustly IDIN.
Everything seemed very well until I requested my First Withdrawal

I have a 4094 euro pending withdrawal since 3 October, I verified my account by uploading my documents on their website when I began playing.

They asked for my documents again, even my income proof which I emailed to them, but account is not verified and so they refuse to pay my withdrawal, by the way this is the first withdrawal ever, I think I deposited more than this amount to their website.
I sent some documents 3 times like my bank statement and they still say we want bankstatment, I reported that to Police, IBAS and MGA and they still do not care.
I heard from my friends as well that all casino from condor gaming which is owner of big5casino is like this.

Quick answer in chat, loyalty bonus for depositing players 3euro, support is professional, for depositing players offer free spins, good slots and graphics.

It takes very long time for profile verification, and very long time waiting for first withdrawal, casino request few times to send the same documents, chat only from 12.00 till 24.00.

Dear Agnieszka280 Thank you for your time to review our casino. We are glad to see that you have liked our LiveChat service as a lot of effort from the side of our customer support agents have been invested so you as a player can have the best possible experience, also we appreciate you like our bonus rewarding plan as this is our way to say thank you for your loyalty. Regarding your verification process we are sorry to hear it was longer than you have expected but please note that always best is done from our side to finish the verification process as soon as possible. For sure your review will be used as constructive feedback and we will do our best to speed up our verification process for all our players.

user avatar

Good selection of games. Everything runs smoothly. The deposit went without problems and I received a 100% bonus. The status indicator of how much bonus is still to wager is clear to see. Initially, I had problems with verification, which is really long. Since I won a large amount (€7,000), I was afraid that the casino would not pay it out. But the instalments run without any problems and I am always informed as soon as a new instalment is transferred to me. Overall, the casino can be trusted and I recommend it.

The verification process. It is really lengthy. It takes a lot of documents and a lot of patience, but in the end it worked out. This is an area where improvements could be made.

Dear Mike, Thank you for your time for reviewing our casino. We are sorry to see that you have not liked our verification process and that you have found it difficult as for sure this is not the experience we would like you to have. Please note that we are obligated to ask for certain documents since we are a fully licensed casino and that way you are sure that you are playing in a safe casino environment. We are happy to see all those things you liked in our casino as lots of effort has been done for our casino to run smoothly. We would also like to use this opportunity to congratulate you on your winnings and we hope you will keep enjoying your time with us in the future.

user avatar
Inactive user
1/10

The casino is wonderful, multiple games and very nice layout of the website. It's easy to access and make deposits. The Selection of slots are also very good. Playing with a bonus is nice as well and they allow you to make large bets.

The verification and withdrawal process is horrendous. If you ever win at this casino it will take you over a month to get verified. If you ever want to withdraw your funds, it will take another month to receive them. If you have made a deposit with your ewallet, they will not process your withdrawal back to your ewallet.

They also split your withdrawals in multiple amounts and send them 3 weeks after the first withdrawal.

For example if you win 5000, it will take over 2 months to receive your funds. There is also a 10 % charge on your withdrawal, ex. if you withdraw 1000, you will only receive 900, including other withdrawal cost. Their terms and conditions are very predatory, please read their terms and conditions. I have now stopped playing at this casino.

Dear Fishinghoops, Thank you for your time to review our casino. First we would like to say thank you for mentioning all the things you have liked. It's something we really appreciate and things like the nice layout selection of our games, and ease of access is something we always like to hear. We are truly sorry to see that our verification and withdrawal process was such a bad experience.Please note that we are a fully licensed casino and due to legal reasons we are obligated to request documents. Timeframe for the verification process depends also on our players' side, but we are always ready to help and make this verification process as fast as possible. We are happy to see that in the end you have managed to finish your verification process and now when it is over we hope you will manage to enjoy all the good things you have mentioned you like in our casino.

user avatar

Good & Wide selection of Games and Slots, everything works smooth and I had no problems while playing through my bonus here. Therefore nothing negative to say about the Casino itself.

The Support & Withdrawal though is a whole different story, I'm waiting for my withdrawal ever since 10 days, as the "Legal Department" asks for more and more documents, which don't have anything to do with my deposit method.
It's getting extremely frustrating and I can only agree on previous reviews, that Big5Casino tries everything to not withdraw your winnings.
Really disappointing, there are better and faster casinos online, with a better customer policy.

Dear iBashkin, Thank you for your time to write your review regarding our casino. We are truly sorry that you have not been satisfied with our verification process and our customer service. Please note that the verification process can be extended if we are not provided with correct documents for verification purposes. Kindly keep in mind that we need to follow strict legal rules when we are reviewing players documents and we are doing everything in our power to make this hole process as easy as possible by even sending examples how document that we need should look like. As you have mentioned that you liked good & wide selection of games and slots we would be more than happy if you would continue with your play game in our casino as recently we have added some more amazing game providers with new selection of games

user avatar

Large selection of slots, very good deposit promotions, almost every day new deposit promotion. Site working very good, no lags etc. Easy to navigate.

Support works extremely slowly, live chat is not helpful, first payment only to a bank account. Documents for verification completely unrelated to the deposit method. Very long waiting time for an email reply. Very long waiting time for payment. PS. we have 2020 year, hundreds of casinos are available on the market, the choice is very wide, big5casino stopped in another era. Not recommended.

Dear Chris23, Thank you for your time to review our casino. We are sorry to read you have not met the expectations you wanted regarding our verification process and our customer support. Kindly be informed that the best is done to reply to our e-mail in the shortest time possible and our goal is to reply to any within 24 hours. Please note that indeed the first payout needs to go over the players bank account due to our terms and conditions, AML policy and due to the verification process. For any other withdrawal request we are doing our best to process it over the preferred payout method. We would be more than happy if you would give us one more chance since we have improved our customer support significantly as always the best is done to improve our services all the time.

user avatar

Only the variety of Games is ok, Quickspin including their Token reward System is very nice, some other providers like netent. Mobile site Looks ok...

First: withdrawal times: 48 hours pending, then: documents required for a small win (<1000 EUR). The live chat, what is only available 12-24h told me to wait another 48 hours for proving documents, if anything is missing, again 48 hours...I did not get my money yet....providers like play n go would be nice to have.

Dear Manuelha, Thank you for your time to review our casino. We are happy to see that you have liked our provider QuickSpin as we can agree with you it’s a great one and we are very happy to cooperate with them, also please be informed that we do have Play’n 'GO game provider as well. Regarding your withdrawal request and verification process please note that we are taking reviewing documents with great caution as we need to follow some strict legal guidelines as we are a fully licensed casino. That way we are ensuring safe environment for our players and we would be very happy if you would continue to enjoy our casino since we have improved our verification and our withdrawal process

user avatar

I love that there is a wide range of good machines and great variety of games. Love the bounce that are offered for an incentive. Love the casino. The best on line

Some of the machines are hard to win on and some machines could be upgraded a bit. I don't like waiting for a reply from live chat. Other than that great casino

Hey dear HOBOO32, Thank you for taking the time to leave us your wonderful feedback. We are really glad that you like our game selection, we have put a lot of time and effort into this, so it's nice when players appreciate it. We are constantly developing our brand and games variety, in order for our players to have the best experiences with us. For any questions or concerns you can always contact us via email at [email protected]. We wish you further winnings with us! Best regards, Big5 Casino

user avatar

The first brand I noticed from this group of casinos was BBets, and because I had a good experience there, I said I should give a try to Big5 as well. I was not dissapointed at all. I easily deposited and received my 500 Free Spins and I was very lucky to win too.
The customer suport treated me very well everytime I had a question. So overall it was very good. I will go back again soon.

Hello DONIBOI6, Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We love that you had a good experiences with our brands and that you found our customer support to be helpful. Let us congratulate you on your winnings! We do hope you will stay with us and there will be many more to come. We are trying to do what is best for you, so you will have an amazing experience every time you come back. If you ever have questions or concerns, please don't hesitate to contact us via Live Chat or email support at [email protected]. Warm regards, Big5 Casino Support

user avatar

Just discovered Big5 Casino as part of the Condor group. Only played in b-Bets from their brands in the past. I can see this brand despite b-Bets is focused only on casino players, which I like because I am not a sportsbook fan. I didn't experience any issues depositing or withdrawing on Big5 either. Good welcome pack and selection of slots. Thumbs up.

Dear LadeeLana, It is lovely to hear these kind words from you. First of all, thank you so much for taking the time to give us your feedback. Second of all, we love that you have taken interest in our Group of brands and that you chose the one you liked best. We always aim to keep things different but exciting between our brands. We also promise to do our best to keep you happy here at Big5, with more games to choose from and more casino promotions. Wish you only happy experiences, Big5 Casino Support

user avatar

Many different slots, good graphics, mobile friendly. Nice set of Free Spins on the welcome pack but not only. I recommend it.

Hi dear Massalla01, Nice of you to stop by. We would like to thank you for your kind words and we really appreciate that you liked out graphics and slots. We have put a lot of effort in developing Big5 and it feels great when we see we did our job well. We wish you great winnings with us! Warm regards, Big5 Casino

user avatar

Welcome pack is great; a good selection of games to choose from. I like the design and that is easy to navigate.

I don't like that the live support is not available 24/7.

Hello Wayne the Great, Thank you for your wonderful feedback. We really appreciate that you like our design and games selection. We are constantly adding more of the newest games, so stay tuned. Even though our live chat support is not available 24/7, note that we are available from 12.00 CET to 24.00 CET. Also, you can always contact us via email at [email protected], if you have any questions, queries or concerns. Best regards, Big5 Casino Support

user avatar

The software is ok but nothing special. But that is all

The casino is completely unsuitable for player protection!
I tried to block after playing too much and sent an email saying "please close my account (xxxxxxxxxx) for all time"
i cant handle the gambling and lose too much "
written.
In response, I got "Dear xxxx,

We are very sorry to read your request but we completely understand your reasons.
We are very committed to improving our services in all areas.
Before we proceed with your request, we would like to ask you if you would like to make a decision in a monthly, weekly or daily deposit limit. In this way you could still enjoy playing, but would not have to worry about going over your limit.

Let us know if you have any questions regarding your account, we are happy to help you!

Sincerely,
xxxxxxx
Big5 Players Support
Big5 Casino
"

Something is not a protection, since I then paid back :-(
When I contacted the support, my account was closed, but I did not get an answer anymore, nor was the money deposited refunded AFTER my request for suspension.
bad

Hello there SATBOARDER, Thank you for taking the time to give us your feedback. It is appreaciated. In regards to the "issue" you have been experiencing we want to let you know that there are certain procedures our support team needs to follow as per regulations, one of them being offering assistance to players who are not able to control they spending on the casino website. Since on your request as per your words, you have explained that the reason to close the account is that you are "losing too much", our support agent has offered you a way to prevent the excessive spending. If you have replied to the email with offer for limits - your account was most certainly closed immediately. If you have not done this, the account gets closed as well after 48 hours. Should you wish to know the current status of your account, do not hesitate to contact us at [email protected] or via our Live Chat that is available from 12:00 CET until 00:00 CET. All the best, Big5 Casino

user avatar

-Alot of games
-Good bonuses
-Easy to navigate on casino
-Good and fast support

-Withdrawal only possible to bank transfer even I deposited with Skrill
-Waited 8 days and still not get withdrawal so taking really long

Good selection of netent games and quickspin but that is it.

Horrible site, horrible design and every 30 seconds you get kicked out from your sessions with warning messages.
Both from netent and quickspin.
Chat was not good either.

Not recommended at all

A few years back there were a few casinos who offered their new members a no deposit bonus of €5 or equivalent with decent wagering requirements, their websites did not look very appealing at first and they did some upgrade later on but still it was barely noticable. I did enjoyed playing the freebies thou and made a small deposit just to check them whether they were legit.

Big5casino is actually operated by the same company as the casinos I mentioned above and it is very noticable by looking at their website. Apparently they decided not to spend too much money on their appearance. To me appearance is very important, the first impression is the best impression and you can call me shallow but I think many players agree with me because that's the nature of human, there are some exceptions I am sure of that.
This casino surprisingly has the lastest games in their games library which I think very awesome, they recently added the latest games from NetEnt, iSoftBet, Microgaming and Quickspin. Big5casino is also MGA certified which means that they are legit, MGA license is more trusted than curaçao licenses so playing here is safe as far as I know.

I signed up at this casino because a friend of mine referred it to me, he has played at this casino about a few months now and made a few withdrawals, so I tried it and made my first small deposit and claimed the welcome offer. After about 40 minutes playing on various slots I end up with zero balance, I guess I was not as lucky as my friend and I put this casino to the side without planning to give it another chance.

Big5casino is a decent casino, they have plenty of great games and they always update their games library frequently, they also have promotion calendar just like Trada casino, live chat is mostly avaliable but their response time could a bit faster thou and of course it is always better than contact via email.

Bad luck was not the only reason why I did not give this casino another try, the other reason was the withdrawal limit, I think a maximum of €5000 per month is too low and €1000 per week is even less. High rollers could have some withdrawal issues with this casino and I do not recommend them to play here but low rollers will have a good time playing here if they are willing to wait a few days for their withdrawals reach their wallet.

Honestly speaking, casinos within the Condor group have yet to get into my favourite casinos list, as none of them have proven to be good enough for me, this Big5 Casino included. The welcoming offer has 2 options - a 100% deposit bonus with no free spins, and a 100% deposit bonus plus 500 free spins with a minimum 55 EUR deposit. Why it needs to be such, I don't know, but I certainly cannot appreciate the differentiation! My 20 EUR deposit could only get that 100% bonus, with no free spins whatsoever to enjoy, and a 55 EUR deposit is way out of my league too! Argh!

There's a limited number of game providers at Big5 Casino, so you would either accept it or not like it at all! As for me, I had to accept it, simply because both NetEnt and Microgaming games are available for me to play. Take these 2 game providers out and I would not even give Big5 Casino a second look, much less to sign up, hehehe. Games from iSoftbet and Tain are not really familiar to me, as I seldom play them, and Quickspin games would only be played when I have the mood to play them! Hahaha.

Customer support is way behind and lacking at Big5 Casino! There's no Live Chat service, but responses via email are not that bad, with replies coming in within a couple of hours, or within the same day. Favourite games listing is also not available, so that's another inconvenience for me. However, the deposit bonus is credited automatically upon making a deposit, but I cannot say the same for the free spins, simply because I didn't get any - it may be automatically credited in too, or may need to be requested from Live Chat, I really don't know.

Where connection stability is concerned, I'm afraid Big5 Casino couldn't provide this, as I got numerous 'game unavailable' error messages during my play! Very annoying and very irritating indeed! I forgot to check what platform this casino is using, but whichever it is, it certainly needs more fine tuning to provide much better connection stability, despite the fact that I was using my 3G internet connection all the while!

Nonetheless, not everything is bad or lacking at Big5 Casino though. I like that wagering indicator, quite similar to the one used by Casumo, whereby you can always see what amount of cash can be withdrawn at any time during play! Real cash is always used first, and any winnings made can be withdrawn, without needing to complete the bonus money wagering requirement. However, the higher the wagering percentage completed, the higher the cash amount that can be withdrawn - a marvellous formulation, which all casinos should employ! I really hate needing to complete the wagering before any withdrawal can be made, but most casinos prefer to use this, for obvious reasons of course.

Finally, I must say that my game play on my favourite Finn game went quite well at Big5 Casino, although not quite as good as at other casinos. I finally lost all my 40 EUR starting balance at the 29 Keys level, which wasn't that bad anyway, but to have free spins to continue my play would have certainly made a better difference! Too bad that the welcome offer didn't have any free spins for deposits under 55 EUR.

Compare Big5casino to Other Casinos

1/10 • 31
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per month
Complaints
Resolved 56 out of 70
Deposit Methods
+19
Licences
MGA
iWild Casino
iWild Casino
8.8/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 205
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 162
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.8/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Pike Casino
Pike Casino
6.8/10 • 11
Welcome Bonus 550% Match Deposit Bonus + 400 Free Spins at Pike Casino, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
BetBeast Casino
BetBeast Casino
7.2/10 • 30
Welcome Bonus 250% up to €1000 + 250 Free Spins at BetBeast Casino, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 4 out of 4
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
7/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao