7Reels Casino has been blacklisted.
7Reels Casino is a brand operated under the Revenue Giants Affiliates program, a program which has been blacklisted due to the usage of unethical business practices in its relationship with affiliates, including but not limited to lack of communication and cooperation, delayed or declined payments, unprofessional behavior as well as operating without a valid license issued by an official regulatory authority.
Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hello, Congratulations on your winnings! We hope you are enjoying them to the fullest. If you like the spins and slots games, don't forget to check out the Races, you can find them on the left side of the screen. All you need to do is join the race and start playing the dedicated game as soon as the race starts. We are looking forward to seeing you online and we wish you the best of luck with the games! Best of luck with the games! The 7 Reels Casino Team.
There is nothing positive on the site except gameplay. But when it comes to handing out winnings they arent willing to do it. They ask you many questions and once you actually go through the hassle of doing all of that accordingly they refrain from paying you. It`s been more that 3 months since I requested a withdrawal and the funds just went missing. It was neither on the site nor my bank account. Now they have made it unable for me to see my account past details. However I made sure I took screenshots of everything from the onset.
They dont pay your winning. I won $1080 and it`s been 3 months. When I ask them they say they have already transferred. I send them my bank statements to prove that they have not payed. Then they dont respond to me. I have all the screenshots, if anyone wants to know.
Hello, We hope this message finds you well. Please note that we have checked with the Accounting team and they confirmed that the payment has been made and that they are in contact with you via email. They are checking on the status of the transaction and they will update you as soon as they have news. For any further information regarding your account, do not hesitate to contact us on chat, we are happy to help with anything at all. Best of luck with the games! The 7 Reels Casino Team.
Still one of my favorites on the weekends and you can hit decent progressives in the weekends as well. Nice commumity and the CS registered me in less than an hour. (-) Not all slots available in Canada.
Not all slots available in Canada. Big issue happen here..
Hello, Thank you for your feedback and congratulations on your winnings! We hope you are enjoying them to the fullest. If you like the tourneys, don't forget to check out the Races, you can find them on the left side of the screen. All you need to do is join the race and start playing the dedicated game as soon as the race starts. For more information on the fastest withdrawal methods out there or if there is anything that you need, don't forget to contact us on chat, we are happy to help with anything at all. Best of luck with the games! The 7 Reels Casino Team.
Thanks 7 Reels! Just got my $480 payout in 4 days. For 4th place as well!!!
Nothing bad they paid me in 4 days like they said but still not that quick.
Hello, Congratulations on your winnings and may this payout be the first of many! Don't forget to check out the February tourneys, we promise exciting competitions and amazing cash rewards. In order to get info on the fastest withdrawal method for your account, just come on chat and your account manager will make sure to set your account up with the one that suits you best. We are looking forward to seeing you online and we wish you best of luck with the games. Kind regards, The 7 Reels Team
Very friendly support that is available all times, no waiting just instant support, must say the most helpful support I ever met...big big +++++ and there is, free signup bonus and funny cool slots that you can win shocking high with low bets.. Really funny slots and games...hours fly away when playing those slots. All is good with this, nemas problemas at all.. Deposit is fast and no problems with money in. Verification went perfect, sent docs as I talked with support agent at the same time so it was fast and smooth.
This is the only thing that can make not wanna deposit..the reviewing time before the clear the withdrawals... It...is...toooo long time, once I sent my verific docs and all that stuff, I really dont wanna wait 5 working days... I wanna deposit and I ´f I happen to win I wanna have those withdraws sent as soon as possible, 24h is tot okey for me...but 5 days just to send mu winnings...and then I chosen ecopayz to transfer my wins, it is no fees and it says instant funding..
But when I asked today instant meant another 24hours + those 5 workdays.. That is the thing that makes me think twice... Deposit play if winning comes...withdraw..so faster reviews and I would have this casino in my top five favorite casinos... But now it is way down that list..but maybe they surprise me in near future with this only - : )
It is little sad, because all the way from signup...bonuses ..support and games..all is perfect... Just that thing with the long wait for cashing out that takes away all the positive .. But hoping for some speedup and I will never leave them.. And review will get all green staple with full stars from me. : )
Hello, Thank you very much for your feedback. We are happy to know that you are enjoying the games and our promotions and we are continuously adding new and exciting ones, so come online and give them a try. Regarding your withdrawal request, please note that it is going to be reviewed by the Accounting team as soon as possible and that the timeframe for the funds to reach your account depends on the withdrawal method that you chose. We noticed that you cancelled your Bank Wire request and made a new one with an online wallet, so the funds will reach you within 24 hours from the payout being approved. We are looking forward to seeing you online and we are on chat 24/7 in case you need help with anything at all. Kind regards, The 7 Reels Team
The 7reels casino has in minimum 5 working days pending time for withdrawals not 0-24h or 72 hours!
Hello, Thank you for contacting us! We aim to review all withdrawal requests within 72 hours from the moment the customer has placed a withdrawal request on the Account. However, withdrawal timeframes are dependent on the verification status of the customer. Please note that we have looked into it and found that the reason why your latest payout request has been declined is due to the fact that you are trying to cash out from a free chip and you need to have at least one deposit made on the account in the last 5 days before making the payout request. Please make the deposit on your account and make a new payout request, it will be reviewed by the Accounting team as soon as possible. Kind regards, The 7 Reels Team
Pretty reliabe casino when it comes to wins. No charge for payments and excellent prizes in promotions.
72 hours is quite long these days for cashout. It more than.
Hello, Thank you for your feedback, we are happy to know you are enjoying the games and promotions and we hope you will really enjoy your winnings! We are always trying to optimize the withdrawal timeframe and in this respect we are always adding new, reliable and speedy payment methods so that you are able to choose the one that suits you best. The fastest methods out there at the moment are cryptocurrencies, that get the winnings to your account within half and hour from being approved even, or online wallets, where the funds will be reflected in your account within maximum 24 hours from being approved. We are looking forward to seeing you online and we are on chat 24/7 in case you want to know more about speedy withdrawals and the best withdrawal option for your account. Best regards, The 7 Reels Casino Team.
Excellent on mobile and the wins seem to come quickly. I play in Dollar rooms and you can play all day here for $50 as they payout alot. All the slots you will ever need.
Some providers not available for my country, it relly not good.
Hello, Thank you for taking the time to share your experience on 7 Reels. We are happy to hear you are enjoying the games and that you have nice winnings too! In regards to software providers, please know that we are always adding the best and newest games to the portfolio, so we are sure that you will love what is coming! We are looking forward to seeing you online! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
It has its problems but nothing new. CS could be more helpful and Payout could be quicker but I have taken a 4 figure win here and they paid out on 3 occaisions. Good enough to keep me playing there!
Hello, Thank you very much for your feedback! We are glad to hear that you are enjoying your time with us and we hope that you are also enjoying your winnings to the fullest! Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans, we are online 24/7! In regards to withdrawals, the fastest way to receive your funds would be cashing out with Bitcoin, as the funds can reach your account within 30 minutes from the withdrawal being approved, so give it a try. We are looking forward to seeing you online! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
Still loving 7Reels mostly for the payouts that seem to keep coming for me. The tournaments are generous with cash prizes and freepins. Great site!
Hello, Thank you for taking the time to share your experience with 7 Reels and congratulations on your winnings! May many more come your way! Do check out the Races and don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments as well. For personalized deals and great bonus plans, just contact our colleagues on Chats, they are online 24/7! See you back online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
Exciting times at 7Reels with new promotions every week. They send you all the new tournaments every week and most are free to enter. Still quick games and rooms for all budgets.
Hello, We are so happy to hear that you are enjoying the games! If you like the tourneys, don't forget to check out the Races, you can find them on the left side of the screen. All you need to do is join the race and start playing the dedicated game as soon as the race starts. If there is anything that you need, don't forget to contact us on chat, we are happy to help with anything at all. Best of luck with the games! The 7 Reels Casino Team.
Came here to say that the CS here are great and walked me through the signup even though they knew I was just depositing $20. I did OK and withdrew to my wallet in a day which was pretty quick. Good games and the mobile site is quick as the main site.
Hello, Happy to hear you enjoyed the games and congratulations on your winnings!!! Come online to claim the rest of your welcome package and don't forget to ask about the loyalty program, we promise that you will like it. Looking forward to seeing you online! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
All the best slots from just about every software provider out there. Accepts Bitcoin, with 24 hour payout to Ewallets. Multi level VIP system and excellent promotions daily. Quality Casino.
Hello, Thank you very much for your feedback! We are glad to hear that you are enjoying your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
So many slots to play here! They have about 6 providers that all seem to be available in my country which is not always the case. I use Ecopayz and BTC which is quick compared to the bank transfer which can take a week. BTC transactions are fair as well with no surprises about charges or amounts. Also your BTC can sit in deposit and go up so I can cash out when it is best for me.
Hello, Thank you for your words and for taking the time to share your 7 Reels experience with the world! Indeed, we will always strive to bring the best providers to the table and we are happy to see that you find the games selection and the withdrawal methods that we feature on our site satisfactory. Congratulations on your winnings and may many more withdrawals come your way soon! :) Best of luck on the games and looking forward to seeing you online! The 7 Reels Casino Team.
7 Reels is an awesome option for proper gamblers with a good reputation for a strong, reliable platform, quick payouts depending on your country and nice CS. You can chat to your friends online as you play as well which more casinos should do for gamers
Hello, We are glad to see that you feel about our chat support the way they feel about you. Whatever you need at any point, come on chat and you will be in good hands for sure. Thank you for your words and for taking the time to share your thoughts on 7 Reels! Best of luck on the games and see you online soon! The 7 Reels Casino Team.
Famous for the selection of slots and pretty an amazing amount of $1million + progressives every day. Generous VIP programme and OK payouts considering I live in CA.
Hello, We are glad to see that our selection of games is to your liking and we want to assure you that we are constantly adding the best and the most recent games and providers to the list, as well as we are adding the best promos and tourneys to the site. Just make sure to check our Promotions page and look us up on chat for the best deals. Best of luck on the games and see you online soon! The 7 Reels Casino Team.
Still the best by far. 7 Reels has been going for what feels like 100 years and they still have the lateset games and the site is fresh as hell. Freespins and huge tourneys and raffle with cash prizes and gadgets. EZ payment options and fair. VIP a huge bonus for me as well as they turbo charge your wins and freespins.
Hello! Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
Easy easy easy wins this time at 7Reels Casino! Solid gamez and big pots for table gamez! I am killing it on Friday nights when all these young players come back from the bar and think they can play me for big handz!
Please please 7reels get quicker payouts for Ewallets I waited 5 days
Hello, Congrats on your winnings and we hope they will come your way no matter what day of the week it is. In regards to your payouts, please note that since you have all documents on file and the withdrawal option enabled, all you need to do is meet the wagering requirements and place your request. If you cash out with an online wallet you will receive the funds within maximum 24 hours from the approval moment. Best of luck on the games and see you online soon! The 7 Reels Casino Team.
I have always wanted to play with an online casino that treats its customers and players well. The 7 Reels casino specifically deals with players who are loyal to this online casino game. They are also subject to an exceptional VIP program!
If you do encounter any issues when playing on 7 Reels, it is recommended that you contact customer service if you wish to play without a bonus. You can, therefore, withdraw your profits at any time. The refusal of the bonuses, therefore, opens the door to the withdrawal without the condition of deposit.
Hello, We are happy to hear that you enjoyed the games and that you like the site and we hope that your VIP Level will go through the roof. We are waiting for you on chat where your Account Manager will always have the best cashback deals available, since you prefer playing without bonus. We hope to see you online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
I love it when the bets are placed, the dice is rolled and you come out as the winner. Everyone does and thats why we play! But if you want to look before you leap, 7Reels casino is a good online choice. I’ve always preferred being better safe than sorry. I don’t want another unpleasant online gambling experience and have always tried to steer clear of dodgy sites. This is why I like 7Reels. The casino has so many slot options like Mr. Vegas and interesting games like Good Girl, Bad Girl. Slots, keno, video poker, roulette, baccarat or Blackjack, there’s a whole lot of options here. I’m an amateur gambler online, but the professional feel of this site is impressive. all I did was sign up and I notched up gains through their 3D offerings in slot games. :D
Hello! Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
The reason I picked 7Reels was its innovative games. Rather than sticking to old games that are just repackaged, 7Reels offers many gambling options and innovations to ensure a smooth, seamless gambling experience. I’ve enjoyed many different games from Keno to Blackjack without losing out on good bonuses.
I find this site to be convenient giving me the choice to make a payment and make withdrawals using a wide range of options. I used e-wallet Skrill to make my payments and get my bonuses and payouts I am promised.
There are so many different gambling options out there from the card and table classics to the roulette games which are better than average. Its safe to bet big here as well. I feel this is one of the best sites online for proper gamblers!
Hello! Thank you very much for your feedback! We are so glad you enjoy your time with us. Don’t forget to check out our Promotions page for the most awesome Tournaments or just contact our colleagues on the 24/7 Chat for personalized deals and great bonus plans! We hope to see you back online soon! Best regards, The 7 Reels Casino Team.
They have an alright first-time bonus. But so does every casino in the world..
As you can see from this picture: https://imgur.com/a/TsVh0 The customer service is absolutely miserable. I tried to ask this easy question several times, and at the end I just gave up. I will not be using this casino anymore.
Hello, Please note that the first bonus you receive on your account has a x75 wager and it is also cashable! However, all the other bonuses received between your Sign Up Bonus and your first deposit, are considered test money – for you to try and decide if you like the games – and winnings from these bonuses are not cashable. We took a look at your account and found that you were playing from the second free chip received on the account, for which the playthrough is 99x, meaning a total amount of $5940. We noticed that in the meantime you came online and asked for the chip to be cancelled and inquired about our welcome package. Enjoy the games, have fun, win big and if you have any questions at all, please do not hesitate to let us know on chat. Kind regards, The 7Reels Team
Latest Update:
Well, well, well, after 2 years of being not accessible due to blockage by my local ISP, 7 Reels Casino is now accessible again. Not that it makes any difference to me now, because I have closed my account many years ago, probably 9 years or more ago, when they denied my $1500 winnings. Back then, 7 Reels Casino was in Winward group of casinos, with 7 or 8 other casinos, but I see that it is now in Blacknote group of casinos. Is this the same people as Winward before, or is it a new management? I really don't know and I really don't want to know either. My past black experience is enough to keep me away from these casinos, even until today.
Having browsed through their Bonus terms, I see that some changes have been made since I knew them, particularly about requiring 1 previous deposit before any withdrawals can be processed. Back then, it was 3 deposits, one of the few blardy ridiculous terms that denied my winnings. But everything else still doesn't look as good either. Deposit bonuses have a 35x deposit+bonus wagering, free spins winnings have a 99x wagering, no-deposit winnings cannot be withdrawn until a deposit has been made, and blah, blah, blah. Nah, all these terms do not go well with me. There are many other better terms at other casinos, but of course, players from certain countries, like USA, have not much of other alternatives, so they just have to accept these.
Intending players are well advised to look first into the casino's Bonus terms, and into the General T&C too, because there usually are other 'traps' to catch players off guard, which could result in confiscated or denied winnings. Don't wait until it's too late. I made my mistake many years ago, I lost my winnings, and I have kept away from all TopGame casinos until today. Nonetheless, I still do play TopGame or Pragmatic games at other multi-platformed casinos if they are available. Go back to 7 Reels Casino? Never!
Hello, We hope this message finds you well. We are sorry that you feel this way about the casino and also that your past experience with us was not an enjoyable one. We strive to offer the best services to all our customers, so should you be inclined to a future experience with 7 Reels, you will see that we always do everything in our power to make sure that the games and the features that we have available on the site rise to the highest standards. In regards to the bonus rules, please note that you are able to cash out winnings from the sign up bonus and, according to our Banking page, you will be able to cash out winnings from free chips as well after you made a first deposit. Referring to Rules and Regulations that are posted on the site, we do encourage every member, new or existing, to read them and approach us if they feel that something is unclear, as we need to always go by the book, since this ensures the fairness and correctness that in the end, protects our entire community's gaming environment. At your service, The 7Reels Team
Frequent free bonuses, fast support and many fun games to play.
I fulfilled almost every requirement for a withdrawal of my free bonus. The free bonus is sitting months on the casino, it was just so annoying to try withdrawing my winnings. Now I wanted to give it another try.
First I could make a withdrawal, to only get see 3 days later that my withdrawal was cancelled (without any notice). I had to contact support what was wrong with the withdrawal. On the site I clicked on the link "bank" at the bottom. There were several payment methods (including Neteller, which I have chosen as withdrawal method).
After putting money on Neteller I then wanted to deposit that to the casino. But after pressing deposit, I didn't see Neteller. The support then told me that players form Germany can't deposit money through Neteller, even though that's nowhere stated on the site. I had to do some effort (verifying the casino account and the Neteller account), only to then get to know that 'my effort was in vain'. In the past i was on sunetslots, where I could deposit money through Neteller, now the account was transferred to 7reels.
What I wanted to say with that, I use Neteller only for those casinos. Since i cant deposit with Neteller, I practically lost hours of times and 7,50€ fee for transferring the money back to my bank account. Great.
Hello Yukisaka, We thank you for your feedback! Please note that in order for a withdrawal be available from a free chips claimed after the Sign-Up bonus, a player needs to have played at least once from a deposited amount. As per Terms & Conditions, the Sign-Up Bonus is a balance in the form of incentives, added to the Member’s account once the registration process is completed and the profile information is updated, only the first bonus received, all free bonuses received after are free chips not cashable. In order to request a withdrawal from a Sign-up bonus, the Member must wager a minimum of 75 times the bonus amount and the maximum withdrawal limit from a Sign-up Bonus is $100. Also after the wagering you have to send the mandatory documents and to make a small deposit. But withdrawals from a free bonus before you make your first deposit are not possible. Bonuses claimed after the Sign-Up Bonus and before a deposit is made and winnings from those bonuses are not cashable and are just for fun and playing the games. For further information regarding your bonuses, we are at your full disposal via chat or email. Kind regards, The 7Reels Team
Nothing, not a lot of games and they are not really interesting.
I got 25$ before I had time to make a deposit. But this was not real money but there was no way to know that this money was not cashable once you wagered it. So, a lot of time lost for nothing... I transformed 25$ into 2,000$. They offered me deal though, deposit 50$ with 500% bonus and once I meet the wagering requirements, I would be able to withdraw my 2,000$. Unfortunately, not the same luck this time. I lost my 2,000$ and my 50$ before meeting their wagering requirements.
Hello, We thank you for your feedback! Since it is very important for us to provide accurate information, we would like to clear the matters you brought into our attention, but unfortunately we could not locate your account, in order to provide more specific information, please be so kind as to provide us with your username. Please note that as a depositing player, the basic thing that you have to keep in mind while trying to cash out is 1. having the paperwork on file, and 2. meeting the wagering criteria. Both these aspects are detailed to great extent in the Terms and Conditions. We're sorry to hear that didn't happen at this time, but we offer plenty of opportunities to do so on our site. Best regards, The 7 Reels Casino Team.
I did not have a chance to enjoy anything because their dishonesty and shadiness was seething from the very start of my endeavors.
Terribly misleading and misguided policies and bonus terms. they sent me an email saying that they would be ceasing operations under the sunset slots name and instead forwarded me to sign up at 7Reels and included a "$100 FreeChip" as a token of their appreciation which I could redeem by simply asking livechat. As per their instructions I logged in And clicked livesupport where I was 31st in line waiting and then waited an astounding 10 MINUTES before someone actually answered. His name was Larsen and immediately offered me some "special" bonus when I told him I wanted to redeem the free chip. He was fairly short with me and bordering even rude. I declined the bonus he offered and told him I wanted to play with my freechip first. He credited the $100 freechip but then I became suspicious I decided to check the terms and conditions for the bonus terms. The massive terms and conditions on the site are overwhelming. I asked Larsen for the specifics or to provide a link. After another 5 minutes of waiting for him to respond he simply said - "the bonus is not cashable". I asked him to clarify and thought I must've misunderstood what he said and he provided a concise yet non-sensical response. "The bonus is not at all cashable and no I am not joking :)". Wow. Have never heard of a non-cashable bonus. Deceiving, click bait, false advertisement, or simply nonsense, were the first things that came To my mind. Only a total Buffoon would deposit their money into this place. That's not a bonus. That's fun credits. If it wasn't cashable why not offer 1Million dollar freechips? No thanks Isaac Newton.
Hello, Thank you for your feedback. Unfortunately we could not locate your account, in order to provide more specific information, please be so kind as to provide us with your username. We would like to inform you that as per our Terms and conditions only the Sign up bonus is cashable: “3. You must wager a minimum of 75 times the Sign-up bonus amount, and the maximum withdrawal limit from a Sign-up Bonus is €100. In order to request a withdrawal from a Sign-up Bonus, the Member must have at least one approved deposit transaction into his/her Account. Only the first bonus applied on the customer's account is considered a Sign-up Bonus. The subsequent free bonuses that a Member receives before making their first deposit are not considered withdrawable.” Probably you have received other free bonuses after the first one, that’s why our colleagues from the Live Chat asked you to deposit. They just wanted you to redeem the best offers and help you to cash out: “2. Free Bonus Money represents an amount awarded to you, as stipulated in a promotional offer sent to you via email or newsletters. Free Bonus Money is awarded only if you have at least one Deposit since your first login on 7reels Casino.” If you come online we can offer you 500% bonus and an amazing 100% cash back for your first deposit and do not forget that after your first deposit, the free chips will be cashable too. Best regards, The 7 Reels Casino Team.
About my earlier review. My acct manager has contacted me and my issue was resolved. Thanks 7Reels... I hope the speed and accuracy keeps progressing!
Not much, I will be returning to deposit again !! I think this Casino is trustworthy, but I'm always skeptical at first.
Previous review:
Live chat is slow. Actually since I deposited I havet been able to contact my acct manager over some deposit issues. Until it's resolved I'll be rating this Casino 3 stars. Because of poor Casino acct manager /playerinteraction.
I was bored yesterday and budget was low to make deposits. I decided to hunt some no deposit bonuses and found 7reels offering $45 from some affiliated site. I registered on the site and the process was easy. After I signed up I saw only $30 was credited to my account. I read upon there bonus terms and saw it was standard from all other top game I have played at like 7spins casino.
I contacted support and asked about wagering. I must admit support was a bit slower to respond on this site compare to other pragmatic play casinos. They advised me the wagering was x75 the bonus amount with a max cash out of $100. I already has the idea of busting my bonus funds and did not think I would complete wagering at all.
I decided to spin the reels, first slot was Aladdin treasure. After 30 minutes my balance was up to about $150. Then I changed to Journey of the west where I got a full screen of wilds actually just 1 wild was missing, turning a $0.50 bet into $147 and my balance was at $250. I still had about $1700 wagering to complete. After several hours of playing I managed to clear wagering requirements and had a balance of $240. It is really sad to know that I will lose $140 as the max cash out is $100.
Last night I sent in my documents for verification with the hopes of it will be approved within 48 hours and then I will withdraw my $100 from the no deposit bonus. Once this whole transaction is complete, I will definitely be claiming the 500% first deposit bonus and try my luck again. I am a bit skeptical of getting verified because I recently move into my new house and do not have any utility bill via postage. The only post I received was my credit card that was delivered and it has my new address on it. I hope they will accept it so my account can get verified.
Overall I had a great time with this casino even with support.
Update: My account got verified and now I need to make a deposit to withdraw. According to their bonus terms you can withdraw a maximum of $100 on the no deposit bonus, only to find out that the $100 max cash out is including your deposit. I mean that is outrageous. I should be able to withdraw my $25 deposit plus the $100 max cash out from the no deposit bonus which should be a total of $125. Support told me it's not possible and that the net profit is only $75 from the no deposit bonus. This is not stated on their T's and C's. I am really disappointed, not to mentioned how rude that Dylan and Dan from live chat is, asking me if we make rules as we go along etc. I do not even think I would want to claim that 500% bonus.
Hello Shafiek, We’re glad to hear that you had a great experience when you first started playing on our website, and we want you to continue having this experience. Unfortunately the incident that occurred in chat, was a misunderstanding. As per our Bonus rules, you are able to withdraw $100 from your winnings made on the welcome bonus, however it is also stated that you must have at least one approved deposit transaction into your account to be able to do so. On your startup you have two choices, either start by making a deposit and upgrading your account normally, or try your luck with the welcome bonus. Since you have won on the free sign up promotion, the $100 can be withdrawn only after you have upgraded your account and became a full member by making your first deposit of at least $25 which is the minimum accepted on our website. The $25 dollars that you deposit in a withdrawal case, are to upgrade your account and to be able to cash out your $100 winnings made on the welcome bonus. From your account status, it seems that your withdrawal request is in pending and waiting for be reviewed for the full $100 amount. Thank you for your review and if you ever need anything, don’t hesitate to contact us on chat or via e-mail at support@ 7reels.com Kind regards, 7Reels Casino Team
7Reels Casino offer video games from different software provider. Here you can find Parlay, Rival, Betsoft, Pragmatic Play (Topgame) and Visionary iGaming software providers. I joined this casino some time ago when I took some no deposit bonus. The bonus was free casino chips. I like to play with free bonus cash rather than free spins with no deposit. At free spins I had no luck and I always win just a couple of pennies, but at cash bonus cash is different where you get a fixed amount to play with.
Their website looks good enough. All in winner colors – green. I like green color at casinos website, much better than red. Hehe. I played here for some time, I had some good run at the start with bonus, but later when i raised my bet – my balance falling down and I lost the money at the end. I never made any cash out from this casino. But also I never made any deposit here.
Why I never made any deposit here? Maybe because I am not really big fan of this kind of software games. I like to play them with free money, but with my own I rather play other software games. Sure I play sometimes those games too, but not all the time – so often than for example NetEnt or Microgaming, WMS. When I played here I did not have any problems, all works fine.
I saw that 7 Reels casino offer good welcome package of bonuses. 300% for 1st, 200% for 2nd and 100% match bonus for third deposit looks great. I think I could make deposit here, but the thing which bother me a little bit is withdrawals times here. 2-5 days for e-wallets is time that i do not like at all. I like to see my winning money on account at least in 1 days after my account is verified. I will rate this casino with 7 stars; 2 complaints here and both solved looks really good for this online casino.
No response when I emailed for the support. And they close my account due to connectivity (when I called them). No comment!
Hello NGUYỄN, Please note that all emails that reach our inbox receive a reply in no more than 24 hours. We suggest checking the Spam folder of your email and also check for the automated email that gives you your Ticket Number. If you did not receive this email – it means that the email did not reach us. In this case, please try and send again or try send from a different email address. Unfortunately we could not locate your account, but if you would be so kind as to send us your username along with a short description of your issue – we will be more than happy to look into the matter for you! Regards, 7Reels Casino Team
Fair Casino, nice gameplay, and I received my withdrawal!! I checked before all complaints here on askgamblers so I was preferred that it will be a longer way for verifying.
They have many freespins most all few weeks 25 :-) and they are cashable if u have deposited (carefully if not!)
The verification process was very long cause it's stopped often cause of verify, unfortunately it also need always 1 week in initializing a new one, got my money after ca 2-3month.