Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for Spin Station Casino

Spin Station Casino
Welcome Bonus

50 Bonus Spins

18+. New players only. Min. deposit £20. Welcome Offer is 50 free spins on Big Bass Bonanza on your first deposit. To claim the free spins you also need to wager a minimum of £10 of your first deposit on slots. Free spins must be used within 72 hours. Winnings from free spins credited as cash funds and capped at £100. These cash funds are immediately withdrawable. Affordability checks apply. Terms apply. Please Gamble Responsibly. www.begambleaware.org.

Read full disclaimer
T&Cs Apply
Our Rating CasinoRank
8/10
CasinoRank
Player Rating 42 reviews
6/10
42 reviews
Complaint Response 21 complaints
2 days avg. 21 complaints

Read our review

Review this casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in

Top Reviews From Our Players

Another whg casino I’ve had a great time at, deposited via Skrill and hit an exceptional bonus on secret of the stones, over 800x at £10 stake, so have no doubt the games are fair!! Same as with casimba and Miami dice customer support is available 24/7 and very helpful!!

2 day withdrawal time is a bit long in my opinion and the max 5k per week withdrawal means I’ll have to withdraw twice but I guess that’s not a big complaint!

Hi MORGANSPIC3D Thanks for your review! We really appreciate reading our user’s feedback since we are always working hard to provide the best customer experience for our players. We do have a great live chat team, that are always happy to help...And they will be grateful to read your comments. Regarding your first withdraw, due to our UK license, we must obey the relevant regulations and once a customer requests their first withdraw, we have several days to request their ID, check that everything is ok and release the withdrawal. Once this process is done, the following withdrawals are much faster 😊 Thanks again for your words and your 9 green stars! 😊 Spin Station Casino

user avatar

Good selection of games, bonus wager 35x, I seen higher so not too bad all in all a decent casino.

Some of the games froze I tried 2 different browsers but on restart they worked ok.

2 days pending for withdrawals not keen on that but if its too protect me and the casino I didn't mind.

Hello SLAVERCHOPS Thanks for your review and thanks for all the green stars you’ve sent us… We really appreciate it 😊 Regarding the browser matter, we do optimize for all browsers, but I can tell you that chrome is our top one and Safari might give you some issues. Thanks for understanding that due to our UK license, we must obey the relevant regulations and once a customer requests their first withdrawal, we have several days to request their ID, check that everything is ok and release the withdrawal. As you mentioned, this regulation is not only to protect us but also to protect you, our customer. Once this process is done, the following withdrawals are much faster. Thanks again SLAVERCHOPS, have a good Valentine’s day!

user avatar

Great game selection, fast support service, good bonuses.

A long period of verification.

Bonus policy is terrible. Got 20 free spins in the Wild Wild West won about 5 euros then played this money 40 times, caught a good bonus in an immortal romance in the amount of 1550 euros on the balance I already had about 1650 euros.
Wanted to withdraw 1500 euros. Within two days I received a letter saying that I can not withdraw the already played money. Reason is bonus money. Logic's? The money was won 40 times... in the conclusion they rounded my win of 100 euros. Not fair((

Hi Mordax! Thanks for your review. As you may know, once a customer requests their first withdraw, we have 7 days to request their ID to release the withdrawal. This regulation is not only to protect us but also to protect our customers. Regarding our bonus policy, if you use a web wallet such as Skrill or Neteller, you must be aware that any winnings will be confiscated. (See Ts & Cs point 7.7) If you have any further enquiries, please feel free to get in touch with our team via Live Chat. Thanks Spin Station

user avatar

Advantages:
1. Large, modern, casino. Easy to navigate.
2. Wide choice of games.
3. Easy to sign up.
4. Lots of choices of payment methods

Disadvantages:
1. Max winnings on any bonus is 100 pounds
2. Poor customer service. Shuts down accounts routinely without explanation.
3. As others have mentioned verification and withdrawals are very complicated and also subject to first disadvantage above.

Hi Ben285! Thanks for the review, we really appreciate your feedback. When you mention that maximum winnings of any bonuses are 100 pounds, this only applies to free spin promotions. Other bonuses are not capped, please check our T&Cs. Due to our UK license, we must obey the relevant regulations. As you may know, once a customer requests their first withdraw, we have 7 days to request their ID to release the withdrawal. This regulation is not only to protect us but also to protect our customers. Regarding our customer service team, I am sorry to hear you didn’t have a good experience. But please feel free to get in touch with us again via our Live Chat if you have further enquiries. We are active and happy to help 24/7. Thanks Spin Station

user avatar

Just made a second deposit and received 50% 2nd deposit offer. Enjoyed playing slots and received a lot of bonuses and free spins. I have completed all wagering requirements and made a withdrawal request. Guys I Highly recommended to play spin station casino. u

Everything is good on spin station casino except verification and withdrawal timing. Hope they will sort it out this issue. :)

Hi there, thanks for your review! Glad to hear you've had a good experience with us and that you like our games and services. Regarding your comments about our pending waiting time, we need to follow all the relevant verification protocols, and this can take up some time. If you have any doubts, please reach our support team. Kind regards, The SpinStation Team

user avatar

Good site layout, good selection of games with a verible game play, bonus games, welcome bonus is worth not taken as if you do hit a good run of wins, you need to play though these till you can withdrawal.

Withdrawal times & verification, total joke. No doubt like the rest of this feed back Caroline will be on to say they are still working on improving the withdrawal verification times, but the same fees back go's way back a few years (comeon spin station it's nearly 2018). Still have a withdrawal pending after four days, quick enough to take it but not pay it out.

Hell0 DAVIEWILSON Thanks for your review! We are happy to read you like our selection of games and that you have had a good experience with us. Regarding your comments about our pending waiting time, as we mentioned above, we need to follow all the relevant verification protocols, and this can take up some time. If you have any doubts, please reach our support team, they are active 24/7 to support our customers. We hope this helps. Kind regards, The Spin Station Team

user avatar

Good games enough on here to keep you entertained. Don't like the fact minimum deposit is £20 and you can't withdraw less than £30 but good variety of games.

Withdrawal times are ridiculous, from pending to actually receiving your money takes forever.

Hi Andrealike, Thanks for your review. Regarding the minimum withdrawal, as we state in our T&Cs (point 9.3), The minimum withdrawal is £25. The pending time is 48 hours and then, after we accept the withdrawal it normally takes up to 3 days; but it all depends on your withdrawal chosen method. It’s not the same if you do it via a bank transaction or a debit card. Hopefully, we have answered your query. Please feel free to contact our support team for more information. Thanks Andrealike. Spin Station.

user avatar

Just made my first deposit yesterday and received a 200% welcome bonus with awesome 50 free spins, High payouts slots specially on Merkur slots, I made a single withdrawal request lets see how long they will take to approve my withdrawal or they are creating any issues, I will let you know guys soon. (username: megatek )

No doubt that spin station casino payouts are very high but there withdrawal approval timing are so long.

Thanks for your review DILLS25! We are happy to read you like our site. Regarding your comments about our pending waiting time, as we mentioned above, we need to follow all the relevant verification protocols, and this can take up some time. If you have any doubts, please reach our support team, they are active 24/7 to support our customers. We hope this helps. Kind regards, The Spin Station Team

user avatar

Good games selection, all of my favourite slots are here. Good design, somehow it reminded me of cowboys or rancho stylistic, with beige and light-yellow colours.

Loading is not fast - a big minus for me as for gambler. Also 'Spin station' lacks game browser or any game collection system. For me it is very useful to have all of your favourite game collected in one place. You can easily choose the one you like and then play it, it is one of necessary options of online casino.

Hello there Jossey, A million thanks for your review! I can see why you would make the rancho reference 😊 Sorry to hear about the loading – this can be dependent on which browser you are using. Feel free to shoot us an email with further emails so we can investigate and improve the slow load! Kindest Regards, Caroline

user avatar

With a name like Spin Station, you instantly know that it's a place to stop by and have fun with lots of spins. Well, I had that intention too, of course, especially when they were offering a nice 200% first deposit bonus, and with 20 free spins on Starburst too. Honestly speaking, that 20 free spins didn't mean much at all to me. They could hardly warm up my butts, so to speak, but at least it's doubly better than a lousy 10 free spins that some casinos offer. Starburst wasn't one of my favourite games either, but I'd prefer 20 free spins on Starburst than 20 free spins on Book Of Dead, for example. That game is really dead for me!

So, eager to get going as soon as possible, I visited the casino's website and got myself registered. Big mistake! I should have checked up on their Bonus terms and their T&C first before signing up. Why, Because it would have avoided my opening of a new account at the casino but not making any deposit at all in the end. Why? Because any deposits using Neteller were not eligible to get the welcoming deposit bonus offer! What the argh! There aren't many casinos that have this rule, but Spin Station was one of them that I got caught in. I have avoided a few others simply because I had read their terms and conditions beforehand.

If that was a disappointment, then later on, I found a blessing in disguise. How or what was that? Well, the casino has a good selection of games, no doubt, but the ones that I was interested in only concerned NetEnt and Microgaming. The other game providers meant nothing to me. Upon checking up on the full Microgaming games, I found out that my 2 most favourite games were not there at all. Supe It Up and Beach Babes were missing from all those Microgaming games, and I really wonder why the best games have been omitted from the list. Really strange! Well, luckily, I didn't make that deposit. Luckily, Neteller deposits were not eligible to get the promotional bonuses. Luckily, I had avoided wasting my deposit playing on a game that I wouldn't be interested to play on in the first place. Well, like I've said many times before, whenever my first step cannot go well or smoothly, then there must be something else that would make things more worse for me.

Stranger still, I cannot understand why I'm still keeping my account alive at Spin Station Casino. Maybe I'm hoping that Neteller deposit hindrance would be removed one day, thereby allowing me to make my first deposit and claiming that welcoming package. If that doesn't happen soon enough, I would definitely close it permanently. It's just a matter of time.

Hello Af14wins, Thank you for the review! Just as you mention, you can’t claim the bonus with Neteller, we do hope that you still want to stay with us despite this 😊 Kindest Regards, Caroline

user avatar

Great site, a lot of games, no lag and good website layout.

Verification is taking forever like you can see in every other review/complaint.

Support is giving the same copy/paste answers and every day they promise they get back to me the next working day.
Waiting from 27-5-2017 just for verification, and then there is a 48 hour pending period for withdraws so hope I get paid this year.

Hi there Wondah, Many thanks for your review. Sorry to hear there was a delay with your payments – I hope everything got solved and if not, please contact us! Kindest Regards, Caroline

user avatar

the games are brillant and seem very smooth and great slection

I had deposited £20 and got £60 but no free spins...i gambled on by the £60 then started to get good winnings by gambling £2.25 a time..got my winnings up to over £700 and started to gamble £10/£20s and only won once £60 on a £10 spin..most of my winnings where on small amounts and then when i waggered enough to with drawel they asked me for ID and card details etc once i done this they this is what they send me word for word
Dear Mr Lynn,

Your account has been found to be in breach of clause 7 (vi) of our Promotional Terms and Conditions:

7 (vi) The maximum bet allowed while the Welcome Bonus is in play is £5. Should You bet higher than this while the Welcome bonus is in play, the casino reserves the right to confiscate all winnings.

Therefore, your withdrawal has been cancelled, your winnings have been confiscated and your deposit of £20 has been returned to your gaming account.

Regards
Accounts Team

Never have i ever had a problem in all the years iv played online...i wont be any where near these guys again..unless they pay up and be fair!

Hi Powerfullynn, Great to hear that you like our game selection! Sorry to hear that you didn’t have a great experience with your winnings. Note that we have them in place to protect ourselves from abusers of the welcome bonus. Please send through your details if you want me to have a closer look at this case. I hope you are still willing to give Spin Station another shot! Best Regards, Caroline

user avatar

Great selection of slots. Website works fine, without errors.

The pending withdrawal problems like in the other reviews still exist. Pending time isn't correct. Did make a withdrawal 66 hours ago and my documents were verified more than 55 hours ago. It's Friday now and in the Support Chat thay say that I must wait for the next business day (monday) for sending the payment. Don't want to make a solution for me. Very bad!

Hi Edman, Many thanks for the review. We’re happy to hear that you like the site. Sorry to hear about your slow withdrawal experience. Feel free to ping us your username and I can look into why there was a delay. Kindest Regards, Caroline

user avatar

Great selection of games - deposited 150 - got through the wagering requirements and ended up with $3000 - would definitely play here consistently if the withdrawal process was easier.

It's been 60 hours since I requested the withdrawal of $3000. It's still sitting as pending. I sent thru my documents and it's been over 48 hours since I did This and it still hasn't been verified. I've been playing online slots for years and have never had it take half this time. I used the same documents to verify at rizk and slotsmillion and they were both verified that day. I don't understand why it should take this long - my deposit is accepted immediately but as soon as I win the contact and action taken seems to be minimal - I hope that I even do get the money as I'm an experienced player and didn't bet over the $5 limit all the way thru even after I had completed wagering. My user code is swampy007.

Hi there Swampfox007, Many thanks for you review – we’re glad that you like the selection. We are working on ways to improve the processing time for documents and withdrawals, though it should not take over 48 hours regardless. I can however see that the withdrawal has gone through to you! Please note that once documents get approved withdrawals are much faster. So next time you’re lucky you’ll get your winnings much sooner 😊 Best Regards, Caroline, Spin Station

user avatar

Fair selection of games and reasonably good welcome offer in terms of playthrough

Awful customer service that just give generic answers. Even more worrying this site has withheld over 40 pounds of my cash after closing my account even though I was told you can play on their sister sites (odd thing is I got paid my balance on hello casino and Miami dice but not here).
On this basis avoid!!!!!!!!

Hi Stokiejon, I’m sorry to hear that you didn’t have a good experience with us. I would like to investigate this further as I understand your frustration. Feel free to drop me a message with your username and I’ll see what I can do for you. Kindest Regards, Caroline, Spin Station

user avatar

Goof offers for new players and they do have a lot of different games.

Still waiting for verification, its been almost 4 days now so my withdrawals are not paid out. It shouldnt take this long to verify my documents. This is why other casinos are better, they dont keep your withdrawals on pending so you reverse them and lose everything. If you can take my deposits in a split second, it shouldnt take a week to have my documents verified.

Hi there! Thanks for your review! We are happy to read that you like our site. It's unfortunate that your withdrawal is taking more than usual to get to you. Please get in touch with our support team, they will do their best to help you out. Kind regards, The Spin Station Team.

user avatar

Fast payments from this casino, after you proof of address and I'd there is no problem with payments. Good selection of games on phone and way more on PC. I would recommend.

48h pending time. Could be more games available on phone as I use phone more then PC.

Thanks very much for your review, edgars001.We're doing everything we can to make the Spin Station as enjoyable as possible. Regarding our games, we have just added the entire Microgaming catalog to our selection and are adding new games and new providers at a rate of more than ten per month. Keep an eye out over the coming weeks as we've got a few more surprises coming on the mobile front ; ) Best, James The Spin Station Team

user avatar

Fast verification, withdrawals are relatively fast, though think you've to wait 24 hours. Got a few cash bonus which are more than welcome

Not that keen on taking a bonus - you need to place a minimum bet to contribute towards the wagering requirements

Thanks for the review, pinnit2015. We pride ourselves on being very generous at Spin Station, but as a result have been targeted numerous times by players who aim to abuse our offers, as such we have had to impose a few small restrictions on how our bonuses can be used. We also make sure that all of our players have the option to opt out of bonuses at their discretion. We hope you continue to enjoy your time with us. Best of luck, James The Spin Station Team

user avatar

The best vip program I've encountered and great games! Regular bonuses and campaigns!

None, I haven't had any issues at all with or on spinstation:)

Thanks very much for your review amaziinace. We hope you continue to enjoy your time at Spin Station. Best, James The Spin Station Team

user avatar

I made two 500 deposits via trustly. Money never came to my account on those to deposits and i they been saying for two days that we only Can Wait.

And this is email I got from Trustly

Hi

The transaction was successfully completed to WHG within seconds after being initiated.

The reference number will be ************ in their system.

This is all the information we have. Please contact WHG if you need further information.

Hi there Nallekarkki, I hope you are doing well. Thanks very much for this piece of feedback. This is definitely something we haven't encountered before and I assure you we will conduct a thorough investigation to determine what has happened here. I'll be in touch to confirm your username shortly. On behalf of the Spin Station team, I apologise for any inconvenience this has caused you. I'll be in touch. Best, James The Spin Station Team

user avatar

They have allot of slots. 24 hour live support. Support is helpfull. Site runs smooth.

I was lucky and won a nice amount. But the withdrawal is pending now for 2 days. I ask support they tell me 48 hour pending AND up to 48 hours fore review?? So in total 4 days before they even send it?? Thats insane.

My username is nilschar1

Hi slotsnstuff, Hope you're doing well. Thank you for the review. As I'm sure you can appreciate, we, like most casinos have less staff available over the New Year holidays. In addition, we have to run strict identity checks to ensure that no fraud has taken place. This is for your protection, as well as ours. I'm glad to see that you withdrawal has now been fully processed and it should be with you now. Congratulations again on your win. Good luck and all the best, James The Spin Station Team

user avatar

I had chance to win over 3000€ from small 100€ deposit, which after account verification I got in 32 hours, in casino says pending time 48 hours. Very friendly support, Scott one of best support guys I met. Thanks for all Scott. I give highest rate, because I trust this casino, they did everything what promised and it was done on time.

No microgaming games, but it's minor, hope it will come by time.

Hi GUTTI05, Just to let you know we have now launched microgaming in Sweden. Because the game catalogue is so large we have added the most popular first and will continue add more MGS games weekly. Let us know what you think and thank you for your review. Best Wishes Spin Station casino

user avatar

Great range of games. Good customer service. Easy to use on iphone.

48hr pending period for withdrawal annoying, 24hrs is probably acceptable.

Thanks for your review! We are happy to read you've had a good experience at our site with our games and services. Regarding your comments about our pending waiting time, as we mentioned in above, we need to follow all the relevant verification protocols, and this can take up some time. Please feel free to get in touch with our support team, they will do their best to help you out. Kind regards, The SpinStation Team

user avatar

SpinStation is a great casino, lets start with that!

At first I was looking for a nice welcome bonus and spinstation provided that.

I deposited 50 and started playing with 150 with the 200% bonus I got. I had an amazing experience on this casino and a lot of wins.

Support is very friendly and they try their best to provide the best service.

Eventually when I wagered all of my money I had 500 left and wanted to pay out. And than I decided to grab an extra 100 and played with that, till I upgraded my money to 700+!!

Great casino with a lot of slots active on the site.

8 stars I give for such a great casino!

Greetings,

Mick Stamsnijder

The lack of microgaming and WMS, I like those slots!

Also I had to wait a few days till my account was verified.

I have a open withdrawal that takes pretty long till its paid out, but I'm sure that this will be paid in a few days from now though!

Hi Mick, Just to let you know we have now launched microgaming in the Netherlands. Because the game catalogue is so large we have added the most popular first and will continue add more MGS games weekly. Let us know what you think and thank you for your review. Best Wishes Spin Station casino

user avatar

Very nice casino to play with a wide range of games. I played slots and many turn I won a lot of money. I paid only 175 euros, and won 4000 !!!

There was a problem with paying because of the bonus conditions, this really was a mistake of mine and no intent not to play fair. I just did not read properly. Legally, I could not claim my winnings and the casino was in their right not to pay.

After having spoken with a manager I get paid my money. This they do not have to do, but they do it.

This indicates to me how fair this casino!!!!!! And that their absolutely not just about the money, but that they sympathize with their players and do everything to keep them happy.

The problem with paying, but that is perfectly solved and that I did not win the jackpot of nearly 6 million in "Hall of Gods" I did not like, hahaha

Hi Anita, Thank you so much for the 10/10 review. We really try hard with customer service and we value you as a player. We will be in touch again today regarding your withdrawal. Many thanks, best wishes and GOOD LUCK!! Spin station casino

user avatar

The website is very welcoming - neat, tidy and easy to navigate. Generous first deposit bonus of 200%.

I look forward to playing more at Spin Station Casino.

Nothing major but just a shame the minimum deposit is $20 and I haven't come across any free spins or free money that other casinos offer.

Hi EllesBelles27, Thank you for the positive review all the way from Australia. We give our players a huge range of welcome, bonus and spins offers on a daily basis. If you have the time could give us your username so that we can work out something special just for you? We just couldn't find you on the system and would love to open a channel of communication Many Thanks Spin station casino.

user avatar
Inactive user
1/10

Normal selection of games, easy to sign in and that's it.

Couple deposit and money go like flush on toilet but that's almost always normal for all this new casinos's.

Support service is very unfriendly and after 250€ lost they give me 5€ bonus "to change your luck". Its ok, but 5€ is ridiculous and it takes 1 minute to lost and just makes me more piss off.

One time try but nothing makes me go back this poor, unprofessional casino.

Hi Jamethai, I am sorry you did not enjoy your experience with spin station. All our games are fair, fully regulated and licensed. If you find your in game balance is consumed quickly then maybe bet smaller? Of course we are sorry to see you go and wish you all the best in the future. All the best The Spin Station Team

user avatar

I was first attracted to Spin Station when I saw a promotional offer for twenty no deposit free spins on the NetEnt game "Theme Park: Tickets of Fortune". It's not my favourite game but like most gamers I always appreciate getting a little something free of charge, it's got to be the best way to try out a new casino after all. I wasted no time in signing up when I realised that Spin Station was a new casino from the Imperium casino group, a relative newcomer who also operate Hello! casino which I have found to be respectable and trustworthy since I signed up with them perhaps a year or so ago.

The website is well designed with a wide selection of games and the bonuses on offer are currently very large, with match bonuses as high as £2000 available. I have only made a single withdrawal so far but it was received to my Skrill account in less than four hours despite being my first request and the live chat support answered every question I had quickly and knowledgably.

Unsurprisingly I didn't win a great deal with my free spins and sadly Spin Station operates different policies to Hello! and it seems most of their free spin offers come with wagering attachments attached. This is of course not uncommon in the on-line casino industry but I did hope Spin Station would not attach a wagering requirement to free spins winnings like their sister casino. This critical difference made me feel it would be prudent to have a good read of the casino's terms and conditions, which were considerably lengthy and contained many worrying "Spirit of the bonus" type clauses however live chat gave me their assurance that the terms had been written specifically to warn off advantage players and that genuine players would be unlikely to have their winnings voided. Nevertheless winnings from the initial no deposit free spins are capped at £50 and subsequent deposit based spins "may" also have their winnings capped at £100, and with so much room for interpretation in the wording of the terms and conditions as a whole I find it difficult to trust this casino as much as I do Hello! which is a strange situation considering these casinos are owned and operated by the same people.

Hi RAVERBABE, Thank you for the 7/10 review. Unfortunately I could not find your account on our system. Please get in touch with our casino support team so we can work out something special for you. Best Wishes The Spin station team

user avatar

That they have the best bonus on the market, 200% up to SEK 20.000 with a Max bet of SEK 50

That if you use the full bonus amount, and Max bet is SEK 50 it will take 1 month of constant playing time to turn that money in to real cash.

Hi Maleds12, We do our best to offer our new players a big bank roll to try and test loads of games. We do cap bets while the bonus is in play to 50 SEK a bet. We followed a number of casinos in the industry to help protect ourselves against abuse, as unfortunately, bonus syndicates target casinos who do not have this term in place. If you contact support and title the email ESCALATE - ASKGAMBLERS, then we’ll try arrange something for you without wagering requirements on it. Best Regards, Dave

user avatar

I am a freebie or free chip admirer and always go with this logo of mine, try before you buy, yes sometimes it works sometimes it doesn't, but why not try a free ride. Well this casino is part of the Imperium Network Solutions Limited Casinos which has many sister casinos as Grand Ivy, Hello Casino, Reel Island and few more. I don't know about other casinos but as as for Hello Casino and 2 more I have nice experience, had 2 withdraws from Hello with no problem at all, so I guess that counts for all their sister brands.

20 free spins and as I can recall given on Twin Spin slot it surely sounded great, yeah, not so great, actually its not a freebie its a bonus which winnings from those free spins will be locked till you made your first deposit there and then starts the wagering requirements of the bonus. I don't like this kind of promos, because they are not free at all, free is when something is given with wagering when you can make some cashout, which this casino doesn't offer.

As for their live support very friendly and informative and as I know they are 24/7 there so thumbs up for them. They have nice 200% match offer, but seeing their T&C of the bonus offer, don't like the wager requirements which are X 35 the bonus but the deposit as well. I know its a nice bonus but to wager that much, we all know mainly that kind of bonuses ends with an failure.

I don't know, still didn't make any deposit here, but I think I will and I don't think I will take their welcome offer, just because I think its not a friendly bonus. They might be decent casino and as I mentioned before had nice experience with some of their sister sites, so expecting to have the same experience when it comes to withdraw, so they are on my next to do list so will keep you updated, good luck.

Hi Kate, Thank you for your review, we value all our players feedback. We hope to see you soon and wish you the best of luck Best Wishes The spin station team

user avatar

Compare Spin Station Casino to Other Casinos

8/10 • 42
Withdrawal Processing Time
24-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per week
Complaints
Resolved 19 out of 21
Deposit Methods
+11
Licences
MGA
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1530
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Vavada Casino
Vavada Casino
7.8/10 • 49
Welcome Bonus 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 10 out of 11
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
FoxyFlush Casino
FoxyFlush Casino
4.6/10 • 1
Welcome Bonus 350% up to €2000 + 1000 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+13
Licences
Anjouan
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 67
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
KukiMuki Casino
KukiMuki Casino
8.9/10 • 87
Welcome Bonus 110% up to €200 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
Wazbee Casino
Wazbee Casino
8.9/10 • 127
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 10
Deposit Methods
+38
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
RoySpins Casino
RoySpins Casino
8.1/10 • 53
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 8
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 83
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
Slots Gallery Casino
Slots Gallery Casino
8.5/10 • 450
Welcome Bonus 150% up to €777 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 22 out of 23
Deposit Methods
+26
Licences
Tobique
StayCasino
StayCasino
7.7/10 • 103
Welcome Bonus 150% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 10,000 per week
Complaints
Resolved 5 out of 7
Deposit Methods
+12
Licences
Anjouan
Spinko Casino
Spinko Casino
5.8/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.2/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 6
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao