Review This Casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
The free spins that they constantly offer are so good, they provide us with so many free spins and it's very friendly and easy to play and use their services.
What I would like is that the winnings were higher but I guess that up to luck.
There are not so many things that I do not like here. Their chat support is very friendly and they always try to assist us the best way they can.
What I would really like for them is to minimize the waiting time. Sometimes it takes a lot of time for me to be assisted by an agent. That is not constant but there are days that I tend to wait a few minutes.
Really good casino. Easy to navigate and huge variety of slot games and providers. Regular free spin rewarding and verification procedure easy to process. I recommend.
A lot of que in live chat and sometimes you need to wait a lot. Also they don't have Norwegian agents and if you want to speak Norwegian they reply with google translate. Apart from that nothing else to report.
I've been a member on novibet for years, it was a great casino for most of this time and seemed fair with regular free spins and cash bonuses and the payout seemed fair but over the last 12 months, its got really bad. Plenty of games to choose from and fast payouts when you lucky enough to win.
The payouts have gotten really bad, so hard to even get even a small win, bonuses don't come in anymore and they no longer offer decent free spins, once you get to the vip bar there's no chance of getting anything because your deposits last just minutes.
Wow. Everything is very cool. I went on the advice of a friend, and here is such a large collection of interesting slots, there is where to push. I haven't won big yet, but I haven't lost much either. Everything is simple and affordable. Intuitive interface. Fast payouts. Interesting tournaments with worthy opponents))
So far, apart from rare communication failures, I have not noticed anything in the work of the casino.))) Sometimes it sloooows down and knocks out!!)))
Fast pay outs nearly 3 k in my PayPal account within 10 minutes. Best casino I have ever been on. Loads of good games & easy to navigate. Betting good also, all in all enjoyed my casino experience plus you get pts ie for free bet or casino. Verification was an easy process.
Nothing bad to report. I have been on casinos for years can honestly say this is the best around. Football bets would be better if they wasn’t put with the I play games.
Easy platform to use, quick initial verification procedure, high selection of good slots. I would like to say more good but the negative is so negative that no good can outweight it even remotely:P
If you read into the reviews and complaint on this and other website, their business model includes harassing winning costumers with additional verification that is borderline abusive, delaying investigation forever, then confiscating winnings. Worst casino I’ve come across this when comes to fraudulent behavior, I have no idea how they get away with this for so long.
Great offers! More than 2,500 games and swift responses by Support team. I like the design and the contests too. Virtual sports slots are great as well.
Too many games, hard to choose! Otherwise, no real problems. Sometimes, some games are down but it is not Novibet's fault, so no cons spotted from me.
Lots of slots and different games available. Site has a nice layout and a nice colour scheme. Live support is easy to access and dont have to wait long, although admittedly not very useful.
Terrible customer service and payouts. After losing my money on sign up (after providing ID and proof of address, normal and the law - fine), they sent me a reload bonus. After winning just over £1000, I withdraw this expecting my money. Almost 3 weeks later, after providing bank statements, pictures of my card, selfies with my ID, I still have not been paid. They asked for a "phone verification" where I rang them and confirmed my account details. My account is now "under investigation". They are simply trying to avoid payout for no reason. I will be doing everything in my power - leaving reviews, reporting them to their regulators, opening a case with dispute regulator, going to court if I have to, to get my money. Casinos cannot operate in this illegal manner where they do not pay out winning customers.
Nothing .. Nada .. Zero likes for this rip off casino !! Only good thing about it is the amount of games to choose from .. but that's a bit pointless when there is zero chance of getting your money even slightly up..
Avoid at al costs .. Totally unfair play .. won't be using again.. plenty of games to choose from .. but after stupidly chasing my money. Believing after almost £700 that I would at least get a cheeky bonus.. this wasn't to be .. my own fault really .. took me 8 hours until I finally accepted that this site is simply robbery without the violence .. worst casino I have ever joined .. I don't mind losing but this casino really is the absolute pits .. I bet they have never ever played a bonus in any of their games.. trust me .. I tried quite a few of them .. if it wasn't so serious it would be laughable.
Hello TRUTHGIVER, Thank you for taking your time to review us on AskGamblers. First of all, the games on Novibet Casino use RNG and the wins are completely random. Secondly, we have a fantastic loyalty program that rewards active customers. Feel free to check our promotion page for more details. We believe that there is something for everyone here at Novibet Casino. We remain at your disposal and if you can share with us your username, we can reward you for your honest review. It's feedback like this that keeps improving our services. Kind regards, The Novibet Team
Huge choice of slots and bets
Need 150 characters but I dont really have anything else good to say. Maybe can mention withdrawals are quick but they are as quick as any other I've played before so.
Customer service on live chat is very rude and not interested in anything.
They lie about their calendar promotions. You do qualify for them but you wont receive. Even if you contact them they will just send you few houses further. And in the end wont respond to your emails.
Again very rude people!
Hi ZIEDINA100000, And thank you for taking the time to review our online casino. Regarding the Casino Calendar promotions, please note that there are different eligibility criteria for each of our daily promotions and the customer support team has already informed you via email. We like customers who give genuine feedback which ultimately helps to improve our platform and services. Hopefully next time we’ll get a better grade. Kind regards, The Novibet Team.
Is normal casino ,have plenty games, just plenty games all the time still on technical error, They have great withdrawal services, i ever have any problems with withdrawal. This is really great
i dislike this casino promotion. it was horrible. They have promo calendar from Monday to Sunday, but this funny promotion is never working, I give deposit every single day and i have not received any bonus. Second what i dislike in this casino is customer services, i send for them plenty emails but this team they don"t care and they are never answering ;))
Hi LINDA74, Thank you for reviewing our online casino platform. We strive to provide our customers with products and services which meet and exceed their expectations. Regarding our promotions, if you meet all the qualifying criteria, you definitely receive a reward at the end of the campaign. Feel free to check the full terms and conditions for each promotion, as some promos have tougher conditions than others. There's always something from everyone here at Novibet Casino. We're happy to have you as a customer and keep playing as we are always rewarding loyal customers like yourself. Thank you, Novibet Team
The best Loyalty program in the Greek market. Novibet casino has a friendly interface both on Desktop and Mobile version, while the user enjoys a vast range of slot games.
When things were working they were working great but when things go wrong it can be a very stressful and time consuming period, they are good at processing payout transactions once you submit it online
I've been with novibet for 6-12 months now and up until recently everything was great however their services seem to be declining.
A few weeks ago 4 online live roulette bets messed up with the system taking funds and displaying a "bets not received in time" or "not enough balance" and not paying out when you win. I emailed them and they did sort it out within a few days.
I gamble every few days with this casino and have done so since I have joined them, the same issues started to pop up last week and when you have a £1000 spin the last thing you need is for your placed bet and winnings to disappear. Im currently missing around £3000 (in total, with my winnings). They say they are investigating its been a week I emailed them mid week and this is the following response;
"Your issue has been forwarded to the responsible casino provider immediately and is still being under investigation.
We cannot provide a time frame due to the fact that these problems can be time consuming regarding their complexity, which we cannot know since they are being processed by another responsible department."
Who knows if I will get the outcome in a few days ... weeks ... months :(
Dear LIVELOVELIFE, Thank you for taking the time to review our online casino and for highlighting the issues you've encountered while playing. Customer satisfaction is something that we take very seriously and would never compromise under any circumstances. We have replied in private and addressed your case. We appreciate your patience, understanding and trust, and we do hope to see you back at our tables. Wishing you a lovely week ahead, Kind regards, The Novibet Team
Trustworthy casino in my experience with a nice selection of games. Pretty basic yet functional design of mobile website. I had a £6k win on the Bonanza slot Account verification was pretty fast, Friendly and responsive customer service...in other words: will visit this casino again.
Hello DILLS25, Thank you for reviewing our casino website and thank you for the kind words. We'd love to see you back at our tables soon, feel free to visit our promo page as we add new exciting content every day. Kind regards, Novibet Team
Good selection of games from major providers. Documents approved quickly, no problems with withdrawals. Very slow speed in some slots especially from google Chrome much better from mozila, probbaly only with my device.
Hello AZZIEBORN, Thank you for leaving a positive review for our Casino. Feedback like this helps us in delivering a better product for our players, and we are extremely happy that you are one of them. We are also constantly improving our product, as our main goal is 100% customer satisfaction. Kind regards, Novibet Team
Everything, the games, life chat. Documents approved so quickly. Withdrawal so fast, 10 points for this casino, super I am open few days ago this casino and I can say this is amazing casino.
Dear LINDA74, hi! We would like to thank you very much for your nice comments! We would like to welcome you and we are really glad you have been satisfied with our games and services so far! We sincerely hope that you will keep on having fun in Novibet Casino and we promise that even more games and nice promotions will enrich your experience very soon! We remain at your disposal! Kind regards, Novibet Team
I've been a customer of Novibet for several years. I actually forgot I had an account since I had been showing my loyalty elsewhere. I am pleased that I started playing here again. I only play casino slots/live casino games, so can only comment on that side of the site.
I am pleased to say that I am more than happy with the game selection (all my favourites are here) The withdrawal process is fine, although I am not a huge fan of withdrawal pending times, but I've never has to wait more than a few hours for my withdrawals to be processed.....so far. Let's hope it remains fairly quick. Verification had to be done again, but that was done quickly & efficiently. Quite a few times, I have also been awarded with some generous free no wager spins, which is a really nice touch and always appreciated as a loyal player.
The only issue I have is with the live chat section. The chaps I have spoken to have been perfectly pleasant. The problem is, they aren't actually able to do anything, ie; issue bonus spins or cash. That has to be done via email which as we all know, can be slow. That's the only reason I have deducted one star. All in all though, I am happy with Novibet, and it is now my 'go to' casino.
Dear Rossco39, We appreciate your honesty and we thank you for the positive review. Glad to hear that you enjoyed our wide selection of slots and live casino - we pride ourselves at Novibet on providing entertainment and as a loyal customer we’re happy to ensure you get to experience the full range. We're also delighted to have you back as a customer. However, we’re sorry that you’ve experienced issues with our live chat team. We're always trying to reply within the shortest delay to each customer and we apologize if it took longer for your case to get a resolution. Please let us know how we can help for future references, Thank you again! Kind regards, Novibet Team
Best online casino and sportsbook I have ever played at. Very fast payments. all over site layout is good, selection of games are amazing, My favorite games are avaliable
Customer care support is not good, takes long time to reply and not really helpful, Support is using only copy paste answers and can’t help with any topic. They just provide the information that they escalated the request to the related Department.
Dear Greedywinner, Thank you for your comments regarding our site - we pride ourselves on providing great services, so we’re glad you enjoyed it. However, we apologise that you were not assisted appropriately and will work hard to ensure this doesn’t happen again. If there is anything we can do to make up for the aforementioned issues, let us know, Best regards, Novibet Team
I have £110 of winnings in the account but lost the debit card I originally deposited with. Part of their verification process (Which you need to complete prior to withdrawal) involves you sending a photo of your payment card. When I explained that I could not do this they asked me to send a letter from my bank confirming that the lost card was mine. My bank say they can not do this for security reasons. Instead, I sent Novibet a copy of my bank statement clearly showing the deposit amount however they said this does not prove the card was mine, which is completely wrong. How would I have a transaction to novibet on my bank statement in my name if I had used someone else's card? When I tried to talk to them on live chat they cut me off three times and it took 7 requests for them to let me see a copy of their complaints procedure. I now have no choice but to escalate to IBAS.
Dear VICKYB, I am writing to confirm that your complaint has been brought to my attention and has undergone an official review. Fortunately, I am pleased to inform you that your bank statement has been accepted as proof for the card number that you have provided. Furthermore, your withdrawal has already been completed by the payments department. Kindly allow 1-5 working days in order for the aforementioned funds to appear in your bank account. If there are any other issues, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Faye Makri
The website has a good design but after my experience, I can't really say nothing else.
I've deposited and placed a bet on my team, I the noticed I was credited a bonus so had a bit of fun in the slots not winning anything at all and obviously not finishing their wagering requirements. When my bet won and I tried to withdraw my winnings they blocked my account for 4 whole months, I went on their live chat every week to request an update on my account just to be told that I would be contacted shortly via email. After a 4 month wait I finally received an email saying that they had deducted the casino bonus from my winnings from the sportsbet I won. I am short £250 which I'm sure this is not allowed, I haven't touched my remaining balance and will wait for a decision from Ibas. I hope this helps other people.
Dear LUISPITA, Thank you for bringing your case to my attention. Following up on it, as the official response you have received via mail clearly states, I would like to inform you that the investigation of your account has indicated that there has been a serious breach of our General Promotions Terms. The outcome of the investigation has shown that there has been a breach of General Promotions Term #13, in particular: "Moving from low weighted or un-weighted games (in the context of contribution to wagering requirements) to a high weighted game after large wins for the purpose of clearing wagering requirements;" as your qualifying for the Casino Bonus first deposit was placed in Sportsbook and the bonus in Casino. I can totally understand that the above conclusion has created a negative experience but I can also confirm that our main target is to provide our players with fun and excitement during their gameplay in our products and we are fully committed to our goal. I remain at your disposal! Kind regards, Faye Makri
Best online casino and sportsbook I have ever played at. Very fast payments and amazing team. Got my big win of 20000 euro after requesting it less than 24 hours. Been my favourite place for a month and will definently continue playing in Novibet.
Dear KOMEAUROS, Thank you very much for your nice comments and we are very happy to know that we have provided you with an exciting gaming experience in both our products! I wish you will keep having fun in Novibet! I remain at your disposal! Kind regards, Faye Makri
Selection of games, almost perfect. My favorite games are avaliable which is also the reason for me to have an account there
Very very very poor customer support. I am based in Greece, may in UK it’s different. Support is using only copy paste answers and can’t help with any topic. They just provide the information that they escalated the request to the related Departement. Never received a message from them afterwards ...
Dear 13PAOVYTHOU13, Good morning and I wish you a happy new month! Thank you for sharing your thoughts about your experience in Novibet Casino! I am glad to hear that you are satisifed with the large variety of games that are available! From what you have mentioned, I can understand that you are basically referring to your bonus requests. I would like to inform you that our casino has a lot of daily open promotions that you can claim as well as that our customer support always escalates the requests to the marketing department and as soon as a new personal bonus is approved, you are always getting informed via the available communication channels. We are happy that you are a player of ours and I wish you will be even more satisfied in the future! I always remain at your disposal! Kind regards, Faye Makri
Good selection of games from major providers.
Documents approved quickly
I signed up to the site for the welcome bonus only to be advised by customer support I was not eligible due to depositing by Skrill, and that it was no longer available?
Shocking customer services when you ask questions they seem to reply saying the relevant department will contact you back?? I would sign up to other casinos as this casino offers bonuses then does not honor them.
It's nice that the document check took place in just one day so quickly I have not seen in any casino. I made a little deposit until then we'll see. The rating is excellent for the speed of checking accounts.
Dear KOT2018, Thank you very much for your positive comments regarding your experience in Novibet Casino! I personally hope you will enjoy your time by playing in your favourite games! I remain at your diposal! Kind regards, Faye Makri
Nice, fair casino,no problems with withdrawals. Nice response time. Fast verification.
Nothing much to dislike, just one thing that my letters from insurance and letter from council wasn't accepted as a proof of address, but my bank statement was fine.
Dear GERKHAN007, I would personally like to thank you for sharing your comments about your experience in Novibet Casino. It is always helpful for us to receive the feedback of our players in order to constantly improve our services. We are proud to have a large portfolio of popular games and i confirm that our players' nice experience always remains our target! Thank you for being a member of Novibet Casino! Have fun! Kind regards, Faye Makri
Great selection of markets and fairly fast withdrawals
Account was limited to 0.68p after betting with Novibet for only 2 weeks. No dodgy tactics on my behalf, just that I won several large stake bets on a particular market so they didn't find me profitable. To make matters worse, I inquire as to why my account was limited and was palmed off by customer support saying they do not deal with these matters...and could not pass me on to the responsible department. So essentially you're stuck with nobody to talk to. Absolute shambles.
Great selection of slots and quick verification process.
I couldn't play 5 minutes straight with any slots. Constant disconnections. I've been asked to wait patiently, try to refresh the site, try to relog (when the site was literally offline).
I contacted the support multiple times, first they denied that there is any issue and then another moderator told me they are experiencing a "little issue" and "be patient" after I told them I'll definitely tell this on AskGamblers. I had enough watching the loading animation, the 'contact support' and error messages after 5 painful hours. I can't recommend this site at all.
Dear ZERU1927, We would like to thank you for sharing your thoughts with us regarding your experience in Novibet Casino. We appreciate the fact that you are pleased with the variety of the games offered and we sincerely apologize about the fact that your gaming activity was interrupted by the unexpected technical difficulties that occured yesterday night. We noticed that the technical issue affected a number of players and our support team managed to solve it as soon as possible. However, in case you have experienced a specific issue, we would please request you to forward it to our support team which is going to take the measures needed in order to resolve it immediately. We are doing our best in order for our players to be satisfied with their experience and and we hope that your opinion is going to change in the future! Thank you once again for playing in Novibet Casino! I remain at your disposal! Kind regards, Faye Makri
The amount of sports selection and odds. Casino games selection.
Where to start... The above is literally the only good thing about the website.
Customer service on live chat:
Every colleague I have spoken to has a serious attitude problem and does basic queries but when asked more detailed questions they just copy and past terms and wont answer.
I have requested to speak to a member of management or a supervisor when finding the staff incompetent and every request is ignored and the live chat is disconnected.
Betting:
Any postponed games requires a 36 hour wait period no matter what before they settle your bet, the stadium could be burnt to the ground or the whole team shot dead and they would find some excuse not to settle it sooner.
Complaints:
Emails regarding complaints are ignored despite marking it clearly in the subject box and giving screenshots and full explanation about what the issues are.
Withdrawals:
Despite using different websites and knowing the full extent of any deposits made must go back to the original source they seem to ignore this standard law. All they do is look at your last deposit method and will only pay out to that even if the amount you withdraw is over your deposit on that method.
Dear Jakeyy, I would like to thank you for writing your review about your experience in Novibet. Ι have been thoroughly informed about your chat and email conversations with Novibet support team since the last year, based on which i can confirm that the responses were almost immediate from all the representatives of our support team as well as direct to your questions, based on our terms and conditions. Regarding the complaint for the betting section, it was resolved as the term of Novibet is clear, mentioning that a game that is postponed by more than 36 hours will be treated as void unless otherwise stated. The odds for such a game will be set to one (1.0) for settling purposes. I can also confirm that all your complaints have been taken into serious consideration and as far as I have been informed, a complaint reference id has already been provided to you via mail. Additionally, as far as I have understood, the recent dispute was about the completion of the withdrawals. As it has already been mentioned by the customer support representatives, as long as your deposits were made via skrill, the withdrawals of the winnings would be completed via the same payment method even if this would not be convenient. Novibet respects the AML Policy of the UK Gambling Commission and absolutely follows the measures imposed for the safety of the transactions. I remain at your disposal and thank you once again! Kind regards, Faye Makri
im confused. At the start of the review you say Novibet Casino is licensed by the Greek Gaming Commission.
In the net section you write restricted country you mention that The casino does not accept players who reside in Greece. Im member of novibet.gr since 2017. Whats true have they lost the licence in Greece or not. What is the true
They make very quick payments less than a day to my viva wallet. I dont know about bank transfer never use this option for withdraw money.
Very slow speed in some slots especially from google Chrome much better from mozila, i dont know if the problem is from novibet or the NETENT
Dear MATSAK, Thank you for sharing your thoughts with us. I would like to confirm that Novibet is fully licensed by the UK Gambling commission as well as by the Greek Gaming Commission. I would please suggest you to visit the following link for further details : https://www.novibet.gr/info/about_us_domain_gr_GR Regarding the message that you have been receiving while entering the site of askgamblers, it is not related at all to the fact that Novibet is offering its high quality services in Greece as you have already experienced. Registrations from Greece are not accepted via Askgamblers in Novibet, however all Greek players can make their complain or review which is always taken into serious consideration. Concerning the fact that you have been receiving errors while playing in NetEnt slots and especially in Gonzo's Quest, i can ensure you that we have been chasing the technical issues you have faced but we have received an official response that there have been no irregularities in the slot. Specific actions had been requested and in case we receive your feedback about the steps that had been suggested, we will inform the support of NetEnt again, immediately. I always remain at your disposal! Kind regards, Faye Makri
One of the best casino out there! I like the fact that they update their content on a daily basis with new games and offers. I can find all the games I am looking for as there are something like 4000 games. A couple of big wins in the past and I never had a problem with my payments.
At the end of the day, a casino that I can trust.