Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 3 – Player Reviews for Viggoslots Casino

Viggoslots Casino
Welcome Bonus

100% up to €400

Our Rating CasinoRank
3.8/10
CasinoRank
Player Rating 79 reviews
6.1/10
79 reviews
Complaint Response 76 complaints
2 days avg. 76 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.1/10 ● 79 reviews

Top Reviews From Our Players

The Casino is well done and also very smooth while navigating it. Huge selection of games and multiple payments option is also very nice. Never had any problem with customer service in chat as well.

I got refused a cashout for breach of terms and conditions. Turns out that I played a restricted game while having an active bonus. The bonus was a wager free bonus so just with that...having restricted games is a bit weird.

What frustrated me the most is that the game we are not allowed to play is not blocked...so you have to literally write all the games down somewhere and look at it each time you want to play a game. In my opinion, this is one of the most dishonest moves that a casino could pull. Most casinos have these games block so players don't play them. It was not a super big cashout either. Deposited 100 and cashout 400$.

Of course I will never play at this casino again and I also will advise other players to be very careful.

On top of that, I ask for my account to be close and they just don't want to close it. Keep sending me promos.

It'd too bad really because I quite enjoyed this casino before that happened.

Hello VINCVINC1980, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you are happy with our game selections, payment methods and customer support as well. We apologize for your disappointment, unfortunately we do not have a system that block the access to these games, but is very important for us that all members are aware of the terms before starting to play. To make sure this, upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms & Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. All the promotions email will have a unsubscribed link at bottom, you just simply need to click on the link to become your account unsubscribed for the promotions. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar
Inactive user
1/10

Good selection of games with many different kinds of providers that you can play on slots and live games and such, they have facebook, instagram and twitter.

Payout is slow, they advertise it to be 2working days, which wasn't the case over 4 working days and winnings not paid, so they delay paying as much as possible. They don't handle complaints, give ticket numbers or escalate the complaints to more experienced support. I don't know how they manage to keep their casino license working in such way, they claim that you can put losing limits on their game limit options which isn't true. They are operating under curacao license so if you are lucky that they pay you your winnings you will end up paying taxes for the winnings, max withdrawal is 15000€ per month.

Closing account is slow, I would highly advise to not play here! Also they advertise their sister casinos when you are closing accounts due to gambling addiction.

Hello Player, We are sorry for the delay in reply & thank you for your feedback. We apologize for your disappointment. We always process all the withdrawal in 24-48 hours but sometimes it takes a bit longer than usual due to heavy workload. We do not have any rights to hold the players withdrawal until there is a valid reason. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Very good casino, I just registered an account here, took the welcome bonus, and play a lot!! The documents and payout process is very fast! And more of that they have all the providers and all the best game of the market.

Nothing for the moment, I hope that I will continue to make winning and that the great customer experience continue like this, the team is always there to help you and they have german customer service speaking.

Hello FREDO49113, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the good work. We're really glad to hear that you like our games & happy with our team support. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

A great casino! I have experienced it, very easy setup of a website and they have a lot of game providers!
Would most likely recommend this for other players!

I would just like to see more games from the providers , some more new games such as jammin jars 2 but hopefully it will come across soon :) other else then that nothing!

Hello CARLITO321333, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We're really glad to hear that you like our games. We always try to add some new games which we notify via emails to all our players when it gets added. Simply check your email regularly for not missing any new games. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar
Inactive user
1/10

Good selection of games with many different providers, simple layout, easy to navigate on the site and support is good when they are available to answer.

When you register It's not possible to opt-out from marketing spam to your email.

Slow withdrawals:
Asked support why 2 of my withdrawal was processed in 2days and withdrawals that I made 1 hour later wasn't processed in 4days, when asked about this I got told copypaste response of "Financial team having workload" seems like they are delaying the withdrawals on purpose. When the support Isn't available (10-23:00 most of the heavy gamblers time they are offline) you cannot self exclude, lock your account, or add gambling limits, only deposit limits.

They advertise cashback on their site but don't tell any details how It's accumulated, I gambled around 45000€ and lost it all and got around 176€ cashback, don't bother playing for the ridiculous cashback.

They are under Curacao license so you will probably end paying taxes if you are winning depending on your location. When I asked to close my account on one of their sister casino I suddenly got a reply from "viggoslots" from the other sites email. "Account holders may only withdraw the maximum amount of € 15,000 per month, unless a larger amount has been agreed with Viggoslots. Then the Account holder is paid an amount of € 15,000 per month until all winnings has been received."


They advertise themselves as "fast withdraw" casino:
"4.7 Viggoslots's finance department may take up to 48 hours in order to process player's withdrawal requests." and when it takes 2 times longer than promised they just reply with copypaste response "Sorry for the workload of the financial team"

If you are playing here ( probably because you have closed any other good/legit casinos) contact support immediately when they are available and set your betting limits so even though you can cancel the withdrawals that have taken over 3-4 days to process you can't play with. They conclude in the terms and conditions 7.1 that "The player may choose at his discretion to limit the amount that is allowed to deposit, lose and/or wager during any day period selected" and 7.3 The player may at his discretion choose to limit his ability to access the Account (log in) for indefinite time in which the account will not be accessible again. and 7.4 The player may choose to limit his ability to access the Account (log in) for a time period of his choice, during which his account will not be accessible and the remaining funds will be frozen. The player will be able to use them after the expiration of the time period defined or he can request to be transferred back to his bank account. 7.5 All limitations mentioned above can be set by the player through the account ‘Cashier’ ‘Limits’ section on our portal.

This simply isn't true, you can only choose deposit limits from the limits section. Sketchy casino with nothing to backup their claims, avoid if possible.

Hello RABONA_BAD_CASINO, Thank you for your feedback. We apologize for your disappointment but we always try to process all the withdrawal as quickly as possible but sometimes it really takes a bit longer than usual due to heavy workload. We are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET at the moment but you can send us the email and our team will get back to you on your request as quickly as possible. You can read our cashback promotions details on the promotions page even you can see it in the bonus terms for more details (2.3 Cashback - https://www.viggoslots.com/bonus-terms). Thank you for your feedback regarding limit section. We will forward your feedback to our relevant department. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Viggoslots Casino is a trustworthy site. I have not had any negative experiences playing its games and even withdrawing my funds. In fact, I emphasizing the latter because it is my favourite feature.

The only drawback is that it has limited selection of live games. Viggoslots was founded in 2017, but newly released online casinos have more and fresh (even exclusive) live dealer titles. Nevertheless, what is more important is that it provides a software proven fair.

Hello ADNAMA84, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Here is a good news that we have added many live games lately. We always try to add some new games which we notify via emails to all our players when it gets added. Simply check your email regularly for not missing any new games. We hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Really enjoy to play on this casino, has a really huge game range with a lot of providers !
They have a good costumer support which is always aiming for the players best !
Fast payouts and very smooth casino with an easy layout and provider list.

I really cant say any bad things about this casino.
I would only like them to see over if there is any chances to add on more " special games " from the different providers.

Hello ANDERSJOHAN1876, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We're really glad to hear that you are happy with our team. We always try to add some new games which we notify via emails to all our players when it gets added. Simply check your email regularly for not missing any new games. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Wide range of games you won’t get paid on if you win.

A $100 withdrawal I won got approved through Bitcoin. Then won more and tried to cash out $1000, which got rejected. Then tried $1100 it got rejected. Again through the same process Bitcoin. Was then asked to try bank transfer.
The site is a joke and live support has no answers.
Never play here! You will not get payed. They will delay the payment.

Hello MIKE12, We are sorry for the delay in reply. We apologize for your disappointment. we always process all the withdrawal from our side but sometimes we won't be able to transfer the money with some methods due to technical issue so we suggest an alternative method and as soon as you request for the withdrawal as suggested method, we immediately approve the withdrawal. We do not have any rights to cancel the withdrawal until there is a valid reason. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Easly one of the best casinos I have played at the latest 3 years I've been playing at online casinos. It has great games with a huge selection of games. When someone asks me about a good online casino I allways recommend this site for sure! Strong 8/10

Only thing that I dislike is that I sent a mail to the support ( cause it was on the hours when the live chat was closed ) and it took them like 1 day to respond me on my question I had asked them about.

Hello JONATHANGUS71, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We're really glad to hear that you loved playing in our casino. We are sorry for your disappointment here but email review can take 24-48 hours, it depends on how high pressure it is in the relevant department but we always try to reply on all the emails as quickly as possible. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

I cannot write anything positive about this casino.
It is a 100% SCAM. ****** T&C and bonus rules.
If you intend to play on this casino don't use any kind of bonus, otherwise you will not be able to cash out

Carefully Read Their T&C!!!!
It says: 3.17 As soon as a bonus has been activated following games are strictly forbidden to play: "Literally all"
However, the casino software allows you to play on the forbidden slots. But when you want to deposit, you will receive an email telling you that your request has been declined and all your winnings are deleted.
This is 100% scam guys!

Hello SELUH1337, We are sorry for the delay in reply. We apologize for your disappointment. To make sure this, upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms & Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. Unfortunately we do not have a system that block the access to these games, but is very important for us that all members are aware of the terms before starting to play. All our customers know that we are fair. We are just applying our terms and conditions that represents the legal basis of our site's relationship with the user and the protection of both. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Amazing Casino, I love their deals they have and that the casino don't have any wager on the bonus just the deposit amount need to be wagered. All winnings can be withdrawn and they have very fast pay-outs. Their support is a quality on its own

Would like to see more games from Merkur and iSoftbet because I enjoy to play games from those providers alot!
Cant wait for the update with more games

Hello PHILIPH93, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the good work. We're really glad to hear that you like our welcome bonus and our payment services. We always try to add some new games which we notify via emails to all our players when it gets added. Simply check your email regularly for not missing any new games. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Not much to like really if you're in Australia hardly anything works and the no wager bonus seems nice at first but you literally cant withdraw unless you deposit $100 minimum bonus because bitcoin withdrawal doesn't work (deposit works apperently) only wire transfer which has min $500.

Everything.....there is literally no staff support they reply via emails sometimes. I should have read the reviews for this casino, lesson learnt although this experience still gives me anxiety that its literally put me off online casinos. I should have seen warning signs 1st time I deposit using bitcoin took awhile and I followed the bitcoin address that was given and I could see it was deposited on the address but staff says still not confirmed and staff says may take 72hrs otherwise pay will be reversed well guess what it didn't and that $56 worth of bitcoin still at that address never to return to me. Don't know why but I deposited 2nd time with credit card no issues, 3rd time no issues and tried to withdraw using bitcoin this is not available apparently and minimum for wire transfer is $500, so if youre Australian stay away and this is the worst experience I have ever had.

Hello CRANDOS, We are sorry for the delay in reply. We apologize for your disappointment. we have gone through your account and could see that your deposit money was stuck due to technical issue which was successfully credited within few days in your casino account. We are sorry that you had faced the issue but there is no any issue with crypto wallet method for deposit and withdrawal. You can use any crypto wallet under Coinspaid method. Yes you have mentioned correctly about wire transfer which has a minimum withdrawal limit which is $500 due to restrictions of the payment processor as per our T&C. We are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET & Email support is available for 24*7. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

This is a premium 9/10 star casino.
- The chat is very friendly and helpful
- It has all my favorite games (PlayNGo)
- The games are smooth and lag free
-The deposit and withdrawal methods are great

And the most important thing: The withdrawal time is fantastic. I registered yesterday evening, made a deposit (without bonus) and got lucky. I requested a withdrawal yesterday. today (16 hours later) the money hit my Skrill Account. This is fantastic.

The only negative part is: The welcome bonus is not usable. I always read the terms and conditions very carefully:
"3.3 Cash bonuses, both with and without wager requirements have a maximum allowed withdrawal of x5 the bonus amount."
3.12 Deposits made with E-wallets(e.g. Skrill/Neteller) or vouchers(e.g. Paysafecard/Cashlib) do not qualify for deposit bonuses, if no other information has been given in the specific Campaign/Promotion.

These are rules, that doesn't fit for a 10 star casino.

Hello GOTTESMISSIONAR, We are really sorry for the late reply. Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the good work. We're really glad to hear that you like our payment services & games as well. You misunderstood about our welcome bonuses. There is no any cash out limit. You can withdraw all the winnings except bonus money. The point which you mentioned about "maximum allowed withdrawal of x5 the bonus amount" is only when we offer any free bonus to the players. We are sorry but bonuses are only available with Bank transfer for the moment but you can be a part of our other promotions with all the deposit methods. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

There is nothing positive to write about this casino. You should avoid playing here and sign up somewhere else if you intent to see your winnings in time or at all.

The history of delayed payments and not paying out winnings at all is huge.
The live support is not able to help in any way in regards to withdrawals.
Email support does not reply at all or with major delays.
Companies practicing unethical business like this, should me marked with a warning flag if not blacklisted. Do avoid this casino at all costs.

Hello PRINCENASEEM, We are sorry for the delay in reply. We apologize for your disappointment. we have gone through your account and could see that we had suggested to use alternate method for the withdrawal as we were unable to process the withdrawal on German IBAN. You had processed for withdraw with ECOPAYZ method which we had approved immediately. We could also see that you got the support through Live chat & Email regarding your withdrawal. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Super happy with this online casino, they have amazing welcome bonuses for new players and i got my withdraw very fast also!

Cant complain about it, you will have me like a player as long you keep this good work Viggo.

This casino got also all kind of providers

Really have nothing to say bad about this casino, i got my winnings very fast and the document procedure did went very fast also.

Thanks to the amazing live chat you got.

Hello SOKOLEE, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the good work. We're really glad to hear that you like our welcome bonuses and our payment services. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

This casino refuses to help me. 3 times I have received welcome emails associated with my email. And every time I have requested to close the account and block my email but they never succeed to do that. I have requested information about the account for example which address, DOP, phone number and name was used but no reply even if I have sent the request to every single email addresses that I could find on their site.
I had an account 2017 and after extremely many emails I managed to close it due to gambling problems.
I would never open a account with this casino and I have requested help from this casino but nothing happens. One problem, among many other, is that there are several different emails that they ask you to send your. For ex: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] are some of the addresses that can be found on their webpage.

To summarize my experience I can just recommend to find another casino than this one. There are extremely many nice, reliable, responsible, friendly professional and awesome casinos out there but Viggoslots is not one of them.

Hello TOMMYP, We are sorry for the delay in reply. We apologize for your disappointment. We close the player's account upon request as soon as we get requested information from the player. We request the account related details to close the account for security purpose and to protect both the side. You can check with us via live chat if you unsubscribed for the promotions but you are still receiving the promotions emails so our team can check and help you accordingly. Our Support Email ID is [email protected] and not others as mentioned by you. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar
Inactive user
1/10

It's got some good games and I find the casino is easy to navigate but it should be upgraded so it is easier to find different games. The games are generous in winnings and I do enjoy playing them.

Did not pay out winnings, even after verification and cashout approval, my withdrawals have been cancelled each time and the help team have ignored emails and chat support have not provided adequate assistance in my withdrawals, taking guesses at how to fix my issues with withdrawals.

First wire transfer fails due to deposits not being possible to be made to my bank, Commonwealth bank. Contacted email support, they didn't respond. Then contacted chat, they suggest to do a new deposit using VISA card and then said I can withdraw winnings to card. Did deposit, tried withdrawing and again it was cancelled - this time no email was sent to me - just cancelled. I logged in to find the funds in my casino balance. Contacted support chat again and they said to withdraw to another bank or card that is not Commonwealth, and I told them that my last withdrawal attempt was on VISA card and was connected to a different bank and not Commonwealth and they have not responded.

I've since given up and just betted my winnings down to nothing having lost care that it was ever going to be paid.

I do not recommend.

Hi MEAD0WLEA, thank you very much for taking the time to update your feedback. We have checked closer your case and could see that you have been guided from our Support for your withdrawal. We can confirm that your first wire transfer failed due to deposits not being possible to be made to a Commonwealth bank. As you have written we have instructed you to make a new deposit with a different bank and consequently request another withdrawal with the same method. Please note that in case have been used further deposit /withdrawal method, we must obey the relevant regulations. It means that is required also a proof of this further document to complete an ulterior verification procedure. As we have never received the proof of your document after our request, has not been possible process your withdrawal. Should you ever have any queries or questions about how things work regarding withdrawals, deposits, bonuses or anything really, we strongly advise you to contact our via Live Chat or email: [email protected] Have a great week! With best regards Viggoslots casino

user avatar

Very nice welcome bonus, but a bit unfortunate the requirements wasn’t as clear as it could have been. But I think it’s like that at most of the casino sites nowadays.

Well honestly my experience with Viggoslot has been my worst experience so far, playing casino. First of all, their live chat is worth nothing at all and didn’t offer my any help when their games didn’t work, or when I asked for help to clarify the terms of my withdrawal. Furthermore think I wrote to their support email 15 times and received one respond 2 weeks later, that’s quite a long waiting time.

But the worst thing clearly was that their games didn’t work, I could only play 4 games out of the 75 games I tried!!! And when I reached my patience limit and went for a withdrawal of my 30 euros, which I never received my bonus on, I had to send 4 emails including personal informations, and some of them they even rejected without a good reason.

So I would never recommend Viggoslots to anyone, but good luck if you take the chance anyway.

Hello TUTSKI, We are sorry to hear about the bad experience that you had with us. We are a bit concerned with the statement you made about our support stuff. We have open an investigation even though we are very confident that our support team does an excellent job. If we find anything unusual, we will contact you. Please let us know if you have any tips in how we can improve our Support, we are interested in learning how to improve our services. Regarding the issue you were having with the games, we have opened additional investigations with the relevant team and we will get back to you. If you have any other issues or if you wish have further clarification about ours terms and Conditions, please get in touch with us via e-mail or live chat, our support team will be happy to give you further guidance. We hope that you will have a better experience with our casino moving forward! With kind regards Viggoslots casino

user avatar

I like the two free spins promotions that viggoslots offers to depositors. viggoslots give free spins on Monday to all players who have deposited min. 20 € / 30 $ the previous week. also, every month on 20th all Viggo members can look forward to receiving up to one hundred free spins on the selected game of the month. All players will be credited with free spins according to the deposit amount made during last 30 days. the best thing about these free spins or any free spins given at viggoslots casino is that they are all wager free.
Their welcome bonus is also great in that it consists of three deposit bonuses. all three bonuses give you 100% deposit bonus and you get a total of 170 free spins in total from the welcome bonus. the best thing about this bonus which i haven't seen at any other casino is that the deposit bonus, as well as the free spins, are all wager free.

I don't like the fact that you can only claim a deposit bonus if you deposit using credit card however i have been allowed to claim the welcome bonus manually at live chat using neosurf .
i also don't like the fact that live chat is only available between 10:00 - 23:00 CET which means that if i want to claim a deposit bonus using neosurf i have to wait until 8pm Perth time before i can claim it at live chat. i have missed out on claiming a deposit several times because i couldn't wait till 8pm to claim it at live chat. i thought that if i deposited and sent a msg in chat asking to claim the bonus before i played, then they would credit me my bonus when they received my message but that wasn't the case as i'm told i have to actually speak to chat host to claim bonus

Hi Tweeksta, Thank you for sharing your positive experience with us. We're really glad that you like our welcome bonus and our campaign offers completely wager free. The wager free selections is what characterize Viggoslots and it's nice when players appreciate and enjoy it. We look to add new promotions constantly to keep things exciting and new, hopefully we can keep adding games that you like. We're sorry that our live chat opening is not matching with your time, we are planning to extend the schedule in the future. In the meantime please know that you can reach us via e-mail to [email protected] and ask for a bonus, we will always gladly take a look to giving out an awesome bonus. Best Regards Viggoslots Casino

user avatar
Inactive user
1/10

Nice pages and series Company. Looks Like the Brand is acting under the iGaming Group and this company stays for save and secure handling. Best Games and easy handling. Fast Deposit.

The Casinos terms are not fully clear and there are a lot of negativ reviews in the internet. Mostly the casino is not answering or reply very late. I think the casino is ok but they have to work on the image.

Hi Pradna12, Thanks for your review! We really appreciate reading our users feedback since we always try to offer new and different types of promotions to keep things interesting. Regards our Terms and Conditions, we are always ready to clarify any doubt that you might have. You are always welcome to contact our Support via live chat or e-mail to receive updates and information. We have recently update Viggoslots casino, we are working to promote our image we are totally aware of this and it is on top of our improvements agenda. We hope you will continue to play with us in order for you to experience this improvement. Best regards Viggoslots casino

user avatar

No wagering.
Good selection of games.
They have live chat customer service.
You can sort slots by provider.
I can`t think of any more good feedback...

Some games are banned with bonus money, but they are not blocked. If you play these even by mistake, they will remove all possible winning. Normally a honest casino will block these games.
Cashback 25% = not really. Reality Cashback Is calculated on losses in relation to the casino's Net revenue during the same period and after this 25% is cashback. In a simple description it is calculated through your deposits minus your profits minus our costs and then 25%. If the amount is less than € 1 no cashback will be paid.

Also All real money played count, but deposits that are used with other bonuses or promotions do not contribute to the cashback.

Received text message that said double monday free spins and double cashback. When asked about this in live-chat they didn't believe me.

Hi Wiidooo, Thank you for your feedback and highlighting our great game selection! A list of all games that are forbidden to play with an active bonus are always available for reading in Our Bonus Terms: https://www.viggoslots.com/bonus-terms Unfortunately we do not have a system that block the access to these games, but is very important for us that all members are aware of the terms before starting to play. To make sure this, upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms & Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. Regard instead the cashback, the more you play from Friday to Thursday the more cash you will get back and please note that is always paid out on Friday’s but one week afterwards. Is also correct that the cashback can't be combined with any other bonuses or promotions. You can read more about ours promotions and Cashback in ours Bonus terms and if there is something unclear feel free to contact us, we are always willing to answer any questions that you might have. Best regards Viggoslots Casino

user avatar

I have played here for a while. All my favorites. No lagging. Great support. Verification was quick, and withdrawals was fast with no hickups. I rearly accept any bonus, so I dont know if they are good in that deprtment as well.

Since I started out, something has changed. No support in scandinavian, and now they dont know if I'm verifyed. So the site is still the same. In all, this was a favorite. If things still run smoothly, I will stand by my comment. If not, I will be right back to tell all about it.

Hi Alltheway, Thank you very much for taking the time to update your feedback about Viggoslots Casino. We are extremely happy that you are satisfied with our platform since we are always working hard to provide the best customer experience for our players. Regarding the verification process, we provide all information on the matter via e-mail, we kindly ask you to check your inbox. If for any reason you haven't seen our e-mail, please contact us and we will be glad to help you further. Note that you are always welcome to contact our Live Support to receive updates regarding your account/withdrawal and all further information you need. We have also scandinavian support available, if you need you can just ask in chat and you will be connected to them. Best Regards Viggoslots casino

user avatar

Okey well, I do like the bonuses and selection of games on Viggoslots. Also it is easy to find the games you like, aswell as the game provider which you can select from the list. But..

I won small amount of money in there and made a withdraw request. Right after that I searched from their conditions & terms site where to send my documents to and it's saying: 3.4. Please send copies of your personal documents through our LiveChat or via email to [email protected]. I decided to send them via e-mail. 1 day later I got an e-mail from them saying to send my documents to them and there was this same e-mail address as they had on their sites. 5 days later I realize they have cancelled my withdrawal because they didn't receive my documents. I asked from live chat what happened and the lady told me I had sent my documents into wrong e-mail address. The correct one is: [email protected]. You really should fix that. I've sent my documents now again to this correct e-mail and I really I hope I do not have to wait another 6 days without any kind of information.

Dear Jennyferi, Thank you for taking your time to write about us. We are very happy that you like our new site. We are in the middle of updating Viggoslots casino. We are working to update our terms & conditions as quick as we can. We are very sorry that this has affected you. I have checked your account and see that your account is 100% verified. We wish you the best of luck in the future and congratulate you for your win. Best regards, Viggoslots casino

user avatar

Nothing to dislike, at first i was asking myself if I can withdraw at any times with their deposit bonuses and a bit worried.

I played yesterday and I won 925€+ and I got pay just today it means verified + withdrawal done within 24 hours.

I like the games in this Casino, the chat live is also present 10h to 23h which is nice !

For now nothing to dislike so far let's see in the next weeks.

Hello FFLAVIO, We are sorry for the delay in reply. Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We're really glad to hear that you like our game selections and our payment services. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Hi I didn’t had to make a lot of deposits and each times I was paid at time the staff is really comprehensive and supportive great casino I won a jackpot and even if the payment take a little long time due to the maximum daily withdrawal they paid me every day you can trust !

Just the daily amount of withdrawal that is a little small but this is the only thing !

Hi Patatedouce, We at Viggoslots want to wish you a big congratulations on your jackpot win. We thank you for taking the time to write a review of Viggoslots casino. I will also share this kind words you write here about our staff to our staffs. We thank you once again and hope that we will see you again at Viggoslots casino. Best regards, Viggoslots

user avatar

Output did not wait. I waited for money for 4 days. Tired and decided to lose them and it turned out. There were a couple of deposits for interest, but they were not successful. More than a dollar did not work out. Forgot. But a month later i received a letter from them that my documents are not correct and they want my documents in English !? People i am a citizen of Ukraine and i have documents in Ukrainian! How do i manually translate you? Or you never learned how to translate different document languages through google? Wrong when put 10 stars. It's funny so check the player's identity ...

Hi Kot2018, We thank you for taking the time to write a review of Viggoslots casino. We are very sorry to hear that you did not like your visiting here on Viggoslots casino. When it comes to the documents, our license requires this. Unfortunately, it's not up to us. We will help you however, but as much as we can, if you send an email to [email protected] we will help you with this matter. Best regards, Viggoslots casino

user avatar

I was able to deposit money without any problems, that's all.

I made three deposits here, lost them all right away. The promised bonus spins didn't appear automatically. I asked for my account to be closed two months ago. I still get daily offers from them via email. During these two months the customer service has told me SIX TIMES that "we confirm that your account has been closed. You should not receive any emails from us". Still the spam just keeps pouring in. I have provided them with all the required information, I have sent several screenshots etc. Nothing happens, they just keep on spamming. They have not been apologetic at all, even though this has been going on for ages and it is clearly a mistake on their part. Also their Finnish website is written probably with Google Translate, as it is just horrible grammar.
I find this casino very untrustworthy, and wouldn't recommend it to anyone.

Hello Wargardens, We thank you for taking the time to write a review of Viggoslots casino. We are very sorry that you feel this way for Viggoslots casino. When it comes to email campaign if you scroll down on this email you can see a link where its stand " If you no longer want to receive emails from us, but want to be removed from the mailing list, click here" If this for some reason dont work and if you write to our live support will they be more then happy to help you with this. We are very sorry that you did not have luck on your site, When it comes to the free spins, they are credited the day after you claim our welcome bonus at 13.00 CET hour. Please note if you do not take them within 24 hours, they will be canceled. They only apply for 24 hours. If you have miss them dont worry about it because it can happened to everybody. we at Viggoslots care about our players. If you have an account, you are welcome to email us about this, and we will credit your free spins that are wager free to your gaming account. Send us email to [email protected] and we will more then happy to help you. Best regards, Viggoslots casino

user avatar

I liked the bonus without wager for deposit and free spins. Very good idea. I made a deposit of $ 20 and won $ 150. I applied for verification and I will wait for the money to be transferred and when.

Hi Kot2018, We thank you for taking the time to write a review of Viggoslots casino. Congratulations on your winnings. I hope we will see you again at Viggoslots casino. Best regards, Viggoslots

user avatar

I don't have any positive feedback of this casino. I am sorry.

Very slow support and withdrawals. Took over week to get money. Also i tried to contact support via chat and email. Got none answer.
Not many games and there is too many games you cant play with bonus. I don't recommend to play here.

Hi Johnyboy, Congratulations on your winnings. We're sorry to hear that you did not appreciate our wager free casino with more than a thousand games, as for the withdrawal process all withdrawals are generally processed on the same day given that your account has already been verified, if we require any documents to verify your account these are always requested via the e-mail adress associated with your Viggoslots account. Best regards, Viggoslots

user avatar

Good casino.


This casino is what i call wager free! I got on my welcome package 100% match bonus + 70 freespins with out any wager. The best part is that i won 2000€..

Thank you Viggoslots. I wish you happy new year.

Hi Kekeson, Congratulations on your winnings, we're glad to hear that you enjoyed our wager free casino! Happy new year and don't forget to check out our wager free offers for January, you will find them in the promotions section of our website. Best regards, Viggoslots

user avatar

Compare Viggoslots Casino to Other Casinos

3.8/10 • 79
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 50,000 per month
Complaints
Resolved 63 out of 76
Deposit Methods
+7
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 204
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 157
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.9/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao