Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 2 – Player Reviews for Viggoslots Casino

Viggoslots Casino
Welcome Bonus

100% up to €400

Our Rating CasinoRank
3.8/10
CasinoRank
Player Rating 79 reviews
6.1/10
79 reviews
Complaint Response 76 complaints
2 days avg. 76 complaints

Read our review

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.1/10 ● 79 reviews

Top Reviews From Our Players

I gotta tell you, Viggoslots has this awesome Christmas calendar thing going on, and it's seriously making my days brighter. Logging in and finding surprises every day! It's like opening presents, but better. And it's not just about the bonuses, there's this whole festive vibe that just puts a smile on my face. I like their vibe!

Hello Ghutp, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players' journey as pleasant as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Everyone that knows how to play in Online Casinos should play here. They have so many Slots and amazing wager-free bonuses. I see some bad reviews of people complaining about not getting their winnings. Just read the Bonus terms before playing or play raw if that's too much haha. In my opinion, they offer an outstanding game experience and should be more famous.

Hello Savage21, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players' journey as pleasant as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Extensive Game Library:
Viggoslots offers a vast array of games, including a variety of slots, table games, and live dealer options. The quality of games is top-notch, with smooth gameplay and impressive graphics.
User-Friendly Interface:
Navigating the site was a breeze. The layout is intuitive, making it easy to find your favorite games.

A major downside of my experience at Viggoslots was the non-payment of winnings. Despite having won a significant amount, the casino failed to process these winnings, which was highly disappointing and raised concerns about their reliability.

My attempts to withdraw the winnings were met with unexplained cancellations. The lack of communication and transparency during this process was frustrating and created a sense of distrust towards the casino's operations.

Ultimately, the most disconcerting part of my experience was that not a single cent of my winnings was successfully paid out. This outcome is unacceptable and significantly tarnishes the overall experience with the casino.

Hello Kr47, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for your disappointment here. We have reviewed your account and found that we processed your initial withdrawal, but the bank cancelled it due to a technical issue. Your next withdrawal was in progress, but you cancelled it before it got approved. Sometimes, the withdrawal may take longer than usual due to heavy workload, but our finance team always tries to process it as quickly as possible. We recommend that you always check with our live support team for any pending withdrawal before cancelling it. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Made fast money thanks to the welcome bonus. Deposited 100 and made more then 2,5k. Thanks to the amazing wager free bonus I was able to request my money directly. First I had some problems with the document but the customer support helped me perfectly.

I know document are required in some casinos but still its always a bit annoying. In crypto casinos I don't need to sent documents even after 20k deposit..

Hello Sussie98, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Congratulations for the winnings...! The document verification is mandatory in order to avoid the fraudulent activities. It's always good to protect both the parties. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

At Viggoslots, I've come to understand that not every spin results in a big jackpot. However, what keeps me coming back is that even when I don't hit the big wins, I still manage to leave with around 100 to 200 euros in my balance, especially when I play on games like Count Jokula or Gates of Olympus. It's that balanced experience that keeps the fun alive, and I appreciate it.
I almost forgot the most important: there is no wager on Viggoslots, isn't it amazing ???? I can't wait to hit the jackpot

Hello Biccbern, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

I like everything at Viggoslots.
Never seen a Casinos with such fair Bonus and Promotions.
All Games they I love.
Very fast KYC and Cashouts.
I've never been so happy with a casino

I would also like to play a tournament, but maybe there will be some in the future.
Otherwise, it's hard for me to say anything bad.
I can recommend Viggoslots as safe and fair.

Hello loki882, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. we always notify to the players if there is something new. Please check your emails regularly. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

I deposit 200 euros and I personally enjoyed the progressive jackpot slots and I won 500 euros on Mega Fortune!!! Quick withdrawals process when I decided to cash out my 700 euros winning. Navigation is smooth, I didn’t encounter any problems.

Hello Alixcagliss, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

It's been 5 months from now I've been playing on this casino. I really like Viggoslots. They have a large range of casino providers and personally, I didn't have problems withdrawing my money.

Yesterday it happened one time that a game was loading a bit long but after refreshing the pages it was solved. But for the rest, I recommend this casino

Hello Coletteblv, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We suggest you to clear your cookies all the times or play on Incognito mode to avoid the interruption while playing. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

I like a lot that every bonus I get in this Casino is wager free. Welcome bonus is very big in my opinion especially as its wager free. With my first bonus I was lucky and hit a big win of 6k. The procedure to get my money was quit easy. Made the request, uploaded 2 documents and after 4h I received the email that everything got verified and the money is on the way. Very uncomplicated!

I dont give 10/10 stars only because I am missing one game provider which is Merkur. The games are for me childhood reminder and sometimes super nice to play.

Hello ChenCha12, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We've noted your feedback about the provider. The providers are available based on the country restriction but we hope that this provide should be added back again in the future. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Super good Casino to play Live Games. The one I play the most is Roulette, Blackjack, and Monopoly. Always super much fun and high wins possible. I mean yes you can also lose the money fast but I actually had a lot of luck in the last weeks. One day I put 1000€ on 26, and guess which number came :D!

Withdrawal came super fast after I sent my documents.

The only negative point would be that the welcome bonus is not available to play in the Live Casino. Would be super cool if they could offer something like this!

Hello Magdaa, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We're sorry for your disappointment as it is not possible to play live casino with the Welcome bonus but there are many games in our casino. You should always try to play some new games which are allowed to be played with an active bonus (Excluding the forbidden games list in the bonus terms). Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Viggoslots is a super good Casino in my opinion. They offer me many bonuses and free spins on top of other promotions. More than I get in other Casinos. Sometimes when I ask the Support they even give me something straight away.

Would be nice if they offered Customer Support during the night to get some promotions or help when I play late at night. That's the only negative point I have.

Hello HarleyC, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Regarding the Customer Support, we are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but you can always send an email to us, our team always try to reply on all the emails as quickly as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Super nice Casino. I can suggest everone to play here. Around 3 months ago I found that Casino the first time. Till now I never had any problems. I am not playing with Bonuses as I more like to play with real money. Sometimes the Casino give me something extra when I ask the Support team. Very good Casino

Actually nothing big to mention here. Only negativ experience I had one time was that I tried to reach the Customer support during the night, but unfortunatley the chat was already closed. But someone answered my email during the night.

Hello SammyMount, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Regarding the Customer Support, we are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but you can always send an email to us, our team always try to reply on all the emails as quickly as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Such a good Casino brand. I play with them since 3 years I think. Sometimes more, sometimes less. But all the time good experiences. Choice between the Slots are very good and quit big.

Not much. Just wanted to to suggest them to have a some Customer support agents available during the night. Because its only open till 11pm. for players.

Hello Kaylnpear, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Regarding the Customer Support, we are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but you can always send an email to us, our team always try to reply on all the emails as quickly as possible. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

For depositing and withdrawing I can choose between so many different options, that's amazing. From vouchers to crpto, everything is available. Then when it comes to the gameplay, I had a lot of fun at this Casino. Many different games and live casino.

One time I had a question regarding a promotions and wanted to ask the customer support but unfortunately as it was during the night. I was not able to reach someone. But I send an Email and when I woke up it was already answered.

Hello champgnertoni, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Regarding the Customer Support, we are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but you can always send an email to us, our team always try to reply on all the emails as quickly as possible. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Many different games to chose from. Big variety of providers and you can play slots in the demo versions. Also there is a live chat in some foreign languages.

Winnings are cancelled for wrong reasons. Two of my deposits were booked from my bank account but never got credited on the casino, you have to send them your bank statemant and after three days you can play never had this issue somewhere else very frustrating if you have to wait three days on your deposit. The casino just cancels winnings and doesn't pay out which is what I consider a scam. If you play with bonus money almost no slots are allowed. Also the slots are not restricted which means you have no idea if the slot you play is forbidden or not. The live chat is slow and can't really help you they always write generic answers. Overall I strongly advice players to not play in this casino because this site is sketchy. There are a lot better casinos listed on ask gamblers. I highly regret playing and registering in this casino. And also they sell your personal info because since I registered on the site I get text messages from other sketchy casino sites and I only gave my phone number to three sites and I played on the other two for over a year and never got those spam messages.

Hello Peaceandchill, Thank you for sharing your feedback with us. We just apply our bonus rules on the winnings if you break any terms while playing with an active bonus. Upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms & Conditions and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. Regarding the deposit issue, sometimes the bank hold the money so it stays in pending, for this we would require a bank statement to check the issue with the third party that's why we request a bank statement. After resolution on the issue, either the money gets credited to your bank account or casino account. Regarding the forbidden games with an active bonus. Unfortunately, we do not have a system that block the access to these games, but is very important for us that all our members are aware of the terms before starting to play. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Found this Casino first time on a stream of Ron Bielecki and then saw it here another time. Then I decided to try it out. I hat ba lot of fun and I would say it's a very good Casino. With the welcome bonus I won quit a lot and my withdrawal have been paid directly. They offer many slots, I think more than 5000 different one, if I am not wrong.

One time my deposit was not credited instand. After I logged in and out it was fine but I was a bit scared for a moment. I asked them customer support if that is normal but they told me its not.

Hello AngeloMert, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Congratulations for your winnings. We hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Regarding the deposit issue, it happens sometimes because of cookies or delay from the bank side. We suggest you to clear your cookies or try on incognito mode before you proceed to deposit in order to avoid the issue like this in the future. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Want to write about my game experience which I had 2 weeks ago at Viggoslots. It was insane. I played Wanted dead or a live and after playing almost all my money I got full screen VS. In total my win was 34560€. Hard to believe but it was like this. I was super happy but then a bit scared that they will maybe make problems paying me. Because before I never made a withdrawal. I went to customer support to check what I need to do and they guided me. I send some documents and after 1 day I received the message that my withdrawal got accepted and they paid the first part. Thank you for this good experience Viggoslots!

Was a bit sad in the beginning that they do not offer Merkur games. I wanted to have some nostalgia playing the old games. But in the end the rtp of these games is not good anyway.

Hello Davidden, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Congratulations for your winnings. We hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! We apologies for your disappointment regarding the games, we always try to add some new games, you will be notified in the future if the game is added. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Had an outstanding slots experience last weeks. It was insane interesting to play. I won big then played till almost 0 and then made a big hit again. It was hard to believe but with the last 50€ on my balance I hit 1000x. Hacksaw games are the best ones. Love them. Money came fast without problems at all. Also thumps up to the support team.

Nothing really to say here. Only small think that came in my head was that the support was just reachable till 23 CET. But then in the next morning all my problems have been answered after sended an email.

Hello EmanuelM, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Congratulations for your winnings. We hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Regarding Chat Support, We do provide Chat support from 10:00 to 23:00 CET Everyday. We'll definitely try to implement 24*7 live support in the future. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Such a good experience so far. All my 3 welcome bonuses bring me to a withdrawal. Which I actually never had before. 3 times over 1k. Money came straight without problems.

Nothing really bad. A small bad point was that they do not have German Customer support available all the time. I mean in like 5 cases one time there was no German available.

Hello Manuelamolli, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Congratulations for your winnings. We hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! We apologize for your disappointment regarding Customer support in your desired language, We'll make sure that you won't experience this things again in the future. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

So incredible to have such a huge welcome bonus wager free.
This is a casino where I really enjoy playing as they have all my favorite live table games. I'll keep playing here for sure!

It would be perfect if the support was available 24/24, and if the site were available in other languages as they do not have the Russian language available.

Hello Gabrieldu23, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We're glad to hear that you're satisfied with our welcome bonus & game selections. Regarding Chat Support, We do provide Chat support from 10:00 to 23:00 CET Everyday. We'll definitely try to implement 24*7 live support as soon as possible. Also we have noted your suggestion regarding website languages. Thank you again for the ratings & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

What I loved with Viggoslots was firstly its wager free welcome bonus. In addition, they have all my favorite providers and slots games. 500 euros won in the 2 first weeks, what more could I ask for?

Hello LeoDrd, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Congratulations on your winnings. We're glad to hear that you're satisfied with welcome bonus & our game selections. Thank you again for the ratings & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Incredible! This is one of my favorite online casinos! I don't understand the negative critics here, I already have won very big gains on this casino, and I never had any problems withdrawing it all. Furthermore, it offers very good promotions and is always innovative. The cashback system is very profitable if you're a good player, and even if you encounter some technical issues, customer support has always been helpful.

Hello Louis-Tondut, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Thank you again for the ratings & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Very good experience yesterday with the live chat, I had issue to access to one game so I was thinking that it was a problem from the casino side.

So I went and I did contact them via the live chat around 10 pm and then this Katerina did help me and explain me that the problem was coming from my internet

She did help me in all the process as I'm not a google expert .

She really took the time and she was very reactive, the problem was solved in less than 5 minutes

Thank you Katerina again for the very good services.

Hello ROBERTO4747, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the amazing work. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

After initial difficulties with the deposit bonus, I have to improve here. I got the bonus with my 2nd deposit. This was related to the deposit method, bonuses are not granted on deposits with e-wallet, that's also in the T&C...you should definitely read beforehand.
You are also always rewarded with cashback and free spins, but this is on the lower level. Games run smoothly and well, there is a large selection of providers and games.
The site is clearly laid out and a search function makes it easy to find games. There are many different deposit options, unfortunately not all useful for German players.

No Bonus on deposit with e-wallets and prepaid cards or Voucher.
Support is slow and often not available.
E-mails not answered.
T&C are player unfriendly and different in the English version than in the German one.

Hello SIMPLYMEXX, We apologies for your disappointment here. The bonuses are available with bank transfer methods which you can choose and deposit in order to claim the welcome bonuses. We are unable to offer the welcome bonus with E-wallets & Vouchers which is mentioned in the bonus terms. Regarding Chat Support, We do provide Chat support from 10:00 to 23:00 CET Everyday and always try to help all our players. Regarding Email Support, The email review takes up to 48 hours but we always try to reply on all the emails as quickly as possible. Thank you for highlighting the issue in T&C of German as compare to English. We will definitely forward it to our relevant department to have a look on it. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Pretty good selection of games, we can find there all the best providers of the market.
Good competitions and promos every days
Very nice VIP programs and cashback option.

I love it !!!

What I dislike ? not so much things to be honest.
The only things that I can said is that the live chat is not open 24/24

Maybe you should do something as I can see I'm not the only one that complain about it.

Hello MR2623955, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. We are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but we will forward your request to our relevant department and they will definitely try to improve this as soon as possible! Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Good casino, I really like it since I have join it 6 month ago.
Bonus are very fast to come, they have very low RTP on the slots machines.
The customer support is very helpful and also German speaking that is a plus for me.
Deposit are instant and withdraw take less than 5 minutes.

The only bad point that I can tell is that the verification process was not instant, I took 24hours to get my account verified
It would be good if you improve this side of the services.

But all the rest is good i have nothing to complain yet

Hello MILOVICGOAL, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We always put great effort into trying to make our players journey as pleasant as possible. Regarding RTP, it's depending upon the games which you are playing but we suggest you to play some popular games which will have good RTP. Regarding Verification process, Our team always try to verify all the documents as quickly as possible but sometimes it takes a bit longer than usual due to heavy workload. Thank you again for all the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

That they have extremely good welcome bonuses the 1, 2 and 3 are very good. The terms are decent and they have a good amount of slots live games etc. That's a plus.

The support is horrible and bad. they are super slow at cashouts they say 3 hours but they use 5 days. I can only cash out 200 euros at the time in crypto. Second, they managed to steal 1000 euros from me claiming I broke TOS, funny thing is that I ended the bonus and started to play higher wagers with my winnings. So the tos was never broken. When I asked for proof they just ignored me and did not respond. All in all 3 stars. Honestly I just want to get the opportunity to start over again with the funds they took from me.

Hello XHONEY, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you are satisfied with our welcome bonuses and the game selection. We apologize for your disappointment but as we could see your account that you have always got the answer via support team. We always try to process all the withdrawal as quickly as possible but sometimes it takes a bit longer than usual due to heavy workload. You winnings have been forfeited as you had broken the bonus terms of 3.7 & 3.17 which was already informed you via email. Upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms & Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. We request you to read our bonus terms carefully to avoid the situation like this in the future. As we could see that you have successfully generated the winnings thereafter even we have approved your withdrawal quickly. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

I decide to play on this casino because of the welcome bonus that is wager free, so that's mean that you don't have any wager requirement.
It's really help me in my decision to start play here.
The verification took 24h but my deposit of 75 euros was instant.
I start to play and after one hour I did a win of 845 euros that I decided to withdraw.
The money came directly on my bank account. it was super nice.

I'm a bit disappointed that the live chat is not available 24h/7
It is a bit scary for me because I like to play during the night but I'm pretty sure that you can change this and be live 24h.

Hello MARKMOULY09, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Congratulations for the winnings. We apologies for your disappointment regarding live chat support timing. We are providing chat support from 10h00 to 23h00 CET for the moment but we will forward your request to our relevant department and they will definitely try to improve this as soon as possible! Thank you again for the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

I deposit 100 euros tro try this casino and after 20 minutes I got a big win of 2500 euros.
That's was my first time and I hope not the last one.

I verify my account in 20 minutes and the withdraw process was instant.

The German customer services was also very helpful and I really thank them.

Why your customer services is not open 24h/24? It will be very helpful because I travel a lot. Hope you will hear me.

I am lways scared to meet some problem during my play.

Hello GMK789, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Congratulations for the winnings. We will share your feedback with our team to let them know to keep up the good work. We're really glad to hear that you liked playing in our casino & happy with our customer support. Thank you again for the green stars & we hope that you will have always a better experience with our casino moving forward...! Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

This casino has alot of bonus, and most of them are actually free from wagering requirements which is rare to see. They also have alot of Megaways games which are my favourites

All but the wagerfree bonuses is a total catastrophe. They have absolutely zero player respect. The chat personnel can’t help with anything so they ask me to send to their mail: [email protected]… They have responded 2 times in 6 months… So if you have ANY need for help, I promise you, you won’t get it.

I also have a friend that asked them to close her account due to gambling problem... Took them 4 months to close account... She then relapsed and asked to have account opened, which Viggoslots gladly did!!! A clear violation of Responsible gambling!!

So stay clear of this Superbad casino and play one that is fair.

Hello SVENNEKNUDA, Thank you for your feedback. We apologize for your disappointment but our support team always help on all the issues of the players and if there is any issue which is being handled by our relevant department, then only the chat team request to send an email. The email review can take up to 48 hours, it depends on how high pressure it is in the relevant department. But we always try to reply on all the emails as quickly as possible! We do not have any rights to hold the players account but there will be a verification process to close the account for security purpose. As soon as we get the requested information from the player, we close the account as per the request. Best Regards, Viggoslots Casino.

user avatar

Compare Viggoslots Casino to Other Casinos

3.8/10 • 79
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 50,000 per month
Complaints
Resolved 63 out of 76
Deposit Methods
+7
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
8.9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 62 out of 71
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.1/10 • 204
Welcome Bonus 555% up to $5000 + 500 Free Spins at Bitguruz Casino
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1539
Welcome Bonus 250% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 31 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.9/10 • 157
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1551
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 634
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.3/10 • 5
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
TuffPuff Casino
TuffPuff Casino
6.9/10 • 0
Welcome Bonus 100% up to €150 + 50 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+14
Licences
Curacao