Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Viggoslots Casino

Viggoslots Casino
Welcome Bonus

100% up to €400

Our Rating CasinoRank
3.7/10
CasinoRank
Player Rating 79 reviews
6.1/10
79 reviews
Complaint Response 76 complaints
2 days avg. 76 complaints
What we like
  • Instant play
  • Live chat
  • Mobile friendly
  • Live casino games
What we don’t like
  • Live chat not available 24/7
Affiliate disclosure

Our content contains affiliate links and we may make a commission on operator registrations and deposits made through these links. We only recommend licensed operators and we would not endorse any brand that is not verified by our experts. Get the truth. Then play.


Viggoslots Casino Details

Here you can find all the specific details about this casino.

  • General
  • Payments
  • Games
  • Responsible Gambling
  • Customer Support
Established
2017
Licences
Curacao Gaming Control Board
Company
Affiliate Program
Languages
English, Finnish, German, Norwegian, French, Italian
Casino Type
Instant Play, Mobile, Live Casino

Viggoslots Casino is an online casino where members can enjoy a selection of games ranging from video slots to live games. Members can pick from multiple gaming platforms here which include Microgaming, NetEnt, Betsoft and iSoftBet. The site can be played in several languages like English, Dutch and Swedish and can be reached instantly or through their mobile casino. Viggoslots Casino is licensed and regulated under the laws of Curacao.

Restricted Countries and Territories

Unfortunately, there are some country restrictions here. These include players from Belgium, China, France, Italy, Japan, Netherlands, Portugal, Spain, Turkey the United Kingdom and the United States. The full list of restricted countries can be found under ‘More Casino Details”.

Mobile Gaming

Members can even take the casino with them on the go with the Viggoslots mobile casino. Available from most smartphone and tablet devices players can enjoy a selection of the casinos most popular games which have been fully optimized for mobile use.

Security and Fairness

When it comes to security the casino uses a high level of technology and modern firewall services. This ensures players personal and financial details are always kept secure.

The casino also uses a random number generator to keep their games fair and random.

Support

When players need assistance, they can use the casinos live chat facility which is available between 10:00 – 23:00 CET. Players can also use the casinos online contact form for additional help.

Virtual Games

Members who enjoy playing video slots can choose from dozens of titles here from the likes of Microgaming, NetEnt, Betsoft and iSoftBet. The casino hosts some of the newest and popular games in the industry and players can use their in-built search engine to help filter games quicker. Titles include Sugar Pop 2: Double Dipped Slot, Paranormal Activity Slot, Immortal Romance Slot and The Phantom of the Opera Slot.

Players can enjoy pick from games like blackjack and roulette and other classic table games. These include titles like American Blackjack, European Roulette and Baccarat.

In addition to that there is also a selection of video pokers for players who prefer betting with cards. These include Jacks or Better and Deuces Wild.

Live Casino

Players who like betting with live dealers can enjoy games hosted around the clock in the live casino. With friendly dealers in each game members can enjoy games like Live Baccarat, Live Roulette, Live Blackjack and Live Casino Hold’em.

Gallery

Please note that the featured screenshots, while valid when taken, may no longer be accurate.

StallCation

Viggoslots Casino Bonuses

Check out other Viggoslots Casino bonuses and pick the one that best suits your preferences.

Discover all bonuses
Match Deposit Bonus
100% up to €300 + 50 Free Spins, 2nd Deposit Bonus
Minimum Deposit €20
Wagering Requirements N/A
Bonus Percentage 100%
Match Deposit Bonus
100% up to €300 + 50 Free Spins, 3rd Deposit Bonus
Minimum Deposit €20
Wagering Requirements N/A
Bonus Percentage 100%

Complaints

Read the complaints other players have left for Viggoslots Casino. Learn more about complaints.

Show all complaints
2000 EUR Withdrawal delayed after repeated KYC reversals

Dear AskGamblers Complaint Team,

I am requesting your assistance regarding an outstanding EUR 2,000 withdrawal from Viggoslots Casino and a prolonged KYC verification process involving repeated verification approvals and reversals, contradictory document requirements, and a document requirement that I am currently unable to satisfy because my Austrian bank does not issue bank statements in the format Viggoslots is demanding.

I want to make clear from the beginning that I am not refusing KYC verification. I have repeatedly cooperated with Viggoslots, submitted the requested documents, and remain willing to complete any legitimate and clearly communicated verification requirement.

My problem is that the verification requirements have repeatedly changed or contradicted the written requirements provided to me, while my KYC status has been approved and subsequently returned to pending/unverified status.

I requested a withdrawal of EUR 2,000 from Viggoslots. During this process, I completed KYC verification and received confirmation that my account had been successfully verified. However, my verification was subsequently reopened/returned to pending status.

I cooperated with further verification requests. I provided official Austrian proof of residence (Meldezettel/Meldeschein), and my verification was again completed/accepted.

My withdrawal nevertheless continued to encounter problems. At one stage, Viggoslots informed me that my withdrawal to my credit card had failed upon approval and instructed me to submit a new withdrawal using an alternative method, such as bank transfer.

I followed their instructions. Viggoslots then requested verification of the bank account/payment method.

The verification requirements presented to me by Viggoslots stated:

“(Europe) Name, IBAN and BIC/SWIFT must be visible.”

I submitted an official Austrian bank statement containing the applicable European banking information. The document was nevertheless rejected because my residential address was not displayed on the bank statement. This directly contradicted the European bank-statement requirements that had been presented to me.

I raised this issue with Viggoslots.

Viggoslots subsequently acknowledged in writing that my account had already passed KYC, my proof of address had been approved, and that the rejection asking for an address conflicted with the European bank-statement requirements shown in their portal.

I also received another written communication from Viggoslots stating that for European bank statements, Name, IBAN and BIC/SWIFT must be visible. However, another representative later informed me that their Compliance team required the bank statement to contain an address, name, IBAN, bank logo, date, and transaction. This left me with contradictory requirements from Viggoslots itself.

Viggoslots has now confirmed in writing that my EUR 2,000 withdrawal was declined because my KYC was not verified. They are again requiring me to submit a bank statement showing my residential address. However, in that same communication, they describe the bank-statement requirements as requiring my name, date, IBAN/account number, and BIC/SWIFT, again without listing the address among those document requirements.

Most importantly, my Austrian bank does not issue its bank statements with my residential address displayed. Therefore, I cannot obtain the exact bank-statement format Viggoslots is currently demanding.

This is not a refusal to cooperate.

I have an official Austrian bank statement establishing my banking information. I have also provided separate official documentation establishing my residential address, including official Austrian proof of residence.

I have explained to Viggoslots that my bank does not issue bank statements containing my residential address and requested an alternative verification method or manual Compliance/KYC review.

Viggoslots' latest response states that the requirement for a bank statement showing my address comes directly from its KYC department and that customer support is unable to modify the requirement. Therefore, I am currently in a situation where my EUR 2,000 withdrawal has been declined because of KYC, while KYC is requiring a specific document format that my bank does not issue, despite my willingness to verify the relevant information using separate official documents.

I have repeatedly contacted Viggoslots support and have been told on multiple occasions that my case was forwarded or escalated to the relevant KYC/verification/payment department. I have also submitted formal written complaints directly to Viggoslots. Viggoslots acknowledged receiving my formal complaint, but the underlying issue remains unresolved.

My verification has repeatedly been approved and subsequently reopened, and my EUR 2,000 withdrawal has now been declined because of the unresolved KYC requirement.

I respectfully request AskGamblers' assistance in obtaining a manual review and final resolution from Viggoslots. I am requesting that Viggoslots:

Allow me to verify my bank account and residential address using official documents that my Austrian bank and Austrian authorities actually issue;

Accept my official bank documentation for verification of my bank account together with my separate official Austrian proof of residence for verification of my address, or provide another reasonable and obtainable alternative verification method;

Explain and resolve the contradictory bank-statement requirements that have been communicated to me;

Complete my KYC verification without repeatedly reopening previously completed verification unless a specific reason is provided;

Process and pay my outstanding EUR 2,000 withdrawal without further unnecessary delay once the verification issue is resolved.

I have extensive documentary evidence supporting this complaint, including KYC approval confirmations, subsequent KYC reversals, the EUR 2,000 withdrawal history, proof-of-address verification, Viggoslots' European bank-statement requirements, the rejection because an address was missing, Viggoslots' written acknowledgement of the contradiction, later conflicting requirements from Compliance/KYC, my formal complaints, and Viggoslots' latest confirmation that the EUR 2,000 withdrawal was declined because KYC was not verified.

Because the complete evidence package exceeds the attachment-size limit of the AskGamblers website, I am attaching the most important evidence to this complaint and will send the remaining evidence separately by email to AskGamblers, referencing this complaint.

I can also provide the original documents privately if AskGamblers requires them.

I respectfully ask AskGamblers to assist in obtaining a final resolution and payment of my EUR 2,000 withdrawal.

Thank you.

Status unsolved Unresolved
€2,000
Free Spins not credited after an eligible deposit absurd support justifications

Dear AskGamblers Team,


I am formally submitting this complaint against Viggoslots regarding a non-credited bonus (Free Spins) despite my full compliance with their promotional terms, compounded by the blatant incompetence of their customer support.


Initial Deposit Details:

Date and time: June 29, 2026, at 22:26

Amount: 20.00 EUR (via Skrill)


Issue: I made this deposit specifically to claim the Free Spins associated with my account. However, they were never credited.

Customer Support Incompetence and Delaying Tactics:

Instead of resolving this issue, the support team used automated responses and absurd delaying tactics:


Nonsensical justifications: To stall, the support gave me a pre-formatted speech about withdrawal timeframes taking up to 10 working days due to "bank delays". This is absolute nonsense since I am claiming a bonus on a deposit, and furthermore, my withdrawal requests are made in cryptocurrency. Applying traditional bank transfer timeframes to blockchain transactions proves they do not even read the cases.

Contradiction of terms: They eventually invented a sudden "ineligibility" for bonuses, which directly contradicts the promotion's terms linked to my deposit.

Abusive incentives: Instead of crediting what is rightfully owed to me, they tried to make me deposit again by offering a different bonus (50% wager-free).

A formal notice was sent to their support on July 6, 2026, which remained completely ignored.


Expected Resolution:

I request AskGamblers' intervention to demand the immediate credit of my owed Free Spins. Furthermore, considering the unacceptable two-week delay, the sheer incompetence of the support, and the time I have wasted, I request a reasonable goodwill compensation (such as a wager-free cash bonus or an additional batch of wager-free spins).

Failing that, I demand a full refund of my 20.00 EUR deposit. All evidence is attached to this case.


Best regards,

< full name removed >

Status solved Resolved
Ongoing withdrawal issues
Once again I am having withdrawal issues at Viggoslots which has been going on for weeks. I won $125 and the withdrawal was approved, and then apparently the payment didn't go through to my credit card due to "technical issues" which often occurs at this casino and starts a painful exchange with their support team. I tried another credit card with the same thing occurring. I got in contact with support, who advised to try another method. I attempted to withdraw by btc which was declined as it wasn't the same as the deposit method (being a credit card, which withdrawal didn't work to). They then suggested to try by bank transfer or mifinity. I don't have a mifinity account which I told them. I also told them their bank transfer fields don't work, as I keep getting an error message when I attempt to withdraw. Also weirdly, there is no field for a bank account number which makes me suspicious. That was several weeks ago and since then there have been about 5 sets of email from me to Viggoslots and them back to me with them repeatedly saying to withdraw by mifinity or bank transfer, despite me saying each time it doesn't work. I have sent them a screenshot of the bank transfer error message about a week ago, but they've just asked for another one while continuing to advise I withdraw by mifinity or bank transfer. I suspect they are stalling in the hope I will give up. I feel a fool for having deposited here again. Regardless, I did, and am hoping ask gamblers can help me retrieve my money.
Status solved Resolved
$125
KYC approved but they removed it right after
I am submitting this complaint regarding my delayed withdrawal of 17,000 NOK from Viggoslots.

Timeline of events:

I requested a withdrawal of 17,000 NOK.

The casino then requested KYC/verification documents.

I completed the requested verification process and submitted my documents through Sumsub.

I received confirmation that my KYC documents had been successfully verified.

After this, the verification process became inconsistent. At one stage, my account showed that identity verification was still pending again, even though I had already been verified.

The casino then claimed that they had sent me an additional email/link for address verification, but this email did not arrive. I checked inbox, spam, and junk folders.

I contacted live chat multiple times. Instead of resolving the issue, support repeatedly claimed that the email had been sent, gave resend times, and closed the conversation without actually solving the problem.

I also have evidence showing that I do receive other emails from Viggoslots, including in spam/junk, which makes the missing verification email even more questionable.

Later, I completed the requested verification again through Sumsub, and the profile was marked as verified.

Live support then clearly confirmed in chat that they had all the documents needed for my KYC and that my account was fully verified.

My account dashboard now shows account_fully_verified, with both id_approved and poa_approved, and the identity verification step marked as completed.

Despite this, my withdrawal of 17,000 NOK still remains “in progress” and has not been paid.

Important points:

I have fully cooperated with every verification request.

I have submitted the requested documents.

I have completed the Sumsub process.

I have proof that support confirmed my account is fully verified.

My account status itself shows full verification.

Therefore, KYC can no longer reasonably be used as the reason for delaying this withdrawal.

I also note that smaller withdrawals were processed previously, while this larger withdrawal has been delayed.

At this point, I am asking the casino to stop delaying the matter and to process my withdrawal without further excuses.

I am fully verified, and there is no valid reason left to keep the withdrawal pending.
Status rejected Rejected
kr17,000
Withdrawal request processed then reversed casino not responding

Hi Disputes Team,


I am KYC verified and made a withdrawal request of $280.31 NZD on 17-04-2025. I confirm that the winnings were from real funds, not bonus funds, and I received an email from Viggoslots on 24-04-2025 stating that my request had been processed and my winnings would "soon be credited to my account."

When they still hadn’t arrived 4 days later, I logged into my casino account and that’s when I noticed my withdrawal, which was marked as 'processed,' had been reversed and added back to my account balance.

I immediately contacted the help desk to inquire about the reason for this reversal and spoke to Sophia, who confirmed that my withdrawal was processed on 23-04-2025, but she was unable to explain why it was reversed, or why I was not notified. She assured me that she had escalated my case to the relevant department and that someone would contact me.

That was 10 days ago.

Despite my multiple attempts to resolve this via email and live chat, I am repeatedly told that 'someone will contact me soon.' However, it seems we have differing interpretations of 'soon,' as I am still waiting for that reply.


Furthermore, each of my several attempts to withdraw my winnings after they were reversed has been cancelled by the casino. This is followed by an email from the Viggoslots finance team stating:

"Unfortunately, we had to cancel your withdrawal(s) due to a breach of the following Terms and Conditions:

4.2. All deposits must be wagered at least once before the player is able to withdraw any balance"


I have asked Viggoslots to specify which deposit they are referring to and the ID number, as the deposit that THIS withdrawal relates to has already been wagered on 17-04-2025 when I made the original request to withdraw my winnings. There has been no reply to this request either.

It is my belief the casino's algorithms are mistakenly reading the reversal of my withdrawal as a 'Deposit' of $280.31 NZD, leading to the automatic decline of my withdrawal requests.

My most recent email to Viggoslots clearly demonstrates that this is a withdrawal and that all T&C's were followed. This was sent 5 days ago, and today I received the same cut & paste email informing me that my “request has been received and forwarded to the relevant department.”

I want Viggoslots to explain why my withdrawal was reversed after processing. If it has been incorrectly classified as a 'deposit,' I expect them to correct this mistake so I can withdraw the winnings I am owed from 17-04-2025, as indisputably confirmed by Viggoslots in their 24-04 email.

Please let me know if there is any additional information you need.


Sincerely,

< first name removed >

Status solved Resolved
$280

Viggoslots Casino Complaint Stats

Resolved 63 / 70
Avg. Amount $1,716
Avg. Complaint Duration 8 days
Avg. Response Time 2 days

Viggoslots Casino Complaint Summary

Most user complaints about this operator fall under the Payment category.
So far, 50 out of 55 complaints in this category have been resolved.
This operator's average complaint duration is 8 days, while the average duration across all operators is 8 days.

Review This Casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.1/10 ● 79 reviews

Top Reviews From Our Players

Serious breach of responsible gambling obligations and a failure to properly enforce my self-exclusion. This casino is not reputable, does not respect responsible gaming and does not respond to emails containing complaints or formal notices.

Dear Karim78700, We take responsible gaming very seriously and are committed to maintaining high standards. We have taken all the necessary action and communicated with you via email. Best regards, Viggoslots Casino

user avatar

I’ve been waiting over 80 hours for my withdrawal (to be processed!!!), even though Viggoslots promises processing within 48 hours. Support keeps giving different explanations, and this isn’t the first time it’s happened. I’ve waited many days before. Very unreliable and unprofessional. I no longer trust this casino.

Hello Baraskojs, The withdrawal processing can take up to 48 hours, but it may be delayed at times due to the verification process. Account verification is a mandatory step to prevent any fraudulent activity with the player. We strongly recommend providing all required documents to complete the verification process, as this will help speed up your withdrawal. Your money will be securely held in your casino account until you're ready to withdraw them. Best regards, Viggoslots casino.

user avatar

It is a very bad casino, scam people. you can play, but forget to take out. They keep your money until your tired and have to cancel to play them again. I learn it hard way. The third time my withdrawal not getting processed.. try it your self you will see. When I play on video slots I get my money in a minute. But Viggoslots i never manage to get any winnings out. You cannot make withdrawal, they make sure of that.

Hello Bigz, We strive to process all withdrawals as quickly as possible, but it gets delayed because of account verification. We recommend providing all necessary documents to complete the verification process, as this will help speed up the withdrawal process. Your money will be securely held in your casino account until you're ready to withdraw them. Best regards, Viggoslots casino.

user avatar

Nothing good at all, the wager free bonus seems good, but before you dare use it, please read the terms before you do!! (I advise not to deposit here)

The most common slots are banned from the bonus, and if you play them while the bonus is active they take all your money. And of course you are fully able to play the banned slots without warning while the bonus is active, so Therese is a very high risk of you gambling your money with no chance of reward. I warn you, this feels like a scam. At Casino I'm used to Playing at They tell you when you enter a slot who is banned from the bonus and you can't Play it, here that is not the case!! My withdrawal of 1.4k euro was cancelled cause I played wanted dead or a wild
Also the layout for hacksaw slots is awful on this website.

Hello JKlevinN, Thank you for your feedback. Unfortunately, we do not have a system that block the access to these games, but it's very important for us that all members are aware of the terms before starting to play. To make sure this, upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms &amp; Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. You can check with us via live chat or send us an email if you have any doubt related to the bonus terms before starting to play with an active bonus. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

They are refusing to withdraw money from free spins. I have 50€ continuously cancelled, all documents ok, I have withdrawn before and currently they are cancelling 3 times in a row now for no reason. They asked credit card copy said that 50€ was max amount for withdrawal but the money did not come to my bank account. They will not give any reasons in support, just cancelling.

Hello Heikkike, Thank you for your feedback. We have reviewed your account, all your withdrawal were processed successfully post account verification. Account verification is mandatory after some transaction. Your withdrawal was in pending due to pending account verification. You can always contact with us via live chat or email if you have any doubt related to the verification process. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Good welcome bonuses, but somewhat confusing terms. They offer some promotions like free spins etc. Everything was going fine when I requested small withdrawals.

They scammed me of 1500 Euros, claiming I broke bonus terms when I wasnt even playing with an active bonus. They cancelled my withdrawal and the money was gone. Also very long wait on all other withdrawals. Avoid these scammers at all cost.

Hello Jakkson, Thank you for your feedback. The withdrawal gets cancelled if there is any breach of terms &amp; conditions. We always share all the information via email regarding the same. Upon registration, everyone is asked to read and accept our Terms &amp; Conditions, and a sign appear where you actively mark a box saying that you have read the terms. You can always reach out our live support / email if you have any doubt related to the bonus terms. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Viggoslots: The Wager-Free Wonderland That Alice Didn't Find With Daily Free Spin Delights!

In the vast online casino landscape, it's rare to find a virtual casino that truly goes above and beyond for its anticipated players. But Viggoslots? Well, this digital diamond in the rough mines is in a league of its own when it comes to dishing out delectable bonuses and player perks.

Let's start with their wager-free match bonus, shall we? That's right, no pesky playthrough requirements to jump through – just good old-fashioned bonus cash to splurge as you please. And being the bonus-hungry icy gambler of the north that I am who justifies my actions towards a spicy forum moderator, you'd better believe I took full advantage of their 200% match offer.

Hey, when an online casino is practically throwing free money at you, it would be rude not to catch it with open arms (and an open leather wallet).
But the real shining star of the show at Viggoslots is their daily free spin spectacular. Like a delightful daily surprise, these generous folks dole out complimentary spins on a selected game, giving you the chance to spin your way to riches without even dipping into your own stash. It's like having a personal free spin fairy godmother (You know, that one magical online person sprinkling miracles all over us), except this one doesn't turn into a pumpkin or prince/princess at midnight.

I'll admit, it's been a hot minute since I last graced Viggoslots' quiet luxurious hallways. But their tantalizing combination of wager-free bonuses and daily free spin delights left such a lasting impression that I can't help but wax poetic justice about this online casino wonderland. Alice never found out about it!

If you're seeking an online casino that truly values it's determined players and knows how to dish out rewards, Viggoslots is the oasis you've been searching for. Just be warned: their free spin offers are downright addictive. But hey, at least you won't have to worry about any pesky wager requirements!

The only downside about Viggoslots is that the random free spins they provide are usually on a slot that restricts players from Canada like me to ever using them. Contacting live chat about them isn't worth the effort to be honest. But that is one of many issues about Viggoslots. There are plenty of bugs and glitches in their casino that it's hard to enjoy gameplay without technical issues arising. Currently it's a 6 out of 10 stars!

Hello Awesome25, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. We have noted your feedback regarding the free spins issue for Canada and gameplay issue. Our relevant team will definitely have a look into these issues and try to resolve it as soon as possible. We always put great effort into trying to make our players' journey as pleasant as possible. Best regards, Viggoslots Casino

user avatar

There is nothing good about this casino.

Do not recommend this casino to anyone, total scammers there. Withdrawals take an insanely long time and do not apply to e-wallets 24h. I think that these good comments are bought here. Beware of these scammers!

Hello Riko1989, Thank you for your feedback. Regarding the withdrawal, We always process all the withdrawal as quickly as possible. It takes a bit longer than usual if the account verification is pending. It's always good to mention the reason behind dissatisfaction, which will help us to make necessary improvement and provide excellent service to the players. Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Outstanding website design. With small features they provide their clients amazing game experiences. Started first time 1 year ago with the first welcome bonus. At this time I even won and withdrawal a small amount. After coming back 1 year later it was cool to see that they are still available.

Hello BiggiB, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Congratulations for your winnings...! Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

I deposited 100 euros using the Skrill payment method, and the simplicity of the process was a harbinger of what awaited. I clinched a 500 euros win on Starburst in 45 minutes. Got more than what I made during 2 days of working

Hello Mikmik, Thank you so much for sharing your positive experience with us. It means a lot. Congratulations for your winnings...! Best Regards, Viggoslots Casino

user avatar

Compare Viggoslots Casino to Other Casinos

3.7/10 • 79
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
EUR 50,000 per month
Complaints
Resolved 63 out of 76
Deposit Methods
+7
Licences
Curacao
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 68
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
8.9/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 7
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1538
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Tsars Casino
Tsars Casino
9.1/10 • 757
Welcome Bonus 200% up to €1000 + 100 Free Spins at Tsars Casino
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 30 out of 35
Deposit Methods
+24
Licences
Anjouan
Lussurio Casino
Lussurio Casino
8.8/10 • 95
Welcome Bonus 250% up to $1000 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 2
Deposit Methods
+12
Licences
Curacao
Iris Casino
Iris Casino
6.8/10 • 1
Welcome Bonus 50% up to €300, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+18
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
Snatch Casino
Snatch Casino
9.4/10 • 370
Welcome Bonus 500% up to €5000 + 425 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 45 out of 60
Deposit Methods
+21
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 84
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
BitStarz Casino
BitStarz Casino
10/10 • 633
Welcome Bonus 125% up to €500 / 1 BTC + 180 Free spins + 3 Bonus Mania Spins + 5x Piggyz Booster + 200 Jackpot Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
No Limits
Complaints
Resolved 18 out of 26
Deposit Methods
+31
Licences
Curacao
Winz.io Casino
Winz.io Casino
9.8/10 • 201
Welcome Bonus Up to €10000 in Wheel of Winz or 130 mBTC
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
USD 100,000 per week
Complaints
Resolved 15 out of 18
Deposit Methods
+31
Licences
Estonia Tobique
Rapter Casino
Rapter Casino
7.7/10 • 3
Welcome Bonus 200% up to €500, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+22
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao
WinSpin Casino
WinSpin Casino
6.7/10 • 2
Welcome Bonus 100% up to €/$500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,500 per week
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+25
Licences
Anjouan