Review this casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Hi BLACKROBERT1978, Thanks for taking the time to write this review. We are happy to hear about your positive feedback on our promotions, the games available on the site and about the overall support you have received to date. We aim to continue playing with us and if you require assistance, do not hesitate to contact our customer support for help. WinStar World
Nothing is good about this company. They ask you for ID when you want to withdraw your winnings and then cancel it. They leave the withdrawal pending up to 3 days so you can be tempted to give it back to them.
As an excluded player on gamstop (didn't know they were registered with them), they were happy enough to let me play, until I won £4,000 and then they cancelled mt withdrawal claiming I had been excluded on Gamstop. Disgusting company will be taking them to court. AVOID!!!
Hi Cat2, I am really sorry to hear you are not happy with your experience with WinStar World Online Casino. According to the UKGC LCCP 2018, identity checks on consumers must be performed upon their first deposit, allowing up to 72 hours before these checks are completed. In some cases further documentation is required to verify the player's identity and to confirm who they really are. Regarding our withdrawals procedure please note that we aim to process withdrawals as soon as possible in the time frame of maximum 72 hours on our side. This timeframe is considered from the moment we receive verification documents if such are requested. Please note that we are very responsible when it comes to social responsibility and controlled gambling. Also, our system does not allow you to registered if your details are registered with GAMSTOP. However, please note that if you are registered with GAMSTOP with different details than those you have registered with us, you will not be prevented from creating an account on our website, or any other gambling website for that matter. Also, if you add new details to your GAMSTOP registration, upon a further log in attempt with our system if the newly added details match the ones in your account, the account will be automatically suspended. In case you require further assistance, please feel free to contact our friendly team of customer services representatives who will look into your case. Regards, WinStar Wolrd online Casino
So I was able to register even tho I'm on gam stop. an the on difference was 2 letters of my name I put my nick name in. Witch only difference missing was an at the end other details were correct ask for refund an I sent proof of gamstop register they said no cause I registered as brend not brendan. It was only like 150 but its a lot to me. Depside my email said my full name my date birth was correct my address an mobile number. They only thing the care about is money not the responsibe gambling
Hi Brendan, I am really sorry to hear about your experience with WinStar World. Please rest assured that here at WinStar, social responsibility is taken extremely seriously. Unfortunately our representatives do not have access to the GAMSTOP database. Our system checks the details the players registered with us upon every login, and if they do not match with any individual on the GAMSTOP database, even there is a slightly difference, as in your case with a few letters missing, it will be impossible for the system to identify you as listed at GAMSTOP and being the same person. That is why GAMSTOP, as per their terms and conditions, suggest the players who register with them, to make sure they use the same details to register with any online casinos so that this kind of incidents will not happen in the future. In case you require further assistance, please feel free to contact our friendly team of customer services representatives who will look into your case. Regards, WinStar Wolrd online Casino
I decided to give this casino a try after reading positive reviews and didn't get disappointed. First of all the casino looks and works smooth and after winning a decent amount, I had no problems withdrawing my money (unlike other casinos that give you a hard time when you win big). On top of that I've been getting some nice bonuses. Overall a very positive first experience.
Although the games on offer are pretty good, other sites offer more suppliers.
WinStar offers a selection of slots that you don't find at other casinos. The website and loads fast and the graphics are nice.
I didn't accept the welcome bonus because of the wagering, but the loyalty bonuses and the Star points are pretty solid.
The casino offers good withdrawal limits.
Overall really liked playing here, but the live casino offering doesn't match the rest of the site.
So far I've really enjoyed playing at Winstar. It is a great looking casino with several old school slot games. The casino works really well on mobile and withdrawing went without a problem when I won a nice amount.
The website seems to be aimed at players from the UK, less so from (for instance) Germany.
Friendly customer support
Easy withdrawals and deposits
Selection of exclusive slot games
Clean look of the website
I just started playing here. So far no negative experiences.
I gave this casino a shot as they had a several promos running besides the welcome bonus. Winstar also offers a solid selection of games and they have one of my favourite website designs.
The verification of my account took a bit longer than usual, but they paid out all my winnings in one go. It seems their support team really looks after their customers and this casino offers a very smooth overall experience!