80 Free Spins
First deposit only.This offer is only available for first time depositors. Min deposit is £10. 80 Free Spins on Big Bass Bonanza. Spin Value: £0.10. This offer cannot be used in conjunction with any other offer. This offer is only available for specific players that have been selected by PlayOJO. If you have arrived on this page not via the designated offer via PlayOJO you will not be eligible for the offer. Irregular play may lead to removal of reward. OJO’s Rewards and Game policy applies.
First deposit only.This offer is only available for first time depositors. Min deposit is £10. 80 Free Spins on Big Bass Bonanza. Spin Value: £0.10. This offer cannot be used in conjunction with any other offer. This offer is only available for specific players that have been selected by PlayOJO. If you have arrived on this page not via the designated offer via PlayOJO you will not be eligible for the offer. Irregular play may lead to removal of reward. OJO’s Rewards and Game policy applies.
Review this casino
Share your thoughts with other playersTop Reviews From Our Players
Thanks for your feedback, of course we will let you withdraw. Please just follow the instructions given to you by Support and you will be able to cash out easily The PlayOJO Crew
Terrible payouts, and since been made a A lister it's got worse, £600 in week and nothing. Honestly keep clear. And if ojo wants to see for themselves user name is linziash
Thank you for your review and feedback. On checking your account i see that you canceled many of your withdrawals soon after requesting them . When this happens your new withdrawal request starts again from the beginning so you go back into the queue and the process takes a bit longer. Also I see you have already spoken to our VIP yesterday and have arranged a new reward which hopefully will work out for you better thanks for playing at PlayOJO the Crew
Good amounts of games
And a good with wager free freespinns
The support dosent have any information
The support cant contact the department of finance
They dosent have 24 h max as withdrawl time everytime its have been taken much more then 24 h like now on 40 h and stil waiting.
The false advertise in emails and information.
Thank you for your review and feedback. i checked your account and see that your withdrawal has been sent. Hope to see you back The PlayOJO Crew
The array of different games,. The graphics are good.
I dislike the lack of customer service and the amount of excuses given when asked a very simple question. I made a withdrawal request on 8/11/2018 from Playojo. The request was marked as pending, which is the usual state for a new withdrawal, but it is still pending after 2 days. I have contacted live chat on 3 occasions and have been fobbed off with various excuses and am still no further forward in the matter. I have emailed customer service 2 times and received no reply at all. The customer service level has been far from helpful and i am still no further forward in knowing if or when i will receive my withdrawal.
Thanks for your feedback, checking your account I see you were paid this morning well done for the win The PlayOJO Crew
Lots of games a good selection..
Easy to navigate...
First thing is joining the site.
When I joined I read what they offered. What I read was join our site and get 1 free spin for every 1 pound you deposit..
Now the way I took that was you will receive a one pound spin for every one pound you deposit.. Not so the value is 10p for every 1pound you deposit.. Be wary off this..
Next is roulette this is the only game I have played so the only one I can review.. European roulette pro.. When you stake a bet and hit spin the ball constantly starts to fall between 11 and 30.. Now that may be OK but if you have bet on 11 you gotta hope it will do a complete spin when the ball has started to land.. It could land 3 numbers up from 11 or it could land 20 numbers up.. There's no anticipation that it may land in the section you have bet on.. I found myself betting and hitting fast/quick spin because you have no idea where it's gonna land.. I would be in no rush to play it again..
Next is there support..
OMG your days waiting on a response and if you are lucky to get one you have to wait another 3 days for a update..
All in all if there support was better and there joining bonus was better it would be not so bad!!!
Thanks for your review and feedback and apologies for any delays you faced in Support responding . I have arranged for one of the OJO Crew to call you to discuss any concerns you still have The PlayOJO Crew
Allow fraud on this site. My computer was hacked and someone set up an account in my name and had fun with my bank account.
Play ojo is not interested at all. Refuses to look into matter
Does not ensure accounts are verified.
Scammers
What is there to like? Nothing. Willingly allows fraudsters.
Thanks for your feedback. On a full investigation there was nothing that pointed to your account being hacked and your details passed all our extensive checks. We take absolutely no responsibility for any third party accessing a players Account or creating one using the correct Username and password and we shall not be liable for any losses incurred by them as a result of such an event. Any access to their Account with the correct Username and password will be considered by us as valid. if you think you were hacked you should follow up a claim with your bank or e-wallet provider The PlayOJO Crew
I do love PlayOJO, it's honest and very easy. One of the best things is that they have merkur games which are my favorites. Also that I get money while I play that I can trasforme to real wager free money - two thumps up for this casino!
The only thing that I don't like is that they don't have novomatic games. Also that you can't save bonuses on the site. Sometimes I have problems with games, I try to click it down but I can't... not a big problem though :)
Thank you for your review and kind feedback . i have passed your comments to the casino manager who is always happy to get suggestions about games to add.. I don't have your username so cannot check why you cant sometime click on games but overall its great to see you are enjoying playing at PlayOJO . The PlayOJO Crew
Good selection of games and the staff are all lovely. Also fast payouts when I withdraw.
Takes days for someone to respond to an email. Also I dislike the fact that when I first joined I used to have good rewards all the time. The higher the level I have got I've noticed not so many rewards. Maybe get one reward every few months. I had much more rewards at level 1.
Thanks for your review and feedback. Apologies if you didn't get a quick response, we always try to respond to all our players as quickly as possible. We have exciting and generous rewards that only get better as you advance through the OJO levels. I will arrange one of our PlayOJO Crew to get in touch with you to see how we can improve things for you The PlayOJO Crew
When first registering on this site everything seemed good. Lots of bonus spins ect. with no wagering requirements. Have made a few withdrawals which went fine with no problems.
However, After reaching level 20 I noticed my non winning spins increasing ten fold. For example at the earlier levels I'd get a winning spin every 5th spin on average even if it was lower than your stake but now that I'm over level 20 I can play 20 spins and only get 1 winning spin which usually is lower than your stake. I find that bonuses or free spins rarley ever come in now. I've also had issues with games like screen going black during spin and when I leave a game because I haven't had a win for a while the site asks me to sign back in. Got to wonder if I was actually connected to their servers. I've contacted their support team a few times about the issues but no one ever replied to me. In my opinion if your going to use this site stop playing before you reach level 20. Like I said, everything was good until I got level 20.
thanks for your review and feedback . I can assure you we do not manipulate any of the games and you have the same chances of winning ( or losing ) no matter what your VIP level is. About not getting enough bonuses or free spins anymore , i have sent your comments to the casino manager for review The PlayOJO Crew
I think it is a Good casino.
No wagering requirements.
Do win money unlike some other sites.
Lots of games and live chat are helpful.
My VIP status was taken away from me for no reason and they had no answer as to why.
Withdrawals should be processed straight away and not be able to cancel.
OJO wheels come once in a blue moon once levels get higher.
Thanks for your review and feedback. iI you send me your PlayOJO username I can investigate and get back to you The PlayOJO Crew
This my 2nd review, the 1st being about a year ago, so having given the site a good run in, here's an update.
The range / variety of slots is good.
I like that you can search not only by name, but also game provider & other criteria.
I like the fact there are no play through / wagering requirements criteria on bonuses / rewards.
The layout is easy to use & navigate.
The deposit / withdrawal methods are most than enough to suit most.
As I said above, this my 2nd review, the 1st being about a year ago, so having given the site a good run in, here's an update.
Withdrawal processes are often slow & exceed the time promised, especially at weekends, where in all honesty is you make a withdrawal on a Friday or Saturday don't expect it to be in your account until the Monday, which in all honest if you use a method such as Paypal is ridiculous, as other online casinos ( No names mentioned ) process these within a couple of hours max, & in most cases within 5 to 10 minutes.
Customer service is fair at best, to be honest some are really good & try genuinely to help, but others seem to read from a script.
I have had to contact them many times, usually over late payments, but more recently over bonuses / kickers not being credited.
They don't seem to have staff online 24/7 which they should have in all honesty as the site operates 24/7 to allow you to add deposits, so if that is the case then staff should be available at all times.
The "Kickers"/ bonuses are ok & I know I said above no wagering requirements, but most are geared up to "Reel Spinoff Tournaments" which I never use, & are at best hard to win when a player does use.
They do offer free spin bonuses of upto 175 odd spins, for usually £75. - to - £100 deposits, but again they are always valued at the lowest 10p per spin amount & on average, doing a study & keeping tags pay about 50% of the stake, so if you get a high amount of say 175 free spins for a £75 deposit, in effect you get £17.50 worth of free spins paying out £8.75 on average overall, so no really that good.
Then there is the "Wheel Spin" & moving up "Levels" which Ojo promote highly, but in reality it's not good, when you join you get a spin on the wheel nearly every level you move up & then every other level, but once I passed level 20 - on level 29 now, I have had not a single free wheel spin, & when I questioned customer services about this & asked them for an accurate list of what levels you did get a wheel spin for they could not answer.
Plus there are also 3 wheels, one with guaranteed winning spins ( Usually hits 5 ) but goes up to I think 15 maybe 20, but the other 2 wheels, have losing skull & crossbones on them along with higher spins that can be awarded, but not guaranteed to hit & again when you do get the spins on the wheel it's usually at the lowest amount, but occasionally 50p &in a year of playing I have never had any amount above that & the spins are on fixed games of Ojo's choice & not on what games(s) I want to play them on, which is the most annoying thing of all, as if I am playing say Rainbow Riches I don't want free spins on a game I would never normally & probably never would choose to play on.
So come on Ojo, you are doing some good things, but you could do more, look at the other reviews on here & other sites & most relate to withdrawal times, you really need to up your game with that issue.
Offer better kickers with free spins on slots of a players choice & get rid of or decrease them on tournaments & reel spin offs, & get the act together with the wheel spins, you should be offering players a spin off the wheel for every level progressed & not as in my case now 9 levels without one, that's very poor.
Thank you for your review and detailed feedback. We are constantly trying to improve and we have definitely taken on board all of your suggestions The PlayOJO Crew
Good casino many slots to play.
Good with no bonus or wagering so u cant get in a trap if u bet to much with bonus money etc.
Fast withdrawls both mine before 24h. If ur dokuments are correct.
Good livesupport some waiting but its okay for me max 5mins.
Could have lightning roulette
some more slots from Fragmatic and amatic.
If a document is not accepted should tell in an email to you what to re do.
Support email takes forever to answer so I just used live chat after and it worked good.
- Good Games
- Modern and fresh design
- Good bonus offers
- Holding back the money as long as they can. This happend to me also at AHTI Games (both are the same)
- Explaining the situation with lots of winnings from other players.
- Can't withdrawal higher than 5,000 Euro. Chat says 10k each day
- As a VIP your withdrawal should be done within 11 hours. This happend NOT a single time for me. You have to wait ages
- Chat says also that withdrawals over the weekend will be processed. I have never ever get a withdrawal over the weekend. This happend several times to me. Also at AHTI Games.
- Chat always says they will handle it with high priority. Its so frustrating and disappointing when you win some money and they do everything to hold the money back
- Very bad website programming
- I stuck 2 times in the Game "Fish Party" and I couldnt get out of the game. Always "resuming Fish Party" and I was thrown back in the game. Had to contact the chat so they kill my session. They told me that I have to click on the X to quit the game. What do they think I have done?
Thank you for your review and feedback. There is no way we deliberately delay payments but for me to investigate further I need your PlayOJO username.Pleas send it to us here or by private message and I will get back to you soon. the PlayOJO Crew
A lot of fun and popular games.
You Will not get your money without a LOT of e-mailing (but they do not respond) and you cant get in contact by their catastrophal chat. So I think that this casino is a bluff, and I would NOT recommend anyone to deposit a coin there.
Thanks for your review and feedback i have checked your account and I see you cancelled all your withdrawals and the last one you requested was paid this morning of course we have to get all the right documentation and it needs to be verified under our License , but now that's done any future withdrawals will be a lot quicker the PlayOJO Crew
Plenty of games and no wagering is great, but not so great if you cant get your money
Do whatever they can to not payout what they owe you, requesting you send different id every single time you try and withdraw, customer service just awful, never been so annoyed and frustrated with a company before
Thanks for your review and feedback. On checking your account i see you made your withdrawal on a PayPal company account and that's why we had to get extra documents and that caused the delay i see also your cash out was done this morning so congratulations on your win and hope to see you back again one day. The PlayOJO Crew
Lots of games to choose from. Nice daily deposit bonuses. Good free spins although wager free these are 10p mainly
Very poor customer service, taking up to a week to respond to email queries if they respond at all. Spent a lot of my time trying to contact them and in the end self excluded as why should I chase up un- credited bonuses. They also refused to contact game provider when I asked them as game didn't pay... it was a £200 win aswell... disgraceful... avoid
Thanks for your review and feedback On checking your account I see you communicated with Support by live chat twice and you were correctly told about the value of Bonus credits. You were also directed to the Game help section on the website where it provides clearly the information about Bonus credits. I am sorry you disagree with what is printed and what you were told and i hope you reconsider coming back to play with us one day The PlayOJO Crew
I like the cashback boosts etc with no wagering. And good variety of games
Slow cashout so far but I am a new customer with only 1 deposit and withdrawing a large amount. Hopefully future cashout will be faster.
Very slow and agonizing live chat service.
thanks for your review and feedback i see everything has been resolved now thanks for playing with us Team PlayOJO Crew
Yeah won 10 cent with the free spins, great!!!
Deposited 20 euro's. Normally 20 euro bonus, here I have 10 cent extra.
Okey, blackjack 20 euro...yes, I have 20!Dealer 21 great!!!
First time here and it was top!
Thanks you for your feedback, gald to see you enjoyed your time at PlayOJO The PlayOJO Crew
Good site. Good variety games and good jackpot games
No response on emails. No response on chat, poor withdrawal times. Still waiting on mine 2days later
Thanks for your feedback and review. i checked your account and couldn't find any contact from you at all, no chat and no emails. I do see you cancelled your cash out yesterday. You were missing ID so i have asked a member of the Crew to contact you to get everything up to date and in order The PlayOJO Crew
No waging requirements, good offers and good games
Games are slow to load. Got told 11 hours on pending for my withdrawal. Yet it’s still there pending. Constantly cut off from chat when talking to customer service.
Thanks for your review and feedback. I checked your account and see that you were paid at midday today. Sorry for the inconvenience with regard to the games loading slowly but if you can email Support with some information on which games and which browser you were using i am sure they can give you some advice that will help in the future Hope to see you back soon The PlayOJO Crew
Good games, great fun, nice website and that's all...
Fast payouts are not fast average payout to Neteller is 3 days. Emails not getting answered, the last one took 5 days. No true support even if you get to customer service all go with the script and when questioned about the processing of payout they just repetitive about what needs to be checked etc. I have expected better than that. Sorry but prefer fewer games but great support. That was my last play with you.
Thanks you for your feedback and apologies for any inconvenience and delays experienced. If you could please send us your OJO username ( either post here or by private message ) we will fully investigate the issues you mention and get back to you with answers the PlayOJO Crew
Good range of games and no waging requirements on winnings from bonuses
I think that if they are going to promote fast payments, then before they take your money the casino should verify who you are.
Instead you let me play £100 spins and happily taken from me £800 and then make me wait an extra day for verification. Never replied to my emails and when I got to live chat I was utterly shocked by Abby telling me to send a PDF version of my online banking so they could verify me( I was having trouble getting proof of address in this age of paperless bills)
I will continue to play and test their withdrawal system again and if it fails move back to other casinos
Thanks for your review and feedback, checking your account i see you spoke to Support many times on live chat and you were emailed on the 30th explaining what we needed and why we cannot accept online statements. Anyway i see you were paid on the 31st so all is good Now that your documents have been dealt with Cashouts in future will be much quicker hope to see you back soon The PlayOJO Crew
Good games and no wagering requirements on any of there bonuses.
Very slow pay out times especially when this sight seems to promote fast pay outs it’s a very slow process compared with other online casinos and very frustrating. It also seems impossible to speak with anyone at customer services via phone you can only speak via the chat which is difficult to get through you have very long waiting times then it seems to log you out before your connected so have to start and wait all over again, very annoying.
Thanks for your review and feedback. You placed your withdrawal request on the 31st july and i see you were paid early on the 1st.August We do try to react to all live chats as quickly as we can but if its really busy at peak times there maybe short delays. Sorry for any inconvenience and we do hope to see you back soon The PlayOJO Crew
Fantasticly fun layout, great deal of free spins, and that is it
Verification process. Took over a week, and probably even more if I did not react, and said that I did not want to play there. Non existing support, waiting in Que to chat for 1 hour- managed to get through 2, 3 times. Mailes are not answered, still waiting for some mails I sent. Anyway, pretty scary experience. I am done there.
Thanks for your review and feedback. I am really surprised to hear what you have to say about the verification process and lack of response from our Support Team. Could you please send me your PlayOJO username and we will investigate and get straight back to you thanks for bringing this to our attention The PlayOJO Crew
Fun casino, gives wager free cash and freespins which is great, support seems nice.
Site a little slow, games a little laggy especially games from Netent. And to the point that I dislike the most with casinos and I think its very important to most players, withdrawal. I think they are stalling my withdrawal with purpose, since a had cancel a withdrawal in the past and played it away. I made a withdrawal request on early saturday, contacted support sunday morning and they confirmed everything seems fine and I should expect the money on my ewallet very soon. A few hours went, everything was not fine, I had to verify my account again. Ok,I had to upload new ID, only that, yeah. A few hours later they suddenly needed proof of adress, well, why did you not tell me earlier, but ok, I sent them without delay. Got onto chat to confirm that they received it, and all was accepted and my account fully verified, that was in the evening sunday. They told me.wait 11 hours, your withdrawal request should be approved in that time. Contacted them again today, was past 11 hours, they said very soon and they are pushing the payment team. Now in the evening monday, still nothing, and no response to my email.
Stay Away from this casino, if you think withdrawal is lightning fast, that is what they are promoting when you make a request. They are right about one thing, they are lightning fast in taking your money.
Hi itachi82 , thanks for your review and feedback, looking at your account now i see your withdrawal was already processed earlier today. i also see you canceled your withdrawal on the 21st and then requested a new one on the 22nd which starts the process from the beginning again and that's when we asked for ID. The request for proof of address had nothing to do with your withdrawal and didn't affect its processing , We review documents sent previously all the time and it was noticed yours was out of date.so we requested a new one , that's all. We don't delay payments on purpose and we do try to process all withdrawals within 11 working hours Anyway congratulations on your win and i am glad you have received your cash out PlayOJO Crew
Great selection of games
Generally good returns
Responsive and nimble website
Poor support -- slow responses
Slow withdrawals + unnecessary steps to prevent them
Comparatively poor bonuses when placed side by side with other sites (Virgin offer a 10% cashback to vips)
Thanks for your review and feedback. Please remember we have no wagering on anything ever and there is OJO+ where we give you moneyback on every bet win or lose. So our bonus offers reflect this as most players prefer no wagering to getting high bonus offers which take ages to wager and come with difficult terms and conditions to be wary of regarding your comments on Support and your withdrawal , I checked your account and see you didn't upload your documents for verifiacation of your account. Under our license we have to verify who you are and then we can pay your winnings. I also see you have been on chat with our Support today as well so hopefully things will go much faster now Thanks The PlayOJO Crew
PlayOjo has plenty of games, amazing promotions. There is not wagering on bonuses what is great, the site is quick, so easy to navigate. I would recomend to everybody, as they have games for everyone.
This is a really fair place to enjoy yourself.
Withdrawal is hard and slow, this is the third time I requested withdrawal, I received an email at 19;20 yesterday saying my withdrawal will be on my Paypal account in a flash. The time is 12:30 next day and my £150 withdrawal is still pending.
I saw them advertising on TV, this is not what they promising.
Thank you for your kind review and feedback about PlayOJO Can you please send me your username so i can check why your pending withdrawal hasn't been sent yet thanks PlayOJO Crew
Love Ojo casino. All staff are very friendly and helpful.
Great selection of games. you can also win quite a bit on as lift as 50p a spin. Also there's no wagering which is a bonus. Also fast payout.
The only thing I can say I dislike is the fact for being on level 48 (vip) I don't have much rewards. When I do the value is 10p which isn't much.
Thanks for your review and great feedback Yes it does take longer to receive rewards when you reach the higher levels but at the same time their value increases respectively and worth waiting for I asked Support to add some Free spins to your account The PlayOJO Crew
Very good selection of games
(BTG + NetEnt).
Min deposit of 10e is possible.
OjoPlus gives back money on each bet, put its mostly spare change.
Games are very laggy, especially NetEnt and games they give freespins on, BTG randomly crashes and cant play it for awhile.
Chat super slow, giving useless information (had offer 2 freespins for each 1e deposited on any game i want and when i came next day to claim it, i was denied), saying to claim kickers all the time which are not available anyway. Sometimes the chat takes up to 60 minutes without anything being solved.
No response to emails.
No 24/7 support.
Didnt make any withdrawals so dont know about that, been extremely unlucky here.
Thanks for taking time to write a review. Regarding the lag you mention, you need to Contact Support by email and give them details about the slots and the specific game sessions where you had issues so our Technical department can investigate The Kickers update everyday and you need to claim the ones you want by clicking on the offer on that day from the Kicker section. if you miss the offer one day it may not come around again. thanks for the feedback, its very important to us and we take all of it on board The PlayOJO Crew
I use a few casinos but what can I say Playojo has got better and better give great kicker promotions and the withdrawals are quick and hassle free. Keep it up, what a great site.
Only negative is I am currently above level 30 and you are supposed to get extra benefits and bonuses but I haven't seen anything extra than what I normally get when at level 1.
Thanks for your review and great feedback Regarding your question on the levels , not every playOJO level offers a reward and while certain OJO Levels grant extra kickers and free spins, the rewards available are generally based on the activity in a player's account. But for example, comparing the prize value of a level 1 wheel to level 30 the latter is 9 times higher. If you could send me your username I can have our customer support look for something extra for you" PlayOJO Crew
Won't let me withdraw the £18.42 in my account, despite allowing people to deposit this amount. The site claims there's 'no sneaky wagering requirements' yet there is this sneaky minimum withdrawal amount that they don't advertise at all. There is no reason for this at all, and customer service was completely useless on the matter. Will never use this site again unless they decide to allow me to actually withdraw my own money.