Mark all as read

Settings

Notifications
Reviews

Page 10 – Player Reviews for PlayOJO Casino

PlayOJO Casino
Free Spins
Exclusive

80 Free Spins

First deposit only.This offer is only available for first time depositors. Min deposit is £10. 80 Free Spins on Big Bass Bonanza. Spin Value: £0.10. This offer cannot be used in conjunction with any other offer. This offer is only available for specific players that have been selected by PlayOJO. If you have arrived on this page not via the designated offer via PlayOJO you will not be eligible for the offer. Irregular play may lead to removal of reward. OJO’s Rewards and Game policy applies.

Read full disclaimer
T&Cs Apply
Our Rating CasinoRank
8.8/10
CasinoRank
Player Rating 448 reviews
6.9/10
448 reviews
Complaint Response 457 complaints
1 day avg. 457 complaints

Read our review

Review this casino

Share your thoughts with other players
Helpful review? Sign in to make your opinion count. Log in
Player Rating
6.9/10 ● 448 reviews

Top Reviews From Our Players

Good selection of games.app is easy to use. Have had no issues with being disconnected or booted off a game. Search function makes it easier to find what you want.

Support is really slow for responding.
Withdrawals take a really long time we’ll over the up to 12 working hours they state. Currently been waiting 4 days for a withdrawal that they say there is nothing they can do and I’ll receive an email once processed.

The game selection is great compared to a lot of others. The hot/cold feature is pretty good too. Win rates are fair. App is surprisingly reliable and stable.

Customer service is non existent. The 24/7 chat is useless because it’s just a bot, no actual person to help you. They NEVER respond to emails either.
Pitiful withdrawal times. You’ll have to fight tooth and nail to get your money. The claim about processing within 24 hrs is nonsense. Could be a week, could be never unless you fight for it.
Document verification process might need several tries.

When the games work they are good to play with a wide selection to choose from.

The layout of the site is very easy to use and the menus are well laid out.

Where to begin....
You can only make one withdrawal at a time so need to wait until one is processed before submitting another.
Withdrawal times are the worst I've experienced, I'm currently on day 4 waiting on a £700 withdrawal being processed.
Customer service is non-existent, they rely on a bot in their "live chat" not so you can't actually speak to a person and from experience, emails go unanswered for days or weeks.

Would give this casino zero if I could. The worst. Steer well clear.

I used to like how this casino would payout within a couple days. The website is a little glitchy, but the game selection is amazing. Bonus funds have no wagering requirements and I love this feature.

The customer support is atrocious. I made a huge win of $20,000 and have been attempting to withdraw my funds. I’m limited to withdrawing only $5000, yet the withdrawal page states the max withdrawal is $9999.99. The first withdrawal of $5000 took 5 days to be processed despite being verified. A 3rd party review is understandable, but given that my funds were the result of one big win, the remaining withdrawals should be quick and easy. I’ve got 3 more withdraws to make and it’s been 60 hours since my 2nd withdrawal of $5000 and it’s still pending. My emails are ignored and I’m made to feel like a pariah. I’m so angry. I was hoping to have my funds by Xmas and be able to go on a much needed vacation. But at this rate, it could be weeks. Thank you Playojo for doing a great job at ruining my Christmas.

Decent selection of games IF you can get them to work. Other than that there’s absolutely nothing positive about them. Listen to the other reviews before joining.

Customer service is useless & you’re either greeted by a bot, kicked out or not responded to! 36 hours I’ve been waiting for my withdrawal to be processed which is over their stated 11 hours! Absolutely atrocious customer service

Hi without your PlayOJO username its impossible for us to investigate your claims The OJO Crew

user avatar

Everything :)

Being an A Lister is pretty sweet.
Fast withdrawals.
Awesome kickers and amazing VIP Managers to take care of you and spoil you when deserved it.
I've been a regular player (Or celebrity as they call me lol) on OJO for years... they are definitely my #1 casino.

Honestly nothing. No negative things to say other than the live chat support isn't what it used to be. It's also got some issues at the moment but I know they are working on addressing it.

thanks for your review and positive comments good to see you enjoy playing at PlayOJO

user avatar

Nothing - see below. I wanted to play but they wont let me even though I have verified. I am beyond upset with their customer support. You can’t get hold of anyone and they never respond to emails.

I am infuriated. I deposited and then they said they needed to verify before I can play with that money. Fine. Sent in the documents they asked and I got an email to say they’d been verified.

Then I try and play and it still says I can’t play and to contact customer support. Except there isn’t any customer support! They don’t respond to emails, and it’s just a bot for on the chat that keeps going around in circles with no help. I ask to speak to someone and it says sorry we use a bot - the ONE time they transferred my message to the support team, they still never got back to me!

I am so beyond annoyed that my money is sitting there and I can’t get it back out. I am about to take this further. DO NOT play at this casino.

Hi its very unlikely we don't allow you to play unless there is an issue that you are not reporting in your post if you PM us your username here we can investigate further The OJO Crew

user avatar

I like playing on the slots and slingo games I often deposit weekly small bits here and there for fun. Easy to log in and navigate around. I like the kickers and offers for free spins and stuff. Keeps me coming back.

I dislike the withdrawl process. 11 hours is not a true representation. Withdraw 11am I expect 10pm my money to have been processed but sadly not still waiting. Whats more frustrating is lack of customer service emails dont get answered. Live chat is none exsistant ... finally got an answer on facebook to be told all is well no documents needed withdrawl will be with me by tonight. However its 11.40pm and still player pending og which I have just researched and acrually means documents required. I log back in and see you need my card details photo etc all good and well if facebook agent had told me that. So now I await documents to be verified then withdrawel to be processed. Everythings just so long, it' s annoying as I like Play ojo !!!

Hi Thanks for your review the withdrawal process is 11 working hours, we don't process payments 24 hrs so keep this in mind if you win at 1 am in the morning. As soon as the payments department opens the next morning the process begins Regarding live chat, it gets really busy especially at peak times so if you cant get through you can now leave a ''chat''message which one of our Agents will answer as soon as they are free Apologies for any delays we try our best to get back to everyone as quickly as we can The OJO Crew

user avatar

I really like ojo casino it’s a friendly site I’ve withdrawn with no problem until today still waiting for a processing email but hoping the reason is they are answering hundreds of emails waiting before me… But will update on site when I receive winning. But overall I don’t understand all the horrible reviews, ojo is one of the best in my opinion. Keep up the good work ojo.

B

Thanks for your review and great comments we will pass it to our colleagues who always get a huge kick hearing from happy and positive customers the OJO Crew

user avatar
Inactive user
1/10

Stay away from this casino at all costs, my experience with the customer support lack there of is horrendous, they claim to have live chat but its just a bot, they haven't responded to any messages after 48 plus hours, and haven't sent any emails regarding my documents which at any other casino get verified in minutes, its going on three days and silence, the 5 stars they have all makes sense now.

Everything, i will never gamble here again and i suggest everyone to do the same and avoid, lots of games dont work and the horrible service needs alot of work, just like the other reviews state the same problems. Its one casino you should avoid. I never take part in any bonus and always provide my documents before i play, so the issues are all on the casino.

Hi Sorry to see your frustrations with our casino but I must correct you on your major point. We do have live chat 24/7 and we answer hundreds of chats daily but it does get really busy at peak times in different countries . And for these busy times we have added a new feature where you can leave a message so one of the operators can answer you when they are free. if you PM us your username we can investigate and get back to you with any info you requested The OJO Crew

user avatar

Withdrawal as much as you want without limitations. What's not to like about Play OJO? This is a casino made for people to get the most bang for their buck. No wagering requirements. Keep everything you win on bonuses. Money back on every single bet with ojo plus, exclusive slots tailored to their website, and an absolutely impressive line up of prizes that you can earn through prize twisters or the OJO wheel free spins games. If that isn't enough, which it should be, you can sign in to your ojo account and play the masked singer for a chance to win free prizes. What's the catch? There isn't one. Even when I don't have any money to play with I end up winning free spins or free cash on the masked singer without wagering anything! That's crazy. Nobody else in the game even does this. The kickers are what really makes this casino special also. You can expect to be rewarded on every deposit you make. I redeemed a 100 free spin kicker for a 10 dollar deposit and Ojo lets me actually keep the bonus money from those 100 spins? I love you Play OJO! You wont find a better place to play. I am giving Play OJO a 10/10 because this is the coolest online casino I have ever seen. The OJO crew verified my account in less than 24 hours which is much faster than their competitors. This is how it is done boys. I will be playing at your casino a lot more often now that I am aware of all the cool deals you can get here.

It could be a little scary not knowing the processing time for your withdrawals. As it is said sometimes OJO will hold it longer. Aside from that and requiring a little patience for customer service this place is the best.

Hi Thanks for your review and kind words You have really nailed what PlayOJO is about and we hope you have lots fun and success playing with us in the future ! The OJO Crew

user avatar

They have a wide variety of slots and other games to play. I like the search function on the site as its very responsive. The bright colors of the website are a perfect balance between sleek and modern.
I have never really had any issues with withdrawals.

Where is the customer support?
I deposited £50 with the kicker 50 free spins. I wagered the 50 and still haven't received the free spins. Also I have contacted their support through live chat twice and email and STILL HAVEN'T received a response which has led to this review.

Guys you need to bring back your live chat support or at least responsive customer service reps.
You guys have a rating of 5 and that should honestly concern you guys giving the competition out there.

Can you add the 50 free spins please?

Hi thanks for the review If you still haven't received the free spins please reply or PM us with your username and we will check for you The OJO Crew

user avatar

A lot of games and nice website. Offer frequently bonus offers and free spins are without wagering. I also like the tournament that they offer and some freeroll tournaments.

Terrible customer service. Live chat don´t work and they don´t respond to all e-mails. Had a problem activating free spins that got after making a deposit. Initial respond from them was try different browser and empty history etc.
This did not help and they don´t respond.

Awesome games and lay out good promotions always reward system. Is a very good set up but, not much good to say about their (not so live) chat it’s insane.

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE send a message on Saturday about a kicker that wasn’t granted to me (free spins plus spin surprise the following day) and Still NO REPLY whenever you open a chat it says response time “a few hours”.
You better count on a few days.

Hi thanks for your positive feedback Regarding your comments of our Support, on checking your account I see we replied to you 2 days ago on 6th December unfortunately for the offer you are referring to , the min deposit for the offer was 25 but you deposited 20 so didn't trigger the reward We did offer to give you some free spins for your last deposit but you never replied. The offer still stands so if you want the free spins please contact Support to let them know the OJO Crew

user avatar

Hey, I like Ojo ~! I like your game library, regular specials and gifts and most especially the fact that the bonuses have no wagering requirements! This feature alone is the real deal and it fits my budget! All price won from your bonuses and promotions are instantly mine and withdrawable ^^ Thank you~

What is stopping me from giving Ojo a perfect score is because the languages are not that many to select. I'm Korean but you only have I think 5 - 6 languages now. I look forward to this new feature~ my English is quite well but I need help.

Hi Thanks you for your post and kind words about PlayOJO Unfortunately we wont be adding Korean as a language but we hope you will still continue playing with us The OJO Crew

user avatar

Been on ojo for about a year now, I’ve had some pretty huge wins on here. I’m in the A lister club so I get quick withdrawals. They sent me a bottle of wine a few months ago which was nice.

Cash back on every bet and no wagering is very good. A lister percent are amazing. I can easily say I’ve had an amazing experience and support is exceptional.

Huge thanks to Andreas and the rest of the A lister support team. Every week they throw in 50-100 mega spins especially if I didn’t win that week it’s a nice gesture. They give me lots of per a and I’ve won like I said huge amounts. All in all no negatives!

Main thing I don’t like is the 1 withdrawal at a time rule. I won $900 one day got my withdrawal a few hours later however it’s still showing pending in my ojo account. I’ve gone on and won $2400 but because it’s still showing as pending I can’t withdraw until it doesn’t that’s frustrating.

Hi Thank you for your post and positive feedback We incur fees whenever you deposit and withdraw and many players withdraw only to re deposit the same funds a short time later. That''s why the rule was introduced Hopefully it wont put you off too much and you can continue your winning ways The OJO Crew

user avatar

I liked the games, incentives, some games pay well. Just need to decide if it's enough to continue to play on their site. I get that they're there to make money, not give it away. The first withdrawal I made, they didn't send the password to deposit (via Interac). I eventually found the right company to get that cleared up. The last withdrawal was supposedly cancelled by me at the same time I made other deposits. You can see more about that in the negative comments. There's just a certain level of accountability that just doesn't seem to be there with this Casino.

They like to pretend they're honest. I made a withdrawal. They claim I cancelled it. I asked for a printout of my balance showing the amount going back into my account. It was never sent, although they did send 3 separate listings. My Deposits, My Withdrawals and my Game Activity. But nothing that showed the $ being returned to my account. Lesson learned. I MAY play there again but will have much stricter rules for myself.

Hi Thank you for your post and the positive comments you made at the start I looked into your account to investigate and you are incorrect with claims you make above. You requested a withdrawal on 8/5/2021 04:58:01 GMT and cancelled your request 8/5/2021 06:38:15 GMT. Consequently your pending withdrawal of $200 CAD was moved back to your real balance and you then continued to play until you lost all the funds You should be able to see all of this activity under game history in your cashier page. Please contact Support directly if you need further clarification The OJO Crew

user avatar

- Awesome mobile site
- Fast withdrawals once you are a VIP.
- Big selection of games
- Good selection of providers
- Ofcourse, love how everything from the ojoplus, free spins and deposit bonuses are all WAGER FREE.
- The chat is super friendly and I've gotten a lot of spin bonuses and wager free cash bonuses.
- Easy and fast verification especially from an Indian First Nation in canada.
- Good assortment of withdrawal choices.
- Good assortment of deposit choices.

Since everything is wager free I'm assuming they have to get it back somewhere.

- Games run on low RTPs
- I've been playing with OJO for several years now. And now after being on a good run I'm asked for Source of Funds.
- I've sent everything from my bank statements, pictures of my paychecks and pay stubs, my bank statement shows I'm playing with funds I've won in OJO and different casinos. After 2 weeks I still haven't received a response from an rep.
- I get booted out or the games are laggy at times. Especially on the mobile site.

All in all though, to their credit in the past years this is the only things I've found to be cons about this casino.

Thank you for your review and the positive things you posted Source of Funds checks are with us all now and we try to make them as painless as we can. We work hard to provide a responsible gaming environment that is to the benefit of all our players Not sure why there is a delay in getting a response but If you want to send us your username by PM we can check for you Thanks for playing with us The OJO Crew

user avatar

Lots of great games and of course the wager free bonus!! I see lots of negative reviews. I had my biggest ever hit on playojo I got my account verified and got my withdrawal not a problem!!
All very straightforward!

Perhaps a little slow when getting logged in!! I would say I don't seem to receive many deposit incentives.
I would maybe get a tx message rarely and occasionally a email with offers!! Other than that no quarrels!!

Thank you for your kind review it good to see you enjoy playing at PlayOJO and we hope you continue to do so The OJO Crew

user avatar

I like the variety of games. I wrote before a good review from this casino. And it was always very good.
The good thing is there are almost no hidden rules about bonuses. all bonuses paid in cash. that's sounds fair to every casino player.

Ojo is stepping backward. The chat is very very slow. Slower than before. When u are finally speaking to an agent you always hear this one: sorry for the delay I'm right with you. In the early days, u can always ask for some free spins. sometimes you get some sometimes you don't. Fair enough. In the last months, u get nearly nothing. Some of the chat agents are also rude. Playojo is getting down for me. Also, the fees for depositing by a Paysafecard or some other payment methods are high. Like 5%. Please do something with my critics. I think u can be in lead again.

Thank you for your review. Regarding live chat, we do get very busy at peak times so its best you try contacting us at other hours As for saying some of the chat agents are rude, i am sorry you feel this way and we would need your OJO username to check all the chat logs to find out why you believe this to be so As for the fee you pay for depositing with paysafe cards, why don't you choose something else to deposit with ? We have a big range of payment methods The OJO Crew

user avatar

The website has a nice interface. Variety of games. Perks to being a member is cool. Jackpot daily and hourly drops are fun to play as well as the raffle draw.

I haven't yet received my withdraw. It's been over a week. Chat are never open (maybe spoke to someone twice) even though I'm aware of the time zone difference (I'm in Canada) I make sure to chat during working hours but nothing. I submitted all my documents and all has been approved.

They have this odd way of doing things when it comes to withdrawing. You can only withdraw the same method you make a deposit. So initially I deposited with my debit Mastercard. I couldn't withdraw to that because in order to do so, you would need my banking details. Which I tried to explain this to the chat agent, who seemed not to care to understand. I was trying to tell the agent that in Canada in order to wire funds you need banking info. PlayOjO doesn't have an option to enter banking details (fair enough I understand you are in Europe so it's probably different but at least the agent should have clarified or asked for my banking which they did not. Instead the agent said wait for the email when it has been processed. (sounded like I was talking to a bot) And in the end it was obviously not processed and the money was returned to my ojo account. Shady move to get players to play their winnings. Well not me.

So I read somewhere in another thread that if you deposit another method, you can withdraw that same way so I was thinking heck, I'll do interac for $10 and see how that works. Well I requested my withdraw and NOTHING until now. Then randomly I got an email asking for my banking details. But still nothing.

I just want what I won. I was never going to come on here to complain but y'all really make it difficult.. sad to say that some of the reviews are true (especially regarding withdrawals.. Why do you guys make it so hard to withdraw??)

thank you for your review They have this odd way of doing things when it comes to withdrawing. You can only withdraw the same method you make a deposit.- we do this to abide by anti money laundering requirements under the various Licenses we have( like all good licensed casinos should ) Without your PlayOJO username we cannot respond to the rest of your comments without checking your account. If you still haven't received your payment please PM us your username and we will investigate further the OJO Crew

user avatar

Technical glitch caused what should have been a free spin to not work correctly and instead cost £2. Over 1.5 HOURS in live chat and still couldn't get that back depsite their own T&Cs saying they refund wagers when there's some kind of error. Offered more nonsense free spins instead - that's not a refund, it's something that only benefits PlayOJO. If i get overcharged for carrots and the shop fight me on refunding the difference and then give me an apple instead absolutely nobody would consider that reasonable.

Said I would close my account later in the evening when I was done and had withdrawn my money and verified I would take the free spins (since they obviously weren't going to honour their own T&C and give my money back). I was a brand new customer, even, so this is a HELL of a customer retention system. Yeah sure, be miserly over 2 quid for 90 mins, that'll make people like you.

As soon as I left the chat, having had the spins applied, the manager blocked my account so I couldn't use them anyway. It took another 2 hours in live chat trying regain access but they refused to do so without a phone call and "24 hour wait" which is apparently required by legislation. I've read the legislation, front to back, twice. It is not.

Official line has now changed from "we limited it because you didn't confirm whether you wanted us to or not" (a lie) to "staff have to limit accounts immediately if you say you want to close it yourself at a later time" (another lie - there would be no point offering and applying free spins after a customer says they're leaving if that's the case?)

More than 24h later, I still do not have full usage of my account. The free spins expired (how convenient) and haven't been re-added. The £2 which they eventually - after 5 hours in total - agreed to refund has not been credited.

I have asked repeatedly for the legislation which mandates them to limit accounts if people think the word "close" near them but the silence is deafening.

Contacted the UK gaming commission for clarification on whether this is true, and they have come back to me and verified that casinos only have an obligation to impose a 24h grace period where a customer is returning from self-exclusion.

Since I'm clearly never getting the "free" "spins" I was so conveniently blocked from using, and equally clearly not getting my £2 back OR any additional compensation for talking to their reps for FIVE HOURS to resolve a 5 minute problem (they somehow aren't embarrassed by this fact), I'm trying to remove my money from PlayOJO and they are declining withdrawals on the basis that they don't like my passport. How fascinating that no other company has a problem with my identification.

hi Apologies in advance for the problems you state in your review Please send me us OJO username by private message and we will investigate and post back here what we find the OJO Crew

user avatar

They have a lot of games, that the only thing I would like to say I liked from this casino.

I was reading the reviews here before I post my opinion, and I have to say I agree with a big percent of the negative reviews.
Specially the amount of spam email and the language to get your money no matter what.
Today they called me on the phone 3 times. The free spins are another classic scam, the joke of the day 50 free spins on book of dead, but hear me, each spin cost 20 cents? What are they expect me to win with that? Other games like Games of legacy of dead, book of dead and mostly of those book games rarely give you a big win. Its like winning power-ball, and believe me I have played A Lot those games in multiple different casinos in different times and amount of money, just to try my luck and the result is the same. tried with a friend that plays like I and the result was the same. Total invested around 500$ to prove that those games algorithms are not meant for you to big win, they are only to tease you with the effects and the average wins -no more than 300$-.
Now My advise is if you are looking for play and win big , Playojo is not the best choice I promise you will loose all your money. Now is you want to have fun and not spend more than 50$ , then you can have a good time there with the diverse games they have.

Hi Thanks you for your review Specially the amount of spam email and the language to get your money no matter what.- why don't you just unsubscribe from the mailers to stop them coming ? And send a email to support and tell them you don't want any calls . They will stop at your request The free spins are another classic scam, the joke of the day 50 free spins on book of dead, but hear me, each spin cost 20 cents? What are they expect me to win with that? - you want us to help you win ? this is a welcome offer from us for free and to extend your playing time but remember at PlayOJO there is no wagering on any of these spins and whatever you win is yours to keep, not like other casinos where wins are capped and you have to wager your bonus to get the winnings. And you get OJOplus which gives you money back on every spin you make whether you win or lose Now My advise is if you are looking for play and win big , Playojo is not the best choice I promise you will loose all your money. - not a very logical statement , our slots are the same as every other casinos slots and you need to be lucky to win . They are all random and we have no control over who wins and who doesn't. So thanks for playing with us and sorry you didnt win the OJO crew

user avatar

Hi, my nick on site is *****. Would love to tell u about my experience here.
Live chat is friendly and helpful. Many different deposit methods. Alot of games l mean alot!
Easy to navigate on the interface is really good. Love how they got the daily red tiger jackpots.
Easy verification method. Withdraw should be fast (mine still pending after like 14 hours but thats normal for some casinos.)

The less better things is missing of push gaming slots and nolimit slots. U got it all except those providers. Rtp on play n go is 94.xx % even if it dont really effect players in total it might scare people away.
I cant acces the login with bankid using mobile so have to play on pc. The sites just loading in mobile version after u tried verified with bankid.
A bit slower accepting withdraws then the biggest casinos. I am used to instant acceptings. You should also be able to withdraw using swish. Its a great choice for swedish players.
All in all i rate the casino 9/10 u would got the 10 star if withdraws were instant and if it worked for me on iphone :)

Hi Thank you for your review and the many positive things you said What you didn't mention is everything is wager free and you earn money back on every bet win or lose. This money you can withdraw whenever you like and because there is no min or max withdrawal you can take your money out at any time without having to complete any wagering. There are no other casinos that have all these things packaged together. So we do sometime use slots at a lower RTP but as you are getting money back when you play these slots it should even out . Push games were added yesterday and nolimit city will be coming later on in the year As for withdrawals we aim to pay you within 11 Business hours and Swish has now been withdrawn in Sweden by Swish so we had to stop offering it . But pleased you won so that's a really good thing , right ? The OJO Crew

user avatar

I honestly Have nothing to put in this part but I still needed to put 150 characters to post.

They don't let you withdraw. Let me start by reminding you of the same that you come out with over and over again.... Never have I ever needed to do any of this to withdraw money from another account... I look at all the lies on the reviews and think how can't they even say things like fast withdrawals 😂. You will not be able to withdraw your money no matter what. If they were happy to accept the verification for deposit why not to withdraw??? Completely agree with all of the 0 star reviews on here.. Seems like I'm one of many who have been scammed by this sham of a company. Save yourself all the hassell and boycott these absolute thieving jokers.

Hi Thank you for your post even though it is one sided. So here are the facts : Under the terms of our UK License we have to get proof of who you are and on checking your account I see that you would not upload proof of address, wouldn't send a copy of the credit card you used which is fine but you then refused to supply a bank statement as well. At your request we refunded all the deposits you made Thanks The OJO Crew

user avatar
Inactive user
1/10

More bonuses and wager free offers than other places, but what is the point when they do not pay players if they hit it big. You might as well have a dream about a big win and save your cash in your pocket, cause once you deposit, you will never see it again.

This casino scammed me out of a big win (over £40K sterling).

Have any of you ever had a big win here that was paid in full without any shoddy predatory tactics and delays deployed?

Any of you notice a particular pattern in all the complaints? they are notorious for delaying withdrawals and being very persuasive to get you to continue to play and lose it all back, as soon as you hit it big, you will receive messages of congratulations which is very neatly constructed with offers of the latest Apple macbooks and other fancy goods if you reach a certain level within the next 7 days... believe me once good luck strikes... your not thinking correctly and they know this full well and take advantage by spamming you at the right time and with the right words and tailor made offers all which are gathered prior by intel.

Here is one of the examples by a rep called "Demetri" at playojo literally a few hours after my win.... and believe me these messages were constant and via multiple channels, (email, text, phone calls) and they got better and better and better till you give in! As gamblers you would know this tactic is immoral and unethical, taking advantage of us like this after we lose so much and prob will only have 1 win like this in a lifetime to then be conned out of it so easily.

"I have also set up a special challenge in your account for the coming week. If you get to level 86 in the next 7 days, I will send you a lightning fast Apple iMac 3.0GHx 6-Core Processor with 1TB storage and 4K Display!

OJO is feeling generous today, so if you don't quite manage to reach the heady heights of level 86, but manage to get to level 69, we will send a super new Apple iPad Air (WiFi + Cellular) with 256Gb in a colour of your choice!

OJO would love to congratulate you with a Luxurious Gourmet Basket of goodies. To claim this I just need you to confirm for me the delivery address and phone number so I can order this for you.

It really is your lucky day today because I have also added for you 50 Mega Spins worth £1 each on your favourite game Book of Dead, and you can claim these right now in your REWARDS section!

I hope that your luck continues XXXX redacted name), and let me know if you have any questions."

You guessed it folks, they REFUSED to approve all withdrawals for over 2 weeks and their predatory emails, phone calls and offers of lavish gifts and holidays incited me to play it all back without them ever approving any withdrawals.

They are now using "GAMBLING IS FUN" as an excuse for NOT PAYING PLAYERS THEIR WINNINGs.....yes we know gambling is fun, but we are not that dumb PlayOjO, if you expect us to play with real money you by law have to pay the players their winnings. You can use your "it's fun" excuse when you refuse real money and allow players to play with dummy monopoloy cash.

STAY AWAY they will ruin your life!

Thank you very much for your post and for your feedback Checking your account i can see we processed all your withdrawal requests within the promised time frame. No delay on our end for any of your withdrawals . We have no control over your decision to continue playing with your winnings – when a withdrawal is requested, it goes through the regular verification process, then it is processed/sent by us in maximum 11 business hours. The promotion you received is part of our regular marketing campaigns and is not related to your withdrawals. Just because you win or have withdrawals pending should you not receive the standard promos we send out ? We frequently have different special campaigns such as challenges and tournaments, which aim to reward the game play in the casino. Whats wrong with that ? Players don't have to accept any offer the casino promotes, its not mandatory . You decided to decline the challenge and that's fine Following your request for a reward later, we gifted you the iPad Air prize as a gesture of goodwill even if the offer was declined and the challenge was not completed. If there are any misunderstandings, we are here to clarify them. Please contact our customer support and we will be happy to offer further assistance on the matter. The OJO Crew

user avatar

I only play at OJO and Jackpot City. I've deposited maybe 7 or 8 times at OJO (prefer Jackpot City) and I really like the interface OJO offers. You can see how many players have played a specific slot over the last 6 hours and the biggest jackpot won for that slot. They offer a fair amount of games and have alright "kickers" (free play on slots when you make a deposit). There is no wagering requirement. I have hit big a couple times at OJO, but unfortunately do not have any experience withdrawing funds. As an A lister I apparently have faster withdraw times and higher withdraw limits compared to non A listers.

Sometimes the interface is glitchy. When you click in to a slot to play, sometimes it will load on the left side of the screen instead of being centered. Also I find the screen play area is quite small compared to other websites, even when you "maximize" the screen. I find that the daily jackpot sites are pretty tight. I also made 2 deposits a few weeks ago and did not receive any kickers for them.

Thank you your review and positive feedback, Remember we also give you money back on every bet you make , win or lose ! Regarding the glitches you mention, please email support with the name of the games, your Operating system , the time you were playing etc etc. The more info the better and i am sure they will provide suggestions how you can fix things or improve them . Hope to see you experience the withdrawal times soon The OJO Crew

user avatar

I've written a review before. But I can't say how excited I am about this casino. All bonuses are wagerfree that you do not often experience at another casino. The providers they offer are top notch. They also have a red-tiger mega jackpot that I hope to win someday. Customer service is very helpful and treat you with respect. I don't understand that this casino only scores a 6.99. I've had quite a few casinos but this is really one of a kind. Keep it up!

What could be better is the speed in the chat. I am also quite a big player. I think I can be an A-lister. I also think the fee on the paysafecard of 5% is too much. But I continue to love you. Go get them!

Thank you for your review and kind feedback. The only thing i can think of regarding the chat being slow is its best to avoid trying to chat at peak times. Otherwise great to see you had such a positive experience and looking forward to seeing you on the A Lister ''list'' soon The OJO Crew

user avatar

NOTHING. Just read the real reviews on here and Trustpilot etc. It's obvious they're employing a hardcore strategy for drowning out real reviews. Apparently I have to write a minimum of 150 characters for this review to be accepted... is this enough?

Trying to withdraw. They constantly knock back every type of ID. It took me a week to finally have my UK passport, UK driving license, UK bank statement and front and back copies of my card, accepted. Then they freeze my account and tell me I have to register at the .co.uk domain.
I've gifted them my £13 winnings because they must need it more than me.

Thank you for your feedback and taking the time to review PlayOJO. Apologies if you had a bad experience and if you do decide to sign up at the uk site hopefully you will come back and give it another shot The PlayOJO Crew

user avatar

I don't know why people are complaining about this casino, this is by far the most amazing customer services! I understand they can be slow sometimes, they are super busy! But they are always positive and helpful. I was hesitate to play on this website because of some of the negative feedbacks regarding payout and withdrawal. I was able to win and withdrawal 5000 dollars in one time, no problem at all. Although some delays, but they are fair. Games are fair, which is the most important thing! I recommended this casino to all my friends!

Support can be slow in response, chat is not 24 hours. The website is little buggy sometimes, I got logged out automatically when I play slots on my phone.

Thank you for your review and recommending our Casino to your friends. Its great to hear from players and your feedback is really important to us. Good to see you had a positive experience and hopefully you will continue to enjoy playing at OJO The PlayOJO Crew

user avatar

Compare PlayOJO Casino to Other Casinos

8.8/10 • 448
Withdrawal Processing Time
0-12 hours
Withdrawal Limit
EUR 10,000 per month
Complaints
Resolved 427 out of 457
Deposit Methods
+16
Licences
MGA UKGC Denmark Sweden Ontario
Gamblezen Casino
Gamblezen Casino
9/10 • 1530
Welcome Bonus 220% up to €1500 + 200 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 500 per transaction
Complaints
Resolved 10 out of 30
Deposit Methods
+27
Licences
Curacao
Vavada Casino
Vavada Casino
7.8/10 • 49
Welcome Bonus 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 10 out of 11
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
FoxyFlush Casino
FoxyFlush Casino
4.6/10 • 1
Welcome Bonus 350% up to €2000 + 1000 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+13
Licences
Anjouan
iWild Casino
iWild Casino
9/10 • 1035
Welcome Bonus 100% up to €500 + 100 Bonus Spins, 1st Deposit Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
USD 1,000 per day
Complaints
Resolved 59 out of 67
Deposit Methods
+19
Licences
Curacao
KukiMuki Casino
KukiMuki Casino
8.9/10 • 87
Welcome Bonus 110% up to €200 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-96 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Anjouan
Wazbee Casino
Wazbee Casino
8.9/10 • 127
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 10
Deposit Methods
+38
Licences
Curacao
Fiery Play Casino
Fiery Play Casino
5.9/10 • 1
Welcome Bonus 150% up to €500 + 150 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
3-14 days
Withdrawal Limit
USD 450 per transaction
Complaints
Resolved 0 out of 1
Deposit Methods
+6
Licences
Curacao
RoySpins Casino
RoySpins Casino
8.1/10 • 53
Welcome Bonus 275% up to €2000 + 400 Free Spins, Welcome Package
Withdrawal Processing Time
0-1 hours
Withdrawal Limit
EUR 2,000 per day
Complaints
Resolved 7 out of 8
Deposit Methods
+28
Licences
Curacao
Campeonbet Casino
Campeonbet Casino
9.4/10 • 1550
Welcome Bonus 100% up to €/$500 Live Casino Bonus
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 76 out of 83
Deposit Methods
+25
Licences
Curacao Estonia
HotLoot Casino
HotLoot Casino
8.2/10 • 60
Welcome Bonus 125% up to €400, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 2
Deposit Methods
+11
Licences
Curacao
Slots Gallery Casino
Slots Gallery Casino
8.5/10 • 450
Welcome Bonus 150% up to €777 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-24 hours
Withdrawal Limit
EUR 5,000 per day
Complaints
Resolved 22 out of 23
Deposit Methods
+26
Licences
Tobique
StayCasino
StayCasino
7.7/10 • 103
Welcome Bonus 150% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-72 hours
Withdrawal Limit
EUR 10,000 per week
Complaints
Resolved 5 out of 7
Deposit Methods
+12
Licences
Anjouan
Spinko Casino
Spinko Casino
5.8/10 • 2
Welcome Bonus 150% up to €500
Withdrawal Processing Time
1-5 days
Withdrawal Limit
EUR 1,000 per transaction
Complaints
None
Deposit Methods
+15
Licences
Curacao
Bitguruz Casino
Bitguruz Casino
9.2/10 • 201
Welcome Bonus 100% up to $2500 + 100 Free Spins, 1st Deposit
Withdrawal Processing Time
0-48 hours
Withdrawal Limit
USD 20,000 per transaction
Complaints
Resolved 6 out of 6
Deposit Methods
+23
Licences
Anjouan
SafeCasino
SafeCasino
8.2/10 • 19
Welcome Bonus 110% up to €500 + 100 Free Spins
Withdrawal Processing Time
0-5 days
Withdrawal Limit
EUR 4,000 per day
Complaints
Resolved 1 out of 1
Deposit Methods
+1
Licences
Curacao